Florø SK Klubbtråd

Svar
KaldeFakta

Re: Florø SK Klubbtråd

Legg inn av KaldeFakta »

du kunne jobbet som minister for Goebbels eller noe. Alt er enten bra, eller lite som skal til.
Hvis det er lite som skal til, hvorfor skjer det ikke da?

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Nivået på dommerene har ingenting med klubben å gjøre. He-he...

Bare en masse svada som ikke sier noe som helst,men bare styrker det faktum at nivået ikke er bra på dommerstanden generelt i Norge.

Du er forresten veldig opptatt av Florø og bruker ca halvparten av din dyrebare tid her inne i tråden. Ikke dårlig det når du tilsynelatende misliker klubben som den bitre østlendingen du er👏😉,bare fortsett med det du👍
[/quote]

Hvis du mener bitter betyr svært realistisk, så er jeg bitter! :)
Jasså, da er vi to som følger med på hverandre! Du er lokalisert.

Hva i helvete skulle jeg være bitter for? Svar ønskes!
Hilsen en svært realistisk østlending som i dag har gitt en svært god attest om Florø og Florøs situasjon.
-det er hardt å leve livet på nivå 4 når det ikke er lenge siden man spiste kirsebær med de nest beste.
(så der kan jeg forstå at du er nedbrutt og tung til sinns. Hvem ville vel ikke vært det...)

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

KaldeFakta skrev: lør mai 21, 2022 9:54 pm du kunne jobbet som minister for Goebbels eller noe. Alt er enten bra, eller lite som skal til.
Hvis det er lite som skal til, hvorfor skjer det ikke da?
Nja finns alltids en mellomting,så her bommer du på din vurdering av meg som bruker😉

Som du sikkert ser så er det alltid ting klubben kan forbedre,som å skrive om kamptropp og referat i tilegg til at de blir flinkere til å få folk på kamp. Fotball er litt mer enn bare resultat,sjøl om det selvfølgelig desverre er kolossalt viktig.

Håper svaret var ok,så ser du at jeg ikke er en svart-hvitt bruker.
Sist redigert av Florø Support den søn mai 22, 2022 8:11 pm, redigert 1 gang totalt.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fitforfight skrev: lør mai 21, 2022 11:56 pm Nivået på dommerene har ingenting med klubben å gjøre. He-he...

Bare en masse svada som ikke sier noe som helst,men bare styrker det faktum at nivået ikke er bra på dommerstanden generelt i Norge.

Du er forresten veldig opptatt av Florø og bruker ca halvparten av din dyrebare tid her inne i tråden. Ikke dårlig det når du tilsynelatende misliker klubben som den bitre østlendingen du er👏😉,bare fortsett med det du👍
Hvis du mener bitter betyr svært realistisk, så er jeg bitter! :)
Jasså, da er vi to som følger med på hverandre! Du er lokalisert.

Hva i helvete skulle jeg være bitter for? Svar ønskes!
Hilsen en svært realistisk østlending som i dag har gitt en svært god attest om Florø og Florøs situasjon.
-det er hardt å leve livet på nivå 4 når det ikke er lenge siden man spiste kirsebær med de nest beste.
(så der kan jeg forstå at du er nedbrutt og tung til sinns. Hvem ville vel ikke vært det...)
[/quote]
Men hva er du realistisk til egentlig? Virker jo bitter ut i forhold til ting du skriver om klubben og laget, og det er strengt talt ikke å være realistisk men kritisk uten grunn. Kritikk der det fortjenes kritikk er jeg 100% enig i,men usaklig kritikk fortjener en reaksjon.

Jepp vi følger tydeligvis med på hverandre,godt å få vite det😉

Svar har du fått over.

Syns nå ikke du har gitt en attest på noe som helst. Kalde Fakta har derimot skrevet og svart på et saklig og fint nivå. Ser du hvor hyggelig jeg er tilbake?

Ja ikke til å legge skjul på at en savner det,men er fullt klar over hva som må til skal det skje igjen. Så tungt at det er sånn men samtidig realist med tanke på at jeg forstår hva som må til.

