West Ham - Leeds United

Svar
Elgen
Innlegg: 3304

Re: West Ham - Leeds United

Legg inn av Elgen »

Er overladd, tror faktisk Big Sam sine gutter tar seieren her
1-3

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

0-1

WH tenker nok mest på Fiorentina.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Robles
Kristensen - Struijk - Wøber
Ayling - Koch - Forshaw - McKennie - Harrison
Rodrigo - Bamford

MOT!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Noe overraskende at Bamford starter i dag, etter all hetsingen han og familien hans ble utsatt for på den møkka som folk ynder å kalle for sosiale medier.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Boksestjernen Ebania Bridges er Leeds-fans på sin hals og har et spesielt buskap til den nedrykkstruede Premier League-klubbens spillere foran sesongens to siste kamper.

– Hei gutter, om dere holder dere oppe vil jeg vise puppene mine, sier hun til talkSPORT før hun bryter ut i latter.

– Jeg kommer inn i garderoben, drar opp skjorten og «flasher» puppene, eller noe slikt, fortsetter Bridges.

Bilde

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

chelsea8 skrev: søn mai 21, 2023 2:03 pm Boksestjernen Ebania Bridges er Leeds-fans på sin hals og har et spesielt buskap til den nedrykkstruede Premier League-klubbens spillere foran sesongens to siste kamper.

– Hei gutter, om dere holder dere oppe vil jeg vise puppene mine, sier hun til talkSPORT før hun bryter ut i latter.

– Jeg kommer inn i garderoben, drar opp skjorten og «flasher» puppene, eller noe slikt, fortsetter Bridges.

Bilde
Buskap, sier du...?

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Leeds_ModernTalking skrev: søn mai 21, 2023 1:35 pm Robles
Kristensen - Struijk - Wøber
Ayling - Koch - Forshaw - McKennie - Harrison
Rodrigo - Bamford

MOT!
Struijk inn i midtforsvaret ? Er det smart, og Koch frem ? Denne McKennie holder heller ikke PL standard. Har - tross hetsen - mer tro på Bamford enn Rodrigo. Sistnevnte har unødige balltap i de Leedskampene jeg har sett i år, selv om han selvfølgelig gjør mye bra. McKennie og Struijk er de jeg er mest usikker på, særlig førstnevnte, med Old Sam vet nok hva han gjør. Forhåpentligvis

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Crazy Horse skrev: søn mai 21, 2023 2:27 pm
Leeds_ModernTalking skrev: søn mai 21, 2023 1:35 pm Robles
Kristensen - Struijk - Wøber
Ayling - Koch - Forshaw - McKennie - Harrison
Rodrigo - Bamford

MOT!
Struijk inn i midtforsvaret ? Er det smart, og Koch frem ? Denne McKennie holder heller ikke PL standard. Har - tross hetsen - mer tro på Bamford enn Rodrigo. Sistnevnte har unødige balltap i de Leedskampene jeg har sett i år, selv om han selvfølgelig gjør mye bra. McKennie og Struijk er de jeg er mest usikker på, særlig førstnevnte, med Old Sam vet nok hva han gjør. Forhåpentligvis
Formasjonen var gjetning fra min side.

startelver

Legg inn av startelver »

Dette kan umulig ende bra for Leeds. Big Sam er rett og slett utløpt på dato.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!

RODRIGOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jack

Legg inn av Jack »

Første scoring denne sesongen der innkastet ender i mål på 1 touch?

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Faen...

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Willy inn for Bamford.

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: søn mai 21, 2023 2:34 pm Dette kan umulig ende bra for Leeds. Big Sam er rett og slett utløpt på dato.
Gleden varer aldri lenge med Leeds.

Jack

Legg inn av Jack »

Gnonto spilte som prime Ribery mot United her tidligere, men nå klarer han knapt å dempe en ball. :lol:

Lezah

Legg inn av Lezah »

Har H her i kombo med en mer bankers kamp, Leeds har vært bedre enn jeg trodde og det er egentlig en åpen og fin kamp.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Jeg vil ikke leve mer...

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Var det spikeren som sendte Leeds sin kiste ned i avgrunnen?

startelver

Legg inn av startelver »

Ja det var det, Leeds ned sammen med Southampton og Leicester.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Leeds_ModernTalking skrev: søn mai 21, 2023 4:04 pm Jeg vil ikke leve mer...
Så så. Opp neste sesong. Med spillere i førsteelveren som McKennie (hvem f kjøpte/leide ham) sentralt på midten fortjener de ikke annet enn nedrykk. Blir svett av å se på

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Ha ha! Bare 7 minutter tillegg 😂

Her hadde det blitt minst 10 minutter om man u hadde jaktet scoring.

Jack

Legg inn av Jack »

Leeds_ModernTalking skrev: søn mai 21, 2023 4:23 pm Ha ha! Bare 7 minutter tillegg 😂

Her hadde det blitt minst 10 minutter om man u hadde jaktet scoring.
Du blander med Liverpool. Se gårsdagen.

Snipp....


Snapp....


Snute....?

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Crazy Horse skrev: søn mai 21, 2023 4:18 pm
Leeds_ModernTalking skrev: søn mai 21, 2023 4:04 pm Jeg vil ikke leve mer...
Så så. Opp neste sesong. Med spillere i førsteelveren som McKennie (hvem f kjøpte/leide ham) sentralt på midten fortjener de ikke annet enn nedrykk. Blir svett av å se på
Håper du har rett, for jeg tror dette kommer til å ta tid. Om det da ikke skjer et mirakel i siste seriekamp.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

startelver skrev: søn mai 21, 2023 4:10 pm Ja det var det, Leeds ned sammen med Southampton og Leicester.
Ja for de skal jo møte et Tottenham i storform i siste runde, og er selvsagt sjanseløse der.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Onv95 skrev: søn mai 21, 2023 4:32 pm
startelver skrev: søn mai 21, 2023 4:10 pm Ja det var det, Leeds ned sammen med Southampton og Leicester.
Ja for de skal jo møte et Tottenham i storform i siste runde, og er selvsagt sjanseløse der.
På formtabellen, så er det faktisk bare Leeds og Southampton som har tatt færre poeng enn Spurs.

startelver

Legg inn av startelver »

Onv95 skrev: søn mai 21, 2023 4:32 pm
startelver skrev: søn mai 21, 2023 4:10 pm Ja det var det, Leeds ned sammen med Southampton og Leicester.
Ja for de skal jo møte et Tottenham i storform i siste runde, og er selvsagt sjanseløse der.
Tottenham overrasker sikkert når det ikke er noe å spille for. Litt motsatt tankegang hos oss.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Onv95 skrev: søn mai 21, 2023 4:32 pm
startelver skrev: søn mai 21, 2023 4:10 pm Ja det var det, Leeds ned sammen med Southampton og Leicester.
Ja for de skal jo møte et Tottenham i storform i siste runde, og er selvsagt sjanseløse der.
Selv om man aldri vet hva som skjer i den kampen, så har Everton Bournemouth hjemme i siste kamp. Det må vel være en noe av det enkleste man kan tenke seg akkurat nå. Holder trolig med ett poeng til og med.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»