Tråden for filmbabes

Svar
Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Re: Tråden for filmbabes

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: ons aug 31, 2022 12:46 am [Men likte flere av skuespillerne som var godt sminka opp som aper, og nei, får se om en vil gi den ei ny runde, burde jo først og fremst få sett igjen originalen, pluss et par av dens oppfølgere.

Nei, får prøve meg på ei til, og denne dama ble vel av mange "starten" på slutten for Mike Tysons storhetstid, der hun fikk ry om å være ei golddigger, kun ute etter penger og tror Tyson i en eller annen stand-up show, spøkte om at han mente Brad Pitt var en av de modigste mennene på kloden, ettersom han tok skuespilleren på fersken med sin daværende kone, Robin Givens:
► Show Spoiler
Filmen man husker henne best fra, er den smått glemte, men veldig underholdende og sexy krim-komedien A Rage in Harlem (1991), og mulig ekteskapet med Tyson og alt som hendte i etterkant, la ei demper på hennes karriere, men skal en kun se en film med Givens, så er nevnte verdt å gi en sjanse.
Liker ingen av oppfølgerene.

Givens er yummy hun, fikk sansen for henne i Boomerang.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

4pLaY skrev: ons aug 31, 2022 12:51 am Givens er yummy hun, fikk sansen for henne i Boomerang.
Boomerang er faktisk en av de få Eddie Murphy filmene fra 80 og 90-tallet, jeg enda ikke har fått sett.
Håper den er kanskje litt vassere enn noen av de komediene man har sett, men både Givens og Halle Berry, det lover hvert fall noe godt i vente.
Umulig å ikke få med seg, at Beverly Hills Cop 4 visstnok er i gang, og tja, bedre sent enn aldri, men skal vel litt til for å matche førstefilmen.
Den siste fra 1994 var vel heller ikke noe klassiker å regne, så om det kan bli noe moro og nostalgi, og kanskje gjensyn med Reinhold, Cox og hvem vet, John Ashton også?

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: ons aug 31, 2022 12:56 am
4pLaY skrev: ons aug 31, 2022 12:51 am Givens er yummy hun, fikk sansen for henne i Boomerang.
Boomerang er faktisk en av de få Eddie Murphy filmene fra 80 og 90-tallet, jeg enda ikke har fått sett.
Håper den er kanskje litt vassere enn noen av de komediene man har sett, men både Givens og Halle Berry, det lover hvert fall noe godt i vente.
Umulig å ikke få med seg, at Beverly Hills Cop 4 visstnok er i gang, og tja, bedre sent enn aldri, men skal vel litt til for å matche førstefilmen.
Den siste fra 1994 var vel heller ikke noe klassiker å regne, så om det kan bli noe moro og nostalgi, og kanskje gjensyn med Reinhold, Cox og hvem vet, John Ashton også?
Boomerang er en brukendes film det. Vil vel si den for meg er 6/10.

Har lest at den har vært planlagt LENGE. Den kommer alt for sent, Eddie drar på årene og de klarer ikke få til 80s magien i 2022. Blir nok en gedigen nedtur.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ser jeg har gitt Boomerang 4/10, Martin Lawrence er ingen favoritt for å si det slik
Noen som har sett Coming 2 America? Oppfølgeren altså, tror den er helt krise, originalen er jo hysterisk

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

4pLaY skrev: ons aug 31, 2022 1:00 am Boomerang er en brukendes film det. Vil vel si den for meg er 6/10.

Har lest at den har vært planlagt LENGE. Den kommer alt for sent, Eddie drar på årene og de klarer ikke få til 80s magien i 2022. Blir nok en gedigen nedtur.
Jeg glemmer ofte hvor ung Eddie var, når han først slo gjennom. Knapt 20-21 år, men så og oppførte seg om han var nærmere 30-35, og det at han forlot actionfilm til fordel for komedie, og deretter skrev ei fet kontrakt med Disney om å pushe ut fæle familiefilmer, det bidro nok i at han mista litt "fotfeste" og det å henge med i tiden, for mens han lagde den ene "klassikeren" etter den andre, dukka jo typer som Will Smith opp, og tok på mange over litt av de rollene man fort kunne tenkt ei yngre Murphy ville passet utmerket i.

