Florø SK Klubbtråd

Svar
Citano

Re: Florø SK Klubbtråd

Legg inn av Citano »

Det ender med 2-0 seier til Florø i det viktige slaget om å være nest-best i Sogn og Fjordane.
Kan være en viktig motivasjonsboost for Florø for å henge seg på lagene i toppen, siden andrelagene oftest er veldig uberegnelige over tid.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

….og nå kommer sTiMEn til å dukke opp også!👏👏👏

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Fitforfight skrev: man mai 16, 2022 8:02 pm ….og nå kommer sTiMEn til å dukke opp også!👏👏👏
Feirer på Pereira-vis nå, dukker opp på nachspiel :D

Number4

Legg inn av Number4 »

Florø heldige som vant over storebror Førde.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Number4 skrev: man mai 16, 2022 11:25 pm Florø heldige som vant over storebror Førde.
Haha. Du forsøker å lokke han frem ja.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Til alle som tror jeg er medgangssupporter:Ross,SuperGunners10,fitforfight og til og med du Fritz(sårende) vil jeg bare si en ting til dere så deres patetiske forsøk blir knust en gang for alle:

Har hatt sesongkort på Florø Stadion i ca 16 år på rad!,pluss at jeg opplevde nedrykket i 2005. Dere er totalt uviten.

Min grunn for å være fraværende er aggresjon mot dommertrioen mot Molde 2 og sykdom(influensa/Covid) som jeg fortsatt kjenner litt av.

Dere må slutte å spy ut ting dere ikke har peiling på.

Florø har uten tvil vært det beste laget i sine 3 siste kamper og har egentlig fortjent bedre,men hatt nok stang ut nå.

I dag får de retta på pissepreik inntrykket spesielt du Fritz har hatt: Florø er så mye bedre enn Førde at det er skremmende,sjøl enn uten 3-4 sentrale. Shymon Walczak endelig tilbake i dag og viser hvilken klippe han er,sammen med laget er Florø 2 divisjoner bedre enn Førde helt til det blir synget"Seieren er vår" på fun.

Florø vil ta mange poeng framover.

Forza Florø Fotball!* Vi Følger Vårt Blåe Lag i Med Og Motgang!*
Sist redigert av Florø Support den man mai 16, 2022 11:59 pm, redigert 1 gang totalt.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Ross: Skylde på baneforholdene på Florø Stadion?

Vet hva slags gressbaner som var de beste i Norge når Florø var i Obos?

JO Florø Stadion og Lerkendal i følge NFF sin delegat. Du har jo ikke peiling på hva du prater om,som skylder på dekket på en stadion du sjøl aldri har vært på. Totalt uviten.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Citano skrev: man mai 16, 2022 8:02 pm Det ender med 2-0 seier til Florø i det viktige slaget om å være nest-best i Sogn og Fjordane.
Kan være en viktig motivasjonsboost for Florø for å henge seg på lagene i toppen, siden andrelagene oftest er veldig uberegnelige over tid.
Sogn og Fjordane eksisterer ikke lengre.

Vestland Fylke gjør,heldigvis😊😉

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

stc887 skrev: man mai 16, 2022 6:59 pm
Ross skrev: man mai 16, 2022 6:55 pm
return_of_drakkar skrev: man mai 16, 2022 6:54 pm Florø flere hakk bedre enn Førde (ser kampen på nettet).
Førde har ikke fått til noe som helst og har masse med håpløse feilpassninger.
Ikke lett å spille på Florø Stadion, underlaget er nesten alltid helt elendig
Uavhengig av underlag lever slike lokaloppgjør sin egen verden. Spørs om Florø har pyntet seg til fest og vil vise seg fram eller om dette er average nivå.
Florø har slitt voldsomt med skader,men i dag så fikk de tilbake sin faste stopper som fikk debuten sin i serien.

