Eliteserien Fantasy 2023

Svar
Borealis88

Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av Borealis88 »

Beklager om noen trodde den ble lansert nå, men tenker vi bare kan småstarte med småspekulasjoner på pris, dødballhierarki osv.

Eliteserie Fantasy-siden

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Glimt - Silkeborg. Amahl Pellegrino tok en sikker straffe, ingen tvil der i gården.

J. Porta

Legg inn av J. Porta »

Borealis88 skrev: tor feb 09, 2023 2:45 pm Beklager om noen trodde den ble lansert nå, men tenker vi bare kan småstarte med småspekulasjoner på pris, dødballhierarki osv.

Eliteserie Fantasy-siden
Jeg rakk få litt puls, ja.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Borealis88 skrev: tor feb 09, 2023 2:45 pm Glimt - Silkeborg. Amahl Pellegrino tok en sikker straffe, ingen tvil der i gården.
Pelle og Grønbæk skal rett inn. Forsvarer blir som vanlig umulig.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Man vil vel ha en back fra Glimt, men nå er Brice nyoperert og har fått noen minutter, Omar har ingen treningskampminutter, Bjørkan er skada, Sørensen er da det mest åpenbare valget dersom Bjørkan er uaktuell.

Usikker på om Glimt blir veldig solig bakover, så da blir kanskje Faye-Lund litt for dyr, med mindre Glimt henter inn en ny keeper. Tror dog ikke at en evt ny keeper blir en bedre enn Faye, da han kun kan brukes i ES og NM fram til E-kval i slutten av juli.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

J. Porta skrev: tor feb 09, 2023 3:05 pm
Borealis88 skrev: tor feb 09, 2023 2:45 pm Beklager om noen trodde den ble lansert nå, men tenker vi bare kan småstarte med småspekulasjoner på pris, dødballhierarki osv.

Eliteserie Fantasy-siden
Jeg rakk få litt puls, ja.

Jeg også :lol:

urbeka

Legg inn av urbeka »

Spent på Brann i år. Tipper de kommer ut i 100. Har null peil på hvem som kan være aktuelle å ta inn.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: fre feb 10, 2023 2:55 pm Spent på Brann i år. Tipper de kommer ut i 100. Har null peil på hvem som kan være aktuelle å ta inn.
Enig, kommer an på prisene. Bare å avvente til vi vet mer / spillet er klart.. :)

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Fra Brann frister Wolfe for min del.

Mathias Rasmussen er fantasy-vennlig og er en KDB-type. Det samme er for så vidt Grønbæk/Vetlesen, så pris avgjør.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

urbeka skrev: fre feb 10, 2023 2:55 pm Spent på Brann i år. Tipper de kommer ut i 100. Har null peil på hvem som kan være aktuelle å ta inn.
Rasmussen eneste som er nailed av de offensive mtp fullføre 90 min. Håper ikke Kniklas prises useriøst høyt. Heltne Nilsen enorm i fjor og dro med seg masse målpoeng inkludert straffer men klarer han å kopiere dette når motstanderen ikke er Grorud, Stjørdals Blink, Bryne og Raufoss? Kan fort se for meg en back i laget mitt. Crone kanskje beste fantasyasset mens Wolfe er bedre IRL spiller.

Pelle og Grønbæk eneste to som er nailed i mitt hode as wecspeak om det ikke skjer noe veldig uforutsatt inn mot seriestart med de to nevnte.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

EspenLie skrev: fre feb 10, 2023 9:11 pm Fra Brann frister Wolfe for min del.

Mathias Rasmussen er fantasy-vennlig og er en KDB-type. Det samme er for så vidt Grønbæk/Vetlesen, så pris avgjør.
Enig! :) Blir spennende å se prisene! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: fre feb 10, 2023 9:17 pm
urbeka skrev: fre feb 10, 2023 2:55 pm Spent på Brann i år. Tipper de kommer ut i 100. Har null peil på hvem som kan være aktuelle å ta inn.
Rasmussen eneste som er nailed av de offensive mtp fullføre 90 min. Håper ikke Kniklas prises useriøst høyt. Heltne Nilsen enorm i fjor og dro med seg masse målpoeng inkludert straffer men klarer han å kopiere dette når motstanderen ikke er Grorud, Stjørdals Blink, Bryne og Raufoss? Kan fort se for meg en back i laget mitt. Crone kanskje beste fantasyasset mens Wolfe er bedre IRL spiller.

Pelle og Grønbæk eneste to som er nailed i mitt hode as wecspeak om det ikke skjer noe veldig uforutsatt inn mot seriestart med de to nevnte.
Fine tanker! :)

urbeka

Legg inn av urbeka »

Mange peker på Grønbæk som spiller å ha. Er han nailed i laget?

urbeka

Legg inn av urbeka »

Kan nevne at Vecchia har hatt beste treningsvinteren ever så langt, vært skadefri og spiller mye.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Hørte at Berisha koster 40 mill i år?

