...så var det de drømmene ,da?fargeblind skrev: ↑søn aug 01, 2021 2:00 pm Personlig mener jeg det er sløsing å bruke så mye penger og ressurser på å bygge by oppr i rommet. Det kommer aldri til å bli noe annet enn et prosjekt i solsystemet, alle andre steder er for langt vekk. Pengene bør brukes på å stoppe den utviklingen vi har satt i gang på planeten vi lever på. Jorden er det eneste sted hvor vi kan leve.
Jorden er perfekt, originalen trumfer alle andre forsøk på å lage en etterligning i nabolaget.
Jorden er midt i universet, midt i verdensrommet. Uansett hvor langt de har maktet å observere, er universet like endeløst i alle retninger, og alt som er observert beveger seg vekk fra oss. Vi ER i verdensrommet. Så langt fra alt annet der ute som det er mulig å forestille seg.
That time of the year again.
Håper alle som har nytte av Fridiskusjon bidrar med noen kroner.
https://www.spleis.no/project/325141
Håper alle som har nytte av Fridiskusjon bidrar med noen kroner.
https://www.spleis.no/project/325141
Den nye romalderen
Re: Den nye romalderen
Joda, det er jo fint å ha drømmer, virkeligheten er ofte litt kjedelig.perchri skrev: ↑tor mai 18, 2023 12:44 am...så var det de drømmene ,da?fargeblind skrev: ↑søn aug 01, 2021 2:00 pm Personlig mener jeg det er sløsing å bruke så mye penger og ressurser på å bygge by oppr i rommet. Det kommer aldri til å bli noe annet enn et prosjekt i solsystemet, alle andre steder er for langt vekk. Pengene bør brukes på å stoppe den utviklingen vi har satt i gang på planeten vi lever på. Jorden er det eneste sted hvor vi kan leve.
Jorden er perfekt, originalen trumfer alle andre forsøk på å lage en etterligning i nabolaget.
Jorden er midt i universet, midt i verdensrommet. Uansett hvor langt de har maktet å observere, er universet like endeløst i alle retninger, og alt som er observert beveger seg vekk fra oss. Vi ER i verdensrommet. Så langt fra alt annet der ute som det er mulig å forestille seg.
Jeg fortsetter for min del å være blodrealist.
Det mest sannsynlige er nok at romalderen vil bli mer og mer militarisert.
For alt vi vet har de kanskje allerede fungerende våpen der oppe som kan skytes mot hvor som helst på kloden.