Shymon Walczak,merk deg navnet😉

Ross har ikke peiling på hva han prater om. Matta på Florø Stadion har tidligere blitt kåra til en av Norges beste gressbaner av NFF sine delegater, og i dag var det helt ok. Litt småhumpete men helt greie forhold.

Florø har mer inne og mer nært sitt average nivå ja i dag.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

return_of_drakkar skrev: man mai 16, 2022 6:54 pm Florø flere hakk bedre enn Førde (ser kampen på nettet).
Førde har ikke fått til noe som helst og har masse med håpløse feilpassninger.
Lido,Høyvik Jacobsen og Dia herja med de. Hepsø Vetås var rå på midten og Omerovic gjorde grovjobben. Aase,Cone og Hauståker totalt usynlige.

Florø kunne og burde vunnet mye mer.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

ms_8 skrev: man mai 16, 2022 6:30 pm Florø styrer ganske klart i følgje Firda live. Får håpe Rognsø kan komme på noko lurt her
Hvorfor det? Du er jo fra Naustdal? Kunne like gjerne vært Florø supporter😉

Men men takk for kampen,gøy å være så til de grader mye bedre enn Førde😊

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2828

Legg inn av bønna1/2 »

Faen meg helt utrolig at man kommer tilbake etter en seier. Med og motgang. Jaggu.

Mehell

Legg inn av Mehell »

bønna1/2 skrev: tir mai 17, 2022 12:08 am Faen meg helt utrolig at man kommer tilbake etter en seier. Med og motgang. Jaggu.
Pøh. Han har da bevist gjennom en årrekke at han er supporter både i medgang og motgang. Tror ikke man skal begynne å dømme folk ut fra aktiviteten på FD, for det finnes utallige grunner til at man er borte fra forumet i kortere eller lengre perioder.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Florø Support skrev: tir mai 17, 2022 12:01 am
Men men takk for kampen,gøy å være så til de grader mye bedre enn Førde😊
Gratulerer med en fin og viktig seier. Håper dere kommer med en skikkelig vinnerrekke fremover nå.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2828

Legg inn av bønna1/2 »

Mehell skrev: tir mai 17, 2022 12:15 am
bønna1/2 skrev: tir mai 17, 2022 12:08 am Faen meg helt utrolig at man kommer tilbake etter en seier. Med og motgang. Jaggu.
Pøh. Han har da bevist gjennom en årrekke at han er supporter både i medgang og motgang. Tror ikke man skal begynne å dømme folk ut fra aktiviteten på FD, for det finnes utallige grunner til at man er borte fra forumet i kortere eller lengre perioder.
Tror du selv på dette?

Mehell

Legg inn av Mehell »

bønna1/2 skrev: tir mai 17, 2022 1:00 am
Mehell skrev: tir mai 17, 2022 12:15 am
bønna1/2 skrev: tir mai 17, 2022 12:08 am Faen meg helt utrolig at man kommer tilbake etter en seier. Med og motgang. Jaggu.
Pøh. Han har da bevist gjennom en årrekke at han er supporter både i medgang og motgang. Tror ikke man skal begynne å dømme folk ut fra aktiviteten på FD, for det finnes utallige grunner til at man er borte fra forumet i kortere eller lengre perioder.
Tror du selv på dette?
Jeg var da på VGd. To nedrykk var ikke nok til å knekke ham, så ja, han har bevist at han takler motgang så det holder.
Og jeg skjønner heller ikke greia med at noen absolutt skal prøve å sparke fyren med en gang Florø går på en blemme. Jeg er mer der at jeg gleder meg med ham når de vinner, og jeg sjekker faktisk alltid hvordan Florø gjør det nettopp på grunn av stimen.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2828

Legg inn av bønna1/2 »

Mehell skrev: tir mai 17, 2022 1:04 am
bønna1/2 skrev: tir mai 17, 2022 1:00 am
Mehell skrev: tir mai 17, 2022 12:15 am