Klubben bygger seg sakte men sikkert opp igjen og Pereira og Correia sitt prosjekt er spennende. Har troa på at får de nok tid på seg og har nok guts så blir det bra på sikt.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Virker jo bitter ut i forhold til ting du skriver om klubben og laget, [/b]

Det må jo utelukkende være kun FS som forstår hva du selv skriver. Dette er jo bare rør.
Jeg bitter på noe vestpå?? Herre, gi meg styrke.

Er jeg bitter på deg, laget, trenerne, eller de som gidder å stille opp frivillig for å dømme mener du? Forklar!

Vi er en hel gjeng i Drammen som jubler etter nok en seier i eliteserien som ikke skjønner noe av det du baler med.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fitforfight skrev: søn mai 22, 2022 8:33 pm Virker jo bitter ut i forhold til ting du skriver om klubben og laget, [/b]

Det må jo utelukkende være kun FS som forstår hva du selv skriver. Dette er jo bare rør.
Jeg bitter på noe vestpå?? Herre, gi meg styrke.

Er jeg bitter på deg, laget, trenerne, eller de som gidder å stille opp frivillig for å dømme mener du? Forklar!

Vi er en hel gjeng i Drammen som jubler etter nok en seier i eliteserien som ikke skjønner noe av det du baler med.
Eller det er du som ikke forstår hva du sjøl skriver her inne?

Hvorfor gidder du å kaste bort tid her i tråden da,hvis ikke det er noe med klubben og laget du ikke liker? Hvis det ikke er det hva interesserer deg med å være her i tråden å skrive?

Tja virker jo ut som at det er noe du bryr deg om siden du bruker mesteparten av din dyrebare tid her inne,som er hele 51,65% av dine totale innlegg. Som jo sier en del
😊
Tror du skal holde deg til din klubbs egen klubbtråd da hvis det er så vanskelig for deg å lese hva som skrives😉

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Florø Support skrev: søn mai 22, 2022 8:57 pm
Fitforfight skrev: søn mai 22, 2022 8:33 pm Virker jo bitter ut i forhold til ting du skriver om klubben og laget, [/b]

Det må jo utelukkende være kun FS som forstår hva du selv skriver. Dette er jo bare rør.
Jeg bitter på noe vestpå?? Herre, gi meg styrke.

Er jeg bitter på deg, laget, trenerne, eller de som gidder å stille opp frivillig for å dømme mener du? Forklar!

Vi er en hel gjeng i Drammen som jubler etter nok en seier i eliteserien som ikke skjønner noe av det du baler med.
Eller det er du som ikke forstår hva du sjøl skriver her inne?

Hvorfor gidder du å kaste bort tid her i tråden da,hvis ikke det er noe med klubben og laget du ikke liker? Hvis det ikke er det hva interesserer deg med å være her i tråden å skrive?

Tja virker jo ut som at det er noe du bryr deg om siden du bruker mesteparten av din dyrebare tid her inne,som er hele 51,65% av dine totale innlegg. Som jo sier en del
😊
Tror du skal holde deg til din klubbs egen klubbtråd da hvis det er så vanskelig for deg å lese hva som skrives😉
Du høres ut som en lokalpolitiker. Spm er: Hva skal jeg være bitter på? Svar, please!

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fitforfight skrev: søn mai 22, 2022 9:14 pm
Florø Support skrev: søn mai 22, 2022 8:57 pm
Fitforfight skrev: søn mai 22, 2022 8:33 pm Virker jo bitter ut i forhold til ting du skriver om klubben og laget, [/b]

Det må jo utelukkende være kun FS som forstår hva du selv skriver. Dette er jo bare rør.
Jeg bitter på noe vestpå?? Herre, gi meg styrke.

Er jeg bitter på deg, laget, trenerne, eller de som gidder å stille opp frivillig for å dømme mener du? Forklar!

Vi er en hel gjeng i Drammen som jubler etter nok en seier i eliteserien som ikke skjønner noe av det du baler med.
Eller det er du som ikke forstår hva du sjøl skriver her inne?

Hvorfor gidder du å kaste bort tid her i tråden da,hvis ikke det er noe med klubben og laget du ikke liker? Hvis det ikke er det hva interesserer deg med å være her i tråden å skrive?

