Pride - er det nok nå?

Svar
Brukeravatar
Gideg
Innlegg: 424

Re: Pride - er det nok nå?

Legg inn av Gideg »

Henningsen skrev: lør jun 24, 2023 10:06 pm
kytec skrev: lør jun 24, 2023 10:00 pm
Gideg skrev: lør jun 24, 2023 9:50 pm

- Du kan ikke gå noen plass uten å tråkke på kondomer.

SOGNSVANN (Nettavisen): Cruising eller dogging, som enkelt forklart handler om å ha sex med fremmede mennesker, gjerne utendørs, har i lang tid vært et kjent fenomen i områdene rundt Sognsvann i Oslo.
Nå reagerer flere naboer på forsøplingen av området.

https://www.nettavisen.no/nyheter/du-ka ... 95-3520580
En ting er å pule alt med puls og penis, men man må da for helvete kunne kaste dongene i søpla, det er ikke for mye.

Det er meget miljøfientlig. Plutselig blir det fanget en spermhval med 200 brukte donger i munnen.
Det er nok ikke spermhval i sognsvann..
Nei, de er på land. :lol:

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

kytec skrev: lør jun 24, 2023 10:08 pm
Henningsen skrev: lør jun 24, 2023 10:06 pm
kytec skrev: lør jun 24, 2023 10:00 pm

En ting er å pule alt med puls og penis, men man må da for helvete kunne kaste dongene i søpla, det er ikke for mye.

Det er meget miljøfientlig. Plutselig blir det fanget en spermhval med 200 brukte donger i munnen.
Det er nok ikke spermhval i sognsvann..
Det er sant, men all plast og dong-stoff finner etterhvert veien til havet.
Plast og avfall bør uansett havne i søpla.
Der er vi nok helt enige.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Er dong-problematikken ved Sognsvann like alvorlig som Canadagås-drit-problemet på Kalvøya så snakker vi alvorlige problemer.

Vi snakket i alle fall alvorlige problemer.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Gideg skrev: lør jun 24, 2023 10:10 pm
Henningsen skrev: lør jun 24, 2023 10:06 pm
kytec skrev: lør jun 24, 2023 10:00 pm

En ting er å pule alt med puls og penis, men man må da for helvete kunne kaste dongene i søpla, det er ikke for mye.

Det er meget miljøfientlig. Plutselig blir det fanget en spermhval med 200 brukte donger i munnen.
Det er nok ikke spermhval i sognsvann..
Nei, de er på land. :lol:
:lol: :lol: :lol:

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

kytec skrev: lør jun 24, 2023 10:11 pm Er dong-problematikken ved Sognsvann like alvorlig som Canadagås-drit-problemet på Kalvøya så snakker vi alvorlige problemer.

Vi snakket i alle fall alvorlige problemer.
Har aldri sett en dong der på dagtid i hvert fall.
Går turer der stadig vekk.

Canadagåsdritt er noe skikkelig... eeeh ja, nettopp..... dritt!

Predatorgnu

Legg inn av Predatorgnu »

kytec skrev: lør jun 24, 2023 10:00 pm
Gideg skrev: lør jun 24, 2023 9:50 pm
Henningsen skrev: lør jun 24, 2023 9:43 pm

Nå vet ikke jeg hvor ved sognsvann dette er, men slik ser det ut en helt vanlig dag, samtlige dager i sommerhalvåret.
Har dere i det hele tatt vært ved sognsvann?
- Du kan ikke gå noen plass uten å tråkke på kondomer.

SOGNSVANN (Nettavisen): Cruising eller dogging, som enkelt forklart handler om å ha sex med fremmede mennesker, gjerne utendørs, har i lang tid vært et kjent fenomen i områdene rundt Sognsvann i Oslo.
Nå reagerer flere naboer på forsøplingen av området.

https://www.nettavisen.no/nyheter/du-ka ... 95-3520580
En ting er å pule alt med puls og penis, men man må da for helvete kunne kaste dongene i søpla, det er ikke for mye.

Det er meget miljøfientlig. Plutselig blir det fanget en spermhval med 200 brukte donger i munnen.
Samme med sprøytespisser i enkelte parker etter at retukassene ble borte. Er man barbeint må man virkelig ha øya med seg.

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

I anledning pride vil jeg herved komme ut til forumet som en stolt hetrofil hvit mann (altså mann med XY kromosom og penis hvis det skulle være noe forvirring).

Hvilken fane kan jeg gå under i toget for å vise min stolthet over den jeg er?

Brukeravatar
Gideg
Innlegg: 424

Legg inn av Gideg »

Bilde

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

Malacay skrev: lør jun 24, 2023 11:38 pm
StormEagle skrev: lør jun 24, 2023 11:33 pm I anledning pride vil jeg herved komme ut til forumet som en stolt hetrofil hvit mann (altså mann med XY kromosom og penis hvis det skulle være noe forvirring).

Hvilken fane kan jeg gå under i toget for å vise min stolthet over den jeg er?
Amnesty International er et forslag. Du har diverse fotballag, Politiske partier er vel samtlige på Stortinget representert. Forsvaret, Politiet. Noe må du vel finne ?
Hvordan vil de kjempe for mine rettigheter som en stolt hvit heteroseksuell mann? Jeg har ikke sett noen plakater eller artikkler som feirer mitt modige valg om å komme ut som en stolt hetrofil hvit mann fra noen av de du nevner.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Gideg skrev: lør jun 24, 2023 11:59 pm Bilde
Godt gjort av en så tynn mann å svette så mye.

Han er titusen-million prosent ukomfortabel i den settingen.