Pøh. Han har da bevist gjennom en årrekke at han er supporter både i medgang og motgang. Tror ikke man skal begynne å dømme folk ut fra aktiviteten på FD, for det finnes utallige grunner til at man er borte fra forumet i kortere eller lengre perioder.
Tror du selv på dette?
Jeg var da på VGd. To nedrykk var ikke nok til å knekke ham, så ja, han har bevist at han takler motgang så det holder.
Og jeg skjønner heller ikke greia med at noen absolutt skal prøve å sparke fyren med en gang Florø går på en blemme. Jeg er mer der at jeg gleder meg med ham når de vinner, og jeg sjekker faktisk alltid hvordan Florø gjør det nettopp på grunn av stimen.
Har du fulgt med? Hvordan var det i fjor?

Mehell

Legg inn av Mehell »

bønna1/2 skrev: tir mai 17, 2022 1:23 am
Mehell skrev: tir mai 17, 2022 1:04 am
bønna1/2 skrev: tir mai 17, 2022 1:00 am

Tror du selv på dette?
Jeg var da på VGd. To nedrykk var ikke nok til å knekke ham, så ja, han har bevist at han takler motgang så det holder.
Og jeg skjønner heller ikke greia med at noen absolutt skal prøve å sparke fyren med en gang Florø går på en blemme. Jeg er mer der at jeg gleder meg med ham når de vinner, og jeg sjekker faktisk alltid hvordan Florø gjør det nettopp på grunn av stimen.
Har du fulgt med? Hvordan var det i fjor?
Jeg var ikke aktiv på noe forum forrige sesong, uten at det på noen som helst måte rokker på min interesse for fotball eller andre ting som er mitt hjerte nært. Jeg har også perioder hvor jeg ikke er på FD. Enten fordi jeg er på jobbreiser (to uker om gangen), eller fordi jeg tidvis har andre ting som jeg prioriterer over et nettforum. Er dette noe som gjør at jeg er en medgangssupporter?
Mener du virkelig at en persons fravær fra et døende og etter hvert elendig forum som VGd har blitt skal være nok til å stemple en person som medgangssupporter, slik som du nå prøver å gjøre med stimen? Eller er det kanskje noen særregler som kun gjelder for ham, og ikke meg eller andre som også har annet å gjøre enn å henge på et forum 24 timer i døgnet?
(Litt ironisk at jeg sikkert har vært en av de mest aktive her inne totalt sett, siden jeg kom, men pytt pytt. Poengene står fjellstøtt uansett.)

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

bønna1/2 skrev: tir mai 17, 2022 12:08 am Faen meg helt utrolig at man kommer tilbake etter en seier. Med og motgang. Jaggu.
Ser du hva jeg har skrevet om mine grunner for å ikke ha vært her inne? Eller hakker du med vilje?

Har som sagt vært syk i ca 16 dager og var faktisk ikke helt i form i kampen mot Molde 2. Der var dommertrioen for dagen fryktelig svake med en dommer fra Førde i fokus.

Så prøv nå å forstå og les hva folk skriver før du hakker.
Sist redigert av Florø Support den tir mai 17, 2022 2:17 am, redigert 2 ganger totalt.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

bønna1/2 skrev: tir mai 17, 2022 1:23 am
Mehell skrev: tir mai 17, 2022 1:04 am
bønna1/2 skrev: tir mai 17, 2022 1:00 am

Tror du selv på dette?
Jeg var da på VGd. To nedrykk var ikke nok til å knekke ham, så ja, han har bevist at han takler motgang så det holder.
Og jeg skjønner heller ikke greia med at noen absolutt skal prøve å sparke fyren med en gang Florø går på en blemme. Jeg er mer der at jeg gleder meg med ham når de vinner, og jeg sjekker faktisk alltid hvordan Florø gjør det nettopp på grunn av stimen.
Har du fulgt med? Hvordan var det i fjor?
Hvordan det var i fjor?