Tja virker jo ut som at det er noe du bryr deg om siden du bruker mesteparten av din dyrebare tid her inne,som er hele 51,65% av dine totale innlegg. Som jo sier en del
😊
Tror du skal holde deg til din klubbs egen klubbtråd da hvis det er så vanskelig for deg å lese hva som skrives😉
Du høres ut som en lokalpolitiker. Spm er: Hva skal jeg være bitter på? Svar, please!
Vel du høres ut som en stortingspolitiker😂😉,vet ikke hva som er verst jeg.

Vel jeg har jo svart på det,men hvis det er feil hva er det da som interesserer deg med Florø Fotball som er trådens tema?

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Florø Support skrev: søn mai 22, 2022 9:30 pm
Fitforfight skrev: søn mai 22, 2022 9:14 pm
Florø Support skrev: søn mai 22, 2022 8:57 pm
Eller det er du som ikke forstår hva du sjøl skriver her inne?

Hvorfor gidder du å kaste bort tid her i tråden da,hvis ikke det er noe med klubben og laget du ikke liker? Hvis det ikke er det hva interesserer deg med å være her i tråden å skrive?

Tja virker jo ut som at det er noe du bryr deg om siden du bruker mesteparten av din dyrebare tid her inne,som er hele 51,65% av dine totale innlegg. Som jo sier en del
😊
Tror du skal holde deg til din klubbs egen klubbtråd da hvis det er så vanskelig for deg å lese hva som skrives😉
Du høres ut som en lokalpolitiker. Spm er: Hva skal jeg være bitter på? Svar, please!
Vel du høres ut som en stortingspolitiker😂😉,vet ikke hva som er verst jeg.

Vel jeg har jo svart på det,men hvis det er feil hva er det da som interesserer deg med Florø Fotball som er trådens tema?
Det er spennende å se hvor raskt det går nedover når ingen tar de riktige grepene. Blir litt som Lyn, faktisk. (selv om F ikke er konk).

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fitforfight skrev: søn mai 22, 2022 9:54 pm
Florø Support skrev: søn mai 22, 2022 9:30 pm
Fitforfight skrev: søn mai 22, 2022 9:14 pm

Du høres ut som en lokalpolitiker. Spm er: Hva skal jeg være bitter på? Svar, please!
Vel du høres ut som en stortingspolitiker😂😉,vet ikke hva som er verst jeg.

Vel jeg har jo svart på det,men hvis det er feil hva er det da som interesserer deg med Florø Fotball som er trådens tema?
Det er spennende å se hvor raskt det går nedover når ingen tar de riktige grepene. Blir litt som Lyn, faktisk. (selv om F ikke er konk).
Men hvilke grep er det du tenker at klubben burde ta da? Er jo ikke akkurat sånn at klubben har millioner på bok til spillerkjøp,organisasjon og anlegg.

Syns som sagt at klubben nå blir drevet godt. Ifra 2018-2021 ble ikke klubben drevet godt,men nå viser klubben en form for kontinuitet og tålmodighet som fra mellom 2018-2021 ikke ble vist og feilvalg av klubb av lokal trener uten noe erfaring fra fotball som trener,noe de nå har lært av.

Derfor så håper jeg at Pereira og Correia nå får brukt tid og er villig til å bruke nok tid for å bygge ting opp igjen.

Økonomien er ok nivået tatt i betraktning og en er veldig edruelig som klubb.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

AaFK2 har kun sluppet inn ett mål i løpet av de første seks matchene, og står med full pott. En meget tøff oppgave for Florø, så får vi se hva Nilsinho & co kan få til.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Florø Support skrev: søn mai 22, 2022 10:33 pm
Fitforfight skrev: søn mai 22, 2022 9:54 pm
Florø Support skrev: søn mai 22, 2022 9:30 pm
Vel du høres ut som en stortingspolitiker😂😉,vet ikke hva som er verst jeg.

Vel jeg har jo svart på det,men hvis det er feil hva er det da som interesserer deg med Florø Fotball som er trådens tema?
Det er spennende å se hvor raskt det går nedover når ingen tar de riktige grepene. Blir litt som Lyn, faktisk. (selv om F ikke er konk).
Men hvilke grep er det du tenker at klubben burde ta da? Er jo ikke akkurat sånn at klubben har millioner på bok til spillerkjøp,organisasjon og anlegg.