Metro (1997) derimot var jo et lite comeback, med mer mørkere og voldeligere action-thriller, ikke så mye fokus på kvikke one-liners og komedie, men dessverre ingen suksess, og etter dette kom det noen rimelige tamme og sene forsøk på å gjenskape buddy-cop magien, utover tidlig 00-tallet, med ei i hop med Robert De Niro (Showtime) og en med Owen Wilson (I-Spy).

Gikk vel en del rykter om at Beverly Hills Cop 4 kunne ende opp som tv-serie, men det man er mest interessert i, er hvor mye spilletid Murphy og de potensielt gjenværende original besetningen kommer til å ha, og at det ikke blir nok ei film med en helt ukjent skuespiller, som "tar over" rollen som hovedfigur.
Sist redigert av Frank.N.Steen den ons aug 31, 2022 1:10 am, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Elgen skrev: ons aug 31, 2022 1:06 am Ser jeg har gitt Boomerang 4/10, Martin Lawrence er ingen favoritt for å si det slik
Noen som har sett Coming 2 America? Oppfølgeren altså, tror den er helt krise, originalen er jo hysterisk
Hver sin smak, jeg har gode minner med den og liker godt Eddie.

Jeg prøvde å like den, ser jeg har gitt den 4/10!

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Elgen skrev: ons aug 31, 2022 1:06 am Ser jeg har gitt Boomerang 4/10, Martin Lawrence er ingen favoritt for å si det slik
Noen som har sett Coming 2 America? Oppfølgeren altså, tror den er helt krise, originalen er jo hysterisk
Nei, Coming 2 America forblir usett, inntil videre. Martin Lawrence er heller ingen stor favoritt, men gjør seg vel best i Bad Boys og den med Tim Robbins Nothing To Lose. Men når han kler seg ut som smellfeite kjerringer og nei, der stopper det for min del.

Edit: Glemte nesten at en skriver i filmbabes tråden, og vel, Lawrence som overfødd dame, er noe jeg helst skulle likt å hatt usett, så får prøve viske det vekk fra minnet, med ei flott 90-talls dame i Theresa Randle, som man ble først kjent med, i Wesley Snipes gangster-dramaet Sugar Hill (1993):
Bilde
Huskes også fra Spawn (1997), Bad Boys filmene, og tror hun jaggu meg dukket opp i Beverly Hills Cop 3.
Sist redigert av Frank.N.Steen den ons aug 31, 2022 1:20 am, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: ons aug 31, 2022 1:09 am
4pLaY skrev: ons aug 31, 2022 1:00 am Boomerang er en brukendes film det. Vil vel si den for meg er 6/10.

Har lest at den har vært planlagt LENGE. Den kommer alt for sent, Eddie drar på årene og de klarer ikke få til 80s magien i 2022. Blir nok en gedigen nedtur.
Jeg glemmer ofte hvor ung Eddie var, når han først slo gjennom. Knapt 20-21 år, men så og oppførte seg om han var nærmere 30-35, og det at han forlot actionfilm til fordel for komedie, og deretter skrev ei fet kontrakt med Disney om å pushe ut fæle familiefilmer, det bidro nok i at han mista litt "fotfeste" og det å henge med i tiden, for mens han lagde den ene "klassikeren" etter den andre, dukka jo typer som Will Smith opp, og tok på mange over litt av de rollene man fort kunne tenkt ei yngre Murphy ville passet utmerket i.

Metro (1997) derimot var jo et lite comeback, med mer mørkere og voldeligere action-thriller, ikke så mye fokus på kvikke one-liners og komedie, men dessverre ingen suksess, og etter dette kom det noen rimelige tamme og sene forsøk på å gjenskape buddy-cop magien, utover tidlig 00-tallet, med ei i hop med Robert De Niro (Showtime) og en med Owen Wilson (I-Spy).

Gikk vel en del rykter om at Beverly Hills Cop 4 kunne ende opp som tv-serie, men det man er mest interessert i, er hvor mye spilletid Murphy og de potensielt gjenværende original besetningen kommer til å ha, og at det ikke blir nok ei film med en helt ukjent skuespiller, som "tar over" rollen som hovedfigur.
Ja, han hadde alt, så kom alle dritt filmene på rekke og rad. Metro er som du sier grei. Showtime og I-Spy er møkka filmer for min del.

Han hadde jo også 2 stand up shows, som er de beste stand up showene ever for min del.

