Brennpunkt: Thaimassasje

Svar
Kul_Djevel

Re: Brennpunkt: Thaimassasje

Legg inn av Kul_Djevel »

Disse kvinnene dekker jo et behov som tilsynelatende er der og det er flott. Det finnes verre ting i både Norge og verden enn sex mellom to mennesker i bytte mot penger.

Trist å se at Nrk bruker skattepenger på å lage slikt søppel, men på en annen siden så må vi bare regne med at når Nrk lager så mange produksjoner de gjør, så kan ikke alt bli like bra.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Queenie skrev: ons des 07, 2022 9:43 pm
DoktorS skrev: ons des 07, 2022 9:37 pm Interessant det hun sa om "tilhørighet" og kultur.... . Det er vel mange av disse thaidamene som har jobbet som bardamer, og det er ganske "normalt" for dem å jobbe på denne måten - for norske kvinner selvsagt helt uhørt...
Tror du at disse kvinnene hadde valgt et annet liv, dersom de hadde et valg?
De kunne jo fått 200 kroner timen for massasje. Men det er jo åpenbart fristende å tjene 1000-2000 skattefritt mer ved å tilby andre tjenester også.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

DoktorS skrev: ons des 07, 2022 9:59 pm
Queenie skrev: ons des 07, 2022 9:43 pm
DoktorS skrev: ons des 07, 2022 9:37 pm Interessant det hun sa om "tilhørighet" og kultur.... . Det er vel mange av disse thaidamene som har jobbet som bardamer, og det er ganske "normalt" for dem å jobbe på denne måten - for norske kvinner selvsagt helt uhørt...
Tror du at disse kvinnene hadde valgt et annet liv, dersom de hadde et valg?
De kunne jo fått 200 kroner timen for massasje. Men det er jo åpenbart fristende å tjene 1000-2000 skattefritt mer ved å tilby andre tjenester også.
Åpenbart og i denne økonomien vi lever i nå, så er det også veldig forståelig. Unner dem hver krone.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

StormEagle skrev: ons des 07, 2022 7:44 pm
Malacay skrev: ons des 07, 2022 7:39 pm
StormEagle skrev: ons des 07, 2022 7:36 pm Så nok en gang ser vi altså dobbeltmoralen til kvinner. Etter hva jeg har lest dreier dette for det meste seg om "happy ending" i form av en handjob, eller noen ganger en blowjob til en skinnsyk pris. Og mens menn som kjøper slike tjenester altså skal fordømmes og straffes med store bøter så kan kvinner ikke bare kjøpe massasje av sine kjønnsorgan helt fritt og bekymringsfritt, de kan også få arbeidsgiver til å betale for det for så å lage en artikkel i nettavisa hvor de skryter av det uten noe som helst reaksjon fra politiet:
https://www.kk.no/livstil/ville-du-latt ... e/67864819
https://bortebest.no/vaginamassasje-pa-bali/

Og skal vi liksom syns synd på disse thai kvinnene som først lurer en Norsk mann til å gifte seg med henne og betale hundretusener av kroner i medgift til familien for så å gå fra han med en gang hun har fått oppholdstillatelse for å tjene over 100 000 kr i måneden skattefritt på å gi noen handjobber og suging til noen desperate middelaldrende menn. De klarer til og med å prøve å få oss til å syns synd på at disse kvinnene gambler bort de enorme summene de tjener...
"Lurer en norsk mann til å gifte seg med henne" ? Mener du med dette å si at Thailandske kvinner er betydelig mer intelligente enn norske menn ?
Det har vel blitt veldig bra dokumentert at disse mennene som drar å skaffer seg thai koner må betale enorme beløp i medgift pluss sende masser av penger til familien på en fast basis etterpå. Også går kvinnene fra dem med en gang de får oppholdstillatelse for å tjene fett på slike massasjestudioer. Hvis ikke dette er å bli lurt så vet ikke jeg hva som vil klassifisere til slikt...
Ja, dette har da folk flest fått med seg. Unntatt disse "lettlurte" mennene tydeligvis, som tror nok de er et unntak fra regelen..
Når det er sagt, så vet jeg om lykkelige norsk-thai par også. Men de omtrent på samme alder. Ikke slike "barnebarn-bestefar"-forhold.

