Manchester United

Svar
TrueTopRed

Re: Manchester United

Legg inn av TrueTopRed »

DuncanE skrev: man nov 28, 2022 3:19 pm Ja, dette gir nok god avkastning. Hvor mye innkasserer vi på salg av Rash til sommeren tror du, etter at kontrakten har gått ut?
Vanlig praksis er at man utløser optionen før det er for sent med den kontrakten man har, også har man et år igjen der man kan ta betalt.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

TrueTopRed skrev: man nov 28, 2022 3:28 pm
DuncanE skrev: man nov 28, 2022 3:19 pm Ja, dette gir nok god avkastning. Hvor mye innkasserer vi på salg av Rash til sommeren tror du, etter at kontrakten har gått ut?
Vanlig praksis er at man utløser optionen før det er for sent med den kontrakten man har, også har man et år igjen der man kan ta betalt.
Så man utløser denne opsjonen noen uker før man planlegger å selge han? Ja, dette gir nok et godt inntrykk. Man indikerer altså overfor spilleren at man ønsker å beholde han, for deretter å kaste han under båten kort tid etterpå? For det er vel ingen som helst tvil om at Rash elsker klubben, og vil gjøre alt i sin makt for å fortsette å være endel av Manchester United. Jeg kan forstå dette valget om man f.eks. sitter i tv-stua og spiller FM eller Fifa. Men hvor "vanlig praksis" er dette egentlig irl?

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

DuncanE skrev: man nov 28, 2022 4:13 pm Så man utløser denne opsjonen noen uker før man planlegger å selge han? Ja, dette gir nok et godt inntrykk.
Man indikerer altså overfor spilleren at man ønsker å beholde han, for deretter å kaste han under båten kort tid etterpå? For det er vel ingen som helst tvil om at Rash elsker klubben, og vil gjøre alt i sin makt for å fortsette å være endel av Manchester United. Jeg kan forstå dette valget om man f.eks. sitter i tv-stua og spiller FM eller Fifa. Men hvor "vanlig praksis" er dette egentlig irl?
Spørr deg heller hvorfor man skulle finne på å signe Gakpo. Det er en langt mer intressant problemstilling. Det var det jeg gjorde og som du nå prøver å drite på det jeg skrev uten å lykkes.

Men skulle det skje osv, så må det jo være en tanke bakom der, og der ting kanskje vil skje med andre i troppen som følge av det.

Med dagens troppsituasjon kunne man greit balansert det ut denne sesongen om Gakpo kom i januarvinduet (se det som erstattet for Ronaldo selv om det ikke er samme possisjon). Og der man allerede har signet opp optionen til Rash og der kanskje spilletiden ut sesongen gjør at han også vil bort. Kan du se det for deg uten at det blir en uttalt greie om å selge?

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

TrueTopRed skrev: man nov 28, 2022 4:18 pm
DuncanE skrev: man nov 28, 2022 4:13 pm Så man utløser denne opsjonen noen uker før man planlegger å selge han? Ja, dette gir nok et godt inntrykk.
Man indikerer altså overfor spilleren at man ønsker å beholde han, for deretter å kaste han under båten kort tid etterpå? For det er vel ingen som helst tvil om at Rash elsker klubben, og vil gjøre alt i sin makt for å fortsette å være endel av Manchester United. Jeg kan forstå dette valget om man f.eks. sitter i tv-stua og spiller FM eller Fifa. Men hvor "vanlig praksis" er dette egentlig irl?
Spørr deg heller hvorfor man skulle finne på å signe Gakpo. Det er en langt mer intressant problemstilling. Det var det jeg gjorde og som du nå prøver å drite på det jeg skrev uten å lykkes.

Men skulle det skje osv, så er det jo en tanke bakom der i den ene eller andre rettningen.

