Man Utd - Transfertråd ‘22

Svar
rommegrot

Re: Man Utd - Transfetråd ‘22

Legg inn av rommegrot »

TrueTopRed skrev: man jul 04, 2022 2:32 pm
rommegrot skrev: man jul 04, 2022 2:30 pm Hva mener du nå? :P
Mark Goldbridge mener at Ronaldo er United er det ikke noe sånt? Har ikke fulgt med nå i det siste, men husker han var helt salig når Ronaldo kom inn sist sesong som at det var løsningen på alt. Det var da jeg ga opp unitedstand.
Åja, haha. Ja han er Ronaldo elsk.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

rommegrot skrev: man jul 04, 2022 2:36 pm Jepp, er klar over det. Klart det var bra, men vi vet jo ikke om det vil gjenta seg. Jeg mener det er en stor sjanse å ta.
Samtidig har man Rashford og Martial som kan roteres med etter form og motstand, så at alle 3 totalt misslykkes under en god coach, det skal litt til.
Det er også store fordeler med å holde Bruno unna de situasjonene der han går ned å henter ball og den rissikoen det medfører.

Med god coaching kan han sikkert plukke opp et og annet smart for å klare det. Poenget mitt er at målene til Ronaldo kan fikses gjennom at Sancho begynner å prousere sammen med f.eks Antony og Bruno selv.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

TrueTopRed skrev: man jul 04, 2022 2:29 pm
rommegrot skrev: man jul 04, 2022 2:27 pm Jeg ser det diskuteres at Bruno skal spille en slags falsk nier rolle. Det kommer til å være selvmord å ikke erstatte målene til Ronaldo. Vi må ha inn en spiss som garanterer mål.
Altså dette høres ut som noe Mark Goldbridge kunne sagt, herre som han melker populæriteten for Ronaldo til å skape blest rundt produktet sitt. Litt produksjon alene fra Sancho og Antony kunne veiet opp dette om Samtidig Bruno spilte spiss og tok over straffene igjen.
Velkommen etter!

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

TrueTopRed skrev: man jul 04, 2022 2:40 pm
rommegrot skrev: man jul 04, 2022 2:36 pm Jepp, er klar over det. Klart det var bra, men vi vet jo ikke om det vil gjenta seg. Jeg mener det er en stor sjanse å ta.
Samtidig har man Rashford og Martial som kan roteres med etter form og motstand, så at alle 3 totalt misslykkes under en god coach, det skal litt til.
Det er også store fordeler med å holde Bruno unna de situasjonene der han går ned å henter ball og den rissikoen det medfører.

Med god coaching kan han sikkert plukke opp et og annet smart for å klare det. Poenget mitt er at målene til Ronaldo kan fikses gjennom at Sancho begynner å prousere sammen med f.eks Antony og Bruno selv.
Jeg er jo enig i deg ang Bruno .Men Rashford og Martial har vært så ustabile at jeg hadde ikke tørt å tatt sjansen på at de skal fikse biffen.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

missChance skrev: man jul 04, 2022 2:41 pm Velkommen etter!
Jeg er fortsatt usikker på det andre om at han (dvs "mark") bare er en brikke i et større spill som styres av andre. Jeg tror han er den styrende brikken selv, men jeg deler virkelig ikke hans meninger rundt mye av hans fotballmessige vurderinger som dyrkingen av Ronaldo og den konstante agendaen mot de spillere han har meninger om.

Som jeg har sagt tidligere, så er det produktet som blir servert som betyr noe for min del. Og når han trodde at Ronaldo var løsningen, noe jeg trodde det motsatte om, så gadd jeg ikke lenger. Å høre han ta Ronaldo i forsvar i alt og omtale folk med andre meninger som idioter, det er ikke ok.

Om han faktisk mener det eller om det er skuespill for å beholde mange tittere med dagens ronaldofans ombord, det vet jeg ikke. Bryr meg ikke lenger.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

rommegrot skrev: man jul 04, 2022 2:44 pm Jeg er jo enig i deg ang Bruno .Men Rashford og Martial har vært så ustabile at jeg hadde ikke tørt å tatt sjansen på at de skal fikse biffen.
Det var også grunnen til at Bruno var nummer 1. Jeg er ikke veldig imponert av Rashford og Martial selv, men det er kanskje verdt det en siste sesong å se om en skikkelig erkjent god coach klarer å finne noe der. Noe glød og forandringer som kan bli bra. Hvis ikke så er sommeren 23 det perfekte tidspunktet for å gå andre veier når vi forhåpningsvis tar enda et steg nærmere toppen.

