Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: ons mai 24, 2023 10:03 pm
K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 10:02 pm
BrannLFC skrev: ons mai 24, 2023 9:57 pm Sandefjord eneste Eliteserielag som røk ut idag.
Jepp, men Sarp, FKH, VIF og Glimt spiller i morgen.
Når er trekningen til 2.runde?
Kampene i 2 runde trekkes ikke, men settes opp slik som i 1 runde, for å få flest mulige lokale oppgjør. Mener oppsettet gjøres etter kampene i morgen er spilt :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Heldigvis virker det som det er lite action med spillere ut og inn nå i pausen, ingen spenstige prisendringer i dag heller.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor mai 25, 2023 10:35 am Heldigvis virker det som det er lite action med spillere ut og inn nå i pausen, ingen spenstige prisendringer i dag heller.
Fint å se at folk holder seg rolig!

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 9:15 pm
clivewarren skrev: ons mai 24, 2023 11:19 am
K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 10:59 am

Fin plan! Men du vurderer ikke Faris inn for TLO nå? Personlig synes jeg det blir litt i overkant å sitte med to x lsk på topp..😊
Blir kanskje det, men må jo tørre å satse litt. Faris var eid av 11,8% i forrige. Kommer nok til å stige en del mot denne, men ser ikke for meg at mange kjører bindet på han fremover Pelle. Så vil jo ikke straffe meg altfor mye. Har to veldig fine kamper nå(og fremover også for så vidt), så kan i verste fall bytte meg til Faris om 2 runder.
Har du gjort byttene eller ikke? TLO ut med skade!
Neida. Venter alltid til frist. Hvis det ikke er noe man må gjøre da, pga prisendringer. Tror uansett jeg fikk litt kalde føtter. Om han blir klar eller ikke. Misset 4 kjempesjanser igjen i går. Vet ikke jeg orker å gå fra Salvesen til det der. Tror ikke det er så bra for min mentale helse :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

clivewarren skrev: tor mai 25, 2023 10:52 am Neida. Venter alltid til frist. Hvis det ikke er noe man må gjøre da, pga prisendringer. Tror uansett jeg fikk litt kalde føtter. Om han blir klar eller ikke. Misset 4 kjempesjanser igjen i går. Vet ikke jeg orker å gå fra Salvesen til det der. Tror ikke det er så bra for min mentale helse :)
Salvesen er, sammen med Mvuka, den mest frustrerende ESF-spilleren jeg kan huske siste par sesongene. Blomberg kommer til å bevege seg opp der om han fortsetter som nå.

Faris har tidligere vært tilsvarende frustrerende, men kan se ut til å ha funnet noe nå.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Lew_Ashby skrev: tor mai 25, 2023 10:53 am
clivewarren skrev: tor mai 25, 2023 10:52 am Neida. Venter alltid til frist. Hvis det ikke er noe man må gjøre da, pga prisendringer. Tror uansett jeg fikk litt kalde føtter. Om han blir klar eller ikke. Misset 4 kjempesjanser igjen i går. Vet ikke jeg orker å gå fra Salvesen til det der. Tror ikke det er så bra for min mentale helse :)
Salvesen er, sammen med Mvuka, den mest frustrerende ESF-spilleren jeg kan huske siste par sesongene. Blomberg kommer til å bevege seg opp der om han fortsetter som nå.

Faris har tidligere vært tilsvarende frustrerende, men kan se ut til å ha funnet noe nå.
Eller hva med hele norges Reece James, Kristoffer Haugen? Spilleklar nå og med mål i går til og med. Sandefjord hjemme i neste. Må bli en 15-poenger det?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

clivewarren skrev: tor mai 25, 2023 10:57 am Eller hva med hele norges Reece James, Kristoffer Haugen? Spilleklar nå og med mål i går til og med. Sandefjord hjemme i neste. Må bli en 15-poenger det?
Stemmer det, jævla Kristoffer Haugen er i den kategorien også. Hadde han holdt seg noenlunde tilgjengelig, type 8 av 10 kamper, så hadde han fort kostet 8.0 og vært eiet av 85%. Fyren er livsfarlig offensivt i den vingbackrollen sin.

