Team Bachstad - Europa i krig og fred

Svar
palimpsest

Team Bachstad - Europa i krig og fred

Legg inn av palimpsest »

Ny runde med disse koselige karene.

Gir litt samme vibbene som pappa-rock, men jeg liker veldig godt å følge disse to på reisene deres. Lettbent og underholdene, tok meg selv i å bli oppriktig glad da jeg så det lå en ny sesong ute, haha.

Flere fans her på forumet?

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

palimpsest skrev: tir des 27, 2022 8:51 pm Ny runde med disse koselige karene.

Gir litt samme vibbene som pappa-rock, men jeg liker veldig godt å følge disse to på reisene deres. Lettbent og underholdene, tok meg selv i å bli oppriktig glad da jeg så det lå en ny sesong ute, haha.

Flere fans her på forumet?
Ja, jeg synes det er avslappende å se på de gutta der. Liker reise-program.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Det er lunt. Noen som husker hva navnet Bachstad kommer av?

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

kytec skrev: tir des 27, 2022 9:13 pm Det er lunt. Noen som husker hva navnet Bachstad kommer av?
Alternativet hadde vært Team Goke.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

kytec skrev: tir des 27, 2022 9:13 pm Det er lunt. Noen som husker hva navnet Bachstad kommer av?
Det er jo etternavnene deres; Bache og Gokstad.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

palimpsest skrev: tir des 27, 2022 9:17 pm
kytec skrev: tir des 27, 2022 9:13 pm Det er lunt. Noen som husker hva navnet Bachstad kommer av?
Det er jo etternavnene deres; Bache og Gokstad.
Jo, jo, det er nok det, men jeg tenkte på disse.


Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Litt spesielt at de rullet avgårde omtrent samtidig med møkkafolket fra russland.

Vil nok legge om serien signifikant i forhold til det som var planlagt.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Lun serie. TK 5.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

kytec skrev: tir des 27, 2022 9:39 pm Litt spesielt at de rullet avgårde omtrent samtidig med møkkafolket fra russland.

Vil nok legge om serien signifikant i forhold til det som var planlagt.
En skam på mange måter, men synd for programmet også. Tror den opprinnelige reiseruten hadde vært veldig spennende å følge.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

palimpsest skrev: tir des 27, 2022 8:51 pm Ny runde med disse koselige karene.

Gir litt samme vibbene som pappa-rock, men jeg liker veldig godt å følge disse to på reisene deres. Lettbent og underholdene, tok meg selv i å bli oppriktig glad da jeg så det lå en ny sesong ute, haha.

Flere fans her på forumet?
Jeg kan like disse karene. Hyggelig og god underholdning. Og så får vi høre "Drømmen om Elin" bli spilt på trekkspill i mange land. :D

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Hyggelig det var den rette Ormen den Lange som dukket opp ellers kunne det blitt stygt.

Er 12 østers mye?

Tipper disse gutta er så lune at de hadde klart å hoste fram noen koselige russere også, det må sies.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

kytec skrev: tir des 27, 2022 10:52 pm Hyggelig det var den rette Ormen den Lange som dukket opp ellers kunne det blitt stygt.

Er 12 østers mye?

Tipper disse gutta er så lune at de hadde klart å hoste fram noen koselige russere også, det må sies.
Joda, de hadde jo en flott tur i båt langs Volga for noen år siden.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Der de kjørte seg fast i elva, hjelp både fra russere og Ukrainere. Litt av noen skruer disse karene ,men trivelige er de.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Sier hun hyggelige sveits turist Norgesfanen at vi ikke har spikertelt i Norge?

Da har hun i alle fall ikke vært på Vestlandet.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Malacay skrev: tir des 27, 2022 11:42 pm Har ikke fått sett denne det snakkes om nå, men de tidligere har vært super underholdning.
Jeg kjører en marathon, tror jeg har kommet til episode 5.

Det er god underholdning, men blir selvsagt som alt annet påvirket av den forferdelige krigen.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Malacay skrev: tir des 27, 2022 11:42 pm Har ikke fått sett denne det snakkes om nå, men de tidligere har vært super underholdning.
Hadde visst premiere 11. desember, den var ny for meg òg.

startelver

Legg inn av startelver »

Denne så jeg for flere uker siden.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Jeg så alle episodene på 1 kveld før jul
For en gangs skyld kjørte de en relativt brukbar bil. Har vært noe surr med de doningene de har benyttet før. Lune karer og lune program

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Så det aller meste på en dag jeg lå syk i sofaen... Akkurat passe til det. En fin måte å reise på - treffer folk av alle slag, noe mange burde lære av - man opplever mye mer når man styrer unna luksus og turistgettoer. Og ikke minst treffer man ekte mennesker.

Luringen99

Legg inn av Luringen99 »

Veldig kjekt program, men synes de hadde for god bil. De kjekkeste stundene i tidligere programmer har vært når de har biltrøbbel.

Forslag til nye reiser:
*Sørligste punkt i sør-amerika til nordligste punkt.
*Cape Town til Kairo
*Rundreise langs kysten i Australia (Sydney til Sydney)
*Nord til sør i Japan på moped

William_S

Legg inn av William_S »

Bilen deres er for bra. Eneste jeg har å utsette på det! Ubrukelige doninger er jo litt av sjarmen med de to karene.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»