Manchester United

Svar
Bongis

Re: Manchester United

Legg inn av Bongis »

Jeg leser at Gapko er VV i PSV, Men spiller spiss i Nederland nå. Vi trenger en rendyrket spiss. Har Gapko det i seg å bli det, altså omskolert til en spiss? Jeg ser ingen ulempe i å ha en spiller i flere posisjoner. Da kan fort Rashford finne flere rom hvis de rullerer på posisjonene. Antony er vel den som er mest låst til sin høyrekant.

Det jeg har sett av Gapko i Vm har hvert fall imponert meg.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

InsVerderben skrev: tir nov 29, 2022 5:03 pm Har ingen krystallkule og der er vel greit "innafor" å mene at Rash bør beholdes, gitt det han leverer pr.d.d. så jeg ser ikke helt "problemet!"

Alle på forumet/tråden diskuterer, jeg synser etter fattig evne og har intet behov for å få instruksjon om hvordan jeg bør respondere!
Jeg setter pris på andres ytringer, har en "tommelkonto" som er overtrukket, lærer av meddebattanters innsikt og tar det derfra.
Ser ikke at man bør være enig i alt gode meddebattanter poster!
Ok, kompis? :)
Selvsagt er det helt innafor. Synes som deg at Rashford har vært mer enn brukbar denne høsten. Meget gledelig etter en heller tung periode. Det er ikke alle forunt å sitte med en allmektig fasit, som tidvis klaskes i hodet på debattanter som ikke følger den sanne vei. På dette fora er vi alle glade amatører, og dine innspill er (minst) like verdifulle som alle andres. Ikke minst siden du fremstår så positiv og imøtekommende. Med fare for at dette skal bli alt for klissete: her er vi flere som har noe å lære ;)

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Brunere tunge får du ikke ;) Du mener jo ikke noe av det der, men du blander deg inn for å se om det kan utarte seg i noe større. Alt er som før.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Detvareingang skrev: tir nov 29, 2022 6:04 pm VMs 2 beste midtbanespiller til nå er våre, både Casemiro og Bruno har vært store til nå.
VMs beste midtbanespiller spiller da pokker meg i Atlético!

VS Australia (kan nytes uten lyd)


VS Danmark (kan nytes uten lyd)

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »



Blir 21 år neste måned. Tror fortsatt han kan bli en veldig god fotballspiller. Overrasket over at han ikke har fått flere sjanser.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Jolla skrev: tir nov 29, 2022 9:18 pm
Detvareingang skrev: tir nov 29, 2022 6:04 pm VMs 2 beste midtbanespiller til nå er våre, både Casemiro og Bruno har vært store til nå.
VMs beste midtbanespiller spiller da pokker meg i Atlético!

VS Australia (kan nytes uten lyd)


VS Danmark (kan nytes uten lyd)
Grizmann har vært meget god, syns fortsatt våre 2 har vært bedre, spesielt Casemiro som virkelig er ett monster for Brasil. Mye av grunnen til at dem er så bunnsolide defensiv.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

TrueTopRed skrev: tir nov 29, 2022 6:17 pm Legg til beste innbytter i Antony og kanskje stopper i Maguire.

Håper iallefall at spillerne holder seg skadefrie. Skulle noen av våres gå ned som Neymar eller et par andre, så hjelper det lite at de var gode i de første kampene. Da er i realiteten sesongen kanskje over fra å kunne oppnå gode resultater.
Denne skjønte eg egentlig ingenting av. At disse 2 har vært ekstremt gode har nå ingenting med det du skriver?

Ja det er veldig synd om noen av våre skulle skade seg, men har det noe med at Casemiro og Bruno spiller bra?

Nevnte hverken Antony eller Maguire, selv om Maguire fortjener skryt, vært god dette mesterskapet han.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Detvareingang skrev: tir nov 29, 2022 10:30 pm Denne skjønte eg egentlig ingenting av. At disse 2 har vært ekstremt gode har nå ingenting med det du skriver?

Ja det er veldig synd om noen av våre skulle skade seg, men har det noe med at Casemiro og Bruno spiller bra?