Deila

Legg inn av Deila »

Henningsen skrev: ons des 07, 2022 9:23 pm
Deila skrev: ons des 07, 2022 9:13 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 9:08 pm

Enig.
De fleste mannfolk kunne aldri tenkt seg tanken å ha sex med noen man må betale for at noen skal spre beina for dem.
Hvor er vitsen og hele poenget når man må rulle frem pengebunken.
For noen "menn" er tydeligvis det greit å gjøre
Stort sett gamle griser som ikke får dekket behovet på annet vis som benytter seg av slike tjenester vel.
Jeg antar det, med noen unntak.
Jeg ville heller latt være å ha sex enn å måtte betale for det.
Snittalder på 50-år sier de på brennpunkt nå på liste over kunder ;) Det bekrefter vel antagelsen. Halvparten er også gifte eller har samboer. Det er rimelig nasty.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Kul_Djevel skrev: ons des 07, 2022 10:04 pm
DoktorS skrev: ons des 07, 2022 9:59 pm
Queenie skrev: ons des 07, 2022 9:43 pm

Tror du at disse kvinnene hadde valgt et annet liv, dersom de hadde et valg?
De kunne jo fått 200 kroner timen for massasje. Men det er jo åpenbart fristende å tjene 1000-2000 skattefritt mer ved å tilby andre tjenester også.
Åpenbart og i denne økonomien vi lever i nå, så er det også veldig forståelig. Unner dem hver krone.
Ikke sjokkert over at du bidrar.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Deila skrev: ons des 07, 2022 10:08 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 9:23 pm
Deila skrev: ons des 07, 2022 9:13 pm

Stort sett gamle griser som ikke får dekket behovet på annet vis som benytter seg av slike tjenester vel.
Jeg antar det, med noen unntak.
Jeg ville heller latt være å ha sex enn å måtte betale for det.
Snittalder på 50-år sier de på brennpunkt nå på liste over kunder ;) Det bekrefter vel antagelsen. Halvparten er også gifte eller har samboer. Det er rimelig nasty.
Sexkjøp er nasty.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Deila skrev: ons des 07, 2022 10:08 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 9:23 pm
Deila skrev: ons des 07, 2022 9:13 pm

Stort sett gamle griser som ikke får dekket behovet på annet vis som benytter seg av slike tjenester vel.
Jeg antar det, med noen unntak.
Jeg ville heller latt være å ha sex enn å måtte betale for det.
Snittalder på 50-år sier de på brennpunkt nå på liste over kunder ;) Det bekrefter vel antagelsen. Halvparten er også gifte eller har samboer. Det er rimelig nasty.
Ser ikke problemet. De har vel ei kjerring hjemme da som aldri VIL lenger. Bra de da har steder å gå til.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Queenie skrev: ons des 07, 2022 10:09 pm
Kul_Djevel skrev: ons des 07, 2022 10:04 pm
DoktorS skrev: ons des 07, 2022 9:59 pm

De kunne jo fått 200 kroner timen for massasje. Men det er jo åpenbart fristende å tjene 1000-2000 skattefritt mer ved å tilby andre tjenester også.
Åpenbart og i denne økonomien vi lever i nå, så er det også veldig forståelig. Unner dem hver krone.
Ikke sjokkert over at du bidrar.
Ja, jeg bidrar i debatten så godt jeg kan.

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Dette minner meg om det tøffe strikkemiljøet blant tverrfaglige på tjeneste i Helmandprovinsen.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Kul_Djevel skrev: ons des 07, 2022 9:47 pm
Ale skrev: ons des 07, 2022 4:45 pm https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2022 ... /avspiller

Brennpunkt avdekker grums i norsk massasjebusiness. Hva skjer bak tildekkede vinduer? I to år har Brennpunkt kartlagt en bransje der kundene forventer sex. Massasjesalonger skulle egentlig være noe nyttig, men har blitt noe ekkelt.

Hva tenker folket om avsløringene i programmet?
De avslørte noe alle visste fra før. Godt jobba liksom :D

Her prøver de å lage en greie ut av noe så uskyldig som sexkjøp her. Synes det er uproblematisk at voksne har frivillig sex seg imellom i bytte mot penger. Det eneste problemet er den moralistiske sexkjøpsloven som aldri burde ha blitt innført.
Du har et poeng. Jeg prøvde å følge med på TV, men mistet litt fokus.
Dette har vi da sett før.
Skal sexsalget bort, får de som lager lovene forby sexsalg og sette de som selger sex i fengsel.
Enten må ting være lovlig, eller så må det være ulovlig.
Det er helt sprøtt at samme ting er både lovlig og ulovlig.
Tyn fra min kant går først og fremst til de som er kunder. Norske nordmenn. Norske nordmenn uten moral.
Er det et marked, er det kjøpere.
Det ER et marked som tilbyr sex for penger.
Soningskøene er nesten borte.
For min del kan gjerne salg og kjøp av sex legaliseres, men jeg tror ikke det vil gjøre noe fra eller til når det gjelder hallikvirksomhet.
Det var ihvertfall erfaringen de fikk etter å ha legalisert prostitusjon og sexsalg/sexkjøp i New Zealand.
Selv om det ble legalisert, selv om sexarbeiderne fikk egen fagforening, fortsatte menneskehandelen og utnyttelsen i et parallelt marked.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Menn som kjøper sex er søppel.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

