Skytingen på London Pub

Svar
Fordomsfull

Re: Skytingen på London Pub

Legg inn av Fordomsfull »

Mehell skrev: man jun 27, 2022 6:19 pm
Fordomsfull skrev: man jun 27, 2022 5:57 pm
Mehell skrev: man jun 27, 2022 5:51 pm

Hvis de har en konkret trussel så er det vel slik de uansett ikke kan si offentlig vil jeg tro.
-------
Tenk litt høyt her; om de hadde en konkret trussel, hvorfor skulle de ikke si noen om hvor, når og ALT de viste om trusselen og proklamere det så høyt de kunne? For slik å få skremt de som stod bak til ikke å begå terror og få trusselen avverget. Videre kunne de/politiet oppfordre de som visste hvem som kunne stå bak denne trusselen - om terror - til å avsløre og fortelle politiet. Slik at de kunne arresteres. Hva var det verste som kunne skje? At den eventuelle terroren ble begått et annet sted? Ville det være verre da?
De ville nok informert de som var i risikosonen.

PST vet selvfølgelig mye mer enn det vi får beskjed om. De åvervåker sikkert dette forumet også, for å se etter radikale ytringer.
-----
Jeg må si at jeg ikke har noen særlig tiltro til PST; gang på gang skjedde det hendelser som hele Norge trodde var terror mot landets daværende justisminister, Tor Mikkel Wara. Det holdt på i månedsvis og SVs Karin Andersen sa om PST; de skal passe på hele folket og så klarer de ikke en gang å passe på 1 person! Det tok flere måneder før de skjønte hvem det var som holdt på med terroren.
Igjen; det tikket en advarsel til PST lang tid før terroren 21. juli 2011 - om at et bestemt produkt hadde blitt kjøpt. Et stoff som ikke anvendes på annet vis - enn til sprengstoff. Og PST fulgte ikke opp varselet.
PST var blitt advart mot Mannshaus, blant annet av en som gikk på Fosen Folkehøyskole med Mannshaus og som hadde diskutert med han flere ganger og som mente at Mannshaus var ekstremist. Varselet ble ikke fulgt ordentlig opp.
Det er våre liv de skal beskytte. De må ansette en stab og folk som kan undersøke&sjekke de&det som sjekkes må. Som skrevet før og; jeg husker politiet i den gummibåten på vei til Utøya, at politiet lå i dekning ved kaien til Utøya, sammen med mange ti-talls av landets beste nødhjelpere&akuttmedisinere - lå de og søkte skjul. Mens våre barn og ungdommer kjempet i sjøen for sine liv. Og de som hjalp i alle disse terror-situasjonene - var sivile og folk som var på stedet og som ikke var utdannet for å takle slike situasjoner. Men de stod på og risikerte sine liv. Politiet ville ikke låne helikopter, ja de ble tilbudt å låne helikopter - og takket nei. De sa også etterpå - at de ikke kunne skyte fra helikopter. Som bare er forbannet vrøvl å si - når barn og ungdommer skytes, lemlestes og drepes! Da tar man risikoer, selv om de ikke er hundre prosent sikre.
Etterpå satt de F1 meg på TV, politiet - og skrøt av hvor bra arbeide de hadde gjort. Rapporten var så løgnaktig bedragersk - at de måtte lage en ny, Gjørv-kommisjonens rapport.
Jo, jeg vil vite mer og kan ikke forstå hvorfor det ikke er bedre at de skriver i avisen og forteller om i TV - det de vet om terrortrussel. For å advare folk, for å skremme terroristene og be om at terroristene avsløres. Hva er det verste som kan skje om politiet advarer slik - at terroristene begår terror? Som de hadde planlagt anyway?
Sist redigert av Fordomsfull den man jun 27, 2022 8:08 pm, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Fordomsfull skrev: man jun 27, 2022 1:16 pm
Morromann skrev: man jun 27, 2022 12:50 pm
Fordomsfull skrev: man jun 27, 2022 12:15 pm [