Ja, sto vel noe om det på Imdb tidligere. Har ingen tro på at dette blir en bra film, men det er lov å håpe.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Nå er vi laaaaangt fra topic dere.
Ble nevnt tidligere i tråden men ingen bilde eller?

Bilde

Bilde

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Elgen skrev: ons aug 31, 2022 1:19 am Nå er vi laaaaangt fra topic dere.
Ble nevnt tidligere i tråden men ingen bilde eller?
Ja, måtte omgjøre mitt forrige innlegg, og vel, føler det gjorde seg litt bedre nå.
Jennifer får jeg komme tilbake til, men flott og meget dyktig dame, som kanskje aldri ble ei typisk "leading lady", men mulig det gagnet henne, for på den måten fikk hun mulighet til å stadig prøve ut nye rollefigurer og tolkninger, uten å bli for mye fastlåst over tid.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Veldig gøy med så mye aktivitet i diverse tråder her på film-forumet

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

4pLaY skrev: ons aug 31, 2022 1:14 am Ja, han hadde alt, så kom alle dritt filmene på rekke og rad. Metro er som du sier grei. Showtime og I-Spy er møkka filmer for min del.

Han hadde jo også 2 stand up shows, som er de beste stand up showene ever for min del.

Ja, sto vel noe om det på Imdb tidligere. Har ingen tro på at dette blir en bra film, men det er lov å håpe.
Hjalp vel heller ikke på, at han fikk ørten unger, med ulike mødre, og mulig enda flere på si, som kanskje ikke har kommet frem enda.
Dette bidro kanskje også i hans overgang til å gjøre mer lukrative men tamme Disney deals, enn det å ta på seg filmer hvor han måtte gå litt utenom sine vanligere rollefigurer, og ta noen kreative sjanser.

Må få et gjensyn med de showene, husker særlig Mr. T sketsjen. De to og Richard Pryor (har en eller to konsertfilmer med han og) da satt latteren løst.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Elgen skrev: ons aug 31, 2022 1:26 am Veldig gøy med så mye aktivitet i diverse tråder her på film-forumet
Innser at det blir litt tøft å henge med når det sto på som mest. For hver gang en taster send, er man plutselig ørten innlegg bakom.
Men klager selvsagt ikke, og lenge måtte det vare.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: ons aug 31, 2022 1:26 am
4pLaY skrev: ons aug 31, 2022 1:14 am Ja, han hadde alt, så kom alle dritt filmene på rekke og rad. Metro er som du sier grei. Showtime og I-Spy er møkka filmer for min del.

Han hadde jo også 2 stand up shows, som er de beste stand up showene ever for min del.

Ja, sto vel noe om det på Imdb tidligere. Har ingen tro på at dette blir en bra film, men det er lov å håpe.
Hjalp vel heller ikke på, at han fikk ørten unger, med ulike mødre, og mulig enda flere på si, som kanskje ikke har kommet frem enda.
Dette bidro kanskje også i hans overgang til å gjøre mer lukrative men tamme Disney deals, enn det å ta på seg filmer hvor han måtte gå litt utenom sine vanligere rollefigurer, og ta noen kreative sjanser.

Må få et gjensyn med de showene, husker særlig Mr. T sketsjen. De to og Richard Pryor (har en eller to konsertfilmer med han og) da satt latteren løst.
Ja, han og Eastwood er vel de jeg kjenner til som har en bråte med unger av skuespillere jeg liker ;).

Pryor har noe bra han også ja, han var jo helten til Eddie i oppveksten og mye av det første han gjorde når han var liten var ren kopi av Pryor.

