CL finale Manchester City vs Inter Milan
-
Shabelle
Re: CL finale Manchester City vs Inter Milan
Går virkelig kampen på tv 2 hovedkanal? Lurer på hvordan det ser ut i kommentarfeltet til tv 2 på Facebook. Det er jo mange grinebitere som haaater sport på tv! De må jo i tillegg forberede seg til 3 uker med Tour de France slik at dag tv programmet de elsker går vekk.
-
kytec
Jeg holdt med fotball, jeg holder ikke med fotball lenger, men noen av de sværeste greiene får jeg med meg.Guttorm123 skrev: lør jun 10, 2023 9:26 pmDet gjør jeg også. Men jeg visste ikke at du holdt med fotball...![]()
Sikkert dobbeltmoralsk eller falskt eller anti woke eller umoralsk, men jeg har sluttet å bry meg det er et herlig liv.
Fuck Pride (men jeg elsker homsene).
-
pigg
City-spillerne er uvørne. Men det skulle bare mangle når vi vet hva som står på spill, og hvor mange ganger City har feilet i denne turneringen.
-
Saturn
Går for meg selv, 500 meter bak den norske saueflokken i kveld. Gogo Inter og BT Sport!
-
Saturn
Facebook i 2023 er boomer-sentral altså. HahahaShabelle skrev: lør jun 10, 2023 9:29 pm Går virkelig kampen på tv 2 hovedkanal? Lurer på hvordan det ser ut i kommentarfeltet til tv 2 på Facebook. Det er jo mange grinebitere som haaater sport på tv! De må jo i tillegg forberede seg til 3 uker med Tour de France slik at dag tv programmet de elsker går vekk.
-
ehall
Det står 4K på TV2 Play, samme kvalitet som strømningen av den vanlige TV2 kanalen. Enten er min TV for dårlig til å vise 4K, eller så sender TV2 4K på begge.
-
Crazy Horse
Morsomt med norske kommentatorer og sjåvinisme. Mathisen etter Haaland sin avslutning absolutt midt på keeper. «God avslutning» sa Mathisen. Er ikke et fotballmål ca 7 ganger 2,40 ?
-
Bjartesen
Tar heller en 360p med litt hakking og 18 popup reklamer, enn å betale for å se shitty
-
rexenes
Har du lært om vinkler på skolen?Crazy Horse skrev: lør jun 10, 2023 9:35 pm Morsomt med norske kommentatorer og sjåvinisme. Mathisen etter Haaland sin avslutning absolutt midt på keeper. «God avslutning» sa Mathisen. Er ikke et fotballmål ca 7 ganger 2,40 ?
-
Enzino
Inter har klart seg overraskende bra så langt.
Dette kan kanskje bli mer spennende enn man hadde trodd?
-
ehall
Og boomer-sentral. Her er det mange fremmedord for min del
-
Saturn
De Bruyne kommer til å bli husket som the best of the rest. Skade er uheldig men en del av gamet, når aldri opp til the likes of Zidane, Modric, Iniesta, Xavi osv slik.
-
Bjartesen
Skjønte ikke helt denne, er det virkelig noen som forventet walkover for City her?Enzino skrev: lør jun 10, 2023 9:38 pm Inter har klart seg overraskende bra så langt.
Inter har faktisk et lag som hadde slått veldig godt ifra seg i PL.