Hvordan stiller du denne runden?
That time of the year again.
Håper alle som har nytte av Fridiskusjon bidrar med noen kroner.
https://www.spleis.no/project/325141
Håper alle som har nytte av Fridiskusjon bidrar med noen kroner.
https://www.spleis.no/project/325141
Fantasy Premier League 2022-2023
Enig! Men et kruttsterkt lag på papiret!

Tror alle lag vil avslutte sesongen på best mulig vis! Men at en del lag som ikke har noe å spille for vil rullere en del skal du ikke se bort fra!
40 poeng. Grønne piler.
Innenfor Top 50K.
10 spillere igjen i aksjon.
Glad for at jeg holdt hodet kaldt med tanke på City. Vurderte en hit eller to for å få inn mer fra City, men valget endte å få inn en billig løsning i Alvarez. Det betalte seg.
10 spillere igjen i aksjon.
Glad for at jeg holdt hodet kaldt med tanke på City. Vurderte en hit eller to for å få inn mer fra City, men valget endte å få inn en billig løsning i Alvarez. Det betalte seg.
Står med 44 poeng med ni spillerer igjen. Både Rash og Grealish har så langt blanket. Vurderte Mahrez og Enciso. Lykkes så langt med dette valget.
Tok inn McAllister og Alvarez til denne runden.
Leicester er fortsatt med i kampen om å overleve. Selv med tap i morgen kan de klare det om Everton og Leeds taper om de vinner sin avslutning mot West Ham på hjemmebane.
Villa/Tottenham/Brentford spiller for Europa-Cup spill neste sesong.
Brighton er sikkert sugen på 5.pl, men spiller egentlig liten rolle om man blir 5 eller 6 da begge plasseringene gir EL.
Brighton er sikkert sugen på 5.pl, men spiller egentlig liten rolle om man blir 5 eller 6 da begge plasseringene gir EL.
58 poeng her med BB. Latterlig å ta det så sent.
Siste runde i PL er alltid galskap. Litt kjedelig med nok en siste runde uten betydning. Everton redder seg og Leeds må ned. Dessverre. Tror jeg dytter inn en Everton midtbane. Har Pickford fra før.
Kjører selv TC på Haaland denne runden..ermathi skrev: ↑søn mai 21, 2023 8:36 pm58 poeng her med BB. Latterlig å ta det så sent.Grealish og Rashford i laget, 0 min og 0 poeng. Så langt. Uten Haaland med Alvarez som C er det han som redder runden.
Siste runde i PL er alltid galskap. Litt kjedelig med nok en siste runde uten betydning. Everton redder seg og Leeds må ned. Dessverre. Tror jeg dytter inn en Everton midtbane. Har Pickford fra før.
Jepp, en lærdom hvertfall til neste sesong. Heller ta det i en tidlig dobbeltrunde, også lurt å sjekke terminlista og hvordan oppsettet er til eventuelle dobbeltrunder.ermathi skrev: ↑søn mai 21, 2023 8:36 pm 58 poeng her med BB. Latterlig å ta det så sent.Grealish og Rashford i laget, 0 min og 0 poeng. Så langt. Uten Haaland med Alvarez som C er det han som redder runden.
Skulle selv kjørt TC tidligere..Knax skrev: ↑søn mai 21, 2023 9:23 pmJepp, en lærdom hvertfall til neste sesong. Heller ta det i en tidlig dobbeltrunde, også lurt å sjekke terminlista og hvordan oppsettet er til eventuelle dobbeltrunder.ermathi skrev: ↑søn mai 21, 2023 8:36 pm 58 poeng her med BB. Latterlig å ta det så sent.Grealish og Rashford i laget, 0 min og 0 poeng. Så langt. Uten Haaland med Alvarez som C er det han som redder runden.
Nøkkelkamp for Leicester i kveld.TLee skrev: ↑søn mai 21, 2023 8:36 pm Leicester er fortsatt med i kampen om å overleve. Selv med tap i morgen kan de klare det om Everton og Leeds taper om de vinner sin avslutning mot West Ham på hjemmebane.
Leicester har i praksis alt i egne hender p.g.a. vesentlig bedre målforskjell enn Everton. Om de vinner sine 2 siste, kan Everton masimalt klare samme poengsum, men har pr. nå 6 plussmål mindre enn Leicester. De har også vesentlig færre scorede mål, så i praksis er det 7 plussmål bak. Hvis Leicester vinner sine to siste med 1-0, må Everton slå Bournemouth med 9 mål. Det skjer selvsagt ikke. (Selv om et lag fra Liverpool har klart det tidligere i sesongen