Orker ikke Haugen-bingo.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Lew_Ashby skrev: tor mai 25, 2023 10:53 am
clivewarren skrev: tor mai 25, 2023 10:52 am Neida. Venter alltid til frist. Hvis det ikke er noe man må gjøre da, pga prisendringer. Tror uansett jeg fikk litt kalde føtter. Om han blir klar eller ikke. Misset 4 kjempesjanser igjen i går. Vet ikke jeg orker å gå fra Salvesen til det der. Tror ikke det er så bra for min mentale helse :)
Salvesen er, sammen med Mvuka, den mest frustrerende ESF-spilleren jeg kan huske siste par sesongene. Blomberg kommer til å bevege seg opp der om han fortsetter som nå.

Faris har tidligere vært tilsvarende frustrerende, men kan se ut til å ha funnet noe nå.
Syns hele Molde stallen kan være frustrerende. Linnes er vel untaket. Eriksen og Brynhildsen hadde vel tosifra med kjempesjangser hver i dobbelt runden. Når man i tilegg valgte å sette kapteinsbåndet på Ola B så ble det ikke mye hårstrå igjen.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Virker som TLO kan bli ute noen uker. Tobias Svendsen til 5,9 kan bli en Joker i hans fravær. Hat trick fra spissplass i cupen i går.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Skywalker skrev: tor mai 25, 2023 12:51 pm Virker som TLO kan bli ute noen uker. Tobias Svendsen til 5,9 kan bli en Joker i hans fravær. Hat trick fra spissplass i cupen i går.
Veldig interessant ja. Liker spilleren svært godt også, synes han ofte er kjempeaktiv når han kommer inn. Nesten rørende å se at han har klart å komme tilbake etter å ha hatt det tungt.

Starter han på topp mot HamKam og det kommer meldinger om at TLO er ute i 2-3 uker så er Svendsen plutselig aktuell. Da kan det bli 3-4-3 med 3xBG på midtbanen sammen med Breivik. Tror Svendsen kan passe fint med Adams, men spiller han ikke da mer en slags venstrekant i 3-4-2-1 enn på topp?

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Lew_Ashby skrev: tor mai 25, 2023 1:02 pm
Skywalker skrev: tor mai 25, 2023 12:51 pm Virker som TLO kan bli ute noen uker. Tobias Svendsen til 5,9 kan bli en Joker i hans fravær. Hat trick fra spissplass i cupen i går.
Veldig interessant ja. Liker spilleren svært godt også, synes han ofte er kjempeaktiv når han kommer inn. Nesten rørende å se at han har klart å komme tilbake etter å ha hatt det tungt.

Starter han på topp mot HamKam og det kommer meldinger om at TLO er ute i 2-3 uker så er Svendsen plutselig aktuell. Da kan det bli 3-4-3 med 3xBG på midtbanen sammen med Breivik. Tror Svendsen kan passe fint med Adams.
Blir vel 3-5-2 Hvis du skal ha 3xGlimt og Breivik.
Svendsen er registrert som midtbane. Noe som kan gjøre han enda mer aktuell.
Jeg også liker han godt. Er noe "Brasiliansk" :D over drible ferdighetene hans.
Tror selv de mest innbarka Enga supporterne ønsker at han skal lykkes.

Har nok brukt byttene mine før runde 8, men er aktuell for meg i runde 9 hvis han spiller på topp mot Ham-Kam. Eneste problemet er at jeg egentlig ikke har lyst å ta ut noen av de jeg har på midten.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Skywalker skrev: tor mai 25, 2023 1:10 pm Blir vel 3-5-2 Hvis du skal ha 3xGlimt og Breivik.
Svendsen er registrert som midtbane. Noe som kan gjøre han enda mer aktuell.
Herregud, jeg er begrenset. Selvsagt 3-5-2.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Lew_Ashby skrev: tor mai 25, 2023 1:02 pm
Skywalker skrev: tor mai 25, 2023 12:51 pm Virker som TLO kan bli ute noen uker. Tobias Svendsen til 5,9 kan bli en Joker i hans fravær. Hat trick fra spissplass i cupen i går.
Veldig interessant ja. Liker spilleren svært godt også, synes han ofte er kjempeaktiv når han kommer inn. Nesten rørende å se at han har klart å komme tilbake etter å ha hatt det tungt.