Det blir å gjøre det beste med de ressursene man har tilgjenglig. om det er 120m euro og denne stallen, så må man kanskje bare gjøre det hvis Ronaldo ber om å dra.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

rommegrot skrev: man jul 04, 2022 2:27 pm Jeg ser det diskuteres at Bruno skal spille en slags falsk nier rolle. Det kommer til å være selvmord å ikke erstatte målene til Ronaldo. Vi må ha inn en spiss som garanterer mål.
Vi scora vel atskillig flere mål før Ronaldo kom inn (og Bruno herja).

Jack

Legg inn av Jack »

Malacia medical done.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Frykter at Eriksen inn er et resultat av at FdJ gikk til helvete.

arknath

Legg inn av arknath »

Skjer endelig noe i allefall. Vi halter videre

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

TrueTopRed skrev: man jul 04, 2022 2:53 pm
rommegrot skrev: man jul 04, 2022 2:44 pm Jeg er jo enig i deg ang Bruno .Men Rashford og Martial har vært så ustabile at jeg hadde ikke tørt å tatt sjansen på at de skal fikse biffen.
Det var også grunnen til at Bruno var nummer 1. Jeg er ikke veldig imponert av Rashford og Martial selv, men det er kanskje verdt det en siste sesong å se om en skikkelig erkjent god coach klarer å finne noe der. Noe glød og forandringer som kan bli bra. Hvis ikke så er sommeren 23 det perfekte tidspunktet for å gå andre veier når vi forhåpningsvis tar enda et steg nærmere toppen.

Det blir å gjøre det beste med de ressursene man har tilgjenglig. om det er 120m euro og denne stallen, så må man kanskje bare gjøre det hvis Ronaldo ber om å dra.
Ja budsjettet er en faktor selvfølgelig. Det er jo lov å håpe at ETH får ut det beste av spillerne. Får han Rashford, Sancho og Bruno til å blomstre så kan det se bra ut selvfølgelig.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

DuncanE skrev: man jul 04, 2022 3:00 pm
rommegrot skrev: man jul 04, 2022 2:27 pm Jeg ser det diskuteres at Bruno skal spille en slags falsk nier rolle. Det kommer til å være selvmord å ikke erstatte målene til Ronaldo. Vi må ha inn en spiss som garanterer mål.
Vi scora vel atskillig flere mål før Ronaldo kom inn (og Bruno herja).
Jepp, statistikken underbygger dét og det er et faktum at Bruno nærmest halverte sin poengscore etter at Ronaldo kom inn, uten at det selvfølgelig forklarer alt rundt Bruno sin noe negative trend i sesongen 2021/22.

Har sett det på Portugal's landslag, der Bruno nærmest må "vike plass" for Ronaldo og understøtte/servere ham. Skal ikke dra det for langt men mener at det samme også viste seg i United og jeg vil heller ha en uthvilt, revitalisert og kreativ Bruno under ETH, enn Ronaldo!

Helt greit å få ut CR7!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Helt for at vi kan score veldig mye også uten CR; Bruno hadde småfrekke 28 mål i sesongen før CR kom, Martial hadde sin beste sesong (i antall mål) sesongen før det igjen f.eks. Men vi har allerede mistet Greenwood og Cavani (scoret bra med mål i sin første sesong). Sancho har i BL vist at han fint kan pushe 20 mål i en sesong, men det gjenstår å levere også i United når det gjelder mål. Rashford KAN score rundt 20 men har vært ute av det en god stund. Elanga er for uferdig til å kunne forventes å være en slags "målgarantist". VI har også noen tenåringer men det er ikke neo som alt nå kan steppe opp og hamre inn ål. Så jeg vil gjerne at vi får inn en eller annen angriper, være seg mer typisk spiss eller "wide forward" eller hva en skal kalle det.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

tbb skrev: man jul 04, 2022 1:31 pm
Reddington skrev: man jul 04, 2022 1:30 pm
Jack_Daniels skrev: man jul 04, 2022 1:26 pm Rashford_________________Sancho
_______________Bruno_____________
________Fred____________Eriksen
_______________Frenkie?___________

