Helt enig jeg også. Det er jo det å ta noen sjanser er litt gøy. Hvis alle gjør det samme alltid blir det etter hvert kjedelig.K-Torget skrev: ↑ons mai 24, 2023 10:19 pmHelt enig!MadsFantasy skrev: ↑ons mai 24, 2023 10:17 pmHva mener du med denne? Hvis man er misfornøyd med ranken sin eller vil ta igjen folk i minligaer skjønner jeg godt at man vil diffe.
That time of the year again.
Håper alle som har nytte av Fridiskusjon bidrar med noen kroner.
https://www.spleis.no/project/325141
Håper alle som har nytte av Fridiskusjon bidrar med noen kroner.
https://www.spleis.no/project/325141
Fantasy Premier League 2022-2023
Re: Fantasy Premier League 2022-2023
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 7 times
Mitoma gir meg magesår. Skaper så mye og er egentlig en fantastisk spiller, men evner jo ikke å sette sjansene i mål.
Jepp! Samtidig skjønner jeg at mange / de fleste har cappet Haaland denne runden (også), spesielt de som skal forsvare en rank og ikke trenger å diffe.ermathi skrev: ↑ons mai 24, 2023 10:27 pmHelt enig jeg også. Det er jo det å ta noen sjanser er litt gøy. Hvis alle gjør det samme alltid blir det etter hvert kjedelig.K-Torget skrev: ↑ons mai 24, 2023 10:19 pmHelt enig!MadsFantasy skrev: ↑ons mai 24, 2023 10:17 pm
Hva mener du med denne? Hvis man er misfornøyd med ranken sin eller vil ta igjen folk i minligaer skjønner jeg godt at man vil diffe.
Endelig litt flyt igjen etter at det aller meste har gått på tverke de siste 3-4 rundene.
Enciso leverer uventet (får også 2 bp), Grealish og Ederson ute som betyr at jeg får inn Trippier og en ekstra spiller i morgen i Kepa (dog ikke sikkert han starter). Også heldig med at Mitoma, Mahrez, KdB og Alvarez blanker. Klatrer 35k plasser på live-rankingen kun på dagens kamp og er omtrent tilbake der jeg var før runden startet.
Enciso leverer uventet (får også 2 bp), Grealish og Ederson ute som betyr at jeg får inn Trippier og en ekstra spiller i morgen i Kepa (dog ikke sikkert han starter). Også heldig med at Mitoma, Mahrez, KdB og Alvarez blanker. Klatrer 35k plasser på live-rankingen kun på dagens kamp og er omtrent tilbake der jeg var før runden startet.
- Firminoooo
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 36 times
Litt lysere nå. Heldigvis holdt Mitoma, Estupinan, Mahrez, KdB osv seg rolig og fortsatt på en grønn pil. 64 poeng og 20k OR. Håper Shaw, Bruno og Rashford eksploderer og gir meg en liten boost. Kunne trengt det nå.
- startelver
- Sted: Digital nomade
- Has thanked: 2383 times
- Been thanked: 1504 times
17 poeng på MacAllister, Mitoma og Estupinan. Og 12 på cap Haaland
- silkyglenjohnson
- Has thanked: 229 times
- Been thanked: 481 times
Hva er sannsynligheten for at Rashford får et hosteanfall i dag og må stå over kampen a? Hadde vært voldsomt til hjelp.
- silkyglenjohnson
- Has thanked: 229 times
- Been thanked: 481 times
Antar at du refererer til Rashford her. Ufint. Anmeldt for rasisme.
- These users thanked the author silkyglenjohnson for the post:
- Evertonion
Noe som frister til siste runde?
Med Aguerd og Stones tvilsomme, og Pereira ute, må jeg nesten fokusere på å få 11 mann på banen, altså få ut en av de.
Det er kun Villa, Spurs og Brentford med noe å spille om i toppen med mindre Chelsea vinner på O.T. ikveld, da er også Man Utd og Liverpool inkludert. I bunnen er det Everton, Leeds og Leicester som garantert vil stillet toppet.
Med Aguerd og Stones tvilsomme, og Pereira ute, må jeg nesten fokusere på å få 11 mann på banen, altså få ut en av de.
Det er kun Villa, Spurs og Brentford med noe å spille om i toppen med mindre Chelsea vinner på O.T. ikveld, da er også Man Utd og Liverpool inkludert. I bunnen er det Everton, Leeds og Leicester som garantert vil stillet toppet.
Jasilkyglenjohnson skrev: ↑tor mai 25, 2023 8:34 amAntar at du refererer til Rashford her. Ufint. Anmeldt for rasisme.
Neida, vet ikke hva som skjedde..men Shaw, Varane og Bruno igjen
Hvordan ser laget ditt ut?BrannLFC skrev: ↑tor mai 25, 2023 8:50 am Noe som frister til siste runde?
- PScholes18
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 13 times
Med en runde igjen knipes det til i enkelte miniligaer.
Har en pengeliga som jeg gjerne vil vinne og det er latterlig tett. Trolig vil det skille 1-5 poeng mellom nr 1 og 3 når sesongen er over. Nr 1 får 80 %, nr 2 får 20 %. Tredjeplassen gir nada.
Han ene har 1 FT og den andre har 2FT. Jeg har 1FT selv.
Ferguson og Mitoma er de åpenbare alternativene for bytter hos meg.
Med Ferguson ut kan jeg gå for Solanke. Med Mitoma ut kan jeg få inn Ødegaard.
