Viking FK

Svar
Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Re: Viking FK

Legg inn av TAdams6 »

Mai Traore gleder seg til Ä komme til Viking og har sett alle kampene til Viking. Har fÄtt veldig sansen for Veton og lurte pÄ hvor Bell var blitt av. Liker at han har fulgt med sÄpass.

Han sier at han veldig gjerne vil spille til HÞyre eller Venstre for Veton. Rask, god pÄ hodet, god avslutter sier han selv.

NÄ et alt fokus pÄ det defensive, men dette er bygging for framtiden. HÄper vi treffer blink.

Alkjeks

Legg inn av Alkjeks »

2Âœ uker til neste eliteseriekamp. Er Bell tilbake fra OL da? Kanskje til og med BjĂžrshol er skadefri? Vil ha begge inn pĂ„ laget hvis de er tilgjengelige.

AustbĂž
BjĂžrshol/Sebu - Heggheim - Vevatne - VikstĂžl
Tangen - Fridjonsson - Bell/LĂžkberg
Auklend - Berisha - Tripic

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jensen er helt taus om forsterkninger. Veldig fornuftig, sÄlenge det fÞrer til noen solide forsterkninger. Ender vi opp med null og niks er slik taushet med Ä drepe entusiasme. Ha forhÄpninger og spekulere i forsterkninger er viktig ivertfall for meg. Jensen og co mÄ gi oss litt hÄp

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Alkjeks skrev: ↑tor jul 22, 2021 8:16 pm 2Âœ uker til neste eliteseriekamp. Er Bell tilbake fra OL da? Kanskje til og med BjĂžrshol er skadefri? Vil ha begge inn pĂ„ laget hvis de er tilgjengelige.

AustbĂž
BjĂžrshol/Sebu - Heggheim - Vevatne - VikstĂžl
Tangen - Fridjonsson - Bell/LĂžkberg
Auklend - Berisha - Tripic
Bell er bankers pÄ det laget men i den dype rollen. Ellers vil jeg ha ut Vevatne. Har liten tro pÄ at han er lÞsningen pÄ stopperplassen. Vevatne eller Hove er hipp som happ, men hÄper vi henter ny stopper

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

TAdams6 skrev: ↑fre jul 23, 2021 7:10 pm Ha forhĂ„pninger og spekulere i forsterkninger er viktig ivertfall for meg. Jensen og co mĂ„ gi oss litt hĂ„p
Husker ikke hvor jeg leste det, men Jensen har i alle fall sagt tidligere at Viking alltid vil se etter forsterkninger i hvert eneste vindu. OgsÄ i dette. SÄ jeg er rimelig sikker pÄ at det kommer inn spillere i bakre femmer. HÞyrebacken har vÊrt et problem siden sesongstart, og det samme har keeperplassen. Blir ikke overrasket om vi fÄr inn forsterkninger pÄ begge disse plassene. Det skal vÊre penger Ä handle for.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Årets Viking gjenopprettet: https://fridiskusjon.no/viewtopic.php?f=3&t=234

HÄper flest mulig blir med i fortsettelsen. Synd om denne tradisjonen blir borte. Odd - Viking utgÄr naturlig nok.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Dette var vel sÄ som sÄ dette ogsÄ, men hvis det er her folk henger sÄ. ;)

Solo1980

Legg inn av Solo1980 »

eppaen skrev: ↑sĂžn jul 25, 2021 10:29 am Dette var vel sĂ„ som sĂ„ dette ogsĂ„, men hvis det er her folk henger sĂ„. ;)
I alle fall bedre enn trafikkulykka som er VGD for tida... Hei, forresten :)

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Solo1980 skrev: ↑sþn jul 25, 2021 12:39 pm
eppaen skrev: ↑sĂžn jul 25, 2021 10:29 am Dette var vel sĂ„ som sĂ„ dette ogsĂ„, men hvis det er her folk henger sĂ„. ;)
I alle fall bedre enn trafikkulykka som er VGD for tida... Hei, forresten :)
Innlegget ditt stÄr fortsatt :D