Og siden jeg svarer nettopp deg; JA! de bør kunne brenne koranen og andre påstått hellige bøker.
Men brenner du, driter eller pisser på noe som folk setter høyt&hellig - midt foran trynet på de - for eksempel at du driter på et Hells Angels-symbol foran en gjeng med HellsAngels-folk - vil jeg tro at du neppe husker hva som skjedde.
Det er vel ikke akkurat noe som noen som holder livet kjært ville funnet på å gjøre.
-----
Nei, men om en går inn for å provosere, så høster en ofte som en sår. Som ikke betyr at jeg støtter at for eksempel Hells Angels kjører over noen med sine sykler 250 ganger - fordi vedkommende dret på en skinnjakke med påskriften HellsAngels. Jeg bare peker på at lignende kan skje.
Litt som en ung beruset kvinne som er sexy kledd med lett tilgjengelighet blir oftere voldtatt enn en tekkelig kledd kvinne.

Det slutty kledde kvinnen har ikke en promille mer ansvar for at hun blir voldtatt, men hun øker dramatisk sjansen for å bli det. Det er en virkelighet hun må forholde seg til.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Kan trøste oss med at det snart er VM


Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Malacay skrev: man jun 27, 2022 4:25 pm Det er veldig spesielt at det aldri er et problem å beskytte Sian selv om det er akkurat den samme gjengen som kommer med trusler der.
Det er en vesentlig forskjell, tid. Når SIAN varsler demonstrasjon er det i god tid og politiet kan forberede seg, med bare en dag eller to blir det for liten tid til å forberede et gjennomtenkt sikkerhetsopplegg. De anbefalte å avlyse lørdagen siden terroristen slo til bare noen timer tidligere. Om Pride varsler en demonstrasjon eller tog om et par uker, er det nok ingen problem. I tillegg har PST (overraskende for dem) oppdaget et nytt islamistisk voldelig miljø som de ikke har tatt høyde for. Ellers skjer det innimellom at SIAN og andre får beskjed av politiet å avlyse planlagte arrangementer nettopp av sikkerhetsmessige årsaker.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

kytec skrev: man jun 27, 2022 7:45 pm
Fordomsfull skrev: man jun 27, 2022 1:16 pm
Morromann skrev: man jun 27, 2022 12:50 pm

Det er vel ikke akkurat noe som noen som holder livet kjært ville funnet på å gjøre.
-----
Nei, men om en går inn for å provosere, så høster en ofte som en sår. Som ikke betyr at jeg støtter at for eksempel Hells Angels kjører over noen med sine sykler 250 ganger - fordi vedkommende dret på en skinnjakke med påskriften HellsAngels. Jeg bare peker på at lignende kan skje.
Litt som en ung beruset kvinne som er sexy kledd med lett tilgjengelighet blir oftere voldtatt enn en tekkelig kledd kvinne.

Det slutty kledde kvinnen har ikke en promille mer ansvar for at hun blir voldtatt, men hun øker dramatisk sjansen for å bli det. Det er en virkelighet hun må forholde seg til.
-----
Tramper en ung beruset kvinne på andre sine symboler fordi hun er lett kledt? Ser du på alle jenter&kvinner på badestranden og som soler seg - som bytter? Kanskje du er mer tilhenger av burka - for ikke at jenter&kvinner skal være så fristende at du eller andre menn - ikke kan styre dere?
Sist redigert av Fordomsfull den man jun 27, 2022 7:56 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Knaberaps skrev: man jun 27, 2022 2:13 pm
Fordomsfull skrev: man jun 27, 2022 2:10 pm Så en logisk videreføring av ditt poeng, er at også jeg støtter steining og drap&mord på voldtatte kvinner, homser osv osv.
Er du salafist?
Jeg var Salafist i ungdommen. I den forstand at jeg godt kunne tenke meg å fiste Sala.
Sist redigert av kytec den man jun 27, 2022 8:06 pm, redigert 1 gang totalt.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

kytec skrev: man jun 27, 2022 7:45 pm
Fordomsfull skrev: man jun 27, 2022 1:16 pm
Morromann skrev: man jun 27, 2022 12:50 pm

Det er vel ikke akkurat noe som noen som holder livet kjært ville funnet på å gjøre.
-----
Nei, men om en går inn for å provosere, så høster en ofte som en sår. Som ikke betyr at jeg støtter at for eksempel Hells Angels kjører over noen med sine sykler 250 ganger - fordi vedkommende dret på en skinnjakke med påskriften HellsAngels. Jeg bare peker på at lignende kan skje.
Litt som en ung beruset kvinne som er sexy kledd med lett tilgjengelighet blir oftere voldtatt enn en tekkelig kledd kvinne.