Hadde sesongkort i fjor og så 13 kamper pluss cupkampen. Samme i år på nivået under og har hatt det i ca 18 år sammenhengende.

Hvis noe logisk fravær gjør meg til en medgangssupporter tror jeg du har helt urealistiske forventninger til det å være supporter. Sorry Mac men her tryner du skikkelig!

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Har fulgt Florø i 4 divisjon. Så bønna vent heller med å kritisere før ditt eget lag RBK? er i 4 divisjon,så kan vi snakkes😉

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Mehell skrev: tir mai 17, 2022 12:18 am
Florø Support skrev: tir mai 17, 2022 12:01 am
Men men takk for kampen,gøy å være så til de grader mye bedre enn Førde😊
Gratulerer med en fin og viktig seier. Håper dere kommer med en skikkelig vinnerrekke fremover nå.
I går var laget påskrudd og viste deler av nivået fra enkeltkamper i fjor. Florø dominerte fra start til slutt og burde egentlig vunnet mye mer,lenge før Førde skapte noen farligheter nært overtid. Det uten 4 sentrale som fortsatt er ute,i Rodrigo(feira med laget),Gjerstad(feira med laget og var på benk,men er ikke 100% klar på grunn av noe muskulært),Nelson på grunn av karantene uten bevis for noe linjedommer antok at han sa all den tid hun neppe kan portugisisk-brasiliansk) og Vetle Fiskerstrand som ventes klar i juni.

Så seieren var virkelig imponerende med tanke på at Florø visstnok var en "stor" underdog.

Håper at Rodrigo og Gjerstad blir klare, siden Nelson nå har sona ferdig å er klar mot Ålesund 2.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Florø Support skrev: man mai 16, 2022 11:47 pm Til alle som tror jeg er medgangssupporter:Ross,SuperGunners10,fitforfight og til og med du Fritz(sårende) vil jeg bare si en ting til dere så deres patetiske forsøk blir knust en gang for alle:

Helt utrolige påstander. Du tror dette er tråden din og så er du borte grunnet at du ble pottesur av en dommeravgjørelse i en enkeltkamp + covid (XXL?). Skjerp deg, gutt!

Vi er en gjeng som forsøker å holde liv i tråden i ditt sutre- og sykdomsfravær! Det burde vi få tommel opp for. I stedet blir vi hengt ut..
Vi regnet det som 99,43% sjanse for at du ville gjenoppstå på seierens dag og er glad for at det passet ypperlig sammen med at du ble frisk til 16. mai, om kvelden.

Ha fin 17. Mai!

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fitforfight skrev: tir mai 17, 2022 7:40 am
Florø Support skrev: man mai 16, 2022 11:47 pm Til alle som tror jeg er medgangssupporter:Ross,SuperGunners10,fitforfight og til og med du Fritz(sårende) vil jeg bare si en ting til dere så deres patetiske forsøk blir knust en gang for alle:

Helt utrolige påstander. Du tror dette er tråden din og så er du borte grunnet at du ble pottesur av en dommeravgjørelse i en enkeltkamp + covid (XXL?). Skjerp deg, gutt!

Vi er en gjeng som forsøker å holde liv i tråden i ditt sutre- og sykdomsfravær! Det burde vi få tommel opp for. I stedet blir vi hengt ut..
Vi regnet det som 99,43% sjanse for at du ville gjenoppstå på seierens dag og er glad for at det passet ypperlig sammen med at du ble frisk til 16. mai, om kvelden.

Ha fin 17. Mai!
Påstander? Det blir jo slengt ut påstander mot MEG at jeg liksom er en medgangssupporter,noe både du og andre som hevder det mangler helt virkelighetsforståelse rundt. Dere aner jo ingenting om hvorfor jeg har vært borte men antar ditten og datten.

Tror jeg at tråden her er min? Siden når har jeg sagt,hevda eller skrevet det? Tror du må skaffe deg en viss forståelse av hva som blir skrevet før du uttaler deg.

