Manchester United

Svar
Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Re: Manchester United

Legg inn av greyserpent »

Kent skrev: søn okt 16, 2022 5:04 pm Fy faen, Rashford. Kunne det ikke vært du som satt i fengsel?
:lol:

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Litt skuffet over at ETH er diplomatisk når han blir spurt om dommerprestasjonen på pressekonferansen.
Se på pep i intervjuet med ekle fjøra, se på klipp under kampen i dag. Mulig jeg overvurderer det, men man vinner i hvertfall ingen fordeler av å oppføre seg dannet i det spillet her.
Pawson var helt jævlig og ETH burde vært fullstendig illsint på sidelinjen og etter kampen.

Pokker så mye dårlig dømming United har måttet lide med denne sesongen, på tide noen snakker ut.
Forøvrig helt trist å se hvor dårlig det generelle nivået er på dommerne i PL om dagen, altfor ofte inkonsekvent og regelrett feil dømming avgjør kamper.

Saliph

Legg inn av Saliph »

tbb skrev: søn okt 16, 2022 6:21 pm
Saliph skrev: søn okt 16, 2022 5:08 pm 1. Lett å skjønne hvorfor ikke Fred har fått spille stort under Ten Hag.
2. Ronaldo er åpenbart ferdig nå. Alderen har tatt ham igjen. Vi trenger en spiss fort som fy (siden Martial har blitt ekstra sprø kjeks).
3. Pawson er en skamløs jævel. Tipper Newcastle er veldig takknemlige for opptredenen hans i dag. Og da snakker jeg ikke om straffesituasjonene.
4. Faen.
Frustrerende kamp, men vi er, tross alt, mer enn gode nok til å vinne denne. Og det er kanskje nettopp det som er så frustrerende?

Veldig enig når det gjelder dette med spiss. Hadde strengt tatt trengt en uavhengig av skadeproblemene til Martial. Men Martial i dag ville endret mye. Samme med Eriksen.

Samtidig er det veldig «som forventet». Vi vil få noen slike kamper denne sesongen. Ja, helt sikkert endel med vesentlig dårligere banespill også. I dag synes jeg vi først og fremst hadde mye marginer i mot.
Frustrerende mange dårlige valg, i alle fall. Vi kommer jo ikke til så voldsomt mange store sjanser nettopp fordi så mange av valgene er så dårlige.

Men det er utvilsomt som forventet ja, og det er lett å se at vi har gjort store fremskritt. Så jeg er på mange måter positiv, men irriterende som faen at vi ikke vinner likevel.

Jeg tror ikke dette laget kommer til å "sette" seg skikkelig før neste sesong. Så får vi bare håpe at vi har nok til å komme oss inn i CL likevel, enten via PL eller EL.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Saliph skrev: søn okt 16, 2022 7:53 pm
tbb skrev: søn okt 16, 2022 6:21 pm
Saliph skrev: søn okt 16, 2022 5:08 pm 1. Lett å skjønne hvorfor ikke Fred har fått spille stort under Ten Hag.
2. Ronaldo er åpenbart ferdig nå. Alderen har tatt ham igjen. Vi trenger en spiss fort som fy (siden Martial har blitt ekstra sprø kjeks).
3. Pawson er en skamløs jævel. Tipper Newcastle er veldig takknemlige for opptredenen hans i dag. Og da snakker jeg ikke om straffesituasjonene.
4. Faen.
Frustrerende kamp, men vi er, tross alt, mer enn gode nok til å vinne denne. Og det er kanskje nettopp det som er så frustrerende?

Veldig enig når det gjelder dette med spiss. Hadde strengt tatt trengt en uavhengig av skadeproblemene til Martial. Men Martial i dag ville endret mye. Samme med Eriksen.

Samtidig er det veldig «som forventet». Vi vil få noen slike kamper denne sesongen. Ja, helt sikkert endel med vesentlig dårligere banespill også. I dag synes jeg vi først og fremst hadde mye marginer i mot.
Frustrerende mange dårlige valg, i alle fall. Vi kommer jo ikke til så voldsomt mange store sjanser nettopp fordi så mange av valgene er så dårlige.

Men det er utvilsomt som forventet ja, og det er lett å se at vi har gjort store fremskritt. Så jeg er på mange måter positiv, men irriterende som faen at vi ikke vinner likevel.

Jeg tror ikke dette laget kommer til å "sette" seg skikkelig før neste sesong. Så får vi bare håpe at vi har nok til å komme oss inn i CL likevel, enten via PL eller EL.
Nei, selvsagt ikke. Det ville vært veldig overraskende om det gjorde det når man ser hvor vi kommer fra. Jeg opplevde ikke det satt seg skikkelig for hverken Pep, Klopp eller Potter før etter en sesong. CL har jeg egentlig aldri hatt skikkelig tro på.

Det som blir spennende det neste året er valgene vi tar mht Ronaldo og de Gea. Blir veldig skuffet dersom vi skulle finne på å dra de med videre. (Selv om de Gea kommer seg med ball.)

Noen dårlige valg, ekstremt mye slurv når man nærmer seg boksen.

