Strømsgodset

Svar
Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Re: Strømsgodset

Legg inn av Daniel »

Syns all sytinga om den kampen er ganske trist.

Veit ikke noe om det med Blå Magi. Skal høre med noen av næringslivsfolka på huset.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: lør jun 10, 2023 2:20 pm Syns all sytinga om den kampen er ganske trist.
All sytingen bunner ut i at klubben legger ned mer tid og resurser på å promotere den vs faktiske kamper. Poster i SoMe om salg på t-skjorter, Johan Hove trener med oss før U21 EM og Tidenes Ælv Classico mens det er en generisk artikkel om VIF borte med praktisk info og siste rapporterte fra hovedstaden var 70 og noe solgte billetter. Bra oppmøte borte gir bra oppmøte hjemme og vise versa men da kan ikke klubben legge ansvaret på GU og enkeltsupportere for å promotere kamper både hjemme og borte.

At rivaleriet vannes ut er også en uting og egentlig burde vi hatt det som med VIF og LSK at man gjør alt for å ikke møtes i treningskamper. Denne jippo kampen riktignok ikke det samme men likevel litt. Jeg overlever nok denne fjase kampen til idiotisk pris hvor man deler overskuddet 50/50 med de brune men det smaker skikkelig piss. Hadde det vært noe hvor penga gikk til godt formål som Røde Kors eller lignende hadde det vært lettere å svelge men "melke" egne supportere for å fylle klubbkassa med slike påfunn minner litt om ting man kritiserer utenlandske klubber for å gjøre hvor du kan se gamle helter i aksjon for tullete høy pris.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

stc887 skrev: lør jun 10, 2023 5:31 pm
Daniel skrev: lør jun 10, 2023 2:20 pm Syns all sytinga om den kampen er ganske trist.
All sytingen bunner ut i at klubben legger ned mer tid og resurser på å promotere den vs faktiske kamper. Poster i SoMe om salg på t-skjorter, Johan Hove trener med oss før U21 EM og Tidenes Ælv Classico mens det er en generisk artikkel om VIF borte med praktisk info og siste rapporterte fra hovedstaden var 70 og noe solgte billetter. Bra oppmøte borte gir bra oppmøte hjemme og vise versa men da kan ikke klubben legge ansvaret på GU og enkeltsupportere for å promotere kamper både hjemme og borte.

At rivaleriet vannes ut er også en uting og egentlig burde vi hatt det som med VIF og LSK at man gjør alt for å ikke møtes i treningskamper. Denne jippo kampen riktignok ikke det samme men likevel litt. Jeg overlever nok denne fjase kampen til idiotisk pris hvor man deler overskuddet 50/50 med de brune men det smaker skikkelig piss. Hadde det vært noe hvor penga gikk til godt formål som Røde Kors eller lignende hadde det vært lettere å svelge men "melke" egne supportere for å fylle klubbkassa med slike påfunn minner litt om ting man kritiserer utenlandske klubber for å gjøre hvor du kan se gamle helter i aksjon for tullete høy pris.
Kunne muligens fungert bedre om man hadde kjørt det i forbindelse med et skikkelig Ælv Classico kanskje? Burde uansett ha godt til et godt formål ja, for hele greia virker jo egentlig ganske kunstig og jeg klarer ikke se for meg at supportere klarer å fyre seg skikkelig opp bortsett fra at det sikkert er morro å se "gamle helter" spille igjen og mimre litt samtidig.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

thewaterfall skrev: lør jun 10, 2023 10:22 pm
stc887 skrev: lør jun 10, 2023 5:31 pm
Daniel skrev: lør jun 10, 2023 2:20 pm Syns all sytinga om den kampen er ganske trist.
All sytingen bunner ut i at klubben legger ned mer tid og resurser på å promotere den vs faktiske kamper. Poster i SoMe om salg på t-skjorter, Johan Hove trener med oss før U21 EM og Tidenes Ælv Classico mens det er en generisk artikkel om VIF borte med praktisk info og siste rapporterte fra hovedstaden var 70 og noe solgte billetter. Bra oppmøte borte gir bra oppmøte hjemme og vise versa men da kan ikke klubben legge ansvaret på GU og enkeltsupportere for å promotere kamper både hjemme og borte.

