Kamptråd Aafk-Brann 3. runde NM
-
eman
Kamptråd Aafk-Brann 3. runde NM
Aafk og Brann møtes i cupoppgjør tre dager etter at Brann vant 3-1 på samme bane.
Her nytter det ikke å spille for ett poeng, så kanskje Aafk våger seg litt høyere i banen denne gangen? Verd å håpe på i hvert fall.
Kampen vises forøvrig på TV2Play.
Her nytter det ikke å spille for ett poeng, så kanskje Aafk våger seg litt høyere i banen denne gangen? Verd å håpe på i hvert fall.
Kampen vises forøvrig på TV2Play.
-
PapaSmurf
Jeg hadde håpet at jeg vente meg til det, men blir ør i hodet av å se på.Tjaaah skrev: ons jun 07, 2023 6:16 pmHaha, ja. Blir litt sjøsyk av å se på, passende nok, på colorline.
-
ablegøye
Nå har SHN mistet ballen 5-6 ganger hvor vi har fått overganger i mot. Han har vært fryktelig svak i dag.
-
Eldon
Kommentator melder at det kan bli vanskelig for hjemmelaget dersom Brann kommer til sjanser, og AaFK ikke klarer å holde på ballen når de får den.
-
GatlingGun
Og så sløser vi med sjansene i tillegg. Nei det blir ikke cup-gull i år.
Hei, vent litt.
Hei, vent litt.
-
TWU
Bare fått med meg kampen bruddvis, men ser svakt ut rett og slett. Bare glimtvis ok. Er vel ikke samme gløden etter å vinne cup nr 2GatlingGun skrev: ons jun 07, 2023 7:33 pm Og så sløser vi med sjansene i tillegg. Nei det blir ikke cup-gull i år.
Hei, vent litt.
-
Tjaaah
Hva er det med deg og 2021-fetish?
-
TWU
Merkelig av dommer, skulle vel vært Brann-frispark.
Brann slipper ekstra kamper utover sesongen, en liten bonus det.
Brann slipper ekstra kamper utover sesongen, en liten bonus det.
-
GatlingGun
Går fort i kjelleren ved det minste tegn til motgang.
-
Eldon
Rart det ble Chelsea på deg. Det der beskriver som kjent 99% av alle poolfans.