Strømsgodset

Svar
Ross

Re: Strømsgodset

Legg inn av Ross »

Fabian Ness har tidligere hatt store utfordringer med skader vel, 2-3 korsbåndsskader

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ross skrev: tor jan 26, 2023 12:34 pm Fabian Ness har tidligere hatt store utfordringer med skader vel, 2-3 korsbåndsskader
Ja har ihvertfall hatt 2. Men nå har det vært fast spill uten de største skadeproblemer 3 år på rad.
Men som nevnt har nok Isnes full kontroll på hva som rører seg i Oslogryta . Var bare en tanke fra min side om man skal finne budsjett løsning som ikke er Trace Murray.

Ross

Legg inn av Ross »

Jeg mener Trace er bedre, men han er jo høyreback.
Stopper blir ikke lett å finne i Norge, Holmé ryktes til Odd, men han tror jeg er for svak med ball.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ross skrev: tor jan 26, 2023 1:01 pm Jeg mener Trace er bedre, men han er jo høyreback.
Stopper blir ikke lett å finne i Norge
Hadde blitt omskolert til venstre back tipper jeg ellers hadde Holst Larsen blitt det.

Men ja stopper blir det vanskelig å finne. Mulig vi prøver oss på Nordtveit (neida)
Bør jo helst være en som ikke nødvendigvis er norsk men som forstår norsk og kan kommunisere.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

I lokalsporten: Konnerudgutten Andreas Hoven forlenger med Sogndal. Storebror Kristoffer var på lån hos Skeid men nå tilbake i samme klubb som brodern. Usikker fremtid for sistnevnte muligens, kontrakt utløper til sommeren.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Isnes etter ondagens økt.
BrautB skårte de 3 måla.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Alle de med gjemmekontor kan se årets første treningskamp her. Mot FFK tirsdag kl 13.15.
https://www.direktesport.no/event/b97fd ... c9fb8e9b48

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Hove med scoring etter litt klabb og babb på corner. Groningen ligger under 3-2 borte mot Volendam som kåler i bunnstriden og med etvtap for Cambuur runden før som også kåler i bunnen ligger Groningen sist på tabellen med nevnte Cambuur som har en kamp mindre spilt enn Groningen.

Blir fort retur til Norge i sommer dette for Hove.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »


Flott at klubben starter opp podcasten igjen. GU med egen podcast og Daniel har vekket DT sin Godset dekning tilbake fra de døde pluss TV2 med rettigheter som vil løfte interessen generelt.

Er lov å glede seg litt nå og virker som det er generelt opptur i norsk fotball interessemessig og sportslig.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Tja. Om Hove presterer ok for Groningen så blir han værende i BeNeLux tenker jeg


stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Fredrik "Flekka" Kristensen Dahl på vei til Godset.
DT/Daniel erfarer. Var god i fjor og Nymo Matland, Petter Bø Tosterud og Eirik Mæland hadde han inne på topl 25 spillere i Obos i fjor (Kiil Olsen) ikke med.
Helt ok signering men liker ikke å ha venstebent stopper kombinert med Valsvik som også er venstrebent i en forsvarsfirer men bra signering om/når vi skal spille 3 bak.

Edit: Kan også spille back. Vikarierte der for Kåffa i fjor men var best som stopper.

Superteale

Legg inn av Superteale »

Sondre Solholm Johansen er aktuell for Odd.
Her burde vel Jossebass hengt seg på...?

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Superteale skrev: tir jan 31, 2023 11:03 am Sondre Solholm Johansen er aktuell for Odd.
Her burde vel Jossebass hengt seg på...?

Braut

Legg inn av Braut »

Superteale skrev: tir jan 31, 2023 11:03 am Sondre Solholm Johansen er aktuell for Odd.
Her burde vel Jossebass hengt seg på...?
Tenkte det samme. Har også fartstid i klubben fra før av, og er en ledertype som laget sårt trenger. Minner litt om Jørgen Horn. Ser ikke for meg at det hentes noen bedre

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Braut skrev: tir jan 31, 2023 11:11 am
Superteale skrev: tir jan 31, 2023 11:03 am Sondre Solholm Johansen er aktuell for Odd.
Her burde vel Jossebass hengt seg på...?
Tenkte det samme. Har også fartstid i klubben fra før av, og er en ledertype som laget sårt trenger. Minner litt om Jørgen Horn. Ser ikke for meg at det hentes noen bedre
Enig, men er ikke i stand til å huske om han er høyre eller venstrebent

