Generell diskusjon om corona

Låst
Ostemanden

Re: Generell diskusjon om corona

Legg inn av Ostemanden »

Bilde

Det kan dere bare ta rennafart og drite i..
Skremselspropaganda er litt 2020 as

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Fringegirl skrev: ons nov 09, 2022 3:28 pm
pfrog567 skrev: ons nov 09, 2022 3:25 pm - Jeg har ikke fått med meg på hva du og Champis har sagt til hverandre.

- Hvis noen har interesse av å fortsette med diskusjon om korona, så er det helt greit for meg. Har ikke lest alle innleggene de siste månedene, for koronaen er ikke sååå interessant for meg lenger. Jeg har gått videre for lenge siden :) Men jeg kan fint lese kommentarene her i tråden.

- Nei, men "krangler" man liksom bare fordi andres synspunkt ikke harmonerer med sitt eget?
- Og ja, jeg er her i tråden, men plager det deg? Blir omtrent som denne sutringa det er i flere tråder: "Hvorfor kommer du inn her når du ikke liker ditt og datt?" Som om det ikke skulle være "lov" til å ha sin egen mening. Man kan da kommentere alt mulig uten å ha noe "forumspoliti" her. Blir for dumt for meg i hvert fall.
Hvis du ikke fulgte med på hva vi skrev til hverandre, så hvorfor singler du ut meg da? :roll:
"krangle" var satt på spissen, derav blinkesmiley.
Igjen, du kan skrive hva du vil, men du singlet meg ut for å "hoppende gal" komme inn i tråden, og da kommer du ikke unna at jeg gjør det samme tilbake.
Jeg synes det var merkelig at du mente Champis kom "travende etter", da det er ganske så normalt at man kommer med kommentarer senere i tråder. Ikke alle er i tråden akkurat på den tida det diskuteres.

Deila

Legg inn av Deila »

Solvgutt1 skrev: ons nov 09, 2022 2:58 pm
pfrog567 skrev: ons nov 09, 2022 1:46 pm
MacanT skrev: ons nov 09, 2022 1:32 pm
Vel, alle jeg kjenner ble dårligere av selve sykdommen, ingen merket noe av vaksinen utover litt ømhet i armen. Dette er folk som er langt under 80 år, de fleste jeg kjenner er i 20-60 årsalderen og ingen har så vidt jeg vet kols eller lignende.
Kjenner heller ingen som er blitt dårlig av vaksinen. Skal være noe spesielt hvis et normalt frisk menneske skal bli dårlig av den.
Jeg ble dårligere av vaksinen enn av korona, og alle jeg kjenner ble dårlig av vaksinen. Feber og muskelsmerter. Ingenting spesielt med noen av oss.
Jeg ble også dårligere av vaksinen enn viruset. Viruset ga meg en forkjølelse. Etter vaksinen fikk jeg feber og muskelsmerter. Samme som deg.

Riktignok var jeg vaksinert med to doser før jeg fikk viruset.

basillen

Legg inn av basillen »

Det viser seg nå at Bergen kommune samlet inn personlige data om opp mot 120 000 bergensere i løpet av pandemien, uten at disse personene fikk anledning til å gi samtykke til dette. I henhold til lovverket skal alltid kommunen måtte redegjøre for hvorfor det er nødvendig med så omfattende registrering av personopplysninger, men dette ble altså ikke gjort. Personvernombudet fikk angivelig aldri noen forespørsel fra ledelsen i kommunen om å vurdere personvernet i denne registreringen.

https://www.ba.no/slik-samlet-bergen-ko ... -8-2065708

https://www.ba.no/korona-listen-slik-sa ... -8-2060237

Dette er mildt sagt...alvorlig. Og føyer seg vel inn i rekken som nok et eksempel på at gjeldende lov og rett har blitt fullstendig satt til side de siste årene.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

basillen skrev: ons nov 09, 2022 10:52 pm Dette er mildt sagt...alvorlig. Og føyer seg vel inn i rekken som nok et eksempel på at gjeldende lov og rett har blitt fullstendig satt til side de siste årene.
Det er ille å se gjentatte eksempler på at Grunnloven er mindre verdt enn dasspapir. Politikerne med byråkratene sitter som små diktatorer og utøver sin makt, og vi kan ikke gjøre noen ting med det. Jeg kommer aldri mer til å feire 17. mai, for det er ikke lengre noe å feire.