Det slutty kledde kvinnen har ikke en promille mer ansvar for at hun blir voldtatt, men hun øker dramatisk sjansen for å bli det. Det er en virkelighet hun må forholde seg til.
Det var litt av en STRÅMANN...
Ikkje bra

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Lezah skrev: man jun 27, 2022 7:45 pm Kan trøste oss med at det snart er VM

----
Om han på bildet sier dette og han er en betydelig person i forbindelse med Fotball-VM, bør mannen få en erstatning - under trussel om å boikotte og avvikle hele Fotball-VM.

Tullekoppen

Legg inn av Tullekoppen »

Malacay skrev: man jun 27, 2022 7:44 pm
Tullekoppen skrev: man jun 27, 2022 7:34 pm Nordmenn må være det enkleste målet for alle slags terrorister. Vi er så naive at vi tror at når en sjelden gang vårt eget PST advarer tror vi at de ikke har peiling på noe.
Man tror på det. Man lurer på hvorfor man ikke klarer å beskytte folk.
Tror noen at politiet kan beskytte tusenvis av mennesker i sentrum??

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

kytec skrev: man jun 27, 2022 7:52 pm
Knaberaps skrev: man jun 27, 2022 2:13 pm
Fordomsfull skrev: man jun 27, 2022 2:10 pm Så en logisk videreføring av ditt poeng, er at også jeg støtter steining og drap&mord på voldtatte kvinner, homser osv osv.
Er du salafist?
Jeg var Salafist i ungdommen. I den forstand at eg godt kunne tenke meg å fiste Sala.
--- Da ville nok Kit Walker sendt Ulv på deg rimelig kjapt.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

kytec skrev: man jun 27, 2022 7:52 pm
Knaberaps skrev: man jun 27, 2022 2:13 pm
Fordomsfull skrev: man jun 27, 2022 2:10 pm Så en logisk videreføring av ditt poeng, er at også jeg støtter steining og drap&mord på voldtatte kvinner, homser osv osv.
Er du salafist?
Jeg var Salafist i ungdommen. I den forstand at eg godt kunne tenke meg å fiste Sala.
----
Ble du fistet mange ganger?

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Tullekoppen skrev: man jun 27, 2022 7:34 pm Nordmenn må være det enkleste målet for alle slags terrorister. Vi er så naive at vi tror at når en sjelden gang vårt eget PST advarer tror vi at de ikke har peiling på noe.
Når det stenges ned og avlyses ved enhver type statistisk risiko så er det vel grenser for oppslutning.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Tullekoppen skrev: man jun 27, 2022 7:55 pm
Malacay skrev: man jun 27, 2022 7:44 pm
Tullekoppen skrev: man jun 27, 2022 7:34 pm Nordmenn må være det enkleste målet for alle slags terrorister. Vi er så naive at vi tror at når en sjelden gang vårt eget PST advarer tror vi at de ikke har peiling på noe.
Man tror på det. Man lurer på hvorfor man ikke klarer å beskytte folk.
Tror noen at politiet kan beskytte tusenvis av mennesker i sentrum??
--- Det paradoksale er at vi vel aldri er så trygge som rett etter et angrep,da er jo beredskapen på topp. Faren er nok større når nivået senkes igjen og livet går som normalt.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Tullekoppen skrev: man jun 27, 2022 7:55 pm
Malacay skrev: man jun 27, 2022 7:44 pm
Tullekoppen skrev: man jun 27, 2022 7:34 pm Nordmenn må være det enkleste målet for alle slags terrorister. Vi er så naive at vi tror at når en sjelden gang vårt eget PST advarer tror vi at de ikke har peiling på noe.
Man tror på det. Man lurer på hvorfor man ikke klarer å beskytte folk.
Tror noen at politiet kan beskytte tusenvis av mennesker i sentrum??
-------
Til en viss grad ja og derfor har vi et overvåkingspoliti - som skal overvåke og eventuelt avlytte telefon og boliger til - de gruppene som de mener det er gode grunner for - at de kan utgjøre en trussel. Om ikke PST eller politiet klarer dette, må vi få ansatt folk som kan - det.
Sist redigert av Fordomsfull den man jun 27, 2022 8:05 pm, redigert 1 gang totalt.