Nevnte hverken Antony eller Maguire, selv om Maguire fortjener skryt, vært god dette mesterskapet han.
Nei da kan jeg ikke hjelpe deg.

Eller jo, du nevner 2 spillere som har gjort det bra, og sikkert fordi de spiller for united som er klubben våres. Da adder jeg til 2 til. Hva er det å lure på her? Må jo bli en skikkelig heisafest og ikke noe negativt i at det er flere som presterer? Kanskje Maguires fremgang betyr at han blir selgbar i fremtiden, det er det vi må håpe på.

Så sier jeg som en tilleggsak at jeg håper at de overlever vm og kan spille videre denne sesongen og for det som betyr noe i denne tråden -> Manchester United.. Tok du det?

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

TrueTopRed skrev: tir nov 29, 2022 10:55 pm
Detvareingang skrev: tir nov 29, 2022 10:30 pm Denne skjønte eg egentlig ingenting av. At disse 2 har vært ekstremt gode har nå ingenting med det du skriver?

Ja det er veldig synd om noen av våre skulle skade seg, men har det noe med at Casemiro og Bruno spiller bra?

Nevnte hverken Antony eller Maguire, selv om Maguire fortjener skryt, vært god dette mesterskapet han.
Nei da kan jeg ikke hjelpe deg.

Eller jo, du nevner 2 spillere som har gjort det bra, og sikkert fordi de spiller for united som er klubben våres. Da adder jeg til 2 til. Hva er det å lure på her? Må jo bli en skikkelig heisafest og ikke noe negativt i at det er flere som presterer? Kanskje Maguires fremgang betyr at han blir selgbar i fremtiden, det er det vi må håpe på.

Så sier jeg som en tilleggsak at jeg håper at de overlever vm og kan spille videre denne sesongen og for det som betyr noe i denne tråden -> Manchester United.. Tok du det?
Joda, eg tok det egentlig, skjønte bare ikkje konteksten i det. Men ja håper dei kommer tilbake i samme form dem viser i VM, når det gjelder Maguire så er han ein god stopper så lenge han blir beskyttet riktig, noe han gjør på landslaget som spiller med veldig liten risiko. Satt å tenkte litt på det, han hadde vært helt perfekt for ett tidligere Atletico, som spilte med ekstrem disiplin defensivt. Kanskje årets versjon. Vi må nok ta på oss ett godt tap der, men tror nok han er attraktiv for enkelte klubber. Viser jo på landslaget at han kan være habil. For ETH sitt United funker han nok neppe.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Rashford ass..

Godt vi ansatte en ordentlig manager som fikk han i gang igjen.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Detvareingang skrev: tir nov 29, 2022 11:58 pm Joda, eg tok det egentlig, skjønte bare ikkje konteksten i det.
Følte at jeg spicet det opp istedet for å svare deg med "ja de har vært gode". Å kåre den beste i en turnering etter kun 2 kamper er spilt mot random motstand er uansett vanskelig ;)
Men ja håper dei kommer tilbake i samme form dem viser i VM, når det gjelder Maguire så er han ein god stopper så lenge han blir beskyttet riktig, noe han gjør på landslaget som spiller med veldig liten risiko. Satt å tenkte litt på det, han hadde vært helt perfekt for ett tidligere Atletico, som spilte med ekstrem disiplin defensivt. Kanskje årets versjon. Vi må nok ta på oss ett godt tap der, men tror nok han er attraktiv for enkelte klubber. Viser jo på landslaget at han kan være habil. For ETH sitt United funker han nok neppe.
Ja akkurat det er det ikke noe tvil om, får ikke i nærheten av de pengene tilbake. Bedre for oss å cashe inn uansett, for så å omsette de pengene i et alternativ som egner seg for hvordan Ten Hag har lyst å spille.

Per idag har Maguire samme funksjonen som Ronaldo hadde. De bare er der i brist på noe annet.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

TrueTopRed skrev: tir nov 29, 2022 3:12 pm
Mjordan23 skrev: tir nov 29, 2022 1:38 pm Helt horribelt ja, også man slapp kanskje den mest solide av dem alle (Herrera) gratis....
Når du sier alle, hvem konkurerte han med da? Det er mye rart vi har hatt i den lagdelen som trolig er grunnen til at klubben har underprestert under den tiden.