EDIT: Borte vekk nÄ

Solo1980

Legg inn av Solo1980 »

Daltrey skrev: ↑sþn jul 25, 2021 12:44 pm
Innlegget ditt stÄr fortsatt :D

EDIT: Borte vekk nÄ
Var overraska over hvor lenge det fikk stÄ - samtidig regna jeg med at det ville ta lenger tid for VGD-gjengen Ä finne ut av budskapet, enn de jeg prÞvde Ä nÄ ;)

EDIT: Jeg fikk faktisk hverken utestengelse eller advarsel. SÄ da er det bare Ä skrive det pÄ nytt, for dem som vil :lol:

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

eppaen skrev: ↑sĂžn jul 25, 2021 10:29 am Dette var vel sĂ„ som sĂ„ dette ogsĂ„, men hvis det er her folk henger sĂ„. ;)
Pst. Du kan velge mellom to forskjellige design - gÄ til Brukerkontrollpanel - systemreferanser og systemstil.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

missChance skrev: ↑sþn jul 25, 2021 1:52 pm
eppaen skrev: ↑sĂžn jul 25, 2021 10:29 am Dette var vel sĂ„ som sĂ„ dette ogsĂ„, men hvis det er her folk henger sĂ„. ;)
Pst. Du kan velge mellom to forskjellige design - gÄ til Brukerkontrollpanel - systemreferanser og systemstil.
Takk, det visste ikke jeg heller. Ble betydelig bedre

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

TAdams6 skrev: ↑sþn jul 25, 2021 2:42 pm
Takk, det visste ikke jeg heller. Ble betydelig bedre
Fint 😀 Og for de som ikke vet det, kan man ogsĂ„ skifte skriftstĂžrrelse, slĂ„ over til 24-timers klokke osv. pĂ„ brukerkontrollpanelet.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

missChance skrev: ↑sĂžn jul 25, 2021 2:44 pm Fint 😀 Og for de som ikke vet det, kan man ogsĂ„ skifte skriftstĂžrrelse, slĂ„ over til 24-timers klokke osv. pĂ„ brukerkontrollpanelet.
SÄ noen skrev at man kunne endre forumfarge ogsÄ, men det har jeg ikke fÄtt til. Noen triks?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Joe Bell spilte forĂžvrig hele kampen for New Zealand i dag, som tapte 3-2 mot Honduras.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Vikingen skrev: ↑sþn jul 25, 2021 3:09 pm
missChance skrev: ↑sĂžn jul 25, 2021 2:44 pm Fint 😀 Og for de som ikke vet det, kan man ogsĂ„ skifte skriftstĂžrrelse, slĂ„ over til 24-timers klokke osv. pĂ„ brukerkontrollpanelet.
SÄ noen skrev at man kunne endre forumfarge ogsÄ, men det har jeg ikke fÄtt til. Noen triks?
Ja, hvis du velger forumstilen Volare, ligger det et malerkost-ikon oppe pÄ hÞyre side foran "bjella". SÄ er det bare Ä prÞve og velge :)

brokburg

Legg inn av brokburg »

HÞiland med sjelden sjanse fra start, han mÄ virkelig levere noe i dag. Dette blir ingen enkel kamp, mot et Staal-lag jeg synes ser bra ut pÄ papiret. ØstbÞ fortsetter i mÄl, og blir vel neppe nullen i dag heller.

eppaen

Legg inn av eppaen »

missChance skrev: ↑sþn jul 25, 2021 1:52 pm
eppaen skrev: ↑sĂžn jul 25, 2021 10:29 am Dette var vel sĂ„ som sĂ„ dette ogsĂ„, men hvis det er her folk henger sĂ„. ;)
Pst. Du kan velge mellom to forskjellige design - gÄ til Brukerkontrollpanel - systemreferanser og systemstil.
Herlig. Takk :) Den andre varianten var mer lik VGD.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

missChance skrev: ↑sĂžn jul 25, 2021 3:45 pm Ja, hvis du velger forumstilen Volare, ligger det et malerkost-ikon oppe pĂ„ hĂžyre side foran "bjella". SĂ„ er det bare Ă„ prĂžve og velge :)
Suverent. Tusen takk. Da ble det indigo pÄ meg.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