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

seriemester2013 skrev: tir jan 31, 2023 11:13 am
Braut skrev: tir jan 31, 2023 11:11 am
Superteale skrev: tir jan 31, 2023 11:03 am Sondre Solholm Johansen er aktuell for Odd.
Her burde vel Jossebass hengt seg på...?
Tenkte det samme. Har også fartstid i klubben fra før av, og er en ledertype som laget sårt trenger. Minner litt om Jørgen Horn. Ser ikke for meg at det hentes noen bedre
Enig, men er ikke i stand til å huske om han er høyre eller venstrebent
Han er høyrebeint, mener jeg bestemt.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Roedgata skrev: tir jan 31, 2023 11:57 am
seriemester2013 skrev: tir jan 31, 2023 11:13 am
Braut skrev: tir jan 31, 2023 11:11 am

Tenkte det samme. Har også fartstid i klubben fra før av, og er en ledertype som laget sårt trenger. Minner litt om Jørgen Horn. Ser ikke for meg at det hentes noen bedre
Enig, men er ikke i stand til å huske om han er høyre eller venstrebent
Han er høyrebeint, mener jeg bestemt.
Da hadde han vært midt i blinken, tenk om vi hadde hatt to såpass sjefer i midtforsvaret. Men, tempo er vel det begge har litt mangel på, så det hadde ikke vært komplett likevel.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Ser ut som på Twitter at Jonas Therkelsen starter i det som ellers ser ut som et toppet lag?
Spennende!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Roedgata skrev: tir jan 31, 2023 11:57 am
seriemester2013 skrev: tir jan 31, 2023 11:13 am
Braut skrev: tir jan 31, 2023 11:11 am

Tenkte det samme. Har også fartstid i klubben fra før av, og er en ledertype som laget sårt trenger. Minner litt om Jørgen Horn. Ser ikke for meg at det hentes noen bedre
Enig, men er ikke i stand til å huske om han er høyre eller venstrebent
Han er høyrebeint, mener jeg bestemt.
Den høyrefoten er kun brukenes til løpe med. SSJ er venstrebent.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

mogandisu skrev: tir jan 31, 2023 12:09 pm Ser ut som på Twitter at Jonas Therkelsen starter i det som ellers ser ut som et toppet lag?
Spennende!
*Toppet lag som tatt i betraktning Jack, Danso og Gulliksen mangler ja.

Forøvrig en 4-2-3-1 med Ekeland i 10 rolle.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Da er det bekreftet på hjemmesidene:https://www.godset.no/nyheter/kristense ... ar-for-sif
Fredrik Kristensen Dahl (24) har signert for Strømsgodset på en avtale på tre og et halvt år.
Da er vi ferdige med stopperjakten også

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: tir jan 31, 2023 12:55 pm Da er det bekreftet på hjemmesidene:https://www.godset.no/nyheter/kristense ... ar-for-sif
Fredrik Kristensen Dahl (24) har signert for Strømsgodset på en avtale på tre og et halvt år.
Da er vi ferdige med stopperjakten også
Spørsmålet blir da om vi er ferdige på venstreback også?

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: tir jan 31, 2023 12:57 pm
seriemester2013 skrev: tir jan 31, 2023 12:55 pm Da er det bekreftet på hjemmesidene:https://www.godset.no/nyheter/kristense ... ar-for-sif
Fredrik Kristensen Dahl (24) har signert for Strømsgodset på en avtale på tre og et halvt år.
Da er vi ferdige med stopperjakten også
Spørsmålet blir da om vi er ferdige på venstreback også?
Tror det, dobbelt dekning i Dahl ser det ut som

Superteale

Legg inn av Superteale »

Noen som vet hvorfor de er ute?

"Toppet lag som tatt i betraktning Jack, Danso og Gulliksen mangler ja"

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Superteale skrev: tir jan 31, 2023 1:48 pm Noen som vet hvorfor de er ute?

"Toppet lag som tatt i betraktning Jack, Danso og Gulliksen mangler ja"
Fra Godset på Twitter
Gulliksen og Danso står over grunnet belastningsstyring. Krasniqi, Thorsen og Jack er skadet.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Håper ikke gulliksen må spikke hest i sesongen, da.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Fitforfight skrev: tir jan 31, 2023 3:13 pm Håper ikke gulliksen må spikke hest i sesongen, da.
Kan jeg aldri tenke meg Ung og har jobb/skole pluss en dom som er godt innenfor loven mtp straff som skal sones for lovbruddet. Kvalifiserer ikke han for fotlenke gjør ingen det.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Sjokkerende at Jack er skadet da. Nok en sesong med mangelfull oppkjøring og minimalt fysisk grunnlag til sesongen. Snart på tide å avskrive

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: tir jan 31, 2023 3:38 pm Sjokkerende at Jack er skadet da. Nok en sesong med mangelfull oppkjøring og minimalt fysisk grunnlag til sesongen. Snart på tide å avskrive
Tipper vi prøver å selge han jeg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»