Gledelig Pride!

Svar
Bantor

Gledelig Pride!

Legg inn av Bantor »

Gledelig Pride til alle det måtte gjelde!

Jeg har tidligere vært kritisk til dere, men nå bryr jeg meg ikke.

Har sluttet å tro at alle skeive er syndere.

Frode57

Legg inn av Frode57 »

Det blir for mye karneval. Kan ikke de skeive ta det litt mer med ro. Jeg vet at seksualiteten i det offentlige rom svinger med noen 100 år.

Det er ikke lov å kritisere dette showet kalt pride.
Noen knytter never og sier to mush og for mye.

juppe

Legg inn av juppe »

Det fins etterhvert utallige forskjellige seksuelle legninger, er vel bare fantasien som begrenser.

Den siste tiden har det oppstått oppstyr omkring pride-feiringen, hvor det kreves flagging fra offentlige flaggstenger, samt at feiringen foregår ute i gatene som betinger stengning av gatene for den trafikken som vanligvis foregår der.

Seksuell legning er en personlig sak, enhver får slite med sin egen.
Vi har ingen tradisjon for offentlig feiring av legninger. De homofile har kjørt en provoserende linje i sin pride-feiring i det siste.
Enhver må gjerne feire legningene sine, men det må foregå i privat regi borte fra offentligheten. Dvs. ingen "legnings-flagg" på offentlige flaggstenger og ingen sperring av gater og veier.

Folk flest jeg snakker med om dette føler seg provosert og er smått rasende over "legnings-flagg" på offentlige flaggstenger og pådyttingen ellers i det offentlige rom, samt all kjeklingen om feiring på skoler, osv.

Nå må noen ta til vettet før det skjer en uforsonlig deling av samfunnet.

Frode57

Legg inn av Frode57 »

Homofili er akseptert i dag.
Men samfunnet som sådan er skaffet seg et enormt problem når seksualiteten blir så diffus som den har blitt i dag. Det gjør livet ekstra vanskelig for unge og de som har psykiske utfordringer.

Brukeravatar
Fløfføy

Legg inn av Fløfføy »

Homoseksualitet er vemmelig og motbydelig.

Frode57

Legg inn av Frode57 »

De homofile må klare å oppføre seg mer dannet ellers så vil de bite seg selv i halen.

Brukeravatar
Fløfføy

Legg inn av Fløfføy »

Frode57 skrev: ons jun 12, 2024 2:20 pm De homofile må klare å oppføre seg mer dannet ellers så vil de bite seg selv i halen.
Drama queens og attention whores evner ikke å oppføre seg. Det er av homofiles natur.

Enten bør de bare holde seg i skapet, eller gå løs på gata som klovner. Umulig med begge deler.

Bilde

Frode57

Legg inn av Frode57 »

De kan fort bli kjeppjagd inn i skapet igjen.
De utgjør en fare for mange unge som ikke skjønner er hva dette er.

grambler

Legg inn av grambler »

Wow…trodde et sekund jeg var inne på feil forum…

Frode57

Legg inn av Frode57 »

Det skjer nå en holdningsendring mot pride og de perverse sidene ved det.
Slik har seksualiteten bestandig vært.

Hore og Madonna. Lederen i huset mens far var på jobb. Kona tok mange ganger den tyngste byrden.

Vi må hylle kvinnen !

Svar