Starter han på topp mot HamKam og det kommer meldinger om at TLO er ute i 2-3 uker så er Svendsen plutselig aktuell. Da kan det bli 3-4-3 med 3xBG på midtbanen sammen med Breivik. Tror Svendsen kan passe fint med Adams, men spiller han ikke da mer en slags venstrekant i 3-4-2-1 enn på topp?
Hvis Lehne Olsen er ute med skade, så går LSK over på den tradisjonelle 3-4-3 som de spilte mye av i fjor med en spiss.

Da har du Åsen - Adams - Ibrahimaj på topp. Så Svendsen er nok litt bak i køen der.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Sir-Alex skrev: tor mai 25, 2023 2:16 pm
Lew_Ashby skrev: tor mai 25, 2023 1:02 pm
Skywalker skrev: tor mai 25, 2023 12:51 pm Virker som TLO kan bli ute noen uker. Tobias Svendsen til 5,9 kan bli en Joker i hans fravær. Hat trick fra spissplass i cupen i går.
Veldig interessant ja. Liker spilleren svært godt også, synes han ofte er kjempeaktiv når han kommer inn. Nesten rørende å se at han har klart å komme tilbake etter å ha hatt det tungt.

Starter han på topp mot HamKam og det kommer meldinger om at TLO er ute i 2-3 uker så er Svendsen plutselig aktuell. Da kan det bli 3-4-3 med 3xBG på midtbanen sammen med Breivik. Tror Svendsen kan passe fint med Adams, men spiller han ikke da mer en slags venstrekant i 3-4-2-1 enn på topp?
Hvis Lehne Olsen er ute med skade, så går LSK over på den tradisjonelle 3-4-3 som de spilte mye av i fjor med en spiss.

Da har du Åsen - Adams - Ibrahimaj på topp. Så Svendsen er nok litt bak i køen der.
Er det sikkert?
Ble spilt med to spisser mot Sarpsborg selv om TLO var på benk(Adams - Ibrahimaj). De spilte med to spisser i går med Adams på benk.(TLO - Neto)Svendsen ble slik jeg forsto dyttet opp som spiss når TLO måtte ut med skade. Når Svendsen i tillegg serverer hat trick så syns jeg det er merkelig hvis de plutselig går tilbake til fjorårets formasjon.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: tor mai 25, 2023 10:52 am
K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 9:15 pm
clivewarren skrev: ons mai 24, 2023 11:19 am

Blir kanskje det, men må jo tørre å satse litt. Faris var eid av 11,8% i forrige. Kommer nok til å stige en del mot denne, men ser ikke for meg at mange kjører bindet på han fremover Pelle. Så vil jo ikke straffe meg altfor mye. Har to veldig fine kamper nå(og fremover også for så vidt), så kan i verste fall bytte meg til Faris om 2 runder.
Har du gjort byttene eller ikke? TLO ut med skade!
Neida. Venter alltid til frist. Hvis det ikke er noe man må gjøre da, pga prisendringer. Tror uansett jeg fikk litt kalde føtter. Om han blir klar eller ikke. Misset 4 kjempesjanser igjen i går. Vet ikke jeg orker å gå fra Salvesen til det der. Tror ikke det er så bra for min mentale helse :)
Fornuftig! Hva med Salvesen - Faris? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor mai 25, 2023 11:00 am
clivewarren skrev: tor mai 25, 2023 10:57 am Eller hva med hele norges Reece James, Kristoffer Haugen? Spilleklar nå og med mål i går til og med. Sandefjord hjemme i neste. Må bli en 15-poenger det?
Stemmer det, jævla Kristoffer Haugen er i den kategorien også. Hadde han holdt seg noenlunde tilgjengelig, type 8 av 10 kamper, så hadde han fort kostet 8.0 og vært eiet av 85%. Fyren er livsfarlig offensivt i den vingbackrollen sin.