LeSorcier skrev: ons des 07, 2022 7:38 pm Husker det brukte å være greit med trafikk inn og ut av Rung Sap Spa på Carl Berner.
Har de tv der, sånn at du kan få massasje mens du ser på brennpunkt?

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Skal ikke forundre meg at hun datteren på 22 år på slutten der har solgt seksuelle tjenester siden hun var 16 år basert på reaksjonen hennes.

Har alltid hatt en anelse at de thai-massørene tilbyr ekstra og folk skal få lov til å gjøre som de vil, men det ser jo dritekkelt ut å ligge i massagesengene fullt med sædrester av andre menn.
Det virket iallefall som at flesteparten solgte sex frivillig, men det er ingen tvil om at det er enkelte som er offer for utnyttelse og menneskehandel og det er bare trist.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Jokkemedkniven skrev: ons des 07, 2022 10:33 pm Skal ikke forundre meg at hun datteren på 22 år på slutten der har solgt seksuelle tjenester siden hun var 16 år basert på reaksjonen hennes.

Har alltid hatt en anelse at de thai-massørene tilbyr ekstra og folk skal få lov til å gjøre som de vil, men det ser jo dritekkelt ut å ligge i massagesengene fullt med sædrester av andre menn.
Det virket iallefall som at flesteparten solgte sex frivillig, men det er ingen tvil om at det er enkelte som er offer for utnyttelse og menneskehandel og det er bare trist.
Hvem bryr seg om skjebnene bak så lenge man får tømt seg.. Det er jo bare å se på denne tråden hva som bor i normalmannen. Motbydelig

FjodorDVD

Legg inn av FjodorDVD »

Hvorfor skape den illusjon at kvinnene har giftet seg til Norge, så sviktet av sin norske mann eller tvunget til prostitusjon av ham?
Når det egentlig er turistvisum som har blitt benyttet. Og på de 90 dagene som er til rådighet gjelder det å tjene mest mulig penger.

Og skulle du mann forville deg inn på ett slikt sted uten å ønske noen form for happy ending vil massøsen legge all sin orientalske overtalelsesevne for å selge nettopp denne happy endingen som hun og sin familie i Thailand er så avhengig av. Drive seriøst du liksom og ikke tilby happy ending? Det er like sprøtt som å ha ett seriøst ekteskap uten sex.

Altså, slem norsk mann importerer fiktiv kone og tvinger henne i prostitusjon? Det er Ottar-språk.
Fattige jenter som gjør sitt ytterste for å forsørge seg og sine, er det heller.

Sånn er det og prøv ikke med noen annen fortelling her. Uønsket situasjon med disse masasjestudioene som har poppet opp alle steder? Plager det deg og vil du noe må gjøres? Sexkjøpsloven gjør jo ingen forskjell. Men det gjør utlendingsloven. Den virker nemlig. Den tar ingen hensyn til om det er lov å selge sex. Ut med dem. Sånn som vi fikk rensket opp i Nigeria-problematikken som flommet over oss.

Og så kan vi leve videre på den blinde livsløgnen at Sexkjøpsloven virker og at vi bare straffer de slemme sexkjøperne.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: ons des 07, 2022 10:08 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 9:23 pm
Deila skrev: ons des 07, 2022 9:13 pm

Stort sett gamle griser som ikke får dekket behovet på annet vis som benytter seg av slike tjenester vel.
Jeg antar det, med noen unntak.
Jeg ville heller latt være å ha sex enn å måtte betale for det.
Snittalder på 50-år sier de på brennpunkt nå på liste over kunder ;) Det bekrefter vel antagelsen. Halvparten er også gifte eller har samboer. Det er rimelig nasty.
Du traff blink.
Og ja, det er skikkelig nasty.
Jeg greier ikke å forstå hva fristelsen ligger i. Fatter det virkelig ikke.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Klarer ikke forstå folk som har sex med andre som egentlig ikke ønsker sex. Mest avtennende som finnes.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

greyserpent skrev: ons des 07, 2022 10:36 pm Klarer ikke forstå folk som har sex med andre som egentlig ikke ønsker sex. Mest avtennende som finnes.
Men du trenger da ikke gå dit å kjøpe sex, men nå er det jo de som synes det er greit og de trenger man ikke moraliserer over. De skader da ingen.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Queenie skrev: ons des 07, 2022 10:35 pm
Jokkemedkniven skrev: ons des 07, 2022 10:33 pm Skal ikke forundre meg at hun datteren på 22 år på slutten der har solgt seksuelle tjenester siden hun var 16 år basert på reaksjonen hennes.