Jeg mener fortsatt den dag i dag at Herrera nøt godt av å ha mye svake midtbanespillere rundt seg og på den måten blir sett på som bedre enn han faktisk var. Legg merke til at jeg mener at han var god, men ikke en midtbanegud som man noen ganger får inntrykk av. Samtidig blir det kanskje vanskelig å si hvor god en spiller egentlig var eller kunne vært, da vi i stort sett aldri har hatt et godt sammensatt lag, men mer et lappeteppe av forskjelligheter som til synes helt random ble putta sammen.

Men de kvalitetene han hadde som spiller i tillegg til hans fysiske attribut, så var han ganske midt på treet god mener ihvertfall jeg. Bra innstilling.
Poenget mitt var bare at han faktisk var en spiller som faktisk hadde mange av de egenskapene man liker i en spiller og ikke minst riktig mentalitet, tipper ETH hadde likt Herrera veldig godt som spiller. Herrera/Pogba-komboen var jo faktisk den duoen som fikk mest ut av franskmannen og under OGS da han med trioen Matic/Herrera/Pogba hadde man en voldsom flyt i en periode før Herrera ble skadet. Milevis bedre spiller enn Fred og McT.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Hetfield skrev: ons nov 30, 2022 12:43 am Rashford ass..

Godt vi ansatte en ordentlig manager som fikk han i gang igjen.
Føler han har et stykke igjen til sitt beste. Mer heldig enn god i går. Bra frispark, men dårlig keeper. Bra forarbeid til mål nummer to, men ikke en god avslutning, og burde trolig spilt til Foden?

Men sterkt involvert i alle tre målene (bra presspill som fører til at England vinner ball på målet til Foden). Pigg, men ikke akkurrat raffinert.

Men har alltid synes Rashford får i overkant mye kritikk for at han er litt lite raffinert, og litt lite skryt for at han faktisk er en spiller som har veldig mye x-faktor ved seg. I mine øyne blir dette punditer/supporternes variant av alltid å spille på førstebevegelsen; man blir så ivrig etter å påpeke åpenbare feil at man blir blinde for veldig mye av det andre.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

tbb skrev: ons nov 30, 2022 11:02 am
Hetfield skrev: ons nov 30, 2022 12:43 am Rashford ass..

Godt vi ansatte en ordentlig manager som fikk han i gang igjen.
Føler han har et stykke igjen til sitt beste. Mer heldig enn god i går. Bra frispark, men dårlig keeper. Bra forarbeid til mål nummer to, men ikke en god avslutning, og burde trolig spilt til Foden?

Men sterkt involvert i alle tre målene (bra presspill som fører til at England vinner ball på målet til Foden). Pigg, men ikke akkurrat raffinert.

Men har alltid synes Rashford får i overkant mye kritikk for at han er litt lite raffinert, og litt lite skryt for at han faktisk er en spiller som har veldig mye x-faktor ved seg. I mine øyne blir dette punditer/supporternes variant av alltid å spille på førstebevegelsen; man blir så ivrig etter å påpeke åpenbare feil at man blir blinde for veldig mye av det andre.
Har til dels lyst å sammenligne Rash litt med Nani, ekstrem på sitt beste, veldig lavt bunn nivå. Selv om det er 2 vidt forskjellige spillere, så er begge 2 til dels frustrerende å se på, der Nani på sitt verste rota bort ball og stoppa opp tempoet, Er Rash veldig lite delaktig og uinspirert på sitt verste. Nani steppet opp spillet sitt når Ronaldo dro og var fantastisk etter det, om Rash får løfta bunnivået sitt, bli litt mindre vill i avslutningsøyblikkene så er han verdensklasse. For som du skriver, veldig mye X-Faktor med gutten.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Mjordan23 skrev: ons nov 30, 2022 9:04 am Poenget mitt var bare at han faktisk var en spiller som faktisk hadde mange av de egenskapene man liker i en spiller og ikke minst riktig mentalitet, tipper ETH hadde likt Herrera veldig godt som spiller. Herrera/Pogba-komboen var jo faktisk den duoen som fikk mest ut av franskmannen og under OGS da han med trioen Matic/Herrera/Pogba hadde man en voldsom flyt i en periode før Herrera ble skadet. Milevis bedre spiller enn Fred og McT.
Det er det absolutt ikke noe tvil om. McTominay er rett og slett ikke god nok, i det minste for å være i et toppet lag (at han blir det i en unitedtropp under denne perioden, sier som vi er inne på, absolutt ikke noen verdens ting). Fred har skuffet, og garantert fordi han har vært med alle disse managerne med all mulig elendig innput, uten personlig utvikling i et eller annet mønster. Kan ikke bli god av sånt. Da mister man litt lysta/motivasjonen til å kunne opprettholde dedikasjon for fotball etterhvert.

