That time of the year again.
Håper alle som har nytte av Fridiskusjon bidrar med noen kroner.
https://www.spleis.no/project/325141
Håper alle som har nytte av Fridiskusjon bidrar med noen kroner.
https://www.spleis.no/project/325141
Eliteserien Fantasy 2023
-
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 52 times
Eliteserien Fantasy 2023
Beklager om noen trodde den ble lansert nå, men tenker vi bare kan småstarte med småspekulasjoner på pris, dødballhierarki osv.
Eliteserie Fantasy-siden
Eliteserie Fantasy-siden
- These users thanked the author Borealis88 for the post:
- J. Porta
-
Glimt - Silkeborg. Amahl Pellegrino tok en sikker straffe, ingen tvil der i gården.
Jeg rakk få litt puls, ja.Borealis88 skrev: ↑tor feb 09, 2023 2:45 pm Beklager om noen trodde den ble lansert nå, men tenker vi bare kan småstarte med småspekulasjoner på pris, dødballhierarki osv.
Eliteserie Fantasy-siden
-
Man vil vel ha en back fra Glimt, men nå er Brice nyoperert og har fått noen minutter, Omar har ingen treningskampminutter, Bjørkan er skada, Sørensen er da det mest åpenbare valget dersom Bjørkan er uaktuell.
Usikker på om Glimt blir veldig solig bakover, så da blir kanskje Faye-Lund litt for dyr, med mindre Glimt henter inn en ny keeper. Tror dog ikke at en evt ny keeper blir en bedre enn Faye, da han kun kan brukes i ES og NM fram til E-kval i slutten av juli.
Usikker på om Glimt blir veldig solig bakover, så da blir kanskje Faye-Lund litt for dyr, med mindre Glimt henter inn en ny keeper. Tror dog ikke at en evt ny keeper blir en bedre enn Faye, da han kun kan brukes i ES og NM fram til E-kval i slutten av juli.
J. Porta skrev: ↑tor feb 09, 2023 3:05 pmJeg rakk få litt puls, ja.Borealis88 skrev: ↑tor feb 09, 2023 2:45 pm Beklager om noen trodde den ble lansert nå, men tenker vi bare kan småstarte med småspekulasjoner på pris, dødballhierarki osv.
Eliteserie Fantasy-siden
Jeg også

Rasmussen eneste som er nailed av de offensive mtp fullføre 90 min. Håper ikke Kniklas prises useriøst høyt. Heltne Nilsen enorm i fjor og dro med seg masse målpoeng inkludert straffer men klarer han å kopiere dette når motstanderen ikke er Grorud, Stjørdals Blink, Bryne og Raufoss? Kan fort se for meg en back i laget mitt. Crone kanskje beste fantasyasset mens Wolfe er bedre IRL spiller.
Pelle og Grønbæk eneste to som er nailed i mitt hode as wecspeak om det ikke skjer noe veldig uforutsatt inn mot seriestart med de to nevnte.
Fine tanker!stc887 skrev: ↑fre feb 10, 2023 9:17 pmRasmussen eneste som er nailed av de offensive mtp fullføre 90 min. Håper ikke Kniklas prises useriøst høyt. Heltne Nilsen enorm i fjor og dro med seg masse målpoeng inkludert straffer men klarer han å kopiere dette når motstanderen ikke er Grorud, Stjørdals Blink, Bryne og Raufoss? Kan fort se for meg en back i laget mitt. Crone kanskje beste fantasyasset mens Wolfe er bedre IRL spiller.
Pelle og Grønbæk eneste to som er nailed i mitt hode as wecspeak om det ikke skjer noe veldig uforutsatt inn mot seriestart med de to nevnte.

- JonSnow
- Has thanked: 1419 times
- Been thanked: 190 times
Skulle jeg velge 3 fra B/G så blir det Pelle, Hugo og Grønbæk, de kommer til å spille det meste, men kommer jo ann på prisen TV2 legger seg på i år
Saltnes skal jo operere kneet. Ikke registrert hvor lenge ute han er men Grønbæk er nailed all den tid Saltnes er utilgjengelig. Ser bra ut også dansken.
- JonSnow
Saltnes er nylig opperert på nytt så han er ikke tilbake før et stykke ut i sesongen og så er nesteman Fet som har vært ute fryktelig lenge samt 2 ungutter i Kjær og Sjøvold som ikke vill dytte Grønbæk eller Hugo ut av laget, er andre plasser det blir mere rullering for å si det sånn!
Kommer selv til å velge de samme tre så fremt de ikke blir priset så høyt at det ødelegger for resten av laget!
Takk for info!JonSnow skrev: ↑fre feb 10, 2023 10:14 pm Saltnes er nylig opperert på nytt så han er ikke tilbake før et stykke ut i sesongen og så er nesteman Fet som har vært ute fryktelig lenge samt 2 ungutter i Kjær og Sjøvold som ikke vill dytte Grønbæk eller Hugo ut av laget, er andre plasser det blir mere rullering for å si det sånn!