Det er i all hovedsak at jeg har vært syk som er grunnen at jeg har vært borte. Hvis jeg skal skjerpe meg på grunn av sykdom og for å reagere på en dommertrio som overhodet ikke har noe på nivået å gjøre,tror jeg virkelig du må lære deg å vokse opp. Ikke bare er det et meget frekt innlegg,det er og personangrep mot meg fordi du legger til grunn at det liksom virker ut at det er på liksom. Ingen andre enn deg som må skjerpe seg her gutten min. Barn kommer med sånne uttalelser som du gjør i innlegget og skittkasting av verste sort.

Hvem har sagt noe som helst på det at en prøver å holde liv i tråden? Ikke det mine svar på ting som dreide seg om det i det hele tatt,men om hvorfor jeg liksom var borte så lenge.

Ting dere ikke ante en dritt om,da burde en klare å holde seg for god til å uttale seg og da som voksne folk gjør. For som blant annet Mehell skriver så har en andre ting å gjøre på enn å henge her inne 24/7. Når jeg da har vært syk og leser alt pissepreiket her så er det klart jeg reagerer,når dere ikke aner hvorfor jeg var borte.

Det siste du skriver der er direkte skitne og forkastelige antydninger på det om at jeg later som at jeg har vært syk. Sånne ting skriver småunger. Helt natta.

Jo ha en fin 17 mai!

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Florø Support skrev: man mai 16, 2022 11:47 pm Til alle som tror jeg er medgangssupporter:Ross,SuperGunners10,fitforfight og til og med du Fritz(sårende) vil jeg bare si en ting til dere så deres patetiske forsøk blir knust en gang for alle:

Har hatt sesongkort på Florø Stadion i ca 16 år på rad!,pluss at jeg opplevde nedrykket i 2005. Dere er totalt uviten.

Min grunn for å være fraværende er aggresjon mot dommertrioen mot Molde 2 og sykdom(influensa/Covid) som jeg fortsatt kjenner litt av.

Dere må slutte å spy ut ting dere ikke har peiling på.

Florø har uten tvil vært det beste laget i sine 3 siste kamper og har egentlig fortjent bedre,men hatt nok stang ut nå.

I dag får de retta på pissepreik inntrykket spesielt du Fritz har hatt: Florø er så mye bedre enn Førde at det er skremmende,sjøl enn uten 3-4 sentrale. Shymon Walczak endelig tilbake i dag og viser hvilken klippe han er,sammen med laget er Florø 2 divisjoner bedre enn Førde helt til det blir synget"Seieren er vår" på fun.

Florø vil ta mange poeng framover.

Forza Florø Fotball!* Vi Følger Vårt Blåe Lag i Med Og Motgang!*
Hahahahhahaah, ja, fine årsaker til å være borte fra et nettforum :lol:

Alt bare forsvant med seieren mot Førde, tilfeldigvis. Gratulerer med den.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

SuperGunners10 skrev: tir mai 17, 2022 8:32 am
Florø Support skrev: man mai 16, 2022 11:47 pm Til alle som tror jeg er medgangssupporter:Ross,SuperGunners10,fitforfight og til og med du Fritz(sårende) vil jeg bare si en ting til dere så deres patetiske forsøk blir knust en gang for alle:

Har hatt sesongkort på Florø Stadion i ca 16 år på rad!,pluss at jeg opplevde nedrykket i 2005. Dere er totalt uviten.

Min grunn for å være fraværende er aggresjon mot dommertrioen mot Molde 2 og sykdom(influensa/Covid) som jeg fortsatt kjenner litt av.

Dere må slutte å spy ut ting dere ikke har peiling på.

Florø har uten tvil vært det beste laget i sine 3 siste kamper og har egentlig fortjent bedre,men hatt nok stang ut nå.