Taper Leicester i kveld er de i seriøs trøbbel. Da må de vinne siste kamp, og er avhengig av at Everton taper OG Leeds avgir poeng.
Uavgjort i kveld vil være ekstremt mye bedre enn tap. De må fortsatt vinne siste kamp, men vil ikke være avhengig av hva Leeds gjør, da de er foran Leeds på målforskjell (Leeds må i såfall vinne med tosifret antall mål), og da holder det at Everton ikke vinner sin siste kamp.
Problemet er at Leicester møter Newcastle borte som er i solid form, og spiller om CL-plass. Det blir ikke lett å ta poeng.
Må si det er spesielt at to av Leeds, Everton og Leicester rykker ned til helga, mens Forest og Bournemouth holder seg.
Sist redigert av guru den man mai 22, 2023 8:08 am, redigert 1 gang totalt.
-
- Has thanked: 175 times
- Been thanked: 59 times
I dag heies det på Newcastle!
40 poeng og grønn pil faktisk. Trippier & Wilson kan myrde meg i kveld, som sist gang de spilte, men ellers ser det tålig lyst ut vil jeg si. Har veldig få differ i laget, Bruno og Alvarez er de som virkelig kan gjøre en forskjell. Gidder ikke bry meg om Kaptein Haaland, han ble irrelevant denne runden. Hadde naturligvis vært gøy å diffe der, men da hadde det blitt Bruno, og jeg vet ikke hvor mye det hadde betydd. Tror Haaland starter mot Brighton, og det kan bli ekkelt om jeg ikke hadde cappet han.
Pushet mot topp 10K er avlyst, så justert mål blir topp 30K. Da er jeg meget fornøyd. Wilson vs Isak ble en forferdelig diff i forrige runde. De poengene hadde vært fine å ha i banken.
Spent på siste runde. Tror mange av lagene som ikke har så mye å spille for likevel kommer til å stille rimelig sterkt fordi hvorfor ikke? Så forventer Salah, TAA, Bruno og Brighton-gjengen på banen. Spørsmålet er bare hvor man skal diffe.
Pushet mot topp 10K er avlyst, så justert mål blir topp 30K. Da er jeg meget fornøyd. Wilson vs Isak ble en forferdelig diff i forrige runde. De poengene hadde vært fine å ha i banken.
Spent på siste runde. Tror mange av lagene som ikke har så mye å spille for likevel kommer til å stille rimelig sterkt fordi hvorfor ikke? Så forventer Salah, TAA, Bruno og Brighton-gjengen på banen. Spørsmålet er bare hvor man skal diffe.
Hvem tenker du å diffe med?k9b skrev: ↑man mai 22, 2023 9:58 am 40 poeng og grønn pil faktisk. Trippier & Wilson kan myrde meg i kveld, som sist gang de spilte, men ellers ser det tålig lyst ut vil jeg si. Har veldig få differ i laget, Bruno og Alvarez er de som virkelig kan gjøre en forskjell. Gidder ikke bry meg om Kaptein Haaland, han ble irrelevant denne runden. Hadde naturligvis vært gøy å diffe der, men da hadde det blitt Bruno, og jeg vet ikke hvor mye det hadde betydd. Tror Haaland starter mot Brighton, og det kan bli ekkelt om jeg ikke hadde cappet han.
Ja jeg også. Ska faen ikke spares på chips neste sesong!K-Torget skrev: ↑søn mai 21, 2023 9:36 pmSkulle selv kjørt TC tidligere..Knax skrev: ↑søn mai 21, 2023 9:23 pmJepp, en lærdom hvertfall til neste sesong. Heller ta det i en tidlig dobbeltrunde, også lurt å sjekke terminlista og hvordan oppsettet er til eventuelle dobbeltrunder.ermathi skrev: ↑søn mai 21, 2023 8:36 pm 58 poeng her med BB. Latterlig å ta det så sent.Grealish og Rashford i laget, 0 min og 0 poeng. Så langt. Uten Haaland med Alvarez som C er det han som redder runden.
Jeg tror Brauten får seg litt ferie nå jeg. Frem til finalene.
Hvorfor tror du han starter mot Brighton?
- PScholes18
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 13 times
Kun Pep har fasiten, men selv tror jeg han starter begge de kommende kampene, men at han ikke spiller mer enn 60-70 i noen av dem.
Nå fikk han hvile det meste av kampen nå og da er det kun snakk om å sikre kampform frem til finalene.
- Chromeback
- Has thanked: 1019 times
- Been thanked: 804 times
Ville vært rart å hvile Braut til finalene. Han er på sitt aller beste når han får holde kroppen i gang, så må belastningen bare tilpasses det.
En kald Braut bruker ofte litt tid på å komme skikkelig i gang igjen.
Og det er vel få klubber som tjener på å hvile seg inn mot en finale på slutten av sesongen. Man må hvile skikkelig, men ikke gå seg kalde. Tror Pep klarer å rullere fornuftig de siste kampene her nå, og det innebærer nok en del spilleminutter for Brauten også.
Og det er vel få klubber som tjener på å hvile seg inn mot en finale på slutten av sesongen. Man må hvile skikkelig, men ikke gå seg kalde. Tror Pep klarer å rullere fornuftig de siste kampene her nå, og det innebærer nok en del spilleminutter for Brauten også.
- startelver
- Sted: Digital nomade
- Has thanked: 2383 times
- Been thanked: 1504 times
Jeg tror Pep ønsker å ha Haaland kampfit til første finalen så han får ihvertfall en omgang.
Tenker det samme!PScholes18 skrev: ↑man mai 22, 2023 2:49 pmKun Pep har fasiten, men selv tror jeg han starter begge de kommende kampene, men at han ikke spiller mer enn 60-70 i noen av dem.
Nå fikk han hvile det meste av kampen nå og da er det kun snakk om å sikre kampform frem til finalene.
Hvorfor skulle han få seg en ferie nå?

Enig!Chromeback skrev: ↑man mai 22, 2023 2:58 pm Ville vært rart å hvile Braut til finalene. Han er på sitt aller beste når han får holde kroppen i gang, så må belastningen bare tilpasses det.
City har ingenting å spille for. Hvorfor risikere skader etc. med å spille med sine beste spillere?
Heller la de få litt hvile/ferie, så bruker de siste uken/ukene til trening inn mot finalen.
Tipper vi få se et B-preget lag som sist kamp, også kommer stjernene inn mot slutten hvis de er på benk.
Vi får se hva Pep med fasiten gjørSir-Alex skrev: ↑man mai 22, 2023 8:51 pmCity har ingenting å spille for. Hvorfor risikere skader etc. med å spille med sine beste spillere?
Heller la de få litt hvile/ferie, så bruker de siste uken/ukene til trening inn mot finalen.
Tipper vi få se et B-preget lag som sist kamp, også kommer stjernene inn mot slutten hvis de er på benk.

Samme her. Men vi må ikke jinxe nå