Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
TerryMcDermott

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Fantastisk gode nyheter!

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Deilige nyheter!

Juiced

Legg inn av Juiced »

Herlig!

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Fyfaen så bra. Hadde helt gitt opp at det skulle løse seg.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Glimrende, da kan man fokusere på å hente fremtidige erstattere for Henderson og Thiago neste sommer, og en erstatter for Salah sommeren etter.

Hadde nok blitt tungt for klubben å gjøre alt på en gang med de økonomiske rammene man har.

Flott at klubben også ikke ga etter kravene om en lenger kontrakt og en lønn på 450K i uken.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Dette er enormt!

Yesil

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: fre jul 01, 2022 5:59 pm Glimrende, da kan man fokusere på å hente fremtidige erstattere for Henderson og Thiago neste sommer, og en erstatter for Salah sommeren etter.

Hadde nok blitt tungt for klubben å gjøre alt på en gang med de økonomiske rammene man har.

Flott at klubben også ikke ga etter kravene om en lenger kontrakt og en lønn på 450K i uken.
😂😂🥳

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Vi er ferdig som toppklubb, eller hva Eldon ?

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Yesil skrev: fre jul 01, 2022 6:05 pm 😂😂🥳
Ja, du tror nok at klubben kunne brukt 200mill£ på spillerkjøp neste sommer ved siden av stadionutbyggingen 😂😂😂

Yesil

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: fre jul 01, 2022 6:10 pm
Yesil skrev: fre jul 01, 2022 6:05 pm 😂😂🥳
Ja, du tror nok at klubben kunne brukt 200mill£ på spillerkjøp neste sommer ved siden av stadionutbyggingen 😂😂😂
Jeg tror klubben er fryktelig glad for at Salah vil være med videre, og at spesielt Klopp har vært ganske desperat etter å få denne avtalen i boks.

Og da er ingenting bedre enn at det lykkes.

Kommentaren min var utelukkende for at ditt innlegg var som forventet. Full av bitterhet.

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Endelig, Mo..!

Sommerens største gladnyhet..:-D

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Herlige nyheter, ligaens beste spiller!

Liddell

Legg inn av Liddell »

Sweet!

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Knaxern skrev: fre jul 01, 2022 5:59 pm Glimrende, da kan man fokusere på å hente fremtidige erstattere for Henderson og Thiago neste sommer, og en erstatter for Salah sommeren etter.

Hadde nok blitt tungt for klubben å gjøre alt på en gang med de økonomiske rammene man har.

Flott at klubben også ikke ga etter kravene om en lenger kontrakt og en lønn på 450K i uken.
Klubben har da aldeles utmerkede økonomiske rammer!

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

WaltonBR skrev: fre jul 01, 2022 6:21 pm Herlige nyheter, ligaens beste spiller!
Er vel ikke mulig å påstå at han ikke har vært det etter AFCON uten å bli drapstruet...

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Yesil skrev: fre jul 01, 2022 6:14 pm Kommentaren min var utelukkende for at ditt innlegg var som forventet. Full av bitterhet.
Selvsagt er klubben glad for at han er med videre, man slipper støy og det å erstatte en ny 100mill£-spiller uten noe penger inn.

Bitter? Haha! Jeg synes klubben har løst dette glimrende. Fremfor å gi han de fire ekstra årene han ville ha, så ble det to. Fremfor 450K£ og ødeleggelse av strukturen i klubben, så ble det 350K£. Nå har man fått handlingsrom til å gå løs på midtbanen neste sesong uten å måtte bekymre seg om å erstatte enda en 100mill£-spiller i angrepet slik man måtte gjøre denne sommeren. Keita, Ox, Firmino og Milner forsvinner alle gratis neste sommer, og Thiago og Henderson blir eldre. Begge er i tillegg skadeutsatte.

To nye spillere inn på midtbanen neste sommer, og en erstatter for Salah inn sommeren 2024. Mest sannsynlig shippes han ut til Juve eller Barca den sommeren, da det vil være siste mulighet å få igjen noe for han.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: fre jul 01, 2022 7:01 pm
Yesil skrev: fre jul 01, 2022 6:14 pm Kommentaren min var utelukkende for at ditt innlegg var som forventet. Full av bitterhet.
Selvsagt er klubben glad for at han er med videre, man slipper støy og det å erstatte en ny 100mill£-spiller uten noe penger inn.

Bitter? Haha! Jeg synes klubben har løst dette glimrende. Fremfor å gi han de fire ekstra årene han ville ha, så ble det to. Fremfor 450K£ og ødeleggelse av strukturen i klubben, så ble det 350K£. Nå har man fått handlingsrom til å gå løs på midtbanen neste sesong uten å måtte bekymre seg om å erstatte enda en 100mill£-spiller i angrepet slik man måtte gjøre denne sommeren. Keita, Ox, Firmino og Milner forsvinner alle gratis neste sommer, og Thiago og Henderson blir eldre. Begge er i tillegg skadeutsatte.

To nye spillere inn på midtbanen neste sommer, og en erstatter for Salah inn sommeren 2024. Mest sannsynlig shippes han ut til Juve eller Barca den sommeren, da det vil være siste mulighet å få igjen noe for han.
Viktig å ha noe å se frem mot på en dag som dette.

Hvor har du £450k og 5-års kontrakt fra?