Thomas

Legg inn av Thomas »

Guttorm123 skrev: man jun 27, 2022 12:25 pm
Knaberaps skrev: man jun 27, 2022 12:20 pm

Ingen må tro på denne muslimen når han tar avstand fra drap. Leste på feisbukk-profilen hans, og det så jo flott og bra ut. Men jeg tror han ikke et sekund...


Nei, han har jo tidligere uttalt seg ganske så ekstremt, så da er det vel vanskelig å feste lit til ham., men noen gjør det sikkert...
Blir litt som om Breivik skulle sagt han hadde skiftet mening. Like lite troverdige begge to.

Forskjellen er at denne mannen snakker for en stor organisasjon.
Det er viktig, at han går ut og tar avstand på vegne av islam.net, selv om han ikke mener det han sier personlig.

Breivik er en vits, og bare tror han er leder for et eller annet...

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Lezah skrev: man jun 27, 2022 7:45 pm Kan trøste oss med at det snart er VM

Ja av Qatar blir nok mange-bokstaver gruppene fint behandlet.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Henningsen skrev: man jun 27, 2022 7:54 pm
kytec skrev: man jun 27, 2022 7:45 pm
Fordomsfull skrev: man jun 27, 2022 1:16 pm
-----
Nei, men om en går inn for å provosere, så høster en ofte som en sår. Som ikke betyr at jeg støtter at for eksempel Hells Angels kjører over noen med sine sykler 250 ganger - fordi vedkommende dret på en skinnjakke med påskriften HellsAngels. Jeg bare peker på at lignende kan skje.
Litt som en ung beruset kvinne som er sexy kledd med lett tilgjengelighet blir oftere voldtatt enn en tekkelig kledd kvinne.

Det slutty kledde kvinnen har ikke en promille mer ansvar for at hun blir voldtatt, men hun øker dramatisk sjansen for å bli det. Det er en virkelighet hun må forholde seg til.
Det var litt av en STRÅMANN...
Ikkje bra
Brenne koranen = økt sjans for å bli ursatt for vold.
Drite på HA-merket= økt sjans for vold
Slutty kledd, beruset og alene om natten = økt sjans for vold(tekt).

Ved alle disse handlingene som er beskyttet av ytringsrett og eiendomsrett så er utøverene 0% skyldig i det som skjer med dem.
Men det er et ubestridt faktum at de er med på å påvirke utfallet og resultatet. Kan ikke være stråmann eller stråkvinne der.

Tullekoppen

Legg inn av Tullekoppen »

TerryMcDermott skrev: man jun 27, 2022 7:59 pm --- Det paradoksale er at vi vel aldri er så trygge som rett etter et angrep,da er jo beredskapen på topp. Faren er nok større når nivået senkes igjen og livet går som normalt.
Det har du helt rett i, men folk er jo fornærmet for at ikke politiet kan GARANTERE for sikkerheten. Det kan de selvsagt aldri gjøre.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Malacay skrev: man jun 27, 2022 7:44 pm
Tullekoppen skrev: man jun 27, 2022 7:34 pm Nordmenn må være det enkleste målet for alle slags terrorister. Vi er så naive at vi tror at når en sjelden gang vårt eget PST advarer tror vi at de ikke har peiling på noe.
Man tror på det. Man lurer på hvorfor man ikke klarer å beskytte folk.
-----
Vi må jo lære noe av dette etterhvert; alle demonstrasjoner&arrangement bør ha vakter, vakter som er potente og som har kontakter, eventuelt med politiet. Når det står om noens liv og en ringer politiet - kommer de raskere om en sier til de på telefonen at - en politimann holder på å bli drept. De som uskadeliggjorde Homseterroristen nå, hadde litt praksis; en dørvakt eller to?, en vekter og en kampsport-trent. De klarte det de måtte - stoppe helvetet!

