That time of the year again.

Håper alle som har nytte av Fridiskusjon bidrar med noen kroner.

https://www.spleis.no/project/325141

Real Madrid CF - klubbtråd

Svar
Koffer
Has thanked: 61 times
Been thanked: 69 times

Re: Real Madrid CF - klubbtråd

Legg inn av Koffer »

Ghost skrev: ons mai 24, 2023 1:15 am
Koffer skrev: tir mai 23, 2023 11:25 pm Marco Verratti hadde vært en god signering i sommer. Skal vel forlate PSG, og har vel ikke lagt skjul på hans fasinasjon for de hvite. City, Barca også med.
Kunne ikke vært mer uenig. At han er midtbanespiller og fyller 31 år er i seg selv diskvalifiserende, men ser ikke helt hvilke hull han fyller heller. Han er absolutt god på veldig mye, men syns han sliter mer og mer med tempoet og gjør stadig flere feil mot lag som presser høyt. Det hadde ikke sett bedre ut med Verratti mot City... Produserer knapt målpoeng også. Han signerte vel nettopp ny kontrakt også, så må betale overgangssum og høy lønn. Både håper og tror det ikke skjer.

Tviler på at City og Barcelona er veldig interessert, men veldig greit for meg om han ender opp i Barcelona i stedet for Gundogan (som selvsagt også er kortsiktig) og Kimmich.
Jeg skifter mening etter dette innlegget. Du har rett. Trodde kontrakten hans gikk ut nå til sommeren, og at han var yngre.

Selvfølgelig hadde det ikke sett bedre ut med Verratti mot City. Det var så skuffende dårlig av Ancelotti, at jeg aldri kommer til å tilgi han for det. RM hadde mannskap til å gjøre det mye bedre i den kampen. Tenk å sette ut Rudiger etter første kampen i Madrid. Tenk å ikke skreddersy en 4-5-1 med Tchouameni, Alaba/Camavinga, Modric, Valverde og Vin Jr. på midtbanen f.eks. Rodrygo på topp som frisk pust. Rudiger som stopper sammen med Militao.

Ellers ønsker jeg Camavinga opp igjen på midtbanen. Da får man heller hente inn en ny god/decent back. Har alltid vært litt fan av Mendy. Han er bra trent, kvikk og rask. Dessverre har det gått litt skeis utover i hans karriere i den spanske hovedstad.

Joshua Kimmich, 28 år, JA TAKK!

NB: Bellingham er ikke klar enda (Husk Mbappe, som var 99 % klar)

Milfern
Has thanked: 6 times
Been thanked: 11 times

Legg inn av Milfern »

Soldado skrev: ons mai 24, 2023 7:02 pm Interessant take angående Nagelsmann til Real fra Tifo. Har troen på tyskeren. Særlig med troppen og midtbanen man vil mønstre neste sesong.

Men vi går nok mot nok en sesong med Ancelotti. Er for godt likt av spillerne, og vil nok ikke gå av før kontrakten er over.
Etter Ancelotti stemmer jeg for Xabi Alonso. Rett og slett.

Brukeravatar
startelver
Sted: Digital nomade
Has thanked: 2377 times
Been thanked: 1495 times

Legg inn av startelver »

Det De Zerbi får til med Brighton er helt latterlig. Kan fort bli en ettertraktet manager.

Ghost
Has thanked: 96 times
Been thanked: 143 times

Legg inn av Ghost »

Milfern skrev: ons mai 24, 2023 10:19 pm
Soldado skrev: ons mai 24, 2023 7:02 pm Interessant take angående Nagelsmann til Real fra Tifo. Har troen på tyskeren. Særlig med troppen og midtbanen man vil mønstre neste sesong.

Men vi går nok mot nok en sesong med Ancelotti. Er for godt likt av spillerne, og vil nok ikke gå av før kontrakten er over.
Etter Ancelotti stemmer jeg for Xabi Alonso. Rett og slett.
Enig i at det er bedre. En trener i Madrid trenger respekt i garderoben. Usikker på om Nagelsmann får det med sin alder og Bayern-perioden. Alonso får det pga. sin historie som spiller.

Men må selvsagt levere ett år til i Leverkusen.

Soldado
Has thanked: 9 times
Been thanked: 23 times

Legg inn av Soldado »

Milfern skrev: ons mai 24, 2023 10:19 pm Etter Ancelotti stemmer jeg for Xabi Alonso. Rett og slett.
Ikke helt enig, men så lenge det ikke blir en ny runde med Zidane skal jeg være fornøyd.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Koffer skrev: ons mai 24, 2023 10:19 pm Har alltid vært litt fan av Mendy. Han er bra trent, kvikk og rask. Dessverre har det gått litt skeis utover i hans karriere i den spanske hovedstad.
Enig. Liker Mendy, men han har blitt ekstremt plaget av skader, samtidig som han tilfører svært lite offensivt. Men jeg tror ikke jeg ville solgt franskmannen i sommer. Fin rotasjonsspiller når han er skadefri.

Brukeravatar
Jolla
Has thanked: 284 times
Been thanked: 1098 times

Legg inn av Jolla »

I am once again asking for your aid.

Vi klarte å drite oss ut og slippe Espanyol til tre mål mot slutten på onsdag. Dermed så trenger jeg IGJEN at dere avgir poeng, denne gang mot Mendilibar sitt Sevilla.

Ikke bare hjelper dere da oss med å komme på andreplass, men dere hjelper også Sevilla med å potensielt sett ta en Europa-plass (hvis de taper EL-finalen).

Soldado

Legg inn av Soldado »

Asensio virker å forlate klubben i sommer. Da er det syltynt fremover i banen. Sjekkheftet må ut.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Jolla skrev: fre mai 26, 2023 12:32 am I am once again asking for your aid.

Vi klarte å drite oss ut og slippe Espanyol til tre mål mot slutten på onsdag. Dermed så trenger jeg IGJEN at dere avgir poeng, denne gang mot Mendilibar sitt Sevilla.

Ikke bare hjelper dere da oss med å komme på andreplass, men dere hjelper også Sevilla med å potensielt sett ta en Europa-plass (hvis de taper EL-finalen).
We're on it.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Rodrygo - sesongens spiller.

Brukeravatar
startelver
Sted: Digital nomade
Has thanked: 2377 times
Been thanked: 1495 times

Legg inn av startelver »

Du bare vet at det vil skje noe med Rodrygo på banen, ingen tvil om det, fått en stjernestatus uten like nå. Bare å glede seg til fortsettelsen.

peraleks
Has thanked: 242 times
Been thanked: 540 times

Legg inn av peraleks »

Soldado skrev: lør mai 27, 2023 9:55 pm Rodrygo - sesongens spiller.
Fantastiske mål i dag, blir spennende nå om han holder dette opp til neste sesong.

Asensio ser faktisk ut til å være tapt ja, brudd på kontraktsforhandlinger.
Det er temmelig tragisk egentlig, han er pdd. den eneste backupen vi har i angrep som faktisk kan produsere mål.

Svar