Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
Spursmann

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av Spursmann »

Trolljegeren skrev: søn aug 14, 2022 11:03 pm
Spursmann skrev: søn aug 14, 2022 10:50 pm
Kjære deg Trolljegern hva er homofobisk med rent boys?? :roll: Absolutt ingenting.
Ja jeg har fått meg meg dette nå var helt ukjent for meg frem til i dag når jeg så så det på twitter og etter matchen før jeg skrev i kamptråden. Fått sjekket ut det nærmere nå og bare for å få det avklart jeg er ingen homofob og bare å beklage hvis noen følte seg truffet.

Spursmann

Legg inn av Spursmann »

Kærlighed skrev: søn aug 14, 2022 11:08 pm Romero må virkelig skjerpe seg. Levde farlig mot Soton også, da stillingen var 4-1… Tidsspørsmål før han får rødt kort.
Jepp han kommer til å ryke på et rødt kort snart hvis han ikke roer seg litt ned. Uansett trenger en ny stopper inn nå som Rodon er borte.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Tanganga, Sanchez, Lenglet, Davies, Romero og Dier. Jeg kan se behovet hvis en av dem forsvinner, men vi trenger ikke 7 stoppere, selv om spiller med 3 bak. Vi har jo god dekning på vingbackene også, så det er ikke så sannsynlig at Tanganga eller Davies må vikariere mye der.


startelver

Legg inn av startelver »

Herlig med litt underholdning, blir aldri kjedelig med Conte.

Number4

Legg inn av Number4 »

startelver skrev: man aug 15, 2022 1:45 pm Herlig med litt underholdning, blir aldri kjedelig med Conte.
Jepp, herlig passion. Men han burde ha gjort bytter langt tidligere. Ble en helt annen giv da Richy kom inn, samt Perisic og Bissouma.
Fin kamp av Romero for øvrig.

startelver

Legg inn av startelver »

Number4 skrev: man aug 15, 2022 1:55 pm
startelver skrev: man aug 15, 2022 1:45 pm Herlig med litt underholdning, blir aldri kjedelig med Conte.
Jepp, herlig passion. Men han burde ha gjort bytter langt tidligere. Ble en helt annen giv da Richy kom inn, samt Perisic og Bissouma.
Fin kamp av Romero for øvrig.
Enig i det, men det giret som Chelsea kjørte på i 60 minutter av kampen kunne ikke vare helt inn, og da fikk vi de sjansene på slutten også. Hjalp også at Jorginho forsvant, for en spiller.


startelver

Legg inn av startelver »


Number4

Legg inn av Number4 »


VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Number4 skrev: fre aug 19, 2022 7:12 pm Hvil i fred Yiddo
Triste nyheter. Fulgte han på twitter.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Trist med Daniel. Han har satt spor etter seg. RIP.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Conte får bot etter krangelen/håndgemenget, Tuchel må sone en kamp. Det er vel en tolkning på linje med det jeg så, helt ok.
https://www.dagbladet.no/studio/sportss ... st=103469

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Number4 skrev: fre aug 19, 2022 7:12 pm Hvil i fred Yiddo
Hvorfor bruker dere dette jævlige begrepet?!

Number4

Legg inn av Number4 »

Trolljegeren skrev: fre aug 19, 2022 9:09 pmHvorfor bruker dere dette jævlige begrepet?!
Veldig mye takket være rasistene i Chelsea.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Number4 skrev: fre aug 19, 2022 9:13 pm
Trolljegeren skrev: fre aug 19, 2022 9:09 pmHvorfor bruker dere dette jævlige begrepet?!
Veldig mye takket være rasistene i Chelsea.
Ja, for alle Chelseasupportere i Norge er rasister. Oppegående type du.

Igjen, hvorfor bruker dere et antisemittistisk begrep?

Number4

Legg inn av Number4 »

Trolljegeren skrev: fre aug 19, 2022 10:27 pm
Number4 skrev: fre aug 19, 2022 9:13 pm
Trolljegeren skrev: fre aug 19, 2022 9:09 pmHvorfor bruker dere dette jævlige begrepet?!
Veldig mye takket være rasistene i Chelsea.
Ja, for alle Chelseasupportere i Norge er rasister.
Har jeg skrevet det? Bruk google, du har jo internett, så vil du kanskje forstå. Alle oppegående mennesker med litt kunnskap og som er interessert i engelsk fotball vet historien bak hvorfor Spurs fansen bruker ordene Yid - Yidio - Yiddo -Yid Army. Det er aldri for sent å utvide horisonten sin, lykke til.

Chelsea fansen for bare et par dager siden.



Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Hva har han rasisten å gjøre med meg som Chelseafan? Hvorfor legitimerer han rasisten bruken av et antisemittisk begrep?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Trolljegeren skrev: fre aug 19, 2022 11:02 pm Hva har han rasisten å gjøre med meg som Chelseafan? Hvorfor legitimerer han rasisten bruken av et antisemittisk begrep?
Må slutte å rote deg inn i andres klubbtråder. Iallefall denne ekle Spurs-tråden 🤮

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

GatlingGun skrev: lør aug 20, 2022 12:36 am
Trolljegeren skrev: fre aug 19, 2022 11:02 pm Hva har han rasisten å gjøre med meg som Chelseafan? Hvorfor legitimerer han rasisten bruken av et antisemittisk begrep?
Må slutte å rote deg inn i andres klubbtråder. Iallefall denne ekle Spurs-tråden 🤮
Spurs, verdens vakreste klubb. Enig med deg der.
PS! Vi blir ikke så lei oss når noen kritiserer klubben.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Leoparden skrev: søn aug 07, 2022 10:12 pm For et utrolig sjarmerende og deilig lag vi har fått oss! Mancrush på mancrush, og bedre blir det når noen av de nye er klare til å ta opp hansken. Her er det bare å glede seg til hver bidige kamp. Det verste var at jeg synes det så ut som flere av spillerne våre hadde mye treningstunge bein i åpningen. Allikevel var det grei seier.

Er vi endelig en maskin?
Jeg følte for å sitere meg selv etter de «fremmede» har vært inne med annerledes emoji’s…

Number4

Legg inn av Number4 »

Harry Kane scoret sitt 185 mål i PL i dag og sitt mål nummer 250 for Spurs totalt. Kan bli gøy utover når både han og Spurs kommer i form.

Yid Army

startelver

Legg inn av startelver »

Sliteseier, her er det mye å gå på.

Men vi hadde ikke vunnet denne kampen før Conte tok over.

Number4

Legg inn av Number4 »

Enorm spiller han Perisic, kan få mye glede av ham om han holder seg skadefri. Richy har også levert bra når han har kommet inn - håper han starter mot Forest fremfor Son som virker helt ute av form. På tide å veksle litt mer på spillerne nå, Hammers-kampen kommer bare tre dager etter møtet med Robin og gjengen.

Spursmann

Legg inn av Spursmann »

Perisic var klasse og ellers en svak første omgang og en god andre omgang og totalt sett en fortjent seier og vi kunne vel fint putta et par til også. Son trenger en tur på benken og fra og med neste søndag begynner jo hardkjøret med to kamper i uka de neste ukene fremover så da sier det seg selv at det må bli rullering på laget. Son på benk mot forrest og spill ham fra start mot West Ham på føgende onsdag.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Spursmann skrev: søn aug 21, 2022 2:01 pm Perisic var klasse og ellers en svak første omgang og en god andre omgang og totalt sett en fortjent seier og vi kunne vel fint putta et par til også. Son trenger en tur på benken og fra og med neste søndag begynner jo hardkjøret med to kamper i uka de neste ukene fremover så da sier det seg selv at det må bli rullering på laget. Son på benk mot forrest og spill ham fra start mot West Ham på føgende onsdag.
Jeg vil vel egentlig ha Son mot Forest og Rich mot West Ham. Men Son er så langt temmelig ute av form gitt…
Det blir uansett spennende!

Spursmann

Legg inn av Spursmann »

Leoparden skrev: søn aug 21, 2022 2:39 pm
Spursmann skrev: søn aug 21, 2022 2:01 pm Perisic var klasse og ellers en svak første omgang og en god andre omgang og totalt sett en fortjent seier og vi kunne vel fint putta et par til også. Son trenger en tur på benken og fra og med neste søndag begynner jo hardkjøret med to kamper i uka de neste ukene fremover så da sier det seg selv at det må bli rullering på laget. Son på benk mot forrest og spill ham fra start mot West Ham på føgende onsdag.
Jeg vil vel egentlig ha Son mot Forest og Rich mot West Ham. Men Son er så langt temmelig ute av form gitt…
Det blir uansett spennende!
Ja det blir det men synes Son ser sliten ut og kan ha godt av litt ekstra hvile. Ser ikke bort i fra at det er Contes beinharde preaseason som fortsatt preger ham og flere spillere også. Det er liksom litt tungt og seigt over hele linja.

startelver

Legg inn av startelver »

Chelsea går på en smell, det var jo betryggende.

Wellé

Legg inn av Wellé »

startelver skrev: tir aug 23, 2022 3:51 pm Casemiro har ikke spilt et minutt enda, men jeg misunner dere det kjøpet. Spennende tider i vente.
Tar det her så det ikke fremstår som at jeg slenger dritt for å plage Man Utd.

Hvorfor er du misunnelig på at Man Utd betaler visstnok £140m over 4 år for en spiller som fyller 31 år snart og som aldri har spilt i PL? Det er på papiret en helt håpløs avtale. Det blir enda mindre forståelig når han spiller i en posisjon hvor dere har allerede hentet en spiller som er helt på høyde med han, men til en latterlig mye lavere totalkostnad og spilleren er 25 år og kjent med ligaen? PEH og RB er også meget gode spillere for slik dere spiller og som jeg tror passer bedre enn Casemiro.

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg har alltid hatt et godt øye til Casemiro , ikke noe annet enn det, følger godt med på Real Madrid. Tror han vil både ta nivået og bidra i United, så det var ærlig ment. Men dette er Spurs-tråden.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»