@eppaen @vikingen
We aim to please! 😘

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

brokburg skrev: ↑sĂžn jul 25, 2021 5:37 pm HĂžiland med sjelden sjanse fra start, han mĂ„ virkelig levere noe i dag. Dette blir ingen enkel kamp, mot et Staal-lag jeg synes ser bra ut pĂ„ papiret. ØstbĂž fortsetter i mĂ„l, og blir vel neppe nullen i dag heller.
1-0 til pause. Vi skaper ikke allverden, men det gjĂžr heldigvis ikke Staal heller. Synes Staal til tider spiller ganske stygt, uten at dommer tar tak i det. Vil ikke ha noen skader her.

Viking med bra kontroll sÄ langt.

brokburg

Legg inn av brokburg »

Ganske kjedelig omgang, men vi har god kontroll, leder og holder nullen, sÄ skal ikke klage. HÄper vi fÄr 2-0 tidlig i andre og fortsetter Ä kontrollere. Ser helst at Veton blir sittende pÄ benken og unngÄr skade.

SĂždal inn for LĂžkberg i pausen, spennende.

Bare jeg som har svart skjerm hos nrk?

brokburg

Legg inn av brokburg »

Der kom hjerneblĂždningen defensivt.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

brokburg skrev: ↑sþn jul 25, 2021 7:10 pm Der kom hjerneblþdningen defensivt.
Huff. NÄ kommer vel nervene ogsÄ.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

VikstĂžl. En mann Ă„ ha med i krigen.

brokburg

Legg inn av brokburg »

Ingen er vel imponerte av Viking i dag, men det holdt til Ä gÄ videre. Har jo ganske bra kontroll i fÞrste omgang, men blir for baktunge pÄ 2-1 og inviterer Staal tilbake i kampen. Bra at vi tar ledelsen igjen kort tid etter begge utlikningene, men ellers var det vel lite positivt Ä ta med seg. HÞiland er fryktelig svak. HÄper virkelig Traore viser seg som god nok, fordi vi trenger et bedre alternativ til Veton enn HÞiland.

Blir vel Sola/Vidar i neste. HÄper pÄ Vidar.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

ForstÄr ennÄ ikke hvorfor Østensen ikke fikk ny kontrakt

eppaen

Legg inn av eppaen »

Viking har altsÄ null selvtillit defensivt der ogsÄ Staal greier Ä vÊre med pÄ dansen. Alt dette er uten Ä ha sett kampen - men 2-3 er jo ikke bra. Ser LÞkberg er ute Ä svarer litt pÄ Twitter at de selv vet hvor de sliter, men St vi ikke skal skylde pÄ forsvaret alene. Likefullt er det mye blundere der bak. Noe skyldes nok struktur, men ogsÄ personlige feil preger Viking.

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »

Eg er sein til festen her, ser eg. Kjekt at Viking-trÄden er pÄ plass.

For Ă„ komma med noko relevant: Kva tid er cuptrekninga?

Edit: Det er jo ikkje trekning nÄ, nei! Men kva tid blir runde 2 satt opp?

brokburg

Legg inn av brokburg »

Mener Ă„ ha hĂžrt at oppsettet skal komme i lĂžpet av dagen. Kan uansett ikke vĂŠre lenge til da neste runde skal spilles allerede til helgen.

Edit: NÄ skriver Lilleborg i NM-trÄden at oppsettet kommer kl 12 i dag, altsÄ ikke lenge til.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

GÄ tilbake til «Fotball - Norsk»