Syns som sagt at klubben nå blir drevet godt. Ifra 2018-2021 ble ikke klubben drevet godt,men nå viser klubben en form for kontinuitet og tålmodighet som fra mellom 2018-2021 ikke ble vist og feilvalg av klubb av lokal trener uten noe erfaring fra fotball som trener,noe de nå har lært av.

Derfor så håper jeg at Pereira og Correia nå får brukt tid og er villig til å bruke nok tid for å bygge ting opp igjen.

Økonomien er ok nivået tatt i betraktning og en er veldig edruelig som klubb.
Rykker man ned er ikke det man rykket ned med godt nok til å rykke opp igjen. Klubbens mange elementer må granskes og ikke "evalueres" med kaffe og vaffel på klubbhuset. Hele organisasjonen (spillere, ledere, trenere, medisinsk personale, markedspersonell, organiseringen av frivillige osv) må granskes for å finne svake ledd, så lage tiltak på alle områder. Det er jo en grunn til at nedrykk er et faktum. Det er ikke grunnet en corner på overtid, en dårlig dommer eller skade på midtstopperen. Blir mye å komme inn på.

Florø 2022 - jeg tror det ligger noe her:
Hvorfor er det så mye skader på nøkkelspillere? Treningsmetoder, underlag? Dårlig støtteapparat (fysioterep)?
Er stallen god nok for å ligge i toppen? Her snakker vi 20 spillere.
Mental trening? Motivering?
Spillere som tar lederansvar?
Språkvansker/misforståelse?

Viljen er nok der, men tror det mangler noe i punktene over. Det er ikke lett å skulle ligge i toppen og samtidig bygge klubb. Da må man bruke et år ekstra. Det tror jeg F trenger og jeg tror det blir slik i 22.

Realistisk hilsen fra østlandet

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Aaah. Mitt kjære Aafk skal i dag møte Florø med sine reserver og ungdommer. Tipper dette blir ganske enkelt for de oransje. Jeg skal være moderat og tipper 5-0. Ser ikke bort i fra at det kan bli mer.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Hvorfor er det så mye skader på nøkkelspillere? Treningsmetoder, underlag? Dårlig støtteapparat (fysioterep)?
En annen mulighet er at Florø får spillere som er andresortering. Er jo en kjent sak at lite attraktive klubber må ta sjansen på noen skavanker for å få kvalitet.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Hehe, ja Fritz_, du er en artig skrue :) Hognesund vil nok ta denne, ja

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Sterkt av Florø å holde stand så lenge da. Men hvordan er disiplinen når det første målet triller inn i nettet? Den som lever får se! :)

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Daltrey skrev: man mai 23, 2022 5:00 pm Hehe, ja Fritz_, du er en artig skrue :) Hognesund vil nok ta denne, ja
Jeg skal være den første til å gratulere om Florø skulle ta poeng her. Det ville jo være sterkt! :)

Jugendstil

Legg inn av Jugendstil »

Liker borte draktene til Florø :D

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Det klart svakeste laget AaFK har stilt i år. Florø ser ut til å ha vært best i første omgang ut ifra høydepunktene, og det vil være direkte svakt av Florø å ikke ta tre poeng.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Aalesund best i andre omgang, og da blir det uavgjort. Kan definitivt avskrive Florø i toppkampen når de ikke slår det Aalesund-laget her.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Jugendstil skrev: man mai 23, 2022 5:54 pm Liker borte draktene til Florø :D
Mistenker det får skylda idag.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Sterkt poeng av Florø dette. Uavgjort borte mot et lag som hadde vunnet alle kampene så langt i ligaen lar seg høre.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Mehell skrev: man mai 23, 2022 7:14 pm Sterkt poeng av Florø dette. Uavgjort borte mot et lag som hadde vunnet alle kampene så langt i ligaen lar seg høre.
Nei.

AaFK stilte årets svakeste lag, til og med uten de beste juniorene.

Ross

Legg inn av Ross »

Har stimen fått apekopper nå mon tro?

