Jeg skifter mening etter dette innlegget. Du har rett. Trodde kontrakten hans gikk ut nå til sommeren, og at han var yngre.Ghost skrev: ↑ons mai 24, 2023 1:15 amKunne ikke vært mer uenig. At han er midtbanespiller og fyller 31 år er i seg selv diskvalifiserende, men ser ikke helt hvilke hull han fyller heller. Han er absolutt god på veldig mye, men syns han sliter mer og mer med tempoet og gjør stadig flere feil mot lag som presser høyt. Det hadde ikke sett bedre ut med Verratti mot City... Produserer knapt målpoeng også. Han signerte vel nettopp ny kontrakt også, så må betale overgangssum og høy lønn. Både håper og tror det ikke skjer.
Tviler på at City og Barcelona er veldig interessert, men veldig greit for meg om han ender opp i Barcelona i stedet for Gundogan (som selvsagt også er kortsiktig) og Kimmich.
Selvfølgelig hadde det ikke sett bedre ut med Verratti mot City. Det var så skuffende dårlig av Ancelotti, at jeg aldri kommer til å tilgi han for det. RM hadde mannskap til å gjøre det mye bedre i den kampen. Tenk å sette ut Rudiger etter første kampen i Madrid. Tenk å ikke skreddersy en 4-5-1 med Tchouameni, Alaba/Camavinga, Modric, Valverde og Vin Jr. på midtbanen f.eks. Rodrygo på topp som frisk pust. Rudiger som stopper sammen med Militao.
Ellers ønsker jeg Camavinga opp igjen på midtbanen. Da får man heller hente inn en ny god/decent back. Har alltid vært litt fan av Mendy. Han er bra trent, kvikk og rask. Dessverre har det gått litt skeis utover i hans karriere i den spanske hovedstad.
Joshua Kimmich, 28 år, JA TAKK!
NB: Bellingham er ikke klar enda (Husk Mbappe, som var 99 % klar)