Gledelig Pride!
Gledelig Pride!
Gledelig Pride til alle det måtte gjelde!
Jeg har tidligere vært kritisk til dere, men nå bryr jeg meg ikke.
Har sluttet å tro at alle skeive er syndere.
Jeg har tidligere vært kritisk til dere, men nå bryr jeg meg ikke.
Har sluttet å tro at alle skeive er syndere.
Det fins etterhvert utallige forskjellige seksuelle legninger, er vel bare fantasien som begrenser.
Den siste tiden har det oppstått oppstyr omkring pride-feiringen, hvor det kreves flagging fra offentlige flaggstenger, samt at feiringen foregår ute i gatene som betinger stengning av gatene for den trafikken som vanligvis foregår der.
Seksuell legning er en personlig sak, enhver får slite med sin egen.
Vi har ingen tradisjon for offentlig feiring av legninger. De homofile har kjørt en provoserende linje i sin pride-feiring i det siste.
Enhver må gjerne feire legningene sine, men det må foregå i privat regi borte fra offentligheten. Dvs. ingen "legnings-flagg" på offentlige flaggstenger og ingen sperring av gater og veier.
Folk flest jeg snakker med om dette føler seg provosert og er smått rasende over "legnings-flagg" på offentlige flaggstenger og pådyttingen ellers i det offentlige rom, samt all kjeklingen om feiring på skoler, osv.
Nå må noen ta til vettet før det skjer en uforsonlig deling av samfunnet.
Den siste tiden har det oppstått oppstyr omkring pride-feiringen, hvor det kreves flagging fra offentlige flaggstenger, samt at feiringen foregår ute i gatene som betinger stengning av gatene for den trafikken som vanligvis foregår der.
Seksuell legning er en personlig sak, enhver får slite med sin egen.
Vi har ingen tradisjon for offentlig feiring av legninger. De homofile har kjørt en provoserende linje i sin pride-feiring i det siste.
Enhver må gjerne feire legningene sine, men det må foregå i privat regi borte fra offentligheten. Dvs. ingen "legnings-flagg" på offentlige flaggstenger og ingen sperring av gater og veier.
Folk flest jeg snakker med om dette føler seg provosert og er smått rasende over "legnings-flagg" på offentlige flaggstenger og pådyttingen ellers i det offentlige rom, samt all kjeklingen om feiring på skoler, osv.
Nå må noen ta til vettet før det skjer en uforsonlig deling av samfunnet.
Drama queens og attention whores evner ikke å oppføre seg. Det er av homofiles natur.
Enten bør de bare holde seg i skapet, eller gå løs på gata som klovner. Umulig med begge deler.