Brennpunkt: Thaimassasje

Svar
DoktorS

Re: Brennpunkt: Thaimassasje

Legg inn av DoktorS »

NRK har jobbet i to år for å avdekke noe alle vet... på tide å spare penger, ja.

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

Corvus skrev: ons des 07, 2022 8:01 pm
StormEagle skrev: ons des 07, 2022 7:44 pm
Malacay skrev: ons des 07, 2022 7:39 pm

"Lurer en norsk mann til å gifte seg med henne" ? Mener du med dette å si at Thailandske kvinner er betydelig mer intelligente enn norske menn ?
Det har vel blitt veldig bra dokumentert at disse mennene som drar å skaffer seg thai koner må betale noen enorme beløp i medgift pluss sende masser av penger til familien på en fast basis etterpå. Også går kvinnene fra dem med en gang de får oppholdstillatelse for å tjene fett på slike massasjestudioer. Hvis ikke dette er å bli lurt så vet ikke jeg hva som vil klassifisere til slikt...
Er det 5 år før man får oppholdstillatelse? Tipper det er endel eldre menn som er fornøyde med 5 år og så drar dama. Da henter de bare ei ny, tviler på de føler seg lurt.
Vet ikke hvor lang tid før man får oppholdstillatelse, men det er vel også en del som finner ut før den tid at de bare kan gå til politiet og hevde at han har vært voldelig mot henne også får hun automatisk oppholdstillatelse med en gang, og en stor erstatningssum oppå det.

Og etter å ha sett hva slags folk som typisk drar og skaffer seg thai koner så er det vel ikke typisk veldig rike folk akkurat, og å betale hundretusener til dette formålet er nok noe som merkes godt på økonomien for å si det slik. Og ser man på f.eks. "thaifjord" så ser man jo at disse mennene blir ganske sjokkert når de finner ut hvor mye familien krever at de skal betale til dem i medgift, og faste overføringer etter det.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

DoktorS skrev: ons des 07, 2022 8:29 pm NRK har jobbet i to år for å avdekke noe alle vet... på tide å spare penger, ja.
Åpenbart at det er null problem for NRK å spare de millionene de skal.

Corvus

Legg inn av Corvus »

ehall skrev: ons des 07, 2022 8:31 pm
DoktorS skrev: ons des 07, 2022 8:29 pm NRK har jobbet i to år for å avdekke noe alle vet... på tide å spare penger, ja.
Åpenbart at det er null problem for NRK å spare de millionene de skal.
Det er garantert null problem. Men de velger selvsagt å kutte noe som skal gjøre endel folk sure og skape litt oppstyr, som Sportsrevyen.

Brukeravatar
Dapre
Innlegg: 248

Legg inn av Dapre »

Winnowill skrev: ons des 07, 2022 8:28 pm
Dapre skrev: ons des 07, 2022 8:22 pm For det første :
Nrk bruker 2 år på å finne ut noe som alle vet om - men ikke bryr seg om.

For det andre :
Hvor pokker skal jeg nå finne meg damer som kan faget sitt ?
Du får kjøpe ei hore på strøket da. Så lenge det er et ledig hull så bør du være fornøyd. Alt annet er det ikke vel ikke så nøye med.
Godt poeng. Med andre ord, er du enig i at de dekker et behov.
For de fleste kvinner er jo enige om at menn er noen griser.
Så la oss være griser, og få dekket våre lyster - fortrinnsvis på statens bekostning.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Dapre skrev: ons des 07, 2022 8:42 pm
Winnowill skrev: ons des 07, 2022 8:28 pm
Dapre skrev: ons des 07, 2022 8:22 pm For det første :
Nrk bruker 2 år på å finne ut noe som alle vet om - men ikke bryr seg om.