basillen

Legg inn av basillen »

ehall skrev: ons nov 09, 2022 11:46 pm
basillen skrev: ons nov 09, 2022 10:52 pm Dette er mildt sagt...alvorlig. Og føyer seg vel inn i rekken som nok et eksempel på at gjeldende lov og rett har blitt fullstendig satt til side de siste årene.
Det er ille å se gjentatte eksempler på at Grunnloven er mindre verdt enn dasspapir. Politikerne med byråkratene sitter som små diktatorer og utøver sin makt, og vi kan ikke gjøre noen ting med det. Jeg kommer aldri mer til å feire 17. mai, for det er ikke lengre noe å feire.
Et svært viktig poeng, slik jeg ser det, er at det er nettopp i krisetider det er viktig at vi ikke bryter lovene og prinsippene nedfestet i Grunnloven. Det er jo i kriser vi virkelig får testet hvor sterkt det grunnleggende juridiske fundamentet er i samfunnet.

Dessverre har vel de siste to årene vist oss at dette fundamentet er, for å si det pent, ikke særlig stabilt. Basert på det vi har vært vitne til, hvordan kan vi egentlig ha tiltro til at lovene og paragrafene nedfelt i Grunnloven i det hele tatt har en mening? Vi som samfunn skal jo åpenbart ikke langt utenfor komfortsonen før disse kastes på dynga. Politikere brøt tross alt den ene paragrafen etter den andre, og ble dette rettferdiggjort som nødvendig for å bekjempe et virus med under 1 % dødelighet. Hva gjør vi den dagen det kommer et virus med 20 % dødelighet?

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

basillen skrev: ons nov 09, 2022 11:52 pm
ehall skrev: ons nov 09, 2022 11:46 pm
basillen skrev: ons nov 09, 2022 10:52 pm Dette er mildt sagt...alvorlig. Og føyer seg vel inn i rekken som nok et eksempel på at gjeldende lov og rett har blitt fullstendig satt til side de siste årene.
Det er ille å se gjentatte eksempler på at Grunnloven er mindre verdt enn dasspapir. Politikerne med byråkratene sitter som små diktatorer og utøver sin makt, og vi kan ikke gjøre noen ting med det. Jeg kommer aldri mer til å feire 17. mai, for det er ikke lengre noe å feire.
Et svært viktig poeng, slik jeg ser det, er at det er nettopp i krisetider det er viktig at vi ikke bryter lovene og prinsippene nedfestet i Grunnloven. Det er jo i kriser vi virkelig får testet hvor sterkt det grunnleggende juridiske fundamentet er i samfunnet.

Dessverre har vel de siste to årene vist oss at dette fundamentet er, for å si det pent, ikke særlig stabilt. Basert på det vi har vært vitne til, hvordan kan vi egentlig ha tiltro til at lovene og paragrafene nedfelt i Grunnloven i det hele tatt har en mening? Vi som samfunn skal jo åpenbart ikke langt utenfor komfortsonen før disse kastes på dynga. Politikere brøt tross alt den ene paragrafen etter den andre, og ble dette rettferdiggjort som nødvendig for å bekjempe et virus med under 1 % dødelighet. Hva gjør vi den dagen det kommer et virus med 20 % dødelighet?
Da blir politiet bevæpnet og militæret går i gatene. Og de vil skyte folk i gatene som ikke følger ordner, akkurat som de gjorde i Kina.

Jeg er ikke overrasket, Stortinget har laget nye lover eller omgått Grunnloven hver gang de har lyst. For eksempel begrenset ytringsfriheten eller lagt oss under EU. Dette er fullstendig motstridene av hva Grunnloven sier. I Norge skal det teoretisk være Høyesterett som skal påse at politikerne følger Grunnloven, men disse er utnevnt at regjeringen og er deres representanter mot innbyggerne. Man biter ikke av hånden som mater en. Og politikerne klager på Polen :lol:. Takke meg til USA, de har en Grunnlov som står fjellstøtt. De har justeringer, men hovedbudskapet står.