Med dagens troppsituasjon kunne man greit balansert det ut denne sesongen om Gakpo kom i januarvinduet (se det som erstattet for Ronaldo selv om det ikke er samme possisjon). Og der man allerede har signet opp optionen til Rash og der kanskje spilletiden ut sesongen gjør at han også vil bort. Kan du se det for deg uten at det blir en uttalt greie om å selge?
Og du lurer på hvorfor folk sliter med å ta deg seriøst. Du klarer jo ikke svare på helt simple spørsmål uten å gå til frontalangrep. Jeg må vel selv få kunne velge spørsmål jeg vil stille? Og jeg spør (basert på ditt innlegg):

Hvorfor skulle vi indikere overfor en oppegående, populær, egenprodusert og svært god spiller at vi ønsker å beholde han i klubben gjennom å utløse opsjonen for deretter å hive han på hodet ut av klubben kun uker senere? Hvordan ville dette sett ut?

Hvor vanlig er denne type praksis, hvor man utløser opsjoner med en plan om å selge kun kort tid etterpå? Du hevder det er vanlig praksis. Jeg tenker det er mer vanlig når man spiller FM og Fifa.

Hvorfor skulle Rashford som
- har vokst opp i klubben
- forguder Manchester United
- har fremstått som vår mest habile angrepsspiller i høst
- spiller stort sett alt av kamper når han er frist

ønske seg bort?

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

DuncanE skrev: man nov 28, 2022 4:42 pm Hvorfor skulle vi indikere overfor en oppegående, populær, egenprodusert og svært god spiller at vi ønsker å beholde han i klubben gjennom å utløse opsjonen for deretter å hive han på hodet ut av klubben kun uker senere? Hvordan ville dette sett ut?
På mange måter minner det veldig om Lingard, selv om kvaliteten på spillerne skiller. Klubben løste option for å beholde verdi før man ville selge, men der Oles naivitet eller spillers egne sluhet ville det annerledes. Hvorfor evner du ikke å se dette og kjøre på som om du ikke forstår en eneste dritt?
Hvor vanlig er denne type praksis, hvor man utløser opsjoner med en plan om å selge kun kort tid etterpå? Du hevder det er vanlig praksis. Jeg tenker det er mer vanlig når man spiller FM og Fifa.

Hvorfor skulle Rashford som
- har vokst opp i klubben
- forguder Manchester United
- har fremstått som vår mest habile angrepsspiller i høst
- spiller stort sett alt av kamper når han er frist

ønske seg bort?
Det er noe vesentlig du overser eller kanskje ikke er kapabel til å snappe opp her. Gruppedynamikk og hvordan ting fungerer i praksis. Men for å prøve å forklare for deg. Ingen ville reagert om vi utløste optionen til Rashford. Ingen ville reagert om Ten Hag ønsket seg og fikk Gakpo. Ingen ville reagert om Rashford ønsket seg bort til sommeren og etter å ha fått veldig mye mindre spilletid på laget da Gakpo og Garnacho også deltok i samme possisjon, men der Gakpo ble prioritert som managers utvalgte spiller.

Dette kan ikke du se for deg, og da blir ord som å "hive ut noen uker senere" brukt. Men det er fordi du er du. Det sagt, jeg er sikker på at du ville blitt en oppgradering om du fikk en plass i teamet over oss......

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Evra om Martinez:
This is one of the best signings we’ve had for years at Manchester United. It’s because of his fighting spirit. That’s what United fans want to see – those players have to bleed for the shirt. People were talking about his height and I was laughing. Some people said I was too small when I arrived in the Premier League as well. When you play with that heart and passion, size doesn’t matter.
https://www.manchestereveningnews.co.uk ... e-25617954

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Han har så sykt rett.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

TrueTopRed skrev: man nov 28, 2022 5:36 pm
Det er noe vesentlig du overser eller kanskje ikke er kapabel til å snappe opp...

Dette kan ikke du se for deg... Men det er fordi du er du.

...du ville blitt en oppgradering om du fikk en plass i teamet over oss......
Nettopp... :roll:

TrueTopRed skrev: ons jun 29, 2022 6:48 pm Kvisetryne. Ro deg ned nå.
Akkurat... :roll:

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

DuncanE skrev: man nov 28, 2022 8:09 pm
TrueTopRed skrev: ons jun 29, 2022 6:48 pm Kvisetryne. Ro deg ned nå.
Akkurat... :roll:
Alle andre ville fått advarsel for det samme du gjorde her. I ditt tilfelle får du istedet en avs***ing med håp om at du fortsetter det gode arbeidet. Well done!

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: lør nov 26, 2022 9:38 pm
Reddington skrev: lør nov 26, 2022 8:09 pm Sikkert ikke verdens mest troverdige kilde, men det tikker vel uansett mot Gakpo nå? Ikke sett han i aksjon, men stusser umiddelbart på at man ønsker seg en ny spiller som ser ut til å foretrekke venstrekanten. Hadde det ikke vært bedre å bare få rendyrka en ordentlig 9er?
Ser man på kontrakten til Rashford, så er det kanskje ikke så rart likevell. Går ut sommeren 23, og har allerede en så stor kontrakt at det kanskje heller ikke finner en løsning på en ny en med det første.

Kanskje man går for Gakpo for å legge alt åpent for salg av Rashford til sommeren?
Nja, med Rash sin historie i klubben, uttalte mål over tid og ambisjoner i United samt hans positive videreutvikling under EtH ser jeg ingen grunn for at han ikke forlenger/får ny kontrakt.

Synes det meste pr d.d. taler for at Rash blir i klubben en stund til og vil sette pris på det!

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

InsVerderben skrev: man nov 28, 2022 9:04 pm Nja, med Rash sin historie i klubben, uttalte mål over tid og ambisjoner i United samt hans positive videreutvikling under EtH ser jeg ingen grunn for at han ikke forlenger/får ny kontrakt.

Synes det meste pr d.d. taler for at Rash blir i klubben en stund til og vil sette pris på det!
Okey. Sånn til opplysning. Mitt innlegg var skrevet i et scenario der klubben hentet Gakpo som det ble linket nevnt rett føre. Hvordan stiller du deg til det?

Ville du blitt sint på klubb for at man ikke tok hensyn til det du skrev på tidligere her, og sløset med ressursene eller ville du bare sett det som god dekning med 3 på kanten, eller rett og slett helt andre muligheter?

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: man nov 28, 2022 9:21 pm
InsVerderben skrev: man nov 28, 2022 9:04 pm Nja, med Rash sin historie i klubben, uttalte mål over tid og ambisjoner i United samt hans positive videreutvikling under EtH ser jeg ingen grunn for at han ikke forlenger/får ny kontrakt.

Synes det meste pr d.d. taler for at Rash blir i klubben en stund til og vil sette pris på det!
Okey. Sånn til opplysning. Mitt innlegg var skrevet i et scenario der klubben hentet Gakpo som det ble linket nevnt rett føre. Hvordan stiller du deg til det?

Ville du blitt sint på klubb for at man ikke tok hensyn til det du skrev på tidligere her, og sløset med ressursene eller ville du bare sett det som god dekning med 3 på kanten, eller rett og slett helt andre muligheter?
Har bare argumentert for å beholde Rashford, gitt hans form og utvikling under EtH og ser definitivt ikke det pr d.d. som sløsing med ressurser, kompis! ;)

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

InsVerderben skrev: man nov 28, 2022 9:52 pm Har bare argumentert for å beholde Rashford, gitt hans form og utvikling under EtH og ser definitivt ikke det pr d.d. som sløsing med ressurser, kompis! ;)
Kunne du sagt det samme om De Gea, eller kan du bryte mønstret opp mot rykter og problemstillinger vi kanskje facer i fremtiden?

Personlig digger jeg å forstå hvor mennesker står i de forskjellige problemstillingene for å få mer peiling rundt hva disse mener. Å beholde alt som har funket sier meg noe men lite. Da vet man også det til neste gang ting dukker opp hvordan svara blir. Men det er helt fair at folk er forskjellig og finner motivasjon i forskjellige ting.

Burde vi beholde De Gea som både har tatt steg i form og skills under Ten Hag. Kontrakten til 4 mill i uken går ut til sommer, der vi har option på et år til. Hva har du lyst eller mening om burde skje her? Beholde for å se hvor bla det kan bli til slutt?

Bongis

Legg inn av Bongis »

In other news, så har vi trukket Everton i FA cup. Helt grei trekning!

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Skulle tro at det var mulig å få noe annet enn motstand fra PL i denne første omgangen der topplagene går inn, men tydligvis ikke.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: man nov 28, 2022 10:09 pm
InsVerderben skrev: man nov 28, 2022 9:52 pm Har bare argumentert for å beholde Rashford, gitt hans form og utvikling under EtH og ser definitivt ikke det pr d.d. som sløsing med ressurser, kompis! ;)
Kunne du sagt det samme om De Gea, eller kan du bryte mønstret opp mot rykter og problemstillinger vi kanskje facer i fremtiden?

Personlig digger jeg å forstå hvor mennesker står i de forskjellige problemstillingene for å få mer peiling rundt hva disse mener. Å beholde alt som har funket sier meg noe men lite. Da vet man også det til neste gang ting dukker opp hvordan svara blir. Men det er helt fair at folk er forskjellig og finner motivasjon i forskjellige ting.

Burde vi beholde De Gea som både har tatt steg i form og skills under Ten Hag. Kontrakten til 4 mill i uken går ut til sommer, der vi har option på et år til. Hva har du lyst eller mening om burde skje her? Beholde for å se hvor bla det kan bli til slutt?
Du forventer kanskje for mye av meg?

Jeg tenkte DDG ut tidligere og DH som 1.keeper, og selv om DH har gjort det godt i NF har faktisk DDG utviklet seg under EtH, rettet på tidligere mangler og framstår som suveren!
Vi kunne neppe hatt en bedre keeper og jeg tok grundig feil!

EtH vet selvfølgelig hva han driver med, jeg bare synser og tviler ikke på hans tidligere utsagn om at han følger hver enkelt med argusøyne, nytte for laget og ikke minst deres kontrakter....!

Dét stoler jeg på, EtH er mannen og jeg får synse videre i min uvitenhet..! ;)

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

InsVerderben skrev: man nov 28, 2022 10:48 pm Du forventer kanskje for mye av meg?
Det går vel mer på at du i dette tilfellet svarte meg. Nå var det postet et innlegg om "agreement" med Gakpo og senere mitt innlegg der jeg reagerer på det samme ryktet.

Kommer først Gakpo så er det jo nettopp fordi manager vil det.......da hjelper det lite å fortelle meg at du har lyst å beholde Rashford, så da ville det kanskje vært mer naturlig å svare på det første "agreement"-innlegget. Men null problem i grunn ;)
Jeg tenkte DDG ut tidligere og DH som 1.keeper, og selv om DH har gjort det godt i NF har faktisk DDG utviklet seg under EtH, rettet på tidligere mangler og framstår som suveren!
Vi kunne neppe hatt en bedre keeper og jeg tok grundig feil!
Enig i det med Henderson, men det er også basert på valg som blir tatt og hvordan spillerne spilte. De Gea så helt ferdig ut tidligere, og mulig at det var Mourinho og Ole-ball som tok knekken på han.

Føler uansett det som at han som med Ronaldo, spiller på lånt tid. Men der han uansett enda har spilt ok denne sesongen. Spm er hvor mye av det spillet Ten Hag søker blir lidende av det De Gea representerer som spiller, for noen mangler er det der uansett om han har tatt steg. Er det så lite at man kan leve med det, eller ville også mye annet bli bedre på laget med et annet valg mellom stengene?.

.....Jeg er mer usikker nå enn tidligere, men heller fortsatt mot keeperbytte. Den massive kontrakten han sitter på er nok også med på å vippe avgjørelsen i den rettningen.
Skulle derimot Ten Hag mene at det ikke er noe issue å spille med De Gea, og han samtidig skriver på en ny kontrakt som er på la oss si halvparten, så er det helt fint for min del.
EtH vet selvfølgelig hva han driver med, jeg bare synser og tviler ikke på hans tidligere utsagn om at han følger hver enkelt med argusøyne, nytte for laget og ikke minst deres kontrakter....!
Tar synsing basert på eget syn av virkeligheten over selvfølgeligheter, og alle dager i uka. Langt mer intressant det.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Casemiro er så elsk at det er vanskelig å begripe at han er vår.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Megapixsel skrev: tir nov 29, 2022 10:27 am Casemiro er så elsk at det er vanskelig å begripe at han er vår.
Tror vi skal takke høyere makter for at han ble hentet. Voldsom oppgradering i standarden på den sentrale midtbanen :twisted:

Lezah

Legg inn av Lezah »

Mjordan23 skrev: tir nov 29, 2022 12:23 pm
Megapixsel skrev: tir nov 29, 2022 10:27 am Casemiro er så elsk at det er vanskelig å begripe at han er vår.
Tror vi skal takke høyere makter for at han ble hentet. Voldsom oppgradering i standarden på den sentrale midtbanen :twisted:
Alderen er det eneste aberet her, men levere han sånn som dette i 3-4 sesonger er det en av tidenes signeringer for oss. Uansett pris. Så viktig mener jeg det er å ha kvalitet i denne posisjonen. Det er helt absurd å se på hvordan vi har holdt på her i årevis, faktisk siden SAF styrte.

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

Lezah skrev: tir nov 29, 2022 12:48 pm
Alderen er det eneste aberet her, men levere han sånn som dette i 3-4 sesonger er det en av tidenes signeringer for oss. Uansett pris. Så viktig mener jeg det er å ha kvalitet i denne posisjonen. Det er helt absurd å se på hvordan vi har holdt på her i årevis, faktisk siden SAF styrte.
Selv Ferguson slet med å finne de riktige midtbanespillerne. Carrick var vel omtrent den eneste gode signeringen fra.. 2000 og utover? Kanskje siden Roy Keane.

Lezah

Legg inn av Lezah »

PowersIave skrev: tir nov 29, 2022 12:52 pm
Lezah skrev: tir nov 29, 2022 12:48 pm
Alderen er det eneste aberet her, men levere han sånn som dette i 3-4 sesonger er det en av tidenes signeringer for oss. Uansett pris. Så viktig mener jeg det er å ha kvalitet i denne posisjonen. Det er helt absurd å se på hvordan vi har holdt på her i årevis, faktisk siden SAF styrte.
Selv Ferguson slet med å finne de riktige midtbanespillerne. Carrick var vel omtrent den eneste gode signeringen fra.. 2000 og utover? Kanskje siden Roy Keane.
Noe av grunnen var at han tilsynelatende forholdt seg til egne observasjoner og rapportene fra/meningene til et ikke veldig stort nettverk av folk han stolte på. Da sakker man akterut når andre lag har 50-60 speidere spredt over hele verden.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Lezah skrev: tir nov 29, 2022 12:48 pm
Mjordan23 skrev: tir nov 29, 2022 12:23 pm
Megapixsel skrev: tir nov 29, 2022 10:27 am Casemiro er så elsk at det er vanskelig å begripe at han er vår.
Tror vi skal takke høyere makter for at han ble hentet. Voldsom oppgradering i standarden på den sentrale midtbanen :twisted:
Alderen er det eneste aberet her, men levere han sånn som dette i 3-4 sesonger er det en av tidenes signeringer for oss. Uansett pris. Så viktig mener jeg det er å ha kvalitet i denne posisjonen. Det er helt absurd å se på hvordan vi har holdt på her i årevis, faktisk siden SAF styrte.
Helt horribelt ja, også man slapp kanskje den mest solide av dem alle (Herrera) gratis....

Jack

Legg inn av Jack »


Jack

Legg inn av Jack »

Også dette... for en psykopat.


TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Mjordan23 skrev: tir nov 29, 2022 1:38 pm Helt horribelt ja, også man slapp kanskje den mest solide av dem alle (Herrera) gratis....
Når du sier alle, hvem konkurerte han med da? Det er mye rart vi har hatt i den lagdelen som trolig er grunnen til at klubben har underprestert under den tiden.

Jeg mener fortsatt den dag i dag at Herrera nøt godt av å ha mye svake midtbanespillere rundt seg og på den måten blir sett på som bedre enn han faktisk var. Legg merke til at jeg mener at han var god, men ikke en midtbanegud som man noen ganger får inntrykk av. Samtidig blir det kanskje vanskelig å si hvor god en spiller egentlig var eller kunne vært, da vi i stort sett aldri har hatt et godt sammensatt lag, men mer et lappeteppe av forskjelligheter som til synes helt random ble putta sammen.

Men de kvalitetene han hadde som spiller i tillegg til hans fysiske attribut, så var han ganske midt på treet god mener ihvertfall jeg. Bra innstilling.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: man nov 28, 2022 11:19 pm
InsVerderben skrev: man nov 28, 2022 10:48 pm Du forventer kanskje for mye av meg?
Det går vel mer på at du i dette tilfellet svarte meg. Nå var det postet et innlegg om "agreement" med Gakpo og senere mitt innlegg der jeg reagerer på det samme ryktet.

Kommer først Gakpo så er det jo nettopp fordi manager vil det.......da hjelper det lite å fortelle meg at du har lyst å beholde Rashford, så da ville det kanskje vært mer naturlig å svare på det første "agreement"-innlegget. Men null problem i grunn ;)
Jeg tenkte DDG ut tidligere og DH som 1.keeper, og selv om DH har gjort det godt i NF har faktisk DDG utviklet seg under EtH, rettet på tidligere mangler og framstår som suveren!
Vi kunne neppe hatt en bedre keeper og jeg tok grundig feil!
Enig i det med Henderson, men det er også basert på valg som blir tatt og hvordan spillerne spilte. De Gea så helt ferdig ut tidligere, og mulig at det var Mourinho og Ole-ball som tok knekken på han.

Føler uansett det som at han som med Ronaldo, spiller på lånt tid. Men der han uansett enda har spilt ok denne sesongen. Spm er hvor mye av det spillet Ten Hag søker blir lidende av det De Gea representerer som spiller, for noen mangler er det der uansett om han har tatt steg. Er det så lite at man kan leve med det, eller ville også mye annet bli bedre på laget med et annet valg mellom stengene?.

.....Jeg er mer usikker nå enn tidligere, men heller fortsatt mot keeperbytte. Den massive kontrakten han sitter på er nok også med på å vippe avgjørelsen i den rettningen.
Skulle derimot Ten Hag mene at det ikke er noe issue å spille med De Gea, og han samtidig skriver på en ny kontrakt som er på la oss si halvparten, så er det helt fint for min del.
EtH vet selvfølgelig hva han driver med, jeg bare synser og tviler ikke på hans tidligere utsagn om at han følger hver enkelt med argusøyne, nytte for laget og ikke minst deres kontrakter....!
Tar synsing basert på eget syn av virkeligheten over selvfølgeligheter, og alle dager i uka. Langt mer intressant det.
Hvorfor det?

Har ingen krystallkule og der er vel greit "innafor" å mene at Rash bør beholdes, gitt det han leverer pr.d.d. så jeg ser ikke helt "problemet!"

Alle på forumet/tråden diskuterer, jeg synser etter fattig evne og har intet behov for å få instruksjon om hvordan jeg bør respondere!
Jeg setter pris på andres ytringer, har en "tommelkonto" som er overtrukket, lærer av meddebattanters innsikt og tar det derfra.
Ser ikke at man bør være enig i alt gode meddebattanter poster!
Ok, kompis? :)

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Usikker på hva du mener annet enn at du sipper litt nå, det forstår jeg. Jeg har heller ikke noe behov av å gå i dypet på hva du faktisk mener. (ja jeg blir sliten i hodet av å prøver å forstå hva du faktisk mener)

Vekger uansett å svare på denne.
Alle på forumet/tråden diskuterer, jeg synser etter fattig evne og har intet behov for å få instruksjon om hvordan jeg bør respondere!
Det hadde sett langt bedre ut om du ikke gjenntatte ganger har postet slike -> https://www.fridiskusjon.no/viewtopic.p ... 4#p1101044
Ser du den svære feilen?

Du mener at et innlegg er postet feil og skulle stått et annet sted. Men så griner du litt av at synes ditt innlegg som var postet til meg var mallplassert.
Sist redigert av TrueTopRed den tir nov 29, 2022 6:15 pm, redigert 1 gang totalt.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

VMs 2 beste midtbanespiller til nå er våre, både Casemiro og Bruno har vært store til nå.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Legg til beste innbytter i Antony og kanskje stopper i Maguire.

Håper iallefall at spillerne holder seg skadefrie. Skulle noen av våres gå ned som Neymar eller et par andre, så hjelper det lite at de var gode i de første kampene. Da er i realiteten sesongen kanskje over fra å kunne oppnå gode resultater.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»