For det andre :
Hvor pokker skal jeg nå finne meg damer som kan faget sitt ?
Du får kjøpe ei hore på strøket da. Så lenge det er et ledig hull så bør du være fornøyd. Alt annet er det ikke vel ikke så nøye med.
Godt poeng. Med andre ord, er du enig i at de dekker et behov.
For de fleste kvinner er jo enige om at menn er noen griser.
Så la oss være griser, og få dekket våre lyster - fortrinnsvis på statens bekostning.
Noen menn er griser ja, du er godt eksempel ☺️

GoldenTeacher

Legg inn av GoldenTeacher »

Går også rykter om at det selges dagligvarer på Rema og diverse dagligvarebutikker..!

dzk

Legg inn av dzk »

Håper virkelig politiet tar tak og får stengt disse sjappene så fort som mulig !! Jeg takler ikke at voksne personer gjør som de vil med kroppene sine. Går utover nattesøvnen.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Det er lov å selge sex her i landet. Før de går løs på på bransjen, bør de kanskje gå etter lovgiverne som har bestemt at sexsalg er lovlig.

Brukeravatar
Dapre
Innlegg: 248

Legg inn av Dapre »

Grunnen til at det tok NRK 2 år å "avsløre" det opplagte, var det store antallet "reportere" som måtte "ofre" seg for saken.

Queenie

Legg inn av Queenie »

fargerik skrev: ons des 07, 2022 8:54 pm Det er lov å selge sex her i landet. Før de går løs på på bransjen, bør de kanskje gå etter lovgiverne som har bestemt at sexsalg er lovlig.
Har du tatt tempen på hva landets thaidamer mener om temaet?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Winnowill skrev: ons des 07, 2022 8:43 pm
Dapre skrev: ons des 07, 2022 8:42 pm
Winnowill skrev: ons des 07, 2022 8:28 pm

Du får kjøpe ei hore på strøket da. Så lenge det er et ledig hull så bør du være fornøyd. Alt annet er det ikke vel ikke så nøye med.
Godt poeng. Med andre ord, er du enig i at de dekker et behov.
For de fleste kvinner er jo enige om at menn er noen griser.
Så la oss være griser, og få dekket våre lyster - fortrinnsvis på statens bekostning.
Noen menn er griser ja, du er godt eksempel ☺️
Enig.
De fleste mannfolk kunne aldri tenkt seg tanken å ha sex med noen man må betale for at noen skal spre beina for dem.
Hvor er vitsen og hele poenget når man må rulle frem pengebunken.
For noen "menn" er tydeligvis det greit å gjøre

Deila

Legg inn av Deila »

Henningsen skrev: ons des 07, 2022 9:08 pm
Winnowill skrev: ons des 07, 2022 8:43 pm
Dapre skrev: ons des 07, 2022 8:42 pm Godt poeng. Med andre ord, er du enig i at de dekker et behov.
For de fleste kvinner er jo enige om at menn er noen griser.
Så la oss være griser, og få dekket våre lyster - fortrinnsvis på statens bekostning.
Noen menn er griser ja, du er godt eksempel ☺️
Enig.
De fleste mannfolk kunne aldri tenkt seg tanken å ha sex med noen man må betale for at noen skal spre beina for dem.
Hvor er vitsen og hele poenget når man må rulle frem pengebunken.
For noen "menn" er tydeligvis det greit å gjøre
Stort sett gamle griser som ikke får dekket behovet på annet vis som benytter seg av slike tjenester vel.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Deila skrev: ons des 07, 2022 9:13 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 9:08 pm
Winnowill skrev: ons des 07, 2022 8:43 pm

Noen menn er griser ja, du er godt eksempel ☺️
Enig.
De fleste mannfolk kunne aldri tenkt seg tanken å ha sex med noen man må betale for at noen skal spre beina for dem.
Hvor er vitsen og hele poenget når man må rulle frem pengebunken.
For noen "menn" er tydeligvis det greit å gjøre
Stort sett gamle griser som ikke får dekket behovet på annet vis som benytter seg av slike tjenester vel.
Grenseoverskridende menn uten evne til grensesetting, lite empati og hvor egne behov kommer foran alt annet. De finnes i alle aldre

dzk

Legg inn av dzk »

Deila skrev: ons des 07, 2022 9:13 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 9:08 pm
Winnowill skrev: ons des 07, 2022 8:43 pm

Noen menn er griser ja, du er godt eksempel ☺️
Enig.
De fleste mannfolk kunne aldri tenkt seg tanken å ha sex med noen man må betale for at noen skal spre beina for dem.
Hvor er vitsen og hele poenget når man må rulle frem pengebunken.
For noen "menn" er tydeligvis det greit å gjøre
Stort sett gamle griser som ikke får dekket behovet på annet vis som benytter seg av slike tjenester vel.
Er det ikke bra at de da får muligheten til å dekke behovene sine ? Det påvirker ikke deg eller meg, med mindre det er dama di som selger da. I det tilfellet, kondolerer ;).

