That time of the year again.

Håper alle som har nytte av Fridiskusjon bidrar med noen kroner.

https://www.spleis.no/project/325141

Telenors kommunikasjon med kunder.

Svar
Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 478
Sted: Østlandet
Has thanked: 74 times
Been thanked: 62 times

Telenors kommunikasjon med kunder.

Legg inn av HB4596 »

Denne gangen: Telenor, nettvern og AI.

Som sikkert mange har fått merke så har Telenor innført nettvern+ med de konsekvenser at mye eller det meste er blokkert avhengig hva man driver med.
Man får ikke et valg om å fortsette etter en advarsel. Det er totalblokk, det er ikke mulig å komme rundt.

Telenor har en løsning på problemet etter å ha klikket på linken 20 ganger, da får man beskjed om å logge på routeren og gjøre ditt og datt.
Men løsningen er ikke mulig å få gjennomført med den routeren. Så hva gjør man? Jo man logger på mine sider hos Telenor. Hva finner man der?
En ungjennomtrengelig mur som man ikke kommer rundt. Ingen mulighet for å sende et skjema, ingen mail-adresse. ingenting for kommunikasjon.
Heldigvis ligger det en chatbo Telmi nederst i hjørnet, klar til bruk.

Her snakker vi: En AI som ser ut til å være programmert i forrige årtusen. En AI som ikke husker mer en setning ad gangen.
En AI som ikke vet hva en feilsituasjon kan gjøre, for den er kun programmert for å hjelpe til selvhjelp med løsninger som kanskje ikke alle har.
Vel totalt ubrukelig minutter ble brukt på Telmi.

Jeg gir opp. Det blir snart en annen leverandør som tar seg bryet med å ha kunder.


HB

► Show Spoiler



Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Data & Internett Generelt»