Har alltid hatt en anelse at de thai-massørene tilbyr ekstra og folk skal få lov til å gjøre som de vil, men det ser jo dritekkelt ut å ligge i massagesengene fullt med sædrester av andre menn.
Det virket iallefall som at flesteparten solgte sex frivillig, men det er ingen tvil om at det er enkelte som er offer for utnyttelse og menneskehandel og det er bare trist.
Hvem bryr seg om skjebnene bak så lenge man får tømt seg.. Det er jo bare å se på denne tråden hva som bor i normalmannen. Motbydelig
Tror ikke det er normalmannen som er representert i sexkjøpsstatistikkene.
Men jeg er selvfølgelig enig i at det er nasty greier

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Kul_Djevel skrev: ons des 07, 2022 10:38 pm
greyserpent skrev: ons des 07, 2022 10:36 pm Klarer ikke forstå folk som har sex med andre som egentlig ikke ønsker sex. Mest avtennende som finnes.
Men du trenger da ikke gå dit å kjøpe sex, men nå er det jo de som synes det er greit og de trenger man ikke moraliserer over. De skader da ingen.
Er du psykolog? Hva pokker vet du om hva som er skadelig og ikke skadelig for disse som selger sex?

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

greyserpent skrev: ons des 07, 2022 10:40 pm
Kul_Djevel skrev: ons des 07, 2022 10:38 pm
greyserpent skrev: ons des 07, 2022 10:36 pm Klarer ikke forstå folk som har sex med andre som egentlig ikke ønsker sex. Mest avtennende som finnes.
Men du trenger da ikke gå dit å kjøpe sex, men nå er det jo de som synes det er greit og de trenger man ikke moraliserer over. De skader da ingen.
Er du psykolog? Hva pokker vet du om hva som er skadelig og ikke skadelig for disse som selger sex?
Så lenge det er frivillig salg av sex, så bryr jeg meg ikke. Deres liv så deres valg.

Jeg vet heller ikke hvor skadelig det er for folk å sitte i kassa på rema dag ut og dag inn, men så lenge de gjør det frivillig så bryr jeg meg ikke. Deres liv så deres valg.

Brukeravatar
Dapre
Innlegg: 248

Legg inn av Dapre »

Deila skrev: ons des 07, 2022 9:13 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 9:08 pm
Winnowill skrev: ons des 07, 2022 8:43 pm

Noen menn er griser ja, du er godt eksempel ☺️
Enig.
De fleste mannfolk kunne aldri tenkt seg tanken å ha sex med noen man må betale for at noen skal spre beina for dem.
Hvor er vitsen og hele poenget når man må rulle frem pengebunken.
For noen "menn" er tydeligvis det greit å gjøre
Stort sett gamle griser som ikke får dekket behovet på annet vis som benytter seg av slike tjenester vel.
Takk for at du poengterer, og styrker påstanden, om at at det finnes et STORT behov (alle menn er jo stort sett griser) som bør dekkes gjennom det offentlige. Takk for støtten!

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Kul_Djevel skrev: ons des 07, 2022 10:43 pm
greyserpent skrev: ons des 07, 2022 10:40 pm
Kul_Djevel skrev: ons des 07, 2022 10:38 pm

Men du trenger da ikke gå dit å kjøpe sex, men nå er det jo de som synes det er greit og de trenger man ikke moraliserer over. De skader da ingen.
Er du psykolog? Hva pokker vet du om hva som er skadelig og ikke skadelig for disse som selger sex?
Så lenge det er frivillig salg av sex, så bryr jeg meg ikke. Deres liv så deres valg.

Jeg vet heller ikke hvor skadelig det er for folk å sitte i kassa på rema dag ut og dag inn, men så lenge de gjør det frivillig så bryr jeg meg ikke. Deres liv så deres valg.
Ikke vet du om det er frivillig heller.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Henningsen skrev: ons des 07, 2022 10:39 pm
Queenie skrev: ons des 07, 2022 10:35 pm
Jokkemedkniven skrev: ons des 07, 2022 10:33 pm Skal ikke forundre meg at hun datteren på 22 år på slutten der har solgt seksuelle tjenester siden hun var 16 år basert på reaksjonen hennes.