Deila

Legg inn av Deila »

dzk skrev: ons des 07, 2022 9:17 pm
Deila skrev: ons des 07, 2022 9:13 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 9:08 pm

Enig.
De fleste mannfolk kunne aldri tenkt seg tanken å ha sex med noen man må betale for at noen skal spre beina for dem.
Hvor er vitsen og hele poenget når man må rulle frem pengebunken.
For noen "menn" er tydeligvis det greit å gjøre
Stort sett gamle griser som ikke får dekket behovet på annet vis som benytter seg av slike tjenester vel.
Er det ikke bra at de da får muligheten til å dekke behovene sine ? Det påvirker ikke deg eller meg, med mindre det er dama di som selger da. I det tilfellet, kondolerer ;).
For all del, hver sin lyst ;)

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Thaimassage har happy ending???

Må være veldig nyhetstørke om dette er breaking news, omtrent som å avsløre at det regner mer i Bergen enn Oslo (jeg vet hvorfor) eller avsløra at Julenissen ikke er på ekte.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Ser på, viser jo fra Bæææærgen også. Håper de viser et par salonger på Danmarksplass som jeg har tenkt mitt om 😏

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: ons des 07, 2022 9:13 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 9:08 pm
Winnowill skrev: ons des 07, 2022 8:43 pm

Noen menn er griser ja, du er godt eksempel ☺️
Enig.
De fleste mannfolk kunne aldri tenkt seg tanken å ha sex med noen man må betale for at noen skal spre beina for dem.
Hvor er vitsen og hele poenget når man må rulle frem pengebunken.
For noen "menn" er tydeligvis det greit å gjøre
Stort sett gamle griser som ikke får dekket behovet på annet vis som benytter seg av slike tjenester vel.
Jeg antar det, med noen unntak.
Jeg ville heller latt være å ha sex enn å måtte betale for det.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Gjenkjenner jo samtlige salonger hittil vist 😂

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Henningsen skrev: ons des 07, 2022 9:08 pm
Winnowill skrev: ons des 07, 2022 8:43 pm
Dapre skrev: ons des 07, 2022 8:42 pm Godt poeng. Med andre ord, er du enig i at de dekker et behov.
For de fleste kvinner er jo enige om at menn er noen griser.
Så la oss være griser, og få dekket våre lyster - fortrinnsvis på statens bekostning.
Noen menn er griser ja, du er godt eksempel ☺️
Enig.
De fleste mannfolk kunne aldri tenkt seg tanken å ha sex med noen man må betale for at noen skal spre beina for dem.
Hvor er vitsen og hele poenget når man må rulle frem pengebunken.
For noen "menn" er tydeligvis det greit å gjøre
Mange som skriver slike helligere enn Gud innlegg har kjøpt plenty med dåse selv.

Mange skriver at damene selger kroppen sin, jeg mener bestemt det må være mer presist å si at dem leier den ut.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

kytec skrev: ons des 07, 2022 9:21 pm
å avsløre at det regner mer i Bergen enn Oslo (
Njaaaa... :lol:
https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/KpQP ... n-i-sommer

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

kytec skrev: ons des 07, 2022 9:25 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 9:08 pm
Winnowill skrev: ons des 07, 2022 8:43 pm

Noen menn er griser ja, du er godt eksempel ☺️
Enig.
De fleste mannfolk kunne aldri tenkt seg tanken å ha sex med noen man må betale for at noen skal spre beina for dem.
Hvor er vitsen og hele poenget når man må rulle frem pengebunken.
For noen "menn" er tydeligvis det greit å gjøre
Mange som skriver slike helligere enn Gud innlegg har kjøpt plenty med dåse selv.

Mange skriver at damene selger kroppen sin, jeg mener bestemt det må være mer presist å si at dem leier den ut.
Mener du jeg er helligere enn gud?

