Er det godt nok for Rbk, så må det vel være godt nok for VIF?
Jeg derimot, godter meg ikke i det hele tatt nå. Overhodet ikke...
Det er nå søn mai 28, 2023 12:48 am
Er det godt nok for Rbk, så må det vel være godt nok for VIF?
Legg inn av Henningsen »
Jo høyere de henger, jo hardere faller de..
Legg inn av Henningsen »
Har han utslitte knær?LeSorcier skrev: ↑tor mai 25, 2023 9:34 pm Kan dette være en mann for Enga? Aldrende og dyr i drift er jo sjeldent et problem for VIF.
https://www.vg.no/sport/fotball/i/l3Xrj ... -legge-opp
Litt værre for RBK som har spilt nitrist fotball hele sesongen og fortsetter mot amatørlag.
Hæ? Så du ønsker deg ikke et artig byderby? Dummeste jeg har hørt
Jeg vil helst ha enklest mulig motstand hver runde, slik at vi kanskje har mulighet til å vinne noe igjen for første gang siden 2008.
Vi har vel ikke kommet dit at vi frykter et andredivisjonslag? Blir bare gøy å knuse Lyndzk skrev: ↑tor mai 25, 2023 10:09 pmJeg vil helst ha enklest mulig motstand hver runde, slik at vi kanskje har mulighet til å vinne noe igjen for første gang siden 2008.
Det var jævlig gøy på Ullevål den dagen.
Holder vi med samme fotballlagDeila skrev: ↑tor mai 25, 2023 10:20 pmVi har vel ikke kommet dit at vi frykter et andredivisjonslag? Blir bare gøy å knuse Lyn![]()
Ølboksene som stod igjen etter nach på stadion. Klubben var nesten i rød sone da, så spillerne hadde ikke råd til bedre.Henningsen skrev: ↑tor mai 25, 2023 9:46 pmHva er det..?
Velger å kutte innlegget ditt der, etterrettelig som jeg er.
Jeg tror vi har bedre sjangs mot Lyn hvor gutta er fult skjerpet, kontra et dårligere lag hvor vi ikke møter opp. Bare se hvor sløvt det var i går mot Råde. Vi har møtt Lyn flere ganger de siste årene i cupen og vunnet hver gang. Flere av kampene har vært komfortable seiere også.dzk skrev: ↑tor mai 25, 2023 10:23 pmHolder vi med samme fotballlag? Vi roter jo oss bort mot lag i lavere divisjoner nesten hvert år.
Første cupkampen etter at Lyn hadde gått konk gikk jo nesten galt.. var heldige med dømminga der og da rota de nede i 4 div eller noe?
Legg inn av Henningsen »
Jeg tenkte egentlig mest for vår egen del altså .
Legg inn av startelver »
Det derbyspøkelset er vel ikke særlig aktuelt lenger og begravd for lengst. Nå er det heller omvendt.startelver skrev: ↑fre mai 26, 2023 1:15 pm Flotte greier . på tide med et skikkelig derby!
► Show Spoiler
Legg inn av startelver »
Nei du sier ikke det, trodde vi levde i 2009. .Deila skrev: ↑fre mai 26, 2023 3:52 pmDet derbyspøkelset er vel ikke særlig aktuelt lenger og begravd for lengst. Nå er det heller omvendt.startelver skrev: ↑fre mai 26, 2023 1:15 pm Flotte greier . på tide med et skikkelig derby!
► Show Spoiler
Var usikker på om du mente det, eller skulle korrigere meg til at vi tross alt bare har tatt en pokal de siste 16 årene.Henningsen skrev: ↑fre mai 26, 2023 8:28 am Jeg tenkte egentlig mest for vår egen del altså .
Jeg tror de færreste i Enga husker hvordan slike ser ut.
Eeeh, pokaler altså... Ølbokser tror jeg vi ser nok av![]()
Legg inn av Henningsen »
He he, dette sleivsparket var rettet mot oss selv.Tjaaah skrev: ↑fre mai 26, 2023 8:46 pmVar usikker på om du mente det, eller skulle korrigere meg til at vi tross alt bare har tatt en pokal de siste 16 årene.Henningsen skrev: ↑fre mai 26, 2023 8:28 am Jeg tenkte egentlig mest for vår egen del altså .
Jeg tror de færreste i Enga husker hvordan slike ser ut.
Eeeh, pokaler altså... Ølbokser tror jeg vi ser nok av![]()
Det er nok fortsatt flere ølbokser enn pokaler, i begge leirer.
You need to be a member in order to post a reply
Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute
Gå tilbake til «Fotball - Norsk»