Har alltid hatt en anelse at de thai-massørene tilbyr ekstra og folk skal få lov til å gjøre som de vil, men det ser jo dritekkelt ut å ligge i massagesengene fullt med sædrester av andre menn.
Det virket iallefall som at flesteparten solgte sex frivillig, men det er ingen tvil om at det er enkelte som er offer for utnyttelse og menneskehandel og det er bare trist.
Hvem bryr seg om skjebnene bak så lenge man får tømt seg.. Det er jo bare å se på denne tråden hva som bor i normalmannen. Motbydelig
Tror ikke det er normalmannen som er representert i sexkjøpsstatistikkene.
Men jeg er selvfølgelig enig i at det er nasty greier
Er ikke nasty sex bra? Kun misjonærstillingen der i gården kanskje :lol:

Eller er sex nasty kun når penger er involvert. Overraskende mange moralister i denne tråden.

fargerik

Legg inn av fargerik »

greyserpent skrev: ons des 07, 2022 10:40 pm
Kul_Djevel skrev: ons des 07, 2022 10:38 pm
greyserpent skrev: ons des 07, 2022 10:36 pm Klarer ikke forstå folk som har sex med andre som egentlig ikke ønsker sex. Mest avtennende som finnes.
Men du trenger da ikke gå dit å kjøpe sex, men nå er det jo de som synes det er greit og de trenger man ikke moraliserer over. De skader da ingen.
Er du psykolog? Hva pokker vet du om hva som er skadelig og ikke skadelig for disse som selger sex?
Det sies at prostitusjon er verdens eldste yrke.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Kul_Djevel skrev: ons des 07, 2022 10:44 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 10:39 pm
Queenie skrev: ons des 07, 2022 10:35 pm

Hvem bryr seg om skjebnene bak så lenge man får tømt seg.. Det er jo bare å se på denne tråden hva som bor i normalmannen. Motbydelig
Tror ikke det er normalmannen som er representert i sexkjøpsstatistikkene.
Men jeg er selvfølgelig enig i at det er nasty greier
Er ikke nasty sex bra? Kun misjonærstillingen der i gården kanskje :lol:

Eller er sex nasty kun når penger er involvert. Overraskende mange moralister i denne tråden.
Alle som ikke mener det samme som deg får som regel en eller annen merkelapp. Skikkelig redelig fyr du.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Tjaaah skrev: ons des 07, 2022 10:28 pm
LeSorcier skrev: ons des 07, 2022 7:38 pm Husker det brukte å være greit med trafikk inn og ut av Rung Sap Spa på Carl Berner.
Har de tv der, sånn at du kan få massasje mens du ser på brennpunkt?
Det blir vanskelig å finne ut, da de la ned bedriften for noen år siden. Det var ganske åpenlyst at de holdt på med sexsalg der, så jeg tipper de ble tatt til slutt. Man kunne ofte se gamle griser stå utenfor og hamre på døra på kveldstid.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

greyserpent skrev: ons des 07, 2022 10:44 pm
Kul_Djevel skrev: ons des 07, 2022 10:43 pm
greyserpent skrev: ons des 07, 2022 10:40 pm

Er du psykolog? Hva pokker vet du om hva som er skadelig og ikke skadelig for disse som selger sex?
Så lenge det er frivillig salg av sex, så bryr jeg meg ikke. Deres liv så deres valg.

Jeg vet heller ikke hvor skadelig det er for folk å sitte i kassa på rema dag ut og dag inn, men så lenge de gjør det frivillig så bryr jeg meg ikke. Deres liv så deres valg.
Ikke vet du om det er frivillig heller.
Men nå diskuterer vi de tilfellene det er frivillig. Vi hadde lover mot menneskehandel og tvang lenge før de vedtok den moralistiske sexkjøpsloven.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Kul_Djevel skrev: ons des 07, 2022 10:44 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 10:39 pm
Queenie skrev: ons des 07, 2022 10:35 pm

Hvem bryr seg om skjebnene bak så lenge man får tømt seg.. Det er jo bare å se på denne tråden hva som bor i normalmannen. Motbydelig
Tror ikke det er normalmannen som er representert i sexkjøpsstatistikkene.
Men jeg er selvfølgelig enig i at det er nasty greier
Er ikke nasty sex bra? Kun misjonærstillingen der i gården kanskje :lol:

Eller er sex nasty kun når penger er involvert. Overraskende mange moralister i denne tråden.
Sex kjøp er nasty på en ikke-bra måte.
Men du får kose deg med ei ferdig smurt ei 😉

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»