Mehell

Legg inn av Mehell »

Ross skrev: man mai 23, 2022 8:46 pm Har stimen fått apekopper nå mon tro?
Apropos.
Jeg fikk påvist corona i dag. Ikke noe feber eller annet jeg kan skryte av da. Bare litt snørrete, ellers i normal sjuskete form. Men har totalt mistet alt av luktesans og smakssans, og det er faktisk mer irriterende enn jeg trodde det ville være.
Og arbeidsgiver sa at jeg burde ta noen dager hjemme, så det er da også noe positivt i dette.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Ross skrev: man mai 23, 2022 8:46 pm Har stimen fått apekopper nå mon tro?
Fotballfeber var vel også utbredt for noen tiår siden?

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fitforfight skrev: man mai 23, 2022 4:05 pm
Florø Support skrev: søn mai 22, 2022 10:33 pm
Fitforfight skrev: søn mai 22, 2022 9:54 pm

Det er spennende å se hvor raskt det går nedover når ingen tar de riktige grepene. Blir litt som Lyn, faktisk. (selv om F ikke er konk).
Men hvilke grep er det du tenker at klubben burde ta da? Er jo ikke akkurat sånn at klubben har millioner på bok til spillerkjøp,organisasjon og anlegg.

Syns som sagt at klubben nå blir drevet godt. Ifra 2018-2021 ble ikke klubben drevet godt,men nå viser klubben en form for kontinuitet og tålmodighet som fra mellom 2018-2021 ikke ble vist og feilvalg av klubb av lokal trener uten noe erfaring fra fotball som trener,noe de nå har lært av.

Derfor så håper jeg at Pereira og Correia nå får brukt tid og er villig til å bruke nok tid for å bygge ting opp igjen.

Økonomien er ok nivået tatt i betraktning og en er veldig edruelig som klubb.
Rykker man ned er ikke det man rykket ned med godt nok til å rykke opp igjen. Klubbens mange elementer må granskes og ikke "evalueres" med kaffe og vaffel på klubbhuset. Hele organisasjonen (spillere, ledere, trenere, medisinsk personale, markedspersonell, organiseringen av frivillige osv) må granskes for å finne svake ledd, så lage tiltak på alle områder. Det er jo en grunn til at nedrykk er et faktum. Det er ikke grunnet en corner på overtid, en dårlig dommer eller skade på midtstopperen. Blir mye å komme inn på.

Florø 2022 - jeg tror det ligger noe her:
Hvorfor er det så mye skader på nøkkelspillere? Treningsmetoder, underlag? Dårlig støtteapparat (fysioterep)?
Er stallen god nok for å ligge i toppen? Her snakker vi 20 spillere.
Mental trening? Motivering?
Spillere som tar lederansvar?
Språkvansker/misforståelse?

Viljen er nok der, men tror det mangler noe i punktene over. Det er ikke lett å skulle ligge i toppen og samtidig bygge klubb. Da må man bruke et år ekstra. Det tror jeg F trenger og jeg tror det blir slik i 22.

Realistisk hilsen fra østlandet
Kan ikke bruke sesongen i fjor som noe fasit på noe som helst,da det først og fremst skyldes mangel på kontinuitet og stabilitet over tid. Det er aller mest fra 2018-2021 det har vært for dårlig fokus på veien videre,hvordan utvikle seg på best mulig måte og gjøre de riktige tingene.

Noe du så korrekt er inne på går det på en del av tingene du ramser opp,dog mest på medisinsk oppfølging og riktige valgt rundt det. Her har klubben rett og slett hatt et fryktelig dårlig fokus på det.

For som sesongen i fjor beviste så er det medisinske på et absolutt bunnivå, i allefall var det det i 2021. Skadene ødela jo hele sesongen og det medisinske må nok ta største delen av skylda for at det endte som det gjorde. Det har blitt gradvis bedre i år da fokuset har endra seg siden en har funnet ut hva en må gjøre. Spillerene er nå mer med fysioer og de langtidsskadede spillerene har blitt behandla av den beste i Norge på området som tilfeldigvis er Tromsø sin fysio utfra hva jeg har hørt. Som nå endelig ser ut til å ha gjort spillerene sterkere på det området.