Om Herrera gjorde Pogba best tja, jeg har aldri sett på Pogba som noen løsning og tenker mer i rettning at kunne vi fått en annen spiller til å spille med Herrera, det tror jeg kunne blitt bra. En som komplementerte han mye bedre. Han var god på endel, men hadde også noen begrensninger, og da var ikke Poggers løsningen for det.

Men vi har så mange håpløse signeringer etter ferguson opp mot å få ting til å passe sammen at det ikke skal være mulig, så vanskelig å gi rettferdig bilde av spillere når de ikke kan funke sammen. Kan f,.eks se at Fred ville hatt en langt høyere status om han gikk til City den gangen istedet for oss, bare for å nevne et eksempel av flere.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: tir nov 29, 2022 8:05 pm Brunere tunge får du ikke ;) Du mener jo ikke noe av det der, men du blander deg inn for å se om det kan utarte seg i noe større. Alt er som før.
Og hvem er det som "sipper litt nå...?"
Virker som du prøver å få debattantens svar til meg til å dreie seg om deg, men det gjør det ikke.
Kom igjen, kompis, 'moving on.' ;)

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

InsVerderben skrev: ons nov 30, 2022 1:57 pm Og hvem er det som "sipper litt nå...?"
Om fakta er å sippe, så javel :) Han hadde ikke svart slik om ikke du skrev til meg, og gjør det kun for at det er et lite fnugg av uenighet. Ser du ikke det, så kan jeg ikke hjelpe deg.
Virker som du prøver å få debattantens svar til meg til å dreie seg om deg, men det gjør det ikke.
Se svar over. Du ser det bare ikke. DuncanE hadde drit lang marsj i et slikt nøytralt svar om du ikke feilaktig tolket mitt svar som en veiledning i hvordan du skal skrive.
Kom igjen, kompis, 'moving on.' ;)
I forhold til hva? Jeg må spørre for det er ikke lett å skjønne hva det går i her. Nå er jeg spent :)
Sist redigert av TrueTopRed den ons nov 30, 2022 2:08 pm, redigert 1 gang totalt.

Bongis

Legg inn av Bongis »

En av de tingene jeg liker best med Rashford er hvor god han er til å time bakromsløpene sine. Det finnes flust med raske spillere, men Rashford kommer veldiig ofte alene i bakrom med sine gode løp. Så det nok en gang i går når han bommet i første omgang. Noe han gjør litt for ofte fremdeles. Men som sagt, det er ikke mange som kommer til de sjansene.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Detvareingang skrev: ons nov 30, 2022 12:21 pm
tbb skrev: ons nov 30, 2022 11:02 am
Hetfield skrev: ons nov 30, 2022 12:43 am Rashford ass..

Godt vi ansatte en ordentlig manager som fikk han i gang igjen.
Føler han har et stykke igjen til sitt beste. Mer heldig enn god i går. Bra frispark, men dårlig keeper. Bra forarbeid til mål nummer to, men ikke en god avslutning, og burde trolig spilt til Foden?

Men sterkt involvert i alle tre målene (bra presspill som fører til at England vinner ball på målet til Foden). Pigg, men ikke akkurrat raffinert.