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

kytec skrev: man jun 27, 2022 8:11 pm
Henningsen skrev: man jun 27, 2022 7:54 pm
kytec skrev: man jun 27, 2022 7:45 pm

Litt som en ung beruset kvinne som er sexy kledd med lett tilgjengelighet blir oftere voldtatt enn en tekkelig kledd kvinne.

Det slutty kledde kvinnen har ikke en promille mer ansvar for at hun blir voldtatt, men hun øker dramatisk sjansen for å bli det. Det er en virkelighet hun må forholde seg til.
Det var litt av en STRÅMANN...
Ikkje bra
Brenne koranen = økt sjans for å bli ursatt for vold.
Drite på HA-merket= økt sjans for vold
Slutty kledd, beruset og alene om natten = økt sjans for vold(tekt).

Ved alle disse handlingene som er beskyttet av ytringsrett og eiendomsrett så er utøverene 0% skyldig i det som skjer med dem.
Men det er et ubestridt faktum at de er med på å påvirke utfallet og resultatet. Kan ikke være stråmann eller stråkvinne der.
Når du tillegger den meningen til andre, så er det selve definisjonen av en stråmann.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Henningsen skrev: man jun 27, 2022 8:17 pm
kytec skrev: man jun 27, 2022 8:11 pm
Henningsen skrev: man jun 27, 2022 7:54 pm

Det var litt av en STRÅMANN...
Ikkje bra
Brenne koranen = økt sjans for å bli ursatt for vold.
Drite på HA-merket= økt sjans for vold
Slutty kledd, beruset og alene om natten = økt sjans for vold(tekt).

Ved alle disse handlingene som er beskyttet av ytringsrett og eiendomsrett så er utøverene 0% skyldig i det som skjer med dem.
Men det er et ubestridt faktum at de er med på å påvirke utfallet og resultatet. Kan ikke være stråmann eller stråkvinne der.
Når du tillegger den meningen til andre, så er det selve definisjonen av en stråmann.
Det er 100% sikkert at mitt forrige innlegg er 100% korrekt.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Tullekoppen skrev: man jun 27, 2022 8:12 pm
TerryMcDermott skrev: man jun 27, 2022 7:59 pm --- Det paradoksale er at vi vel aldri er så trygge som rett etter et angrep,da er jo beredskapen på topp. Faren er nok større når nivået senkes igjen og livet går som normalt.
Det har du helt rett i, men folk er jo fornærmet for at ikke politiet kan GARANTERE for sikkerheten. Det kan de selvsagt aldri gjøre.
----
Jeg kan garantere deg 1 ting; INGEN tror at politiet kan garantere beskyttelse nok, hvorfor skulle de det?! De var flere ti-talls politifolk i Bergen for å passe på Sian-Thorsen, og hadde satt ut mange lag med sperringer. Som ungdommene sklei over og de var 'all over' Thorsen. Som i sammenligning virket som om han beveget seg i slow motion. Som jeg lignende ville ha gjort, fordi vi er eldre. Dette ser en på video-opptaket som bt har liggende på sine nettsider. Nå vet politiet dette til neste gang.
Sist redigert av Fordomsfull den man jun 27, 2022 8:41 pm, redigert 1 gang totalt.

Bliss

Legg inn av Bliss »



Fin fyr, flott at ingen løfter et øyebryn og at han fikk seg en sandwich etter utbruddet sitt.

Over 1000 kommentarer på videoen som stort sett hyller denne "broren" / "legenden" sin oppførsel. Dette kommer altså fra unge mennesker, ikke utdøende pensjonister med holdninger fra en annen tid.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

kytec skrev: man jun 27, 2022 8:23 pm
Henningsen skrev: man jun 27, 2022 8:17 pm
kytec skrev: man jun 27, 2022 8:11 pm

Brenne koranen = økt sjans for å bli ursatt for vold.
Drite på HA-merket= økt sjans for vold
Slutty kledd, beruset og alene om natten = økt sjans for vold(tekt).

