Eliteserien Fantasy 2023
-
mashadar
Re: Eliteserien Fantasy 2023
Må være ok fornøyd med lysegrønn pil når jeg verken har Adams eller Faris. Reddes av bl.a. Heltne Nilsen og CS på Henriksen. Det viste seg å være et riktig valg å benke Utvik.
Har 2 gratis bytter til neste runde, men er usikker på hva jeg vil gjøre. Nærliggende å få ut Vetlesen, og oppgradere Høgh til Faris. Spørsmålet er hvem jeg tar inn for Vetlesen på midtbanen. Kan bruke opptil ca 7.5M (avhengig av prisendringer). Erlien eller en S08-midtbane bør være mest aktuelt, men vet ikke om jeg helt stoler på noen av dem. Lundquist har blitt veldig hypet i Eliterådet, men han har ikke levert all verden. Baah har det heller ikke helt løsnet for.
Eventuelt kan jeg gi Vetlesen en siste sjanse og nøye meg med å bruke et bytte i forsvar. Kan være lurt å fortsatt ha 2 FT til etter landslagspausen.
Har 2 gratis bytter til neste runde, men er usikker på hva jeg vil gjøre. Nærliggende å få ut Vetlesen, og oppgradere Høgh til Faris. Spørsmålet er hvem jeg tar inn for Vetlesen på midtbanen. Kan bruke opptil ca 7.5M (avhengig av prisendringer). Erlien eller en S08-midtbane bør være mest aktuelt, men vet ikke om jeg helt stoler på noen av dem. Lundquist har blitt veldig hypet i Eliterådet, men han har ikke levert all verden. Baah har det heller ikke helt løsnet for.
Eventuelt kan jeg gi Vetlesen en siste sjanse og nøye meg med å bruke et bytte i forsvar. Kan være lurt å fortsatt ha 2 FT til etter landslagspausen.
-
Kapteinhivoghoi
Da endte det med 84 poeng , og opp fra 1332 til 999 OVR. Neste runde er dilemmaet, cappe Faris eller Pelle ??? Da selvsagt at Pelle starter og er fresh.
-
Skywalker
Skywalker, hvorfor tror du det kan bli stygt for LSK borte mot Brann ? Selv om de vant 3 - 1 over AaFK idag, var de ikke videre skarpe foran mål. Det var jo Barmen med kjeftbruken mot dommer som ble tungen på vektskålen for at Brann vant. Brann skal opp igjen Torsdag i cupen mot aaFK, og selv med rotasjoner i laget, har jo LSK hele uken fri. Tror faktisk den seriekampen blir ganske tett og målfattig jeg da.Kapteinhivoghoi skrev: søn jun 04, 2023 9:44 pm [Takker.
Vurderer Brice inn for Dragsnes kun for en runde. evt. tilbake til runde 11.
Tror det kan bli stygt for LSK borte mot Brann, men de har fine kamper etter det.
Vurderer også Mansverk inn for Nypan, men stresser ikke med det. Benkespillere hos meg uansett.
Uke å tenke på.
[/quote]
Fordi LSK vakler bakover. Mange skadede forsvarsspillere. Helt utrolig at ikke Stabæk scorer flere mål. Spesielt i første omgang.
Brice inn er jo også for at jeg vil ha tre Glimt spillere inn.
Sist redigert av Skywalker den søn jun 04, 2023 10:03 pm, redigert 1 gang totalt.
-
Guest56
Får ikke rå men mulig rodgers -> Næss i tillegg er en god løsningK-Torget skrev: søn jun 04, 2023 9:16 pmJatta + Lundqvist til Faris + en billigere midtbane?Guest56 skrev: søn jun 04, 2023 9:14 pmLaget er
Dyngeland
Linnes - wallem - rodgers - soltvedt - fosnæss
Pelle - grønbæk - FHM - lundqvist - Diop
Finne - adams - Jatta
0,3 ITB noen tips for hvordan han kan på, enkleste er adams -> Faris, men vil jo beholde adams litt til
-
K-Torget
Du har flere fine muligheter her!mashadar skrev: søn jun 04, 2023 9:46 pm Må være ok fornøyd med lysegrønn pil når jeg verken har Adams eller Faris. Reddes av bl.a. Heltne Nilsen og CS på Henriksen. Det viste seg å være et riktig valg å benke Utvik.
Uansett bare vent med byttene til lagoppstillingene kommer på søndag - kan også skje ting i cupen..
-
K-Torget
Kjør på, men kanskje det er andre forsvarere til 4,5 du også kan vurdereGuest56 skrev: søn jun 04, 2023 9:54 pmFår ikke rå men mulig rodgers -> Næss i tillegg er en god løsningK-Torget skrev: søn jun 04, 2023 9:16 pmJatta + Lundqvist til Faris + en billigere midtbane?Guest56 skrev: søn jun 04, 2023 9:14 pm
Laget er
Dyngeland
Linnes - wallem - rodgers - soltvedt - fosnæss
Pelle - grønbæk - FHM - lundqvist - Diop
Finne - adams - Jatta
0,3 ITB noen tips for hvordan han kan på, enkleste er adams -> Faris, men vil jo beholde adams litt til
-
K-Torget
Fin runde, vet ikke hvem jeg capper selv.. Tar en avgjørelse rett før frist på søndagKapteinhivoghoi skrev: søn jun 04, 2023 9:49 pm Da endte det med 84 poeng , og opp fra 1332 til 999 OVR. Neste runde er dilemmaet, cappe Faris eller Pelle ??? Da selvsagt at Pelle starter og er fresh.