Men har alltid synes Rashford får i overkant mye kritikk for at han er litt lite raffinert, og litt lite skryt for at han faktisk er en spiller som har veldig mye x-faktor ved seg. I mine øyne blir dette punditer/supporternes variant av alltid å spille på førstebevegelsen; man blir så ivrig etter å påpeke åpenbare feil at man blir blinde for veldig mye av det andre.
Har til dels lyst å sammenligne Rash litt med Nani, ekstrem på sitt beste, veldig lavt bunn nivå. Selv om det er 2 vidt forskjellige spillere, så er begge 2 til dels frustrerende å se på, der Nani på sitt verste rota bort ball og stoppa opp tempoet, Er Rash veldig lite delaktig og uinspirert på sitt verste. Nani steppet opp spillet sitt når Ronaldo dro og var fantastisk etter det, om Rash får løfta bunnivået sitt, bli litt mindre vill i avslutningsøyblikkene så er han verdensklasse. For som du skriver, veldig mye X-Faktor med gutten.
Rashford har ekstrem spisskompetanse som ingen andre i stallen per i dag kan tilby. Bakromstrussel fra helvete.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

TrueTopRed skrev: ons nov 30, 2022 2:04 pm
InsVerderben skrev: ons nov 30, 2022 1:57 pm Og hvem er det som "sipper litt nå...?"
Om fakta er å sippe, så javel :) Han hadde ikke svart slik om ikke du skrev til meg, og gjør det kun for at det er et lite fnugg av uenighet. Ser du ikke det, så kan jeg ikke hjelpe deg.
Virker som du prøver å få debattantens svar til meg til å dreie seg om deg, men det gjør det ikke.
Se svar over. Du ser det bare ikke. DuncanE hadde drit lang marsj i et slikt nøytralt svar om du ikke feilaktig tolket mitt svar som en veiledning i hvordan du skal skrive.
Kom igjen, kompis, 'moving on.' ;)
I forhold til hva? Jeg må spørre for det er ikke lett å skjønne hva det går i her. Nå er jeg spent :)
Klarer du ikke å la noenting overhode ligge? Det er så forbanna slitsomt at du må krangle med alt og alle!

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

TrueTopRed skrev: ons nov 30, 2022 1:53 pm
Mjordan23 skrev: ons nov 30, 2022 9:04 am Poenget mitt var bare at han faktisk var en spiller som faktisk hadde mange av de egenskapene man liker i en spiller og ikke minst riktig mentalitet, tipper ETH hadde likt Herrera veldig godt som spiller. Herrera/Pogba-komboen var jo faktisk den duoen som fikk mest ut av franskmannen og under OGS da han med trioen Matic/Herrera/Pogba hadde man en voldsom flyt i en periode før Herrera ble skadet. Milevis bedre spiller enn Fred og McT.
Det er det absolutt ikke noe tvil om. McTominay er rett og slett ikke god nok, i det minste for å være i et toppet lag (at han blir det i en unitedtropp under denne perioden, sier som vi er inne på, absolutt ikke noen verdens ting). Fred har skuffet, og garantert fordi han har vært med alle disse managerne med all mulig elendig innput, uten personlig utvikling i et eller annet mønster. Kan ikke bli god av sånt. Da mister man litt lysta/motivasjonen til å kunne opprettholde dedikasjon for fotball etterhvert.

Om Herrera gjorde Pogba best tja, jeg har aldri sett på Pogba som noen løsning og tenker mer i rettning at kunne vi fått en annen spiller til å spille med Herrera, det tror jeg kunne blitt bra. En som komplementerte han mye bedre. Han var god på endel, men hadde også noen begrensninger, og da var ikke Poggers løsningen for det.

Men vi har så mange håpløse signeringer etter ferguson opp mot å få ting til å passe sammen at det ikke skal være mulig, så vanskelig å gi rettferdig bilde av spillere når de ikke kan funke sammen. Kan f,.eks se at Fred ville hatt en langt høyere status om han gikk til City den gangen istedet for oss, bare for å nevne et eksempel av flere.
Herrera funket bra med Pogba fordi, imotsetning til Matic, så hadde han tempo i kroppen til å dekke opp for rommene Pogba forlater defensivt. Uten at det betyr at jeg mener Pogba var løsningen på noe som helst, jeg er glad for at han forlot klubben.
Selv Pep hadde nok slitt med å gjøre Fred til en voldsomt god spiller, han har nok litt for mange begrensninger både offensivt og defensivt til det.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Mjordan23 skrev: ons nov 30, 2022 2:21 pm Herrera funket bra med Pogba fordi, imotsetning til Matic, så hadde han tempo i kroppen til å dekke opp for rommene Pogba forlater defensivt. Uten at det betyr at jeg mener Pogba var løsningen på noe som helst, jeg er glad for at han forlot klubben.
Selv Pep hadde nok slitt med å gjøre Fred til en voldsomt god spiller, han har nok litt for mange begrensninger både offensivt og defensivt til det.
For mye slurv i pasningsspillet også, i utgangspunktet god teknikk, men er et ordentlig surrehue.

Motoren og mobiliteten er hinsides ihvertfall.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Hetfield skrev: ons nov 30, 2022 2:28 pm
Mjordan23 skrev: ons nov 30, 2022 2:21 pm Herrera funket bra med Pogba fordi, imotsetning til Matic, så hadde han tempo i kroppen til å dekke opp for rommene Pogba forlater defensivt. Uten at det betyr at jeg mener Pogba var løsningen på noe som helst, jeg er glad for at han forlot klubben.
Selv Pep hadde nok slitt med å gjøre Fred til en voldsomt god spiller, han har nok litt for mange begrensninger både offensivt og defensivt til det.
For mye slurv i pasningsspillet også, i utgangspunktet god teknikk, men er et ordentlig surrehue.

Motoren og mobiliteten er hinsides ihvertfall.
Og humøret, ser det ut til. Alltid blid liksom.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

greyserpent skrev: ons nov 30, 2022 2:18 pm Klarer du ikke å la noenting overhode ligge? Det er så forbanna slitsomt at du må krangle med alt og alle!
Krangler jeg med deg om jeg skulle finne på å svare på denne, for der føler jeg at du legger lista for krangel akkuart nå.
For med det nivået på det, så krangler jeg når jeg skriver dette innlegget her. Ser det ikke sånn selv.

Jeg takler allvorlige (som i at man mener det) ord i min rettning uten at jeg trenger å se på det som at noen krangler med meg. Vil bare poengtere at løgnene til DuncanE går som noe annet.
Sist redigert av TrueTopRed den ons nov 30, 2022 2:58 pm, redigert 1 gang totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Mjordan23 skrev: ons nov 30, 2022 2:21 pm Herrera funket bra med Pogba fordi, imotsetning til Matic, så hadde han tempo i kroppen til å dekke opp for rommene Pogba forlater defensivt. Uten at det betyr at jeg mener Pogba var løsningen på noe som helst, jeg er glad for at han forlot klubben.
Selv Pep hadde nok slitt med å gjøre Fred til en voldsomt god spiller, han har nok litt for mange begrensninger både offensivt og defensivt til det.
Hadde nok ikke blitt en worldbeater akkurat, men en som gjorde jobben i et system hver 2e eller 3e kamp for et lag som ligger i toppen. Så god er han nok om alt er makset, men nå er det overskuddet tapt i unitedsystemet og med så og si null sjanse å nå sin personlig topp som spiller.

Bør kunne gå på free transfer i sommer.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

greyserpent skrev: ons nov 30, 2022 2:16 pm
Detvareingang skrev: ons nov 30, 2022 12:21 pm
tbb skrev: ons nov 30, 2022 11:02 am

Føler han har et stykke igjen til sitt beste. Mer heldig enn god i går. Bra frispark, men dårlig keeper. Bra forarbeid til mål nummer to, men ikke en god avslutning, og burde trolig spilt til Foden?

Men sterkt involvert i alle tre målene (bra presspill som fører til at England vinner ball på målet til Foden). Pigg, men ikke akkurrat raffinert.

Men har alltid synes Rashford får i overkant mye kritikk for at han er litt lite raffinert, og litt lite skryt for at han faktisk er en spiller som har veldig mye x-faktor ved seg. I mine øyne blir dette punditer/supporternes variant av alltid å spille på førstebevegelsen; man blir så ivrig etter å påpeke åpenbare feil at man blir blinde for veldig mye av det andre.
Har til dels lyst å sammenligne Rash litt med Nani, ekstrem på sitt beste, veldig lavt bunn nivå. Selv om det er 2 vidt forskjellige spillere, så er begge 2 til dels frustrerende å se på, der Nani på sitt verste rota bort ball og stoppa opp tempoet, Er Rash veldig lite delaktig og uinspirert på sitt verste. Nani steppet opp spillet sitt når Ronaldo dro og var fantastisk etter det, om Rash får løfta bunnivået sitt, bli litt mindre vill i avslutningsøyblikkene så er han verdensklasse. For som du skriver, veldig mye X-Faktor med gutten.
Rashford har ekstrem spisskompetanse som ingen andre i stallen per i dag kan tilby. Bakromstrussel fra helvete.
Jepp, trøkker til og virker fysisk sterkere enn tidligere også noe utligningen mot Villa i ligacupen viste.
Lå mye løping, god plassering, vilje, kriging og fysisk styrke bak den scoringen..!

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

tbb skrev: ons nov 30, 2022 11:02 am Føler han har et stykke igjen til sitt beste. Mer heldig enn god i går. Bra frispark, men dårlig keeper. Bra forarbeid til mål nummer to, men ikke en god avslutning, og burde trolig spilt til Foden?

Men sterkt involvert i alle tre målene (bra presspill som fører til at England vinner ball på målet til Foden). Pigg, men ikke akkurrat raffinert.

Men har alltid synes Rashford får i overkant mye kritikk for at han er litt lite raffinert, og litt lite skryt for at han faktisk er en spiller som har veldig mye x-faktor ved seg. I mine øyne blir dette punditer/supporternes variant av alltid å spille på førstebevegelsen; man blir så ivrig etter å påpeke åpenbare feil at man blir blinde for veldig mye av det andre.
Han er en litt "enklere" spiller, men har jo defintivt sine styrker som han kan såre motstanderlag på, og i et lag der man kan få brukt hans kvalitet med gode pasninger og ellers litt mer uforutsigbare spillere i andre possisjoner (for lagets beste), så blir det en bra miks.

Man ville ikke kunne styrt en kamp på samme måte eller låst ballen på offensiv halvdel om alle de offensive spillerne hadde de samme spillermessige kvalitetene som Rashford, men i et angrep med kompleterende egeskaper så blir det farlig.

Sharpix

Legg inn av Sharpix »

TrueTopRed skrev: ons nov 30, 2022 2:44 pm
greyserpent skrev: ons nov 30, 2022 2:18 pm Klarer du ikke å la noenting overhode ligge? Det er så forbanna slitsomt at du må krangle med alt og alle!
Krangler jeg med deg om jeg skulle finne på å svare på denne, for der føler jeg at du legger lista for krangel akkuart nå.
For med det nivået på det, så krangler jeg når jeg skriver dette innlegget her. Ser det ikke sånn selv.

Ja, høres ut som du har blitt fanget i en skikkelig catch-22 situasjon!


Derfor passer det med en liten quiz om draktnummer 22:
Paul Scholes ble den første (1995) og Henrikh Mkhitaryan er foreløpig den siste (2017), men hvem er de tre andre spillerne som har scoret med trøye nr. 22 siden det ble faste nummer i 1993?

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Sharpix skrev: ons nov 30, 2022 3:12 pm Derfor passer det med en liten quiz om draktnummer 22:
Paul Scholes ble den første (1995) og Henrikh Mkhitaryan er foreløpig den siste (2017), men hvem er de tre andre spillerne som har scoret med trøye nr. 22 siden det ble faste nummer i 1993?

Nick Powell og John O" Shea

Lezah

Legg inn av Lezah »

Sharpix skrev: ons nov 30, 2022 3:12 pm

Derfor passer det med en liten quiz om draktnummer 22:
Paul Scholes ble den første (1995) og Henrikh Mkhitaryan er foreløpig den siste (2017), men hvem er de tre andre spillerne som har scoret med trøye nr. 22 siden det ble faste nummer i 1993?
De to forslagene over meg virker veldig rett, uten å google mener jeg Fabio bar nr 22 i all fall en sesong. Han putta et par for oss, så går for ham. vet Nevland hadde nr 22 også men han scoret aldri i en offisiell kamp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»