Orker ikke Haugen-bingo.
Haugen starter vel på benk på mandag eller ikke i tropp :lol: :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: tor mai 25, 2023 3:14 pm
Sir-Alex skrev: tor mai 25, 2023 2:16 pm
Lew_Ashby skrev: tor mai 25, 2023 1:02 pm
Veldig interessant ja. Liker spilleren svært godt også, synes han ofte er kjempeaktiv når han kommer inn. Nesten rørende å se at han har klart å komme tilbake etter å ha hatt det tungt.

Starter han på topp mot HamKam og det kommer meldinger om at TLO er ute i 2-3 uker så er Svendsen plutselig aktuell. Da kan det bli 3-4-3 med 3xBG på midtbanen sammen med Breivik. Tror Svendsen kan passe fint med Adams, men spiller han ikke da mer en slags venstrekant i 3-4-2-1 enn på topp?
Hvis Lehne Olsen er ute med skade, så går LSK over på den tradisjonelle 3-4-3 som de spilte mye av i fjor med en spiss.

Da har du Åsen - Adams - Ibrahimaj på topp. Så Svendsen er nok litt bak i køen der.
Er det sikkert?
Ble spilt med to spisser mot Sarpsborg selv om TLO var på benk(Adams - Ibrahimaj). De spilte med to spisser i går med Adams på benk.(TLO - Neto)Svendsen ble slik jeg forsto dyttet opp som spiss når TLO måtte ut med skade. Når Svendsen i tillegg serverer hat trick så syns jeg det er merkelig hvis de plutselig går tilbake til fjorårets formasjon.
Jeg blir også overrasket om de ikke fortsetter i 3 5 2 selv med TLO ute. Dumt vi ikke får lagoppstilling mot HamKam.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: tor mai 25, 2023 4:50 pm
Skywalker skrev: tor mai 25, 2023 3:14 pm
Sir-Alex skrev: tor mai 25, 2023 2:16 pm

Hvis Lehne Olsen er ute med skade, så går LSK over på den tradisjonelle 3-4-3 som de spilte mye av i fjor med en spiss.

Da har du Åsen - Adams - Ibrahimaj på topp. Så Svendsen er nok litt bak i køen der.
Er det sikkert?
Ble spilt med to spisser mot Sarpsborg selv om TLO var på benk(Adams - Ibrahimaj). De spilte med to spisser i går med Adams på benk.(TLO - Neto)Svendsen ble slik jeg forsto dyttet opp som spiss når TLO måtte ut med skade. Når Svendsen i tillegg serverer hat trick så syns jeg det er merkelig hvis de plutselig går tilbake til fjorårets formasjon.
Jeg blir også overrasket om de ikke fortsetter i 3 5 2 selv med TLO ute. Dumt vi ikke får lagoppstilling mot HamKam.
Ja, men blir uansett ikke aktuelt for meg før runde 9. Ikke sikkert da eller. Er han spiss mot Ham-Kam så må jeg ta på tenkecapsen. Spesielt hvis han leverer. Er liksom ingen jeg vil ta ut av midtbanen nå. Måtte blitt Nypan, men RBK - Ham Kam i runde 9.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: tor mai 25, 2023 4:59 pm
K-Torget skrev: tor mai 25, 2023 4:50 pm
Skywalker skrev: tor mai 25, 2023 3:14 pm
Er det sikkert?
Ble spilt med to spisser mot Sarpsborg selv om TLO var på benk(Adams - Ibrahimaj). De spilte med to spisser i går med Adams på benk.(TLO - Neto)Svendsen ble slik jeg forsto dyttet opp som spiss når TLO måtte ut med skade. Når Svendsen i tillegg serverer hat trick så syns jeg det er merkelig hvis de plutselig går tilbake til fjorårets formasjon.
Jeg blir også overrasket om de ikke fortsetter i 3 5 2 selv med TLO ute. Dumt vi ikke får lagoppstilling mot HamKam.
Ja, men blir uansett ikke aktuelt for meg før runde 9. Ikke sikkert da eller. Er han spiss mot Ham-Kam så må jeg ta på tenkecapsen. Spesielt hvis han leverer. Er liksom ingen jeg vil ta ut av midtbanen nå. Måtte blitt Nypan, men RBK - Ham Kam i runde 9.
:)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Grønbæk er den eneste "faste" offensive fra Glimt som starter cup-kampen i kveld. Og Lode eneste defensive av de faste som starter.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Grønbæk med scoring.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