Mitoma ut og Ødegaard inn frister mest og da ingen hits. Ingen av de andre har han i laget per nå så kan bli en fin diff.
Kommer det nyheter før fristen kan det så klart endre seg. Tenker da spesielt på KdB og Alvarez som gjerne er mest utsatt. Om ingen av de starter kan jeg få inn Kane og valgfri midtbane fra Arsenal, men det vil koste meg en hit. Det sitter langt inne å ta en hit i siste runde, men kan også betale seg. Det betyr lite om jeg havner ett poeng bak eller fire poeng bak.
Først må kampen i dag spilles og så får en ha noen ulike alternativer klare i håp om litt info før fristen.
Har en pengeliga som jeg gjerne vil vinne og det er latterlig tett. Trolig vil det skille 1-5 poeng mellom nr 1 og 3 når sesongen er over. Nr 1 får 80 %, nr 2 får 20 %. Tredjeplassen gir nada.
Mitoma ut og Ødegaard inn frister mest og da ingen hits. Ingen av de andre har han i laget per nå så kan bli en fin diff.
Kommer det nyheter før fristen kan det så klart endre seg. Tenker da spesielt på KdB og Alvarez som gjerne er mest utsatt. Om ingen av de starter kan jeg få inn Kane og valgfri midtbane fra Arsenal, men det vil koste meg en hit. Det sitter langt inne å ta en hit i siste runde, men kan også betale seg. Det betyr lite om jeg havner ett poeng bak eller fire poeng bak.
Først må kampen i dag spilles og så får en ha noen ulike alternativer klare i håp om litt info før fristen.
Hva med Eze inn?PScholes18 skrev: ↑tor mai 25, 2023 3:13 pm Med en runde igjen knipes det til i enkelte miniligaer.
Leste forresten en artikkel at City kommer til å spare noen spillerer frem til finalene. Tre - fire mann. Deriblant Grealish. Vet ikke hvor troverdig dette er da.
Raya Areola
Trippier Shaw Estupinan Guehi Varane
Mitoma Mac Allister Saka Bruno Salah
Haaland Alvarez Solanke
Sett litt på:
Mitoma / Mac Allister + Trippier – Rashford / Ødegaard + White / Kiwior for -4?
Eller
Mitoma / Mac Allister - Eze / Olise?
Tanker?
Trippier Shaw Estupinan Guehi Varane
Mitoma Mac Allister Saka Bruno Salah
Haaland Alvarez Solanke
Sett litt på:
Mitoma / Mac Allister + Trippier – Rashford / Ødegaard + White / Kiwior for -4?
Eller
Mitoma / Mac Allister - Eze / Olise?
Tanker?
- PScholes18
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 13 times
Eze er også en mulig kandidat. Sitter med KdB, Alvarez og Haaland fra City og benken er ikke super så håper virkelig på noe leaks. Kan jo ikke la Firminoooo ta meg igjen.Nevi skrev: ↑tor mai 25, 2023 5:41 pmHva med Eze inn?PScholes18 skrev: ↑tor mai 25, 2023 3:13 pm Med en runde igjen knipes det til i enkelte miniligaer.
Leste forresten en artikkel at City kommer til å spare noen spillerer frem til finalene. Tre - fire mann. Deriblant Grealish. Vet ikke hvor troverdig dette er da.
PScholes18 skrev: ↑tor mai 25, 2023 6:33 pmEze er også en mulig kandidat. Sitter med KdB, Alvarez og Haaland fra City og benken er ikke super så håper virkelig på noe leaks. Kan jo ikke la Firminoooo ta meg igjen.Nevi skrev: ↑tor mai 25, 2023 5:41 pmHva med Eze inn?PScholes18 skrev: ↑tor mai 25, 2023 3:13 pm Med en runde igjen knipes det til i enkelte miniligaer.

Snart kommer lagoppstillingene
Iflg VG live sier ryktene at Rashford er på benken. Måtte vel bare bli sånt. Så får Trippier kose på benk med sine ni poeng når Rash kommer inn etter 70 minutter
Iflg VG live sier ryktene at Rashford er på benken. Måtte vel bare bli sånt. Så får Trippier kose på benk med sine ni poeng når Rash kommer inn etter 70 minutter
Sist redigert av Nevi den tor mai 25, 2023 8:03 pm, redigert 1 gang totalt.
Rashford starter på benk.
Hadde vært veldig greit om han holdt seg der med tanke på kampen om 10k, men heller ikke helt krise siden alle rivalene mine er i samme situasjon med Rashford i laget og Botman på første benk.
I kveld er det Bruno (c) som blir sesongdefinerende. Slapp med skrekken når det gjaldt Haaland, det var ren tortur å se City i går. Skal vi tippe Bruno slår til med et rødt kort i kveld da?
Hadde vært veldig greit om han holdt seg der med tanke på kampen om 10k, men heller ikke helt krise siden alle rivalene mine er i samme situasjon med Rashford i laget og Botman på første benk.
I kveld er det Bruno (c) som blir sesongdefinerende. Slapp med skrekken når det gjaldt Haaland, det var ren tortur å se City i går. Skal vi tippe Bruno slår til med et rødt kort i kveld da?
Jeg håper at Rash får se noen minutter, siden jeg ikke får inn Trippier først på benk uansett. Skjønner at mange andre håper det motsatteBliss skrev: ↑tor mai 25, 2023 8:01 pm Rashford starter på benk.

-
- Has thanked: 482 times
- Been thanked: 194 times
Får vel ikke assist på den Bruno, men fint at det lønnet seg å cappe han