Saliph

Legg inn av Saliph »


fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Saliph skrev: søn okt 16, 2022 8:31 pm
Hjelper lite etter kampen.
kloppern ser tidvis ut som en idiot med sine bortforklaringer, som at det blåser mye etc. Men lidenskapen han viser på sidelinjen under kamp, og måten han hudfletter dommerne på som idag mot city, kunne jeg ønske ETH hadde i seg. For mange snille United managere i det siste og det er helt tydelig at det å opptre dannet på sidelinjen ikke gir noen ting. Mulig jeg overvurderer, men jeg er helt overbevist om at å klikke som klopp påvirker dommer i sitt lags favør i hvertfall innimellom. Pawson i dag burde jo blitt tofotstaklet av ETH, var helt utrolig svak, så svak at det faktisk så mistenkelig ut. Få det bort.
Savner synet av en illsint SAF på vei ned fra setet sitt for å gi dommerteamet det glatte lag, så det stod spytt ut av kjeften på ham. Dommerne må faktisk prestere, og man må kunne forvente et minimum av nivå. Leveres ikke det så fortjener de å høre det minst like mye som spillerne, spesielt når prestasjonen er som Pawson i dag. Ekkelt å se på.

qbah

Legg inn av qbah »

Tenk å hatt en ordentlig spiss.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Harduetforslag skrev: søn okt 16, 2022 7:17 pm Provoserende kamp, både når det kommer til det generelle spillet, sløsingen med sjansene vi faktisk får og dømmingen til Pawson. Det kan umulig ha vært mange tilfeller hvor en Newcastle spiller gikk i bakken uten å få frispark, flere ganger var det jo nok å bare rygge rett i Martinez for så å falle.
Lurer på hva Pawson kommenterer til VAR etter at de har sett på reprisene av fellingen av Sancho. Ganske så utrolig at den bare vinkes videre når man sammenligner det med straffesparket Jesus fikk mot Liverpool, alternativt den Kane fikk mot Everton.

Til tider ufattelig hvor tungvindt vi skal gjøre ting når vi har ballen i beina
Ja, Saliph og tbb er inne på mye av det samme og ikke minst ang offensivt slurv, manglende samhandling og dårlige valg.

Som nevnt hadde vi nok sjanser til å avgjøre og den kolletivt dårlige scoringsformen som virker å råde, fatter jeg ikke.

Pawson? Det meste er vel sagt, og den situasjonen du nevner med fellingen av Sancho var spiker'n i kista for min del.
Fugletitteren og andre er inne på det; ubrukelig dommer og det virker nå å eksistere et skremmende dårlig nivå på dommerne generelt...!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Topp 20 i verden. Står respekt av det i en alder av 37 år. For et år han har hatt!


Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Knis ... 🙄


InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

missChance skrev: tir okt 18, 2022 4:18 pm Knis ... 🙄

FA har altså frekkheten til å komme med dette pisset?!!
De framstår som analfikserte pedanter med skylapper som ikke evner å bruke skjønn, og hva f...?!
Her må det tas til motmæle fra United!!!

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Faen meg helt åndssvakt hele opplegget. Er så mye dumt i denne ligaen at man kan miste interessen av mindre.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Pawson blir altså sendt ned for å dømme Championship etter helgen, og allikevel skal de straffe United.
Aaaaaaaææææææh

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Bare å stålsette seg?


InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Viktig tema og det vil sannsynligvis angå United, men bare tenker at dette bør tas i passende tråd og ikke her! ;-)

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

InsVerderben skrev: ons okt 19, 2022 4:08 pm Viktig tema og det vil sannsynligvis angå United, men bare tenker at dette bør tas i passende tråd og ikke her! ;-)
Så klubbens eierskap og framtid har ingenting i klubbtråden å gjøre?

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

missChance skrev: ons okt 19, 2022 4:10 pm
InsVerderben skrev: ons okt 19, 2022 4:08 pm Viktig tema og det vil sannsynligvis angå United, men bare tenker at dette bør tas i passende tråd og ikke her! ;-)
Så klubbens eierskap og framtid har ingenting i klubbtråden å gjøre?
Selvfølgelig.
Jeg synes dette blir presumptivt og i meldingen du refererer til er Glazers klare på at de ikke går inn i ESL.
I den samme meldingen er det Barca/RM og Juventus som nå står alene tilbake som "interesenter", og som den nye ESL-bossen, Bernd Reichart, referer til!
Manchester United er ikke nevnt.

https://www.sportbible.com/football/foo ... e-20210419

Tillhører dette fortsatt klubbtråden til United, mener du....?!

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

missChance skrev: ons okt 19, 2022 3:34 pm Bare å stålsette seg?

Er ikke akkurat som om det nye CL formatet er så mye bedre.