At rivaleriet vannes ut er også en uting og egentlig burde vi hatt det som med VIF og LSK at man gjør alt for å ikke møtes i treningskamper. Denne jippo kampen riktignok ikke det samme men likevel litt. Jeg overlever nok denne fjase kampen til idiotisk pris hvor man deler overskuddet 50/50 med de brune men det smaker skikkelig piss. Hadde det vært noe hvor penga gikk til godt formål som Røde Kors eller lignende hadde det vært lettere å svelge men "melke" egne supportere for å fylle klubbkassa med slike påfunn minner litt om ting man kritiserer utenlandske klubber for å gjøre hvor du kan se gamle helter i aksjon for tullete høy pris.
jeg klarer ikke se for meg at supportere klarer å fyre seg skikkelig opp bortsett fra at det sikkert er morro å se "gamle helter" spille igjen og mimre litt samtidig.
Det var et sted mellom 800 og 1000 (i følge de som var der) for å se G16 semifinale i fjor i Oktober på en Onsdag, Blir ikke sjokkert om det matcher og til og med blir bedre enn det denne showkampen drar.

Alle elsker å se gamle helter og gjerne slå av et par ord med de + kunne gi de liten hyllest men da hadde det vært kulere å se de spille kamp internt mot hverandre eller mot for eksempel et lag satt sammen av breddespillere som Martin Dammen, guttungen til Jostein som er Ballklubben og Tagbajumi som hepper ball for Hokksund. Det hadde jeg betalt gode penger for.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

stc887 skrev: lør jun 10, 2023 5:31 pm
Daniel skrev: lør jun 10, 2023 2:20 pm Syns all sytinga om den kampen er ganske trist.
deler overskuddet 50/50 med de brune men det smaker skikkelig piss. Hadde det vært noe hvor penga gikk til godt formål som Røde Kors eller lignende hadde det vært lettere å svelge
Hehe, hadde det vært så vel. Overskudd deles ikke 50/50. Det er en ekstern arrangør bak arrangementet (en FFK supporter faktisk) som stikker av med en tredjedel, minst.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: lør jun 10, 2023 11:42 pm
stc887 skrev: lør jun 10, 2023 5:31 pm
Daniel skrev: lør jun 10, 2023 2:20 pm Syns all sytinga om den kampen er ganske trist.
deler overskuddet 50/50 med de brune men det smaker skikkelig piss. Hadde det vært noe hvor penga gikk til godt formål som Røde Kors eller lignende hadde det vært lettere å svelge
Hehe, hadde det vært så vel. Overskudd deles ikke 50/50. Det er en ekstern arrangør bak arrangementet (en FFK supporter faktisk) som stikker av med en tredjedel, minst.
Meget mulig. Så bare noen si det skulle deles 50/50 men hva som er av kostnader før aner jeg ikke. Får bare håpe det ikke er nazi supportern i Fredrikstad som er arangøren.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

stc887 skrev: tor jun 08, 2023 8:48 pm
Salihovic91 skrev: tor jun 08, 2023 8:33 pm Hvorfor måtte man risikere Jack igår egentlig? Og uten han så faller alt sammen. Menmen
Skulle jo tru at det å få min på Kresh var viktigere enn å hive Jack på banen når vi veit han går i stykker og det er bytte av underlag. Er Kresh så skjør at han ikke kan spille 30 bør han ikke være i tropp spør du meg.
Kresh meldte altså pass rett før kampstart og Danso måtte (taktisk sett) av. Ekeland også småskadet. Jack var derimot fresk på tidspunktet.

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

Kampdag, og jeg er nesten likegyldig til å se kampen. Nesten.

Merkelig følelse å sitte med etter å ha vært lidenskapelig opptatt av klubben i mer enn 30 år.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Daniel skrev: lør jun 10, 2023 2:20 pm Syns all sytinga om den kampen er ganske trist.
Ja, lages det aktiviteter så er’e rævva og skjer det ingenting så er det rævva..
Aktiviteter av en viss skala må planlegges i god tid, dette kan jo ikke kobles mot nedrykksplass i juni.