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Skulle jeg velge 3 fra B/G så blir det Pelle, Hugo og Grønbæk, de kommer til å spille det meste, men kommer jo ann på prisen TV2 legger seg på i år

urbeka

Legg inn av urbeka »

Hva er ståa med saltnes vs grønbæk?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

urbeka skrev: fre feb 10, 2023 10:00 pm Mange peker på Grønbæk som spiller å ha. Er han nailed i laget?
Saltnes skal jo operere kneet. Ikke registrert hvor lenge ute han er men Grønbæk er nailed all den tid Saltnes er utilgjengelig. Ser bra ut også dansken.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Saltnes er nylig opperert på nytt så han er ikke tilbake før et stykke ut i sesongen og så er nesteman Fet som har vært ute fryktelig lenge samt 2 ungutter i Kjær og Sjøvold som ikke vill dytte Grønbæk eller Hugo ut av laget, er andre plasser det blir mere rullering for å si det sånn!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: fre feb 10, 2023 10:00 pm Mange peker på Grønbæk som spiller å ha. Er han nailed i laget?
Det tror jeg det er gode sjanser for ja! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: fre feb 10, 2023 10:02 pm Kan nevne at Vecchia har hatt beste treningsvinteren ever så langt, vært skadefri og spiller mye.
Lovende! :) Men siden Vecchia er en kjeks så blir han vel skadet store deler av sesongen...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: fre feb 10, 2023 10:03 pm Hørte at Berisha koster 40 mill i år?
:lol: :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

JonSnow skrev: fre feb 10, 2023 10:06 pm Skulle jeg velge 3 fra B/G så blir det Pelle, Hugo og Grønbæk, de kommer til å spille det meste, men kommer jo ann på prisen TV2 legger seg på i år
Kommer selv til å velge de samme tre så fremt de ikke blir priset så høyt at det ødelegger for resten av laget!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: fre feb 10, 2023 10:10 pm Hva er ståa med saltnes vs grønbæk?
Saltnes har nylig operert iallefall.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

JonSnow skrev: fre feb 10, 2023 10:14 pm Saltnes er nylig opperert på nytt så han er ikke tilbake før et stykke ut i sesongen og så er nesteman Fet som har vært ute fryktelig lenge samt 2 ungutter i Kjær og Sjøvold som ikke vill dytte Grønbæk eller Hugo ut av laget, er andre plasser det blir mere rullering for å si det sånn!
Takk for info! :)
Har du mye kunnskap og kjennskap til Glimt? :)

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

K-Torget skrev: fre feb 10, 2023 10:20 pm
JonSnow skrev: fre feb 10, 2023 10:14 pm Saltnes er nylig opperert på nytt så han er ikke tilbake før et stykke ut i sesongen og så er nesteman Fet som har vært ute fryktelig lenge samt 2 ungutter i Kjær og Sjøvold som ikke vill dytte Grønbæk eller Hugo ut av laget, er andre plasser det blir mere rullering for å si det sånn!
Takk for info! :)
Har du mye kunnskap og kjennskap til Glimt? :)
Er lidenskapelig B/G fan med noen bekjente i klubben så har ok kontroll på klubben, men er bare en middels fantasy spiller

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

JonSnow skrev: fre feb 10, 2023 10:35 pm
K-Torget skrev: fre feb 10, 2023 10:20 pm
JonSnow skrev: fre feb 10, 2023 10:14 pm Saltnes er nylig opperert på nytt så han er ikke tilbake før et stykke ut i sesongen og så er nesteman Fet som har vært ute fryktelig lenge samt 2 ungutter i Kjær og Sjøvold som ikke vill dytte Grønbæk eller Hugo ut av laget, er andre plasser det blir mere rullering for å si det sånn!
Takk for info! :)
Har du mye kunnskap og kjennskap til Glimt? :)
Er lidenskapelig B/G fan med noen bekjente i klubben så har ok kontroll på klubben, men er bare en middels fantasy spiller
Oki :) Håper du vil dele tips / info om Glimt gjennom sesongen her inne! :)

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Avhengig av prisene, så er nok Pelle, Grønbæk og Vetlesen også de eneste jeg allerede har tenkt at jeg vil ha inn. Men det kan fort bli en dyr trio, så vi får se 😅 Må nærmere sesongen for å vurdere eventuelle andre, og få kommet meg litt up to date på andre lag enn Glimt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: fre feb 10, 2023 11:28 pm Avhengig av prisene, så er nok Pelle, Grønbæk og Vetlesen også de eneste jeg allerede har tenkt at jeg vil ha inn. Men det kan fort bli en dyr trio, så vi får se 😅 Må nærmere sesongen for å vurdere eventuelle andre, og få kommet meg litt up to date på andre lag enn Glimt.
Samme her 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»