Har du mye kunnskap og kjennskap til Glimt?

- JonSnow
Er lidenskapelig B/G fan med noen bekjente i klubben så har ok kontroll på klubben, men er bare en middels fantasy spillerK-Torget skrev: ↑fre feb 10, 2023 10:20 pmTakk for info!JonSnow skrev: ↑fre feb 10, 2023 10:14 pm Saltnes er nylig opperert på nytt så han er ikke tilbake før et stykke ut i sesongen og så er nesteman Fet som har vært ute fryktelig lenge samt 2 ungutter i Kjær og Sjøvold som ikke vill dytte Grønbæk eller Hugo ut av laget, er andre plasser det blir mere rullering for å si det sånn!
Har du mye kunnskap og kjennskap til Glimt?![]()
OkiJonSnow skrev: ↑fre feb 10, 2023 10:35 pmEr lidenskapelig B/G fan med noen bekjente i klubben så har ok kontroll på klubben, men er bare en middels fantasy spillerK-Torget skrev: ↑fre feb 10, 2023 10:20 pmTakk for info!JonSnow skrev: ↑fre feb 10, 2023 10:14 pm Saltnes er nylig opperert på nytt så han er ikke tilbake før et stykke ut i sesongen og så er nesteman Fet som har vært ute fryktelig lenge samt 2 ungutter i Kjær og Sjøvold som ikke vill dytte Grønbæk eller Hugo ut av laget, er andre plasser det blir mere rullering for å si det sånn!
Har du mye kunnskap og kjennskap til Glimt?![]()

Avhengig av prisene, så er nok Pelle, Grønbæk og Vetlesen også de eneste jeg allerede har tenkt at jeg vil ha inn. Men det kan fort bli en dyr trio, så vi får se
Må nærmere sesongen for å vurdere eventuelle andre, og få kommet meg litt up to date på andre lag enn Glimt.
Samme herBjørka skrev: ↑fre feb 10, 2023 11:28 pm Avhengig av prisene, så er nok Pelle, Grønbæk og Vetlesen også de eneste jeg allerede har tenkt at jeg vil ha inn. Men det kan fort bli en dyr trio, så vi får seMå nærmere sesongen for å vurdere eventuelle andre, og få kommet meg litt up to date på andre lag enn Glimt.

-
- Has thanked: 175 times
- Been thanked: 59 times
Tradisjonen tro måtte jeg sende e-post og spørre om når årets spill lanseres.
Fikk følgende svar:
"Hei
Vi sikter oss inn mot den 10. Mars
"
Fikk følgende svar:
"Hei
Vi sikter oss inn mot den 10. Mars
- These users thanked the author Evertonion for the post (total 3):
- Vikingen • EspenLie • Borealis88
-
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 49 times
Gilbert Koomson til Sandefjord. Er det noe Sandefjord er gode på så er det å få fart på avskiltede kantspillere. Her lukter det verdi.
-
Ønskeliste:
Haugen og Linnes, men frykter Mouelette (ordspill på Peproulette, funka ikke helt)
Vecchia, Grønbæk, Ofkir
Sæter-Berisha
Styrer unna:
Glimtforsvar, og spiss.
Ser over noen lag, og det er neimen ikke mye som frister. Frykter det blir et "template år", så finner man "Ofkiren" og "Kurucayen" etterhvert.
Haugen og Linnes, men frykter Mouelette (ordspill på Peproulette, funka ikke helt)
Vecchia, Grønbæk, Ofkir
Sæter-Berisha
Styrer unna:
Glimtforsvar, og spiss.
Ser over noen lag, og det er neimen ikke mye som frister. Frykter det blir et "template år", så finner man "Ofkiren" og "Kurucayen" etterhvert.
Fine tankerBorealis88 skrev: ↑ons mar 01, 2023 7:30 pm Ønskeliste:
Vecchia, Grønbæk, Ofkir
Sæter-Berisha
Styrer unna:
Glimtforsvar, og spiss.

Ser ut som det det prises snillere i år i segmentet 7-8ish. Bør bli mindre template da.Borealis88 skrev: ↑ons mar 01, 2023 7:30 pm Ønskeliste:
Vecchia, Grønbæk, Ofkir
Sæter-Berisha
Styrer unna:
Glimtforsvar, og spiss.