Realisten

Legg inn av Realisten »

MAINSTREAM MEDIA ADMITS "CONSPIRACY THEORISTS" WERE RIGHT ALL ALONG!!!


Hetfield

Legg inn av Hetfield »

basillen skrev: ons nov 09, 2022 10:52 pm Det viser seg nå at Bergen kommune samlet inn personlige data om opp mot 120 000 bergensere i løpet av pandemien, uten at disse personene fikk anledning til å gi samtykke til dette. I henhold til lovverket skal alltid kommunen måtte redegjøre for hvorfor det er nødvendig med så omfattende registrering av personopplysninger, men dette ble altså ikke gjort. Personvernombudet fikk angivelig aldri noen forespørsel fra ledelsen i kommunen om å vurdere personvernet i denne registreringen.

https://www.ba.no/slik-samlet-bergen-ko ... -8-2065708

https://www.ba.no/korona-listen-slik-sa ... -8-2060237

Dette er mildt sagt...alvorlig. Og føyer seg vel inn i rekken som nok et eksempel på at gjeldende lov og rett har blitt fullstendig satt til side de siste årene.
Og hva sier det om alle som forsvarte alt sammen med at "korona er farlig, helsevesenet kan kollapse"?

basillen

Legg inn av basillen »

Hetfield skrev: tor nov 10, 2022 1:06 pm
basillen skrev: ons nov 09, 2022 10:52 pm Det viser seg nå at Bergen kommune samlet inn personlige data om opp mot 120 000 bergensere i løpet av pandemien, uten at disse personene fikk anledning til å gi samtykke til dette. I henhold til lovverket skal alltid kommunen måtte redegjøre for hvorfor det er nødvendig med så omfattende registrering av personopplysninger, men dette ble altså ikke gjort. Personvernombudet fikk angivelig aldri noen forespørsel fra ledelsen i kommunen om å vurdere personvernet i denne registreringen.

https://www.ba.no/slik-samlet-bergen-ko ... -8-2065708

https://www.ba.no/korona-listen-slik-sa ... -8-2060237

Dette er mildt sagt...alvorlig. Og føyer seg vel inn i rekken som nok et eksempel på at gjeldende lov og rett har blitt fullstendig satt til side de siste årene.
Og hva sier det om alle som forsvarte alt sammen med at "korona er farlig, helsevesenet kan kollapse"?
Det er jo selvsagt ikke ikke sånn at fordi vi har en pandemi, så skal alle lover og regler innenfor personvern kastes på bålet. Disse opplysningene ble jo angivelig brukt i smittesporingsarbeid, så sannsynligvis ville ganske mange av disse 120 000 menneskene gitt samtykke til at opplysningene ble samlet inn for at smitteveier effektivt skulle bli kartlagt.

Problemet er imidlertid at ingen ble spurt om samtykke. Og det er det overhodet ingen unnskyldning for.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

basillen skrev: tor nov 10, 2022 1:18 pm Det er jo selvsagt ikke ikke sånn at fordi vi har en pandemi, så skal alle lover og regler innenfor personvern kastes på bålet. Disse opplysningene ble jo angivelig brukt i smittesporingsarbeid, så sannsynligvis ville ganske mange av disse 120 000 menneskene gitt samtykke til at opplysningene ble samlet inn for at smitteveier effektivt skulle bli kartlagt.
Men det var ikke måte hvor vanskelig det var juridisk når de f.eks skulle/ville forske på virkningen av tiltak, slik at man kunne funnet ut hva som virket best eller ikke og kanskje hatt litt færre restriksjoner senere i pandemien. Da var det plutselig veldig vanskelig å få gjort ting.......

William_S

Legg inn av William_S »

KongOlav2 skrev: tor nov 10, 2022 1:22 pm
basillen skrev: tor nov 10, 2022 1:18 pm Det er jo selvsagt ikke ikke sånn at fordi vi har en pandemi, så skal alle lover og regler innenfor personvern kastes på bålet. Disse opplysningene ble jo angivelig brukt i smittesporingsarbeid, så sannsynligvis ville ganske mange av disse 120 000 menneskene gitt samtykke til at opplysningene ble samlet inn for at smitteveier effektivt skulle bli kartlagt.
Men det var ikke måte hvor vanskelig det var juridisk når de f.eks skulle/ville forske på virkningen av tiltak, slik at man kunne funnet ut hva som virket best eller ikke og kanskje hatt litt færre restriksjoner senere i pandemien. Da var det plutselig veldig vanskelig å få gjort ting.......
Som basillen her sa tidligere, men som likevel er verdt å finne frem gang på gang: - "Ting som var mulig under pandemien - kontrollere et luftbårent virus ved at man måtte bruke munnbind på et spisested til toalettet, ting som ikke var mulig - å ansette flere i helsevesenet".