Ved alle disse handlingene som er beskyttet av ytringsrett og eiendomsrett så er utøverene 0% skyldig i det som skjer med dem.
Men det er et ubestridt faktum at de er med på å påvirke utfallet og resultatet. Kan ikke være stråmann eller stråkvinne der.
Når du tillegger den meningen til andre, så er det selve definisjonen av en stråmann.
Det er 100% sikkert at mitt forrige innlegg er 100% korrekt.
Mao 100% stråmann.
Sist redigert av Henningsen den man jun 27, 2022 8:31 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Bhatti bevæpnet med kniv da han ble stoppet i samme bil som Zaniar Matapour etter Sians koranbrenning i mai.

Link

Skjønner jo at PST blir litt skvetne når Matapour faktisk gjennomfører en terroraksjon og de åpenbart ikke har kontroll på hvor Bhatti befinner seg.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

kytec skrev: man jun 27, 2022 7:45 pm
Fordomsfull skrev: man jun 27, 2022 1:16 pm
Morromann skrev: man jun 27, 2022 12:50 pm

Det er vel ikke akkurat noe som noen som holder livet kjært ville funnet på å gjøre.
-----
Nei, men om en går inn for å provosere, så høster en ofte som en sår. Som ikke betyr at jeg støtter at for eksempel Hells Angels kjører over noen med sine sykler 250 ganger - fordi vedkommende dret på en skinnjakke med påskriften HellsAngels. Jeg bare peker på at lignende kan skje.
Litt som en ung beruset kvinne som er sexy kledd med lett tilgjengelighet blir oftere voldtatt enn en tekkelig kledd kvinne.

Det slutty kledde kvinnen har ikke en promille mer ansvar for at hun blir voldtatt, men hun øker dramatisk sjansen for å bli det. Det er en virkelighet hun må forholde seg til.
Hvordan tenker du at hun må forholde seg til den virkeligheten? Hvordan tenker du at vi kan sørge for at virkeligheten endres så den blir slik at hun ikke trenger å tenke på om hun vil være sikker når hun velger antrekk, men om hun vil være fin?

Strider

Legg inn av Strider »

Bliss skrev: man jun 27, 2022 8:25 pm

Fin fyr, flott at ingen løfter et øyebryn og at han fikk seg en sandwich etter utbruddet sitt.

Over 1000 kommentarer på videoen som stort sett hyller denne "broren" / "legenden" sin oppførsel. Dette kommer altså fra unge mennesker, ikke utdøende pensjonister med holdninger fra en annen tid.
Kanskje derfor man ikke skal ta innvandrere inn i Norge fra disse landene som har en helt annen holdning til det meste enn etniske nordmenn. Mange har advart om dette i mange år. Lykke til i jungelen Oslo med stikking og vold i tiden framover.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Lezah skrev: man jun 27, 2022 7:45 pm Kan trøste oss med at det snart er VM

Dette tror jeg faktisk ikke at jeg gidder å se på.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

newsflash skrev: man jun 27, 2022 8:29 pm Bhatti bevæpnet med kniv da han ble stoppet i samme bil som Zaniar Matapour etter Sians koranbrenning i mai.

Link

Skjønner jo at PST blir litt skvetne når Matapour faktisk gjennomfører en terroraksjon og de åpenbart ikke har kontroll på hvor Bhatti befinner seg.
[/quote
------
Det virker ihvertfall som de hadde fyren under oppsikt.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Malacay skrev: man jun 27, 2022 7:44 pm
Tullekoppen skrev: man jun 27, 2022 7:34 pm Nordmenn må være det enkleste målet for alle slags terrorister. Vi er så naive at vi tror at når en sjelden gang vårt eget PST advarer tror vi at de ikke har peiling på noe.
Man tror på det. Man lurer på hvorfor man ikke klarer å beskytte folk.
Det har jeg jo delvis allerede svart på. Det er ikke bare-bare å f.eks. blokkere for ett kjøretøy på Rådhusplassen på 24-timers varsel. Det er vel ihvertfall 5-6-7 ganske brede veier inn til området.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»