Det er jo ikke det aller verste, forutsatt at man klarer å tenne flammen i Rashford igjen.
FDJ skal vel ikke spille anker i en 3er, eller?
Gjør det for Nederland.
Uten å ta med forskjellen på landslagsfotball og klubbfotball så har han De Vrij / De Ligt + Van Dijk bak seg der, og Gini og Klassen rundt seg. Relativt stor forskjell på de støttespillerne og det han får i Man Utd. De har vel også brukt 3-5-2 mye når i mesterskap og mot tøffere motstand.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

En liten spøk 😁


Bongis

Legg inn av Bongis »

Jaja, nå er det vel ingen som tenker på FdJ lengre. Alt handler om Ronaldo nå. Har hele tiden tenkt at den dealen handlet om tid, og at De Jong var med på tur uansett. Men nå er jeg ikke like sikker. Tror fremdeles han kommer, men ikke i tide til oppkjøringen.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Ale skrev: man jul 04, 2022 8:11 pm Skremmende stille rundt De Jong nå.
Nå leste jeg nettopp at Ronaldo ble linket til Barca. Kanskje det får ting til å skje? Ikke det at jeg tror Barca har råd til det, når de måtte kvitte seg med Messi pga lønnskostnader..

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

EtH synes klubben jobber for treigt med å sikre Martinez


qbah

Legg inn av qbah »

Gi EtH det han vil ha, og bli ferdig med det.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Og ingen bevegelse i fdj sagaen. Utenom at de fremdeles er i direkte kontakt.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Bongis skrev: tir jul 05, 2022 1:00 am Og ingen bevegelse i fdj sagaen. Utenom at de fremdeles er i direkte kontakt.
Jau jau, begynner å bli kjedelig dette her.


DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Tinkler skrev: tir jul 05, 2022 12:48 am EtH synes klubben jobber for treigt med å sikre Martinez

Du tror EtH er i lomma på Romano? Ringer opp og "hør, Fabrizio, kan ikke du twitre litt om at jeg synes det går så treigt med kjøpet av Martinez" ;)

rommegrot

Legg inn av rommegrot »


Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

tbb skrev: man jul 04, 2022 1:24 pm
Mjordan23 skrev: man jul 04, 2022 1:18 pm
Jack_Daniels skrev: man jul 04, 2022 1:11 pm Venter på Romano med tap in på bakerste.

Jeg tror Eriksen er tiltenkt en rolle som sentral midtbanespiller.
Da må man vel fort spille med 3 sentrale midtbanespillere? Eriksen er vel ikke kjent for sine defensive egenskaper.
343 eller 352? Martinez som venstre stopper og Eriksen/Frenkie sentralt?

Jeg tviler veldig sterkt på at vi henter en midtbanespiller i tillegg til Frenkie. Vi har alt for mange alternativer sentralt i banen.
Spørs vel om en 3`er bak er det beste når det gjelder å sette høyt press som ETH vil ha, han har vel heller ikke benyttet seg av en slik formasjon før?

rommegrot

Legg inn av rommegrot »



Romero elsker dette, gjør han ikke..

Lezah

Legg inn av Lezah »

rommegrot skrev: tir jul 05, 2022 3:10 pm

Romero elsker dette, gjør han ikke..
Alle twitter-folka elsker jo dette, de lever av det og vet and tenåringer går banans bare de skriver den minste tin om "dm råaste spellerane".

Kent

Legg inn av Kent »

Pereira har dratt til Fulham for £10 mill.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Fantastisk deal.

Og bare 5 mill brukt sålangt, det liker Glazers
rommegrot skrev: tir jul 05, 2022 3:10 pm

Romero elsker dette, gjør han ikke..
Han vil ha så mange abonnenter på twitch-kanalen sin som mulig, så ja

Jack

Legg inn av Jack »

Kent skrev: tir jul 05, 2022 9:04 pm Pereira har dratt til Fulham for £10 mill.
+ £3m i add ons. Totalt £13m, en grei sum. De har allerede hentet Palhinha, så kanskje de vil ha Telles òg for en £20-25m?


Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Jack_Daniels skrev: tir jul 05, 2022 9:09 pm
Kent skrev: tir jul 05, 2022 9:04 pm Pereira har dratt til Fulham for £10 mill.
+ £3m i add ons. Totalt £13m, en grei sum. De har allerede hentet Palhinha, så kanskje de vil ha Telles òg for en £20-25m?

Fin deal det der.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»