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Da var nrk nyheter igang med coronapropagandaen sin igjen

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Vedder på at Nakstad er i gang med bok nummer to, en historie om hvordan han reddet landet fra plandemien

Denne frykten har blitt melket så lenge at det luker skikkelig surt og man må nesten ha både munnbind og neseklype for å få tonet det ned..
Sist redigert av Ostemanden den tor nov 10, 2022 4:02 pm, redigert 1 gang totalt.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

LittleSteven skrev: tor nov 10, 2022 2:45 pm https://www.vg.no/#/video/250894/disse- ... for-corona

Aaah, coronabølge! Aaah, testing! Og ikke minst, aaaaaaaaah, jeg er tilbake i media daglig! Livet er herlig igjen :P

Tror dere vi klarer oss uten tiltak i vinter for samfunnet? (Tenker da ikke på sykehusene/helseinstitusjoner)
I år rekker vi å slippe munnbind på konferansen jeg skal på med titusenvis av andre hvertfall.

Ifjor ble det innført bare noen dager før den samme konferansen startet 😄

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »



Psykokjerringa holder på ennå ser jeg.. hun blokkerte meg for ca 2 år siden fordi jeg stilte hun noen kritiske spørsmål og om hun hadde noe bevis for alt tullet hun sier.
hvor ble det av de 100 til 150,000 som skulle dø på kort tid ?
jeg venter fortsatt på det

Orlar

Legg inn av Orlar »

De store nyhetskanalene holder kjeft og later som ingenting!

Media benytter begret covid relatert. Når man leser nyhetene viser de hovedsaklig til covid relatert eller covid virus (evt. long covid) som årsak. Men covid relatert er også covide vaksine! Og da vi vet at cornaviruser kun gir vanlig influansa for folk flest (står i midisinske leksikon). Da er det klart at alt er som oppgitt som covid relatert er pga covid vaksinen!

Jeg ser på en statistikk for Covid død fra 2020 - 2022. I Norge er det 1808 stk døde per million. Dette betyr at ca. 9000 mennesker foreløpig er drept av vaksinen + alle som skadet for livet, og langtidsvirkninger som vi ikke har sett følgende av enda.

Vi er ubrukelige spisere for den globale eliten. Fremtiden er AI, roboter og transhumanisme. Det er ikke bruk for oss lenger. Det er svært begrenset hva vi kan gjøre. Lager vi opprør osv. da vil de bruke vold og krig. De har teknologi som er helt overlegen mot befolkningen. Det eneste vi kan gjøre er å prøve å overleve lengst mulig. Forbedrede. Flytte ut i villmarka når den tid kommer. Ha alt klart på kort varsel!

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

OK.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Orlar skrev: tor nov 10, 2022 9:58 pm Jeg ser på en statistikk for Covid død fra 2020 - 2022. I Norge er det 1808 stk døde per million. Dette betyr at ca. 9000 mennesker foreløpig er drept av vaksinen + alle som skadet for livet, og langtidsvirkninger som vi ikke har sett følgende av enda.

Vi er ubrukelige spisere for den globale eliten. Fremtiden er AI, roboter og transhumanisme. Det er ikke bruk for oss lenger. Det er svært begrenset hva vi kan gjøre. Lager vi opprør osv. da vil de bruke vold og krig. De har teknologi som er helt overlegen mot befolkningen. Det eneste vi kan gjøre er å prøve å overleve lengst mulig. Forbedrede. Flytte ut i villmarka når den tid kommer. Ha alt klart på kort varsel!
Give me strength, "Flat Earth" er tilbake etter hvilepausen.