Får vi en medalje eller en køpp triumf i framtiden så skulle det vel skjedd for lenge siden….

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Morsomt å tape 4-0 for Fagermo og co da. Det blir jo deilig det da!. Kjenner jeg gir snart full faan i hele greien, litt som hvordan laget ser ut til å gjørra på banen

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: søn jun 11, 2023 11:05 am
stc887 skrev: tor jun 08, 2023 8:48 pm
Salihovic91 skrev: tor jun 08, 2023 8:33 pm Hvorfor måtte man risikere Jack igår egentlig? Og uten han så faller alt sammen. Menmen
Skulle jo tru at det å få min på Kresh var viktigere enn å hive Jack på banen når vi veit han går i stykker og det er bytte av underlag. Er Kresh så skjør at han ikke kan spille 30 bør han ikke være i tropp spør du meg.
Kresh meldte altså pass rett før kampstart og Danso måtte (taktisk sett) av. Ekeland også småskadet. Jack var derimot fresk på tidspunktet.
Registrer at ingen av de er i tropp mot VIF minus Danso. Ødela vel Jack da med det innbyttet.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Bra man ødelegger den viktigste i stallen på et idiotinnhopp i cupen. Kjempebra

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Engen er eliteseriens dårligste hjemmelag. 101% sjanse for at det løsner for dem i dag.

thomassim

Legg inn av thomassim »

AAFK er jo på vei oppover tabellen som en rakett.

Dumpeplassen skimtes i det nære.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Hva faen skriker dem etter i apeberget? Mener de at det ikke var frispark og gult kort? :lol:

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ikke krise bortekamp dette. VIF nærmest og flest sjanser/tilløp til sjanser men vi har kommet til overraskende mye tilløp dog uten det blir annet enn mye bæ og lite ull. Blir vel hederlig tap her også til slutt men i hvert fall litt hyggelig at det ikke er helt dødfødt.

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Bør nok bytte Therkelsen i pausen for å unngå rødt. Har gult og har vært litt sen på et par taklinger.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Randommaster1001 skrev: søn jun 11, 2023 5:53 pm Bør nok bytte Therkelsen i pausen for å unngå rødt. Har gult og har vært litt sen på et par taklinger.
Ikke uenig men vi har jo ingen å bytte med.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Flo i pausen.
Ser på mulighetene for å gjøre noe i forsvar og frontledd for å kunne variere mer.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Enga har mye avdanka i Oldrup Jensen, Hedenstad, Børven etc.

Men de kan i det minste sette inn folk og nesten styrke seg, det kan ikke vi.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ja ja var gøy så lenge det varte

Underkjent av AD.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Der er vi heldige. Jeg hadde blitt forbanna om vi fikk den annullert

Tar det delvis tilbake etter å ha sett sen andre vinkelen. Eneste grunnen til at han ikke er delaktig er at han ikke er god nok til å touche ballen. Så greit nok.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Retnuh skrev: søn jun 11, 2023 6:10 pm Der er vi heldige. Jeg hadde blitt forbanna om vi fikk den annullert
Mye klarere når man fikk bilder fra kortside og ikke langside. Men fy fader nå et vi dårlige. Faller vi dypere nå et vi på østblokka med klanen.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Danso inn, nu kör vi.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

thomassim skrev: søn jun 11, 2023 6:16 pm Danso inn, nu kör vi.
Eller dansar

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Retnuh skrev: søn jun 11, 2023 6:16 pm
thomassim skrev: søn jun 11, 2023 6:16 pm Danso inn, nu kör vi.
Eller dansar
Danso disco

thomassim

Legg inn av thomassim »

Han dansar på seg gult allerede.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

thomassim skrev: søn jun 11, 2023 6:20 pm Han dansar på seg gult allerede.
Tok 5 min .
Ikkjjje bra

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Hurra

thomassim

Legg inn av thomassim »

Stengel er iskald

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»