Sekt-leder er god butikk har jeg hørt ;)
Sist redigert av Henningsen den ons des 07, 2022 9:28 pm, redigert 1 gang totalt.

Queenie

Legg inn av Queenie »

kytec skrev: ons des 07, 2022 9:25 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 9:08 pm
Winnowill skrev: ons des 07, 2022 8:43 pm

Noen menn er griser ja, du er godt eksempel ☺️
Enig.
De fleste mannfolk kunne aldri tenkt seg tanken å ha sex med noen man må betale for at noen skal spre beina for dem.
Hvor er vitsen og hele poenget når man må rulle frem pengebunken.
For noen "menn" er tydeligvis det greit å gjøre
Mange som skriver slike helligere enn Gud innlegg har kjøpt plenty med dåse selv.

Mange skriver at damene selger kroppen sin, jeg mener bestemt det må være mer presist å si at dem leier den ut.
Da kjenner du dårlig til kvinners mentalitet og natur.

joplina

Legg inn av joplina »

Dapre skrev: ons des 07, 2022 8:22 pm For det første :
Nrk bruker 2 år på å finne ut noe som alle vet om - men ikke bryr seg om.

For det andre :
Hvor pokker skal jeg nå finne meg damer som kan faget sitt ?
Faget?? Jau jau :lol:

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Interessant det hun sa om "tilhørighet" og kultur.... . Det er vel mange av disse thaidamene som har jobbet som bardamer, og det er ganske "normalt" for dem å jobbe på denne måten - for norske kvinner selvsagt helt uhørt...

joplina

Legg inn av joplina »

Ale skrev: ons des 07, 2022 4:45 pm https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2022 ... /avspiller

Brennpunkt avdekker grums i norsk massasjebusiness. Hva skjer bak tildekkede vinduer? I to år har Brennpunkt kartlagt en bransje der kundene forventer sex. Massasjesalonger skulle egentlig være noe nyttig, men har blitt noe ekkelt.

Hva tenker folket om avsløringene i programmet?
Gi det litt tid så står massøsene frem fordi de føler seg så stigmatiserte og krenket over at folk stempler yrket som sexarbeid bare pga noen uheldige avsløringer som slettest ikke er typiske for bransjen bla-bla-bla...

"..kunder forventer sex" ; ingen tjenester - ingen etterspørsel. Så når kunder forventer sex så selges også seksuelle tjenester.

Queenie

Legg inn av Queenie »

DoktorS skrev: ons des 07, 2022 9:37 pm Interessant det hun sa om "tilhørighet" og kultur.... . Det er vel mange av disse thaidamene som har jobbet som bardamer, og det er ganske "normalt" for dem å jobbe på denne måten - for norske kvinner selvsagt helt uhørt...
Tror du at disse kvinnene hadde valgt et annet liv, dersom de hadde et valg?

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Ale skrev: ons des 07, 2022 4:45 pm https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2022 ... /avspiller

Brennpunkt avdekker grums i norsk massasjebusiness. Hva skjer bak tildekkede vinduer? I to år har Brennpunkt kartlagt en bransje der kundene forventer sex. Massasjesalonger skulle egentlig være noe nyttig, men har blitt noe ekkelt.

Hva tenker folket om avsløringene i programmet?
De avslørte noe alle visste fra før. Godt jobba liksom :D

Her prøver de å lage en greie ut av noe så uskyldig som sexkjøp her. Synes det er uproblematisk at voksne har frivillig sex seg imellom i bytte mot penger. Det eneste problemet er den moralistiske sexkjøpsloven som aldri burde ha blitt innført.

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

Queenie skrev: ons des 07, 2022 9:43 pm
DoktorS skrev: ons des 07, 2022 9:37 pm Interessant det hun sa om "tilhørighet" og kultur.... . Det er vel mange av disse thaidamene som har jobbet som bardamer, og det er ganske "normalt" for dem å jobbe på denne måten - for norske kvinner selvsagt helt uhørt...
Tror du at disse kvinnene hadde valgt et annet liv, dersom de hadde et valg?
Personlig ville jeg valgt å bli steinrik hvis jeg kunne velge, men det valget har jeg altså ikke så må nøye meg med å slite som en vanlig arbeider...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»