Uansett så sliter fortsatt spillergruppa mentalt,noe dagens kamp viser. 3 kamper på ca ei uke gjorde nok sikkert sitt til at det ble sånn i dag,men noe mentalt er det. Det jobber de for å rette på hver dag.

I fjor var det medisinske og det mentale som svikta. I år vil jeg si en blanding av de to,men i mindre grad fordi at en har lært av feil fra i fjor. Det har blitt granska og en har gradvis funnet ut av ting. Hvor lang tid det tar å finne stabilitet på de tingene her er uvisst,men en jobber med det hver dag.

Vil tro at underlaget Florø delvis har spilt på i oppkjøringa har vært svakt. Noe som nok førte til uventa skader som var vanskelig å gjøre noe med når de inntraff,men en har klart å finne ut av hva det var. Som er et stort pluss,som viser at klubben jobber med det.

Støtteapparatet er faktisk helt ok og ikke noe svakere enn i fjor. Vil si det er oppgradert,sjøl om en har tilgode å se resultatene av det enda.

Stallen er på papiret god nok,men bredden kunne nok vært ørlitegrann bedre. Pereira ville ikke love noe finspill i starten og har jo holdt ord,da det fortsatt lar vente på seg.

Det mentale er dog skjørt og noe de må ta en da bedre tak i. Det jobbes for det, så en må nok ha tålmodighet for å kunne se resultatene av det.

Samholdet i gruppa er meget bra og en har spillere som tar ansvar,sjøl om det utenfra kan virke noe fjernt. Har Uolu,Walczak,Omerovic,Vetås,Gjerstad(spilte noen minutter igjen nå i dag),Svensson,Larsen,Dia og Rodrigo som venter seg sjøl kanskje klar mot Volda. Ellers har en jo noen unggutter som ønsker å ta ansvar men som gjerne er litt for skjøre mentalt.


Mulig at ting kan ta lengre tid enn en ønsker og det er helt fair å tro det,men er still early days og tror vi skal gi laget en fair sjanse først. Så får vi se utover i sesongen hva de viser seg gode nok for.

PS!: Meget godt og saklig innlegg fra deg,som du får en stor tommel for! Keep it up!👍
Sist redigert av Florø Support den man mai 23, 2022 10:52 pm, redigert 1 gang totalt.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fritz_ skrev: man mai 23, 2022 5:46 pm Sterkt av Florø å holde stand så lenge da. Men hvordan er disiplinen når det første målet triller inn i nettet? Den som lever får se! :)
Hahah vittig fyr du Fritz!😂😉👍

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Florø Support skrev: man mai 23, 2022 10:40 pm
Fritz_ skrev: man mai 23, 2022 5:46 pm Sterkt av Florø å holde stand så lenge da. Men hvordan er disiplinen når det første målet triller inn i nettet? Den som lever får se! :)
Hahah vittig fyr du Fritz!😂😉👍
Bra poeng av Florø dette da! Sikkert ikke mange lag som kommer til å ta poeng på CLS. For vanligvis stiller jo Aafk2 en del sterkere. Men man må jo spille mot det laget man møter, så ingenting å klage på. Håper Florø vinner neste hjemmekamp også. Da begynner det å ligne på noe.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

SuperGunners10 skrev: man mai 23, 2022 5:55 pm Det klart svakeste laget AaFK har stilt i år. Florø ser ut til å ha vært best i første omgang ut ifra høydepunktene, og det vil være direkte svakt av Florø å ikke ta tre poeng.
Florø burde helt klart skårt både 3 og 4 i 1 omgang og bør strengt talt ta ledelsen 5-6 ganger i løpet av kampen,men enten er presisjonen for dårlig eller en er uheldig.

Ålesund 2 har knapt nok sjanser og har i realiteten bare en skikkelig stor sjanse i hele kampen i 2 omgang.

Enig i at det er svakt av Florø og 2 omgang er faktisk i mine øyne verre enn tapet mot Spjelkavik,sjøl om en kan skylde på tett kampprogram.

Uansett rett tilbake på treningsfeltet for Florø å øve mer på avslutninger,roen og jobbe mentalt.

For laget viser i 1 omgang og ved en anledning i 2 omgang at de har kvaliteter inne,sjøl om de presterer å blåse vekk 6 store sjanser.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»