William_S

Legg inn av William_S »

MacanT skrev: tor nov 10, 2022 10:50 pm
Orlar skrev: tor nov 10, 2022 9:58 pm Jeg ser på en statistikk for Covid død fra 2020 - 2022. I Norge er det 1808 stk døde per million. Dette betyr at ca. 9000 mennesker foreløpig er drept av vaksinen + alle som skadet for livet, og langtidsvirkninger som vi ikke har sett følgende av enda.

Vi er ubrukelige spisere for den globale eliten. Fremtiden er AI, roboter og transhumanisme. Det er ikke bruk for oss lenger. Det er svært begrenset hva vi kan gjøre. Lager vi opprør osv. da vil de bruke vold og krig. De har teknologi som er helt overlegen mot befolkningen. Det eneste vi kan gjøre er å prøve å overleve lengst mulig. Forbedrede. Flytte ut i villmarka når den tid kommer. Ha alt klart på kort varsel!
Give me strength, "Flat Earth" er tilbake etter hvilepausen.
Orlar er jo om intet annet litt underholdning da. Men jeg synes han kunne holdt seg i flatearth tråden sin.

William_S

Legg inn av William_S »

Da har Høyesterett dessverre kommet til den konklusjon at festbøtene var gyldig. Møkkadommere, men overrasket er jeg ikke. Det verste er jo at staten faktisk bruker tid og ressurser på å anke alt av dette hele veien.
https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news ... hetsdognet
Det skal bli interessant å lese hele dommen når de blir lagt ut.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Høyesterett gjør det, atter en gang, ytterst pinlig enkelt for seg selv. Høyesterett er, ikke sjokkerende mtp. på hvordan man i det hele tatt kan bli Høyesterettsdommer, lakeier for staten. Man blir kvalm av mindre. For de som ikke leser dommen: Selv om det ikke kan innleses i vilkåret "klar medisinskfaglig begrunnelse", tar ikke retten for seg et eneste empirisk grunnlag som tilsier at 5 er bedre enn 10. Man bare godtar det uten videre. Helt ufattelig. Mer behøves ikke å si.

Heldigvis, om man kan si det, så må retten på nytt vurdere saken, også i det perspektiv at det manglet skriftlig begrunnelse.
Sist redigert av Centrist den fre nov 11, 2022 1:34 pm, redigert 2 ganger totalt.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Centrist skrev: fre nov 11, 2022 1:10 pm Høyesterett gjør det, atter en gang, ytterst pinlig enkelt for seg selv. Høyesterett er, ikke sjokkerende mtp. på hvordan man i det hele tatt kan bli Høyesterettsdommer, lakeier for staten. Mer behøves ikke å si.
Synes det virker jævlig tvilsomt at forsiktighetshensyn etter Smittevernloven pga covid-19 skal trumfe mer eller mindre alt annet. Med begrunnelser for dette er det ikke langt unna at man kommer på kinesisk nivå. Skulle virkelig ønske at de kunne ta en revisjon av smittevernloven etter dette.

Centrist

Legg inn av Centrist »

KongOlav2 skrev: fre nov 11, 2022 1:15 pm
Centrist skrev: fre nov 11, 2022 1:10 pm Høyesterett gjør det, atter en gang, ytterst pinlig enkelt for seg selv. Høyesterett er, ikke sjokkerende mtp. på hvordan man i det hele tatt kan bli Høyesterettsdommer, lakeier for staten. Mer behøves ikke å si.
Synes det virker jævlig tvilsomt at forsiktighetshensyn etter Smittevernloven pga covid-19 skal trumfe mer eller mindre alt annet. Med begrunnelser for dette er det ikke langt unna at man kommer på kinesisk nivå. Skulle virkelig ønske at de kunne ta en revisjon av smittevernloven etter dette.
Det er intet reellt ønske om å endre Smittevernloven (herunder Grunnloven mv.) på Stortinget fordi dette kan (og sannsynligvis vil) innskrenke den skjønnsmessige vurderingen man vil ha ved neste krise, og derav innskrenke den faktiske makt. De forslagene Frølich i Høyre og enkelte andre politikere i Venstre fremmet/fremmer, er intetsigende fordi endringene ikke tar oppgjør med hva som har skjedd og hvorfor det skjedde.