I dag får de retta på pissepreik inntrykket spesielt du Fritz har hatt: Florø er så mye bedre enn Førde at det er skremmende,sjøl enn uten 3-4 sentrale. Shymon Walczak endelig tilbake i dag og viser hvilken klippe han er,sammen med laget er Florø 2 divisjoner bedre enn Førde helt til det blir synget"Seieren er vår" på fun.

Florø vil ta mange poeng framover.

Forza Florø Fotball!* Vi Følger Vårt Blåe Lag i Med Og Motgang!*
Hahahahhahaah, ja, fine årsaker til å være borte fra et nettforum :lol:

Alt bare forsvant med seieren mot Førde, tilfeldigvis. Gratulerer med den.
Du tror meg altså ikke? Hvor patetisk lavt går det an å synke sånn seriøst?

Sykdom og en dommertrio som aldri skulle fått dømt på et sånt nivå er altså latterlige grunner?

Er til din opplysning fortsatt sår i halsen,noe jeg har vært lenge nå. Hadde ingenting med seieren i går å gjøre,bare at jeg har blitt bedre.

Deilig seier og viser vel at det jeg har skrevet om Førde og nivået vel er riktig. Takk for den og riktig god 17 mai på ferjeleiet😉

Number4

Legg inn av Number4 »

Førde sang dere i senk!

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Florø Support skrev: tir mai 17, 2022 8:42 am
SuperGunners10 skrev: tir mai 17, 2022 8:32 am
Florø Support skrev: man mai 16, 2022 11:47 pm Til alle som tror jeg er medgangssupporter:Ross,SuperGunners10,fitforfight og til og med du Fritz(sårende) vil jeg bare si en ting til dere så deres patetiske forsøk blir knust en gang for alle:

Har hatt sesongkort på Florø Stadion i ca 16 år på rad!,pluss at jeg opplevde nedrykket i 2005. Dere er totalt uviten.

Min grunn for å være fraværende er aggresjon mot dommertrioen mot Molde 2 og sykdom(influensa/Covid) som jeg fortsatt kjenner litt av.

Dere må slutte å spy ut ting dere ikke har peiling på.

Florø har uten tvil vært det beste laget i sine 3 siste kamper og har egentlig fortjent bedre,men hatt nok stang ut nå.

I dag får de retta på pissepreik inntrykket spesielt du Fritz har hatt: Florø er så mye bedre enn Førde at det er skremmende,sjøl enn uten 3-4 sentrale. Shymon Walczak endelig tilbake i dag og viser hvilken klippe han er,sammen med laget er Florø 2 divisjoner bedre enn Førde helt til det blir synget"Seieren er vår" på fun.

Florø vil ta mange poeng framover.

Forza Florø Fotball!* Vi Følger Vårt Blåe Lag i Med Og Motgang!*
Hahahahhahaah, ja, fine årsaker til å være borte fra et nettforum :lol:

Alt bare forsvant med seieren mot Førde, tilfeldigvis. Gratulerer med den.
Du tror meg altså ikke? Hvor patetisk lavt går det an å synke sånn seriøst?

Sykdom og en dommertrio som aldri skulle fått dømt på et sånt nivå er altså latterlige grunner?

Er til din opplysning fortsatt sår i halsen,noe jeg har vært lenge nå. Hadde ingenting med seieren i går å gjøre,bare at jeg har blitt bedre.

Deilig seier og viser vel at det jeg har skrevet om Førde og nivået vel er riktig. Takk for den og riktig god 17 mai på ferjeleiet😉
Handler da ikke om at jeg ikke tror deg. Men at det skal være grunner for å ikke kunne skrive på et tastatur, den er tynn.

Tja, Florø ligger fortsatt laaaaangt bak toppen, en kamp forandrer ikke en svak sesongstart.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

"legger til grunn at det liksom virker ut at det er på liksom."

Den er grei!

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Greit å ha det unnagjort også, sånn at du ikke får covid neste gang dere taper. Ha en fin 17. Mai

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»