Uten at det nødvendigvis er overraskende

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

InsVerderben skrev: ons okt 19, 2022 4:47 pm
missChance skrev: ons okt 19, 2022 4:10 pm
InsVerderben skrev: ons okt 19, 2022 4:08 pm Viktig tema og det vil sannsynligvis angå United, men bare tenker at dette bør tas i passende tråd og ikke her! ;-)
Så klubbens eierskap og framtid har ingenting i klubbtråden å gjøre?
Selvfølgelig.
Jeg synes dette blir presumptivt og i meldingen du refererer til er Glazers klare på at de ikke går inn i ESL.
I den samme meldingen er det Barca/RM og Juventus som nå står alene tilbake som "interesenter", og som den nye ESL-bossen, Bernd Reichart, referer til!
Manchester United er ikke nevnt.

https://www.sportbible.com/football/foo ... e-20210419

Tillhører dette fortsatt klubbtråden til United, mener du....?!
Ja. Å tro på Glazerne er som å tro at Putin snakker sant. Det ville være uendelig tåpelig å ikke forberede seg på eventualiteten.


VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

Man må jo først se hva det nye konseptet for Superliga V2 er før man kan kommentere det.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

VifteKopp skrev: ons okt 19, 2022 5:46 pm Man må jo først se hva det nye konseptet for Superliga V2 er før man kan kommentere det.
Jepp...!

Kent

Legg inn av Kent »

Må være beste kampen på mange år.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Latterlig bra kamp. Fred går fra krise mot Newcastle til banens beste (?) i kveld. Alle var veldig, veldig gode, med unntak av Sancho.

Og om Rashford fortsetter sånn så må vi gjerne forlenge kontrakten hans for min del. Uheldig som ikke scorer flere, og herjer med Spurs-forsvaret til tider.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Saliph skrev: ons okt 19, 2022 11:16 pm Fred går fra krise mot Newcastle til banens beste (?)
Ingen spørsmålstegn nødvendig her, vel? Het enorm. Eneste var at jeg så at han i sin iver etter å presse helt sykt høyt etterlot rom på midtbanen, men det kollektive tok den biten. Får anta det var en plan. Hele midtbanen vår var som noen små guder i dag men Fred var enorm. Hans beste kamp for oss noensinne.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Alle utenom Sancho er vel en 8er eller bedre. Utrolig bra kamp av United. Tar fullstendig lurven av Spurs i 80 av 90 minutter.

Var det ikke noen luringer som hevdet at verken Casemiro eller Varane skulle vært kjøpt? Må si de tar mer og mer steg.
Og Rashford da, at han ikke sitter igjen med to mål er det bare en heldig og veldig god keeper som har skylden for.
Godt man ikke sendte han avgårde til PSG.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Lezah skrev: ons okt 19, 2022 11:19 pm
Saliph skrev: ons okt 19, 2022 11:16 pm Fred går fra krise mot Newcastle til banens beste (?)
Ingen spørsmålstegn nødvendig her, vel? Het enorm. Eneste var at jeg så at han i sin iver etter å presse helt sykt høyt etterlot rom på midtbanen, men det kollektive tok den biten. Får anta det var en plan. Hele midtbanen vår var som noen små guder i dag men Fred var enorm. Hans beste kamp for oss noensinne.
Egentlig ikke. Men det var så mange gode i kveld at det nesten føles litt feil å trekke frem én spiller. Men enig i at det trolig var hans beste kamp for oss, jeg kommer ikke huske å ha sett ham bedre.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Megapixsel skrev: ons okt 19, 2022 11:19 pm
Var det ikke noen luringer som hevdet at verken Casemiro eller Varane skulle vært kjøpt?
Casemiro pusher 31 og kostet flesk, jeg kan forstå at folk er skeptiske til akkurat det uten å betvile kvalitetene han har nå.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Lezah skrev: ons okt 19, 2022 11:19 pm
Saliph skrev: ons okt 19, 2022 11:16 pm Fred går fra krise mot Newcastle til banens beste (?)
Ingen spørsmålstegn nødvendig her, vel? Het enorm. Eneste var at jeg så at han i sin iver etter å presse helt sykt høyt etterlot rom på midtbanen, men det kollektive tok den biten. Får anta det var en plan. Hele midtbanen vår var som noen små guder i dag men Fred var enorm. Hans beste kamp for oss noensinne.
Vanskelig å ikke le når han nærmest er midtspiss på 2-0 scoringen og prøver å flikke med seg ballen forbi Dier.

Dette er jo den rollen man helst vil se han i, dynamisk med frihet til å sette høyt press kontra å skulle være et dyptliggende anker hvor håpløsheten hans på ball fremheves.

Samtidig så er det jo ikke som om vi ikke har prøvd dette før.

Enorm i dag.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Megapixsel skrev: ons okt 19, 2022 11:19 pm Alle utenom Sancho er vel en 8er eller bedre. Utrolig bra kamp av United. Tar fullstendig lurven av Spurs i 80 av 90 minutter.

Var det ikke noen luringer som hevdet at verken Casemiro eller Varane skulle vært kjøpt? Må si de tar mer og mer steg.
Og Rashford da, at han ikke sitter igjen med to mål er det bare en heldig og veldig god keeper som har skylden for.
Godt man ikke sendte han avgårde til PSG.
Ikke skyt rett på Lloris.

Kent

Legg inn av Kent »

Hadde Rashford kunnet avslutte ville han stått med fire mål og vi med seks poeng på de to siste.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»