Man har kommet så langt inn i et mørkt rom at man ikke finner kommer til å finne lyset igjen med det første. Det sier seg selv når høytstående advokater som skal verne om rettstaten hyllet det faktum at "juristenes prinsipielle innvendinger" ikke ble tatt til vurdering ved inngåelse av restriksjoner, koronasertifikat ol.

Forøvrig: https://www.ba.no/korona-listen-slik-sa ... -8-2060237

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Centrist skrev: fre nov 11, 2022 1:21 pm Det er intet reellt ønske om å endre Smittevernloven (herunder Grunnloven mv.) på Stortinget fordi dette kan (og sannsynligvis vil) innskrenke den skjønnsmessige vurderingen man vil ha ved neste krise, og derav innskrenke den faktiske makt. De forslagene Frølich i Høyre og enkelte andre politikere i Venstre fremmet/fremmer, er intetsigende fordi endringene ikke tar oppgjør med hva som har skjedd og hvorfor det skjedde.

Man har kommet så langt inn i et mørkt rom at man ikke finner kommer til å finne lyset igjen med det første. Det sier seg selv når høytstående advokater som skal verne om rettstaten hyllet det faktum at "juristenes prinsipielle innvendinger" ikke ble tatt til vurdering ved inngåelse av restriksjoner, koronasertifikat ol.

Forøvrig: https://www.ba.no/korona-listen-slik-sa ... -8-2060237
Hva er det Frølich og politikere i Venstre har fremmet?

Problemet er jo at dette kan brukes til å godtgjøre nesten hva som helst. De formuleringene som brukes og begrunnelsene er helt generelle og på overordnet nivå, men likevel brukes dette til å detaljregulere samfunnet på millimeternivå. Samt det paradokset at de finner det veldig enkelt å gjøre juridiske vurderinger for å innføre restriksjoner og holde ting stengt, men at det tydeligvis er veldig vanskelig å gjøre juridiske vurderinger som gjør at man kan holde litt mer åpent, som f.eks hvor vanskelig det tydeligvis var å forske på virkningen av tiltak.

bundetrente

Legg inn av bundetrente »

Sweden Wins! Country That Refused Lockdown and Kept Schools Open Has Lowest Pandemic Mortality in the World

Jeg var innom vgd om dagen og leste gjennom mange siden fra mars 2020. Det var helt utrolig hvor mye hets svenskene ble utsatt for av panikkslagne fehoder. Men ingen av dem vil naturligvis innrømme nå at de tok feil.

https://dailysceptic.org/2022/11/08/swe ... the-world/

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Når du «får lov» te å ha one night stands med fremmede så lenge du ikkje håndhilse. Because science

Bilde

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

William_S skrev: fre nov 11, 2022 10:07 am Da har Høyesterett dessverre kommet til den konklusjon at festbøtene var gyldig. Møkkadommere, men overrasket er jeg ikke. Det verste er jo at staten faktisk bruker tid og ressurser på å anke alt av dette hele veien.
https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news ... hetsdognet
Det skal bli interessant å lese hele dommen når de blir lagt ut.
Dette er som ventet. Høyesterett er et av verktøyet politikerne og byråkratene kan bruke mot innbyggerne. De bryr seg pytt om Grunnloven, menneskerettigheter eller slik bagateller. Altså Høyesterett 🤬

Centrist

Legg inn av Centrist »

KongOlav2 skrev: fre nov 11, 2022 1:33 pm Hva er det Frølich og politikere i Venstre har fremmet?
https://juridika.no/innsikt/grunnlovsfo ... valgkampen

Sjokkerende og skremmende lite fokus på dette. Ikke direkte i sammenheng med Smittevernloven, men kommer som en naturlig konsekvens av pandemien.

Realisten

Legg inn av Realisten »

Centrist skrev: fre nov 11, 2022 9:21 pm
KongOlav2 skrev: fre nov 11, 2022 1:33 pm Hva er det Frølich og politikere i Venstre har fremmet?
https://juridika.no/innsikt/grunnlovsfo ... valgkampen

Sjokkerende og skremmende lite fokus på dette. Ikke direkte i sammenheng med Smittevernloven, men kommer som en naturlig konsekvens av pandemien.
Kan du oppsummere?

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»