2 runde i cupen (1. juni):

Skjervøy – Alta
Tromsdalen – Tromsø
Mjølner – HamKam
Junkeren – Bodø/Glimt
Melhus – Molde
Byåsen – Aalesund
Strindheim - Ranheim
Stjørdals/Blink – Rosenborg
Levanger – Kristiansund
Brattvåg – Hødd
Fjøra – Brann
Lysekloster - Sogndal
Fana – Åsane
Stord – Haugesund
Sotra – Sandnes Ulf
Vidar – Viking
Vard Haugesund – Bryne
Arendal – Jerv
Notodden – Odd
Halsen - Start
FK Eik Tønsberg 871 – Strømsgodset
Ørn Horten – Fredrikstad
Gjøvik/Lyn - Kongsvinger
Gjelleråsen – KFUM
Ull/Kisa – Lillestrøm
Strømmen - Mjøndalen
Frigg – Sarpsborg 08
Bærum – Skeid
Lyn 1896 FK – Vålerenga
Grorud – Raufoss
Kjelsås – Stabæk
Kvik Halden - Moss

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

De Wahl melder at Slavia Praha har budt på Wallem. Odd ønsker en høyere sum.

https://www.nettavisen.no/sport/nettavi ... 95-1111627

guru

Legg inn av guru »

Noe status på Blomberg? Ser han er merket på spillet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: fre mai 26, 2023 6:33 am Noe status på Blomberg? Ser han er merket på spillet.
Horneland uttalte før kampen onsdag mot Frøya at Blomberg kun var den ene av de fem som mistet den kampen som KUNNE rekke RBK mandag.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Melgalvis faktisk. Ikke ideelt, trodde han skulle holde seg rolig.

↘️ Garnås, Lillestrøm: 4.9m
↘️ Melgalvis, Hamkam: 4.9m

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Lew_Ashby skrev: fre mai 26, 2023 9:47 am Melgalvis faktisk. Ikke ideelt, trodde han skulle holde seg rolig.

↘️ Garnås, Lillestrøm: 4.9m
↘️ Melgalvis, Hamkam: 4.9m
Begge disse nedgangene er litt overaskende. Syns det er litt merkelig å ta ut Garnås nå som programmet til LSK ser ganske fint ut.
Mulig folk kvitter seg med disse for å hoppe på Utvik og Soltvedt.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Sery Larsen flagget. Ikke bra. Har han på benk denne runden uansett, men er tiltenkt inn mot Ålesund i runde 9.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hehe. Lagverdien min snart 100% i dass. Blir fint å få ut Cornic på mandag.

↗️ Heltne Nilsen, Brann: 5.4m

↘️ Heggebø, Brann: 7.2m
↘️ Tounekti, FK Haugesund: 5.3m
↘️ Gjengaar, Odd: 6.3m
↘️ Rogers, Rosenborg: 5.4m
↘️ Cornic, Rosenborg: 5.8m
↘️ Dunsby, Sandefjord: 5.7m
↘️ Lunding, Aalesunds FK: 5.8m

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre mai 26, 2023 9:53 am
Lew_Ashby skrev: fre mai 26, 2023 9:47 am Melgalvis faktisk. Ikke ideelt, trodde han skulle holde seg rolig.

↘️ Garnås, Lillestrøm: 4.9m
↘️ Melgalvis, Hamkam: 4.9m
Begge disse nedgangene er litt overaskende. Syns det er litt merkelig å ta ut Garnås nå som programmet til LSK ser ganske fint ut.
Mulig folk kvitter seg med disse for å hoppe på Utvik og Soltvedt.
Enig!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»