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett dem, men jeg tror ikke jeg overdriver om jeg sier over 100 ganger.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Tror det får bli kvelden nå, men kom jo på ei flott dame, mulig kjent for alt fra treningsvideoer til politiske meninger som kanskje ikke helt falt i smak med mange av hennes landsmenn. Men for min del er nok hennes bidrag i en kult-film, det begynner å bli veldig lenge siden en så sist. Barbarella (1968) er vel ikke kjent som noen enorm film, men Fondas mange lettkledde kostymer, gjorde nok i at man glemmer slik, og nei, får bare legge til litt diverse fra det holdet:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Nå "ramlet" plutselig det inn et par andre flotte damer, men får prøve meg på en og en av gangen.
Denne dama er vel også ei som passet utmerket inn i den sjeldne sexy og søt komboen, litt småsjenert nabojente og litt sexy villkatt, men i hop blir de om til en meget interessant og uforglemmelig miks:
Elisabeth Shue
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Uma Thurman
Ei man ofte har lest at folk ufint avfeier som "stygg-pen", men tja, helt siden man falt pladask for henne via filmer som Dangerous Liaisons (1988), Gattaca (1997) og Mad Dog and Glory (1993), og hvor David Carusos karakter sier så fint: "Different Strokes, for Different Folks", og i mine øyne er det absolutt ingenting "stygt" med Uma, mer ei unik og meget interessant naturlig langbent skjønnhet, som attpåtil medvirket sterkt til at Batman & Robin (1997) aldri vil gå i minus på min ratingstige.
Liker også det at hun kan så fint vippe mellom det sårbare og uskyldige, til ei kald isdronning og igjen over mot en forførende og morderisk drapsmaskin, og skulle gjerne likt å sett henne i en ny Tarantino film.
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

SirJames

Legg inn av SirJames »

Jesus...

Blir mange kalde dusjer fremover....like greit mtp strømprisene, forsåvidt...

SirJames

Legg inn av SirJames »

Frank.N.Steen skrev: ons aug 31, 2022 12:19 am Så at Drew og (var det Alicia Silverstone?)
Jepp.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

SirJames skrev: ons aug 31, 2022 5:17 pm
Frank.N.Steen skrev: ons aug 31, 2022 12:19 am Så at Drew og (var det Alicia Silverstone?)
Jepp.
Skal nok forsøke å komme meg tilbake til henne, men får ta ei liten pause, og heller la andre slippet til også. Nok av damer å velge blant, men den "tomatflaske" effekten gir kjapt utslag, og da er det vanskelig å holde igjen.

Poke

Legg inn av Poke »

Nastassja Kinski fra bl.a. Cat People og Paris, Texas


Bilde

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Paris, Texas er en kanonfilm!!!!

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Kinski ja, at noe så vakkert kan være datter av en så kaotisk og destruktiv far, men begge hadde jo et hyggelig talent i å spille i noen mesterlige filmer/roller.
Cat People remaken, har jeg lyst til å se igjen, mens Paris, Texas var en man gikk inn og var kanskje ikke helt forberedt på hva en skulle få i retur, men vel verdt ventetiden, og en man er rimelig sikker vil gjøre seg enda bedre, ved et nytt besøk.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Ikke helt ulik Elisabeth Shue, kan vel også Lea Thompson dyttes inn i søt nabojente/sexy villkatt kombo-kategorien, og Lea hadde man en solid crush på, ikke grunnet Back to the Future filmene, men grunnet kult-kalkunen (mulig den nå er under kult-klassiker) Howard The Duck (1986), og ja, tror jeg heller lar noen gifs forklare resten av "historien":
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Vurderte å legge ut noen meget frekke fra Casual Sex (1988), men mulig de blir litt for "lettkledde".
Aldri sett filmen, men bildene av Lea er vel en grei påminnelse om at en bør sjekke den ut, selv om det sikkert er ei real møkkafilm.
Slettes ingen dårlig stemme på henne heller, og der Thomas Dolby sto for musikken og Lea sang godt fra seg.
Nei, alltid likt filmen, mye grunnet Lea, kjemien mellom henne og "Ducky" samt all den fengende og fine musikken, og nei, må vurderes til gjensyn på en regntung søndagskveld.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Frank.N.Steen skrev: ons aug 31, 2022 10:14 pm Ikke helt ulik Elisabeth Shue, kan vel også Lea Thompson dyttes inn i søt nabojente/sexy villkatt kombo-kategorien, og Lea hadde man en solid crush på, ikke grunnet Back to the Future filmene, men grunnet kult-kalkunen (mulig den nå er under kult-klassiker) Howard The Duck (1986), og ja, tror jeg heller lar noen gifs forklare resten av "historien":
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Vurderte å legge ut noen meget frekke fra Casual Sex (1988), men mulig de blir litt for "lettkledde".
Aldri sett filmen, men bildene av Lea er vel en grei påminnelse om at en bør sjekke den ut, selv om det sikkert er ei real møkkafilm.
Slettes ingen dårlig stemme på henne heller, og der Thomas Dolby sto for musikken og Lea sang godt fra seg.
Nei, alltid likt filmen, mye grunnet Lea, kjemien mellom henne og "Ducky" samt all den fengende og fine musikken, og nei, må vurderes til gjensyn på en regntung søndagskveld.
Howard the duck ja :lol: :lol:
De fleste hadde vel et godt øye til hun der i den perioden.
Men 80-tallet mht hår og klær... hva i huleste var det man tenkte på :roll:

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Henningsen skrev: ons aug 31, 2022 10:17 pm Howard the duck ja :lol: :lol:
De fleste hadde vel et godt øye til hun der i den perioden.
Men 80-tallet mht hår og klær... hva i huleste var det man tenkte på :roll:
Synes 80-talls hår og klær har sin sjarm, men kommer selvsagt an på hvem som er eieren, da noen virker å tilpasse seg "alt" av kles og hår moter, mens andre ser ut som de har raska med seg noe fra en container bakom Fretex.
Lea kommer nå godt fra det i Howard the Duck, da ved å se søt, sjarmerende og sexy ut, men burde nok holde hodet sitt milevis unna levende lys.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: ons aug 31, 2022 10:14 pm Ikke helt ulik Elisabeth Shue, kan vel også Lea Thompson dyttes inn i søt nabojente/sexy villkatt kombo-kategorien, og Lea hadde man en solid crush på, ikke grunnet Back to the Future filmene, men grunnet kult-kalkunen (mulig den nå er
► Show Spoiler
Vurderte å legge ut noen meget frekke fra Casual Sex (1988), men mulig de blir litt for "lettkledde".
Aldri sett filmen, men bildene av Lea er vel en grei påminnelse om at en bør sjekke den ut, selv om det sikkert er ei real møkkafilm.
Slettes ingen dårlig stemme på henne heller, og der Thomas Dolby sto for musikken og Lea sang godt fra seg.
Nei, alltid likt filmen, mye grunnet Lea, kjemien mellom henne og "Ducky" samt all den fengende og fine musikken, og nei, må vurderes til gjensyn på en regntung søndagskveld.
► Show Spoiler
Hun har jo fått seg noe døtre også, hvor i det minste hun ene ikke akkurat er stygg og spiller i filmer som sin mor.

Bilde

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

4pLaY skrev: ons aug 31, 2022 11:21 pm Hun har jo fått seg noe døtre også, hvor i det minste hun ene ikke akkurat er stygg og spiller i filmer som sin mor.

Bilde
Så ut som hun hadde arvet alle de rette genene, til de rette stedene.
Antar at ordtaket "Noen liker mora og andre liker dattera", kjapt kunne bli omgjort (i dette tilfelle) til Ole Brumms: "Ja takk, begge deler".
Bilde
Erika Eleniak
Mulig hun vil for alltid huskes for tidligere sesonger av Baywatch, men for de som har sett sin 90-talls film (på godt og vondt), vet jo at hun etter hvert gikk filmens verden, og det åpnet jo ganske lovende:
Bilde
Så tja, ser ingen grunn til å gå motsatt vei, og er jo et hav at heite gifs og bilder å velge blant, så får bare gå får hennes glory days som tv-babe:
Bilde
Bilde
Bilde

Poke

Legg inn av Poke »

Elgen skrev: ons aug 31, 2022 6:34 pm Paris, Texas er en kanonfilm!!!!
Enig!
Det begynner å bli noen år siden sist jeg så den, så det er vel på tide med et gjensyn.

Poke

Legg inn av Poke »

Frank.N.Steen skrev: ons aug 31, 2022 6:38 pm Kinski ja, at noe så vakkert kan være datter av en så kaotisk og destruktiv far, men begge hadde jo et hyggelig talent i å spille i noen mesterlige filmer/roller.
Cat People remaken, har jeg lyst til å se igjen, mens Paris, Texas var en man gikk inn og var kanskje ikke helt forberedt på hva en skulle få i retur, men vel verdt ventetiden, og en man er rimelig sikker vil gjøre seg enda bedre, ved et nytt besøk.
Sant nok.
Husker han i "Svart Mamba". Men utover det er filmen et vagt minne.

Cat People har jeg ikke sett på årevis, men hadde vært gøy med et gjensyn. Bowie hadde vel introen til filmen(?)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»