Tenkte å starte opp med ei anbefaling til fans av voksenanimerte filmer:

The Big Bang (1987) av Picha
"Ah, super-shit!"
Aka Le Big-Bang aka Der Grosse Knall osv, er ei ellevill, sexy og meget morsom animert sex-komedie hvor menneskehetens skjebne ligger i hendene på en kåt søppelmann ved navn Fred, og der alt står på spill, ei gang i fremtiden, og hvor krigen mellom kjønnene har nådd et kokepunkt, hvor den mannlige siden har bestemt seg for å slå knock-out på sine kvinnelige fiender der holder hus i kontinentet ved navn Vaginia, og der med sin penis-lignende rakett "the big one" vil avgjøre krigen en gang for alle!
Under ei tur til Sverige tilbake i sommer 2017, kom jeg ved ei "tilfeldighet" over en DVD boks av den belgiske tegneserieartisten Picha og hans vanvittige og frekke voksne animasjonsfilmer, og der høydepunktene var helt klart Tarzoon, Shame of the Jungle og The Big Bang, der navn som John Belushi og Bill Murray samt Johnny Weismuller Jr, dukker opp på veien.
Disse to filmene var i mine øyne total overlegne i frekkhet og lavpanna humor, sammenlignet med for eksempel Ralph Bakshi sine filmer fra samme tid, og jeg vurderer om jeg ikke skal gå til innkjøp av Picha og hans siste film, utgitt for knapt et par år sia, og der Snehvit og de syv dverger visstnok får kjørt seg i en frekk "oppdatering".
Nei, dette er helt klart min type voksen animert film, og jeg lo godt og lenge av de utallige og vanvittige scenene som finner sted i krigen mellom menn og kvinner.