Saliph

Legg inn av Saliph »

Meget fornøyd med at Pool pøser ut penger på en fyr godt på vei over middagshøyden. Det er sånn United har holdt på de siste 8 årene.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Knaxern skrev: fre jul 01, 2022 7:01 pm
Yesil skrev: fre jul 01, 2022 6:14 pm Kommentaren min var utelukkende for at ditt innlegg var som forventet. Full av bitterhet.
Selvsagt er klubben glad for at han er med videre, man slipper støy og det å erstatte en ny 100mill£-spiller uten noe penger inn.

Bitter? Haha! Jeg synes klubben har løst dette glimrende. Fremfor å gi han de fire ekstra årene han ville ha, så ble det to. Fremfor 450K£ og ødeleggelse av strukturen i klubben, så ble det 350K£. Nå har man fått handlingsrom til å gå løs på midtbanen neste sesong uten å måtte bekymre seg om å erstatte enda en 100mill£-spiller i angrepet slik man måtte gjøre denne sommeren. Keita, Ox, Firmino og Milner forsvinner alle gratis neste sommer, og Thiago og Henderson blir eldre. Begge er i tillegg skadeutsatte.

To nye spillere inn på midtbanen neste sommer, og en erstatter for Salah inn sommeren 2024. Mest sannsynlig shippes han ut til Juve eller Barca den sommeren, da det vil være siste mulighet å få igjen noe for han.
Det er kun du som har bekymret deg over noe her. Vi andre ser av hvordan Liverpool agerer at de har full kontroll. Det er klubben som bestemmer dette.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

TrondLFC skrev: fre jul 01, 2022 6:54 pm uten å bli drapstruet...
Vi følger med. :x

Saliph

Legg inn av Saliph »

Skjønner Salah godt. Han har nok innsett at han ikke ville få noe i nærheten av denne lønna noen andre steder.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Saliph skrev: fre jul 01, 2022 7:49 pm Skjønner Salah godt. Han har nok innsett at han ikke ville få noe i nærheten av denne lønna noen andre steder.
Saltiph🧂

lund

Legg inn av lund »

Saliph skrev: fre jul 01, 2022 7:49 pm Skjønner Salah godt. Han har nok innsett at han ikke ville få noe i nærheten av denne lønna noen andre steder.
Å, hadde nok fått det ganske greit i City f.eks.

lund

Legg inn av lund »

Saliph skrev: fre jul 01, 2022 7:26 pm Meget fornøyd med at Pool pøser ut penger på en fyr godt på vei over middagshøyden. Det er sånn United har holdt på de siste 8 årene.
Du var nede i en grotte hele denne sesongen?

Deila

Legg inn av Deila »

lund skrev: fre jul 01, 2022 7:52 pm
Saliph skrev: fre jul 01, 2022 7:26 pm Meget fornøyd med at Pool pøser ut penger på en fyr godt på vei over middagshøyden. Det er sånn United har holdt på de siste 8 årene.
Du var nede i en grotte hele denne sesongen?
De fleste United-trollene har holdt seg nede i grottene heldigvis. Mens så har vi sånne som Saliph som fortsatt titter frem i dagslyset.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Litt motstand tåler dere. Alle kan ikke hylle alt som skjer.

Deila

Legg inn av Deila »

Motstand :lol:

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Syns det er overaskende at Liverpool forlenger med Salah. Jeg forstår det selvsagt fra et kortsiktig sportslig perspektiv, men ikke fra et langsiktig eller økonomisk perspektiv.

Realiteten er at Salah er 30 år og han må erstattes på et tidspunkt uansett, om det blir i år, neste år eller i 2025. Hvis Liverpool hadde solgt han i år ville de kanskje fått 50 mill + (?) for han, spart et ganske stort beløp i sign on fee og spart en av Premier Leagues aller høyeste lønninger de neste tre årene. Disse pengene ville gitt rom for å hente en erstatter på øverste hylle. Denne erstatteren ville neppe prestert like bra som Salah neste sesong, men kanskje sesongen deretter? Og kanskje vært bedre om tre sesonger?

Jeg syns Liverpool tradisjonelt har vært gode til å ta det mest fornuftige valget, men her tror jeg ikke de gjorde det.

Deila

Legg inn av Deila »

Saliph skrev: fre jul 01, 2022 8:07 pm Litt motstand tåler dere. Alle kan ikke hylle alt som skjer.
Det er i hvert fall ikke fra United vi får denne motstanden, bare et par av dere som har noen desperate forsøk på trolling :roll:

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Orakelet skrev: fre jul 01, 2022 8:09 pm Syns det er overaskende at Liverpool forlenger med Salah. Jeg forstår det selvsagt fra et kortsiktig sportslig perspektiv, men ikke fra et langsiktig eller økonomisk perspektiv.

Realiteten er at Salah er 30 år og han må erstattes på et tidspunkt uansett, om det blir i år, neste år eller i 2025. Hvis Liverpool hadde solgt han i år ville de kanskje fått 50 mill + (?) for han, spart et ganske stort beløp i sign on fee og spart en av Premier Leagues aller høyeste lønninger de neste tre årene. Disse pengene ville gitt rom for å hente en erstatter på øverste hylle. Denne erstatteren ville neppe prestert like bra som Salah neste sesong, men kanskje sesongen deretter? Og kanskje vært bedre om tre sesonger?

Jeg syns Liverpool tradisjonelt har vært gode til å ta det mest fornuftige valget, men her tror jeg ikke de gjorde det.
Uenig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»