-
Skywalker
https://fantasy.eliteserien.no/leagues/auto-join/c8oanoTLee skrev: søn jun 04, 2023 9:49 pm Må vel komme igang med Tippeliga-manager her også
Finnes det en liga her på forum?
-
K-Torget
Ender runden på 85 poeng og oppfra 1500 ovr til ca. 785 ovr. To bytter til neste runde også 
-
Evertonion
Ender også på 85 poeng denne runden. Opp 600 plasser fra 2000 til 1400. Pelle som kaptein var ok, men burde jo spilt Adams. Heltne Nilsen burde vært på banen framfor Horn Myhre, men men.
To bytter til neste runde.
Frister igrunnen å ta inn Mvuka kortvarig.
Kan i tilfelle selge Lundqvist (bare snakk, lite action) + Horn Myhre og ta inn Mvuka og maks 4.5-midtbane.
Venter sannsynligvis til lagoppstillingene kommer. Har litt å gå på i bank, men ikke mye.
Kan i tilfelle selge Lundqvist (bare snakk, lite action) + Horn Myhre og ta inn Mvuka og maks 4.5-midtbane.
Venter sannsynligvis til lagoppstillingene kommer. Har litt å gå på i bank, men ikke mye.
-
vivilo95
Takker!K-Torget skrev: søn jun 04, 2023 8:55 pmSynes du er inne på mye bra her selvvivilo95 skrev: søn jun 04, 2023 8:46 pm Hei! Som rookie Fantasyspiller i år prøver jeg meg her for å få litt tips til laget mitt. Har gjort det greit så langt uten hjelp, men nå står jeg litt fast i veien videre. Setter pris på tips og innspill
Nå som Wolfe og Mvuka snart forsvinner må jeg ha inn erstatning for de. Har også tenkt på å ta ut Pereira og Jatta, og erstatte med noen andre som forhåpentligvis gir bedre uttelling i poengbanken. Fyr gjerne løs med tips, og det er bare å kommentere om det er noe annet jeg bør tenke på å endre også![]()
![]()
Faris må inn, 100%!
-
K-Torget
Hadde avventet bytter til frist pga. vi får lagoppstillingene og cup i mellomEvertonion skrev: søn jun 04, 2023 10:22 pm Ender også på 85 poeng denne runden. Opp 600 plasser fra 2000 til 1400. Pelle som kaptein var ok, men burde jo spilt Adams. Heltne Nilsen burde vært på banen framfor Horn Myhre, men men.
-
K-Torget
vivilo95 skrev: søn jun 04, 2023 10:27 pmTakker!K-Torget skrev: søn jun 04, 2023 8:55 pmSynes du er inne på mye bra her selvvivilo95 skrev: søn jun 04, 2023 8:46 pm Hei! Som rookie Fantasyspiller i år prøver jeg meg her for å få litt tips til laget mitt. Har gjort det greit så langt uten hjelp, men nå står jeg litt fast i veien videre. Setter pris på tips og innspill
Nå som Wolfe og Mvuka snart forsvinner må jeg ha inn erstatning for de. Har også tenkt på å ta ut Pereira og Jatta, og erstatte med noen andre som forhåpentligvis gir bedre uttelling i poengbanken. Fyr gjerne løs med tips, og det er bare å kommentere om det er noe annet jeg bør tenke på å endre også![]()
![]()
Får bare svadasvar fra samboeren min, kompiser og min far som ikke tror jeg gidder å sette meg inn i det fordi jeg er jente. Er heldigvis såpass interessert at det gidder jeg absolutt, så det må gjøres med full innsats.
Faris må inn, 100%!
-
Milwaukee_Bucks_2021
Litt motgang de siste 20 i hovedrunden, men opprettholder Kristiansund-streaken min med OR-forbedring i hver runde. Ledet faktisk Eliteserien Fantasy i et par minutter etter Moumbagnas andre mål, men ender runden på 5. plass. Faris som kaptein ble til slutt mindre bra enn Adams eller Pellegrino, men angrer ikke på at jeg tok sjansen.
Sist redigert av Milwaukee_Bucks_2021 den søn jun 04, 2023 10:42 pm, redigert 1 gang totalt.
-
K-Torget
Rått! Sinnsykt imponerende!Milwaukee_Bucks_2021 skrev: søn jun 04, 2023 10:41 pm Litt motgang de siste 20 i hovedrunden, men opprettholder Kristiansund-streaken min med OR-forbedring i hver runde. Ledet faktisk Eliteserien Fantasy i et par minutter etter Moumbagnas andre mål, men ender runden på 5. plass. Faris som kaptein ble til slutt mindre bra enn Adams eller Pellegrino, men angrer ikke på at jeg tok sjansen.
-
K-Torget
Ca samme antall deltakere som i fjor tror jeg, men kanskje flere som tar det seriøst?
-
guru
Helt sykt at SHN står med 14 poeng mer enn neste Brann-midtbane. De som tok han inn har fått utrolig bra betalt. Bare å gratulere. Kan tyde på at det er veien å gå. Brann får en del straffer.
-
K-Torget
2 gratisbytter og 1,1 i bank. Hva ville dere gjort?
Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Cornic
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta
Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Cornic
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta