Problemet ditt er at din frykt er basert på mangel på kunnskap. Du tror at noe som pr. i dag er umulig kan komme til å skje. Hvis du bare hadde brukt tiden din på å sette deg inn i fakta, ville du garantert sovet bedre om natten. Hvordan i all verden skal russerne angripe NATO-landet Norge nå, når de ikke en gang er i stand til å utføre offensive operasjoner i Ukraina?izzet2015 skrev: ↑tor mai 25, 2023 2:19 pmDet er slik at jeg har minst like stor rett som deg til å være på forumet!! At du ikke liker det jeg skriver er ikke mitt problem. Jeg må få mene at muligheten for at Norge blir angrepet er tilstede. Du må ikke være så naiv. Informasjon fra deg gir meg absolutt ingen ting. Du vet ikke noe mer om dette en meg. Ha det i bakhodet!Pushback skrev: ↑tor mai 25, 2023 2:12 pmDu får personlig pepper når du ikke klarer å begrunne meningene dine med noe som helst. Greit nok at Russland kan tvinge frem en våpenhvile eller noe slikt, men det du skriver er så virkelighetsfjernt at jeg tror du må akseptere å bli mistenkt som troll eller ute av stand til å bearbeide informasjon, basert på det du faktisk skriver. Ta en titt i speilet og prøv igjenizzet2015 skrev: ↑tor mai 25, 2023 2:01 pm
Er du så frekk at du spøker med psykiatri, hvilken fyr er du? Du er en mobber av verste sort!!Er det trolling å tro at Norge kan bli angrepet? Er du sikker på at vi ikke vil bli angrepet av Russland? Og du må skjerpe deg ikke trakkaser deltakere på forumet. Du er bare ynkelig.
Russerne visste de hadde et vindu mellom november og april for offensive operasjoner. De visste at dette var perioden ukrainerne kom til å bruke mesteparten av ressursene sine på styrkeopbygging. Resultatet var ynkelig, mildt sagt:
Luhansk: Mislykket offensiv
Vulhedar: Minst 130 ødelagte kjøretøyer + et stort antall drepte soldater
Avdiivka: En kirkegård av russiske militære kjøretøy
Bakhmut: Wagner-sjef Prigozhin innrømmer 20 000 drepte soldater. Biden har sagt 100 000. Tallet er uansett skyhøyt for å legge Ukrainas 54. største by i ruiner.
Det eneste russerne er kapable til å gjøre nå er å bygge lagdelte og effektive forsvar - i de okkuperte områdene i Ukraina.
Jeg sover godt med tanke på Norges sikkerhet i dag. Ikke først og fremst pga vårt forsvar, for det må helt klart styrkes betraktelig, men pga Russlands egen evne til å føre krig.