Brukeravatar
Gideg
Innlegg: 424

Legg inn av Gideg »

kytec skrev: søn jun 25, 2023 12:01 am
Gideg skrev: lør jun 24, 2023 11:59 pm Bilde
Godt gjort av en så tynn mann å svette så mye.

Han er titusen-million prosent ukomfortabel i den settingen.
Sant men hva gjør man ikke for å fiske nye velgere.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Gideg skrev: lør jun 24, 2023 7:12 pm homsesex.
Tror ikke det er et ord. De heter vel bare sex.

SIimWhitman

Legg inn av SIimWhitman »

Knaberaps skrev: søn jun 25, 2023 12:07 am
Gideg skrev: lør jun 24, 2023 7:12 pm homsesex.
Tror ikke det er et ord. De heter vel bare sex.
Det er altså ingen forskjell mellom sex med det motsatte kjønn og sex med det samme kjønn. Skjønner!

Brukeravatar
Gideg
Innlegg: 424

Legg inn av Gideg »

Knaberaps skrev: søn jun 25, 2023 12:07 am
Gideg skrev: lør jun 24, 2023 7:12 pm homsesex.
Tror ikke det er et ord. De heter vel bare sex.
Homsesex
Heterosex

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

SIimWhitman skrev: søn jun 25, 2023 12:08 am Det er altså ingen forskjell mellom sex med det motsatte kjønn og sex med det samme kjønn.
Teknisk sett, ikke.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Knaberaps skrev: søn jun 25, 2023 2:52 am
SIimWhitman skrev: søn jun 25, 2023 12:08 am Det er altså ingen forskjell mellom sex med det motsatte kjønn og sex med det samme kjønn.
Teknisk sett, ikke.
Teknisk sett er det vel forskjell, i alle fall noe av det.

Dionysos

Legg inn av Dionysos »

Knaberaps skrev: søn jun 25, 2023 2:52 am
SIimWhitman skrev: søn jun 25, 2023 12:08 am Det er altså ingen forskjell mellom sex med det motsatte kjønn og sex med det samme kjønn.
Teknisk sett, ikke.
Jeg er sjokkert. Tilsynelatende er Norge et så reaksjonært og konservativt land at noen nordmenn ikke har blitt opplært om forskjellene mellom kjønnsorganene. Jeg skulle tro at selv de fleste undertrykte kvinnene på steder som Saudi-Arabia ville være i stand til å forstå dette uten problemer.

SIimWhitman

Legg inn av SIimWhitman »

Knaberaps skrev: søn jun 25, 2023 2:52 am
SIimWhitman skrev: søn jun 25, 2023 12:08 am Det er altså ingen forskjell mellom sex med det motsatte kjønn og sex med det samme kjønn.
Teknisk sett, ikke.
For eksempel kan den ene måten føre til reproduksjon, og den andre ikke. Men pytt pytt. Hva har vel det å si.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Predatorgnu skrev: lør jun 24, 2023 10:09 am Beglager å avspore, men denne dukker opp i hodet :
► Show Spoiler
Ellers: Hva er forskjellen på en krokodille?
Den kan hverken sykle?

Fazam

Legg inn av Fazam »

SIimWhitman skrev: søn jun 25, 2023 10:19 am For eksempel kan den ene måten føre til reproduksjon, og den andre ikke. Men pytt pytt. Hva har vel det å si.
Elementært at rompiser ikke fører til barn.
Sist redigert av Fazam den søn jun 25, 2023 10:47 am, redigert 1 gang totalt.

Predatorgnu

Legg inn av Predatorgnu »

Hardy-guttene skrev: søn jun 25, 2023 10:43 am
Predatorgnu skrev: lør jun 24, 2023 10:09 am Beglager å avspore, men denne dukker opp i hodet :
► Show Spoiler
Ellers: Hva er forskjellen på en krokodille?
Den kan hverken sykle?
Just presis.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Merker ikke at haterne er blitt flere. Men de er blitt sintere.
Skumle greier....

https://www.dagbladet.no/nyheter/de-er-sintere/79636160

SIimWhitman

Legg inn av SIimWhitman »

Logger inn i Vipps nå, og til og med de har begynt å tigge om penger til Pride. Hva er greia egentlig? Skal ikke dette bare være en apolitisk betalingsplattform?

Fazam

Legg inn av Fazam »

SIimWhitman skrev: søn jun 25, 2023 10:59 am Logger inn i Vipps nå, og til og med de har begynt å tigge om penger til Pride. Hva er greia egentlig? Skal ikke dette bare være en apolitisk betalingsplattform?
I Vipps heier vi på hverandre uansett bakgrunn, etnisitet, kjønnsidentitet eller seksuell orientering. Det høres kanskje litt “skulle bare mangle” ut å ha mangfold som hjertesak i tiden vi lever i. Vi vet imidlertid av egen erfaring at det ikke er tilfellet. For bare få år siden bidro nemlig våre valg til at folk følte seg utestengt fra fellesskapet.

Bakgrunnen var at Vipps ble innklagd til myndighetene for brudd på universell utforming i appen vår fordi den var vanskelig å bruke for blinde og svaksynte.

Det ble en øyeåpner for oss. Vi kontaktet Blindeforbundet og spurte om de ville sparre med oss om hvordan Vipps kunne forbedre brukeropplevelsen. De svarte heldigvis ja på direkten. En rekke intervjuer og brukertester med blinde og synshemmede senere, og med en blind utvikler på laget hos oss, tok den nye appen form.


Merkelig forklaring. Hva har egentlig dette med Pride å gjøre?

SIimWhitman

Legg inn av SIimWhitman »

Jeg vil tro at blinde folk har problemer med de aller fleste apper, all den tid de ikke kan se hva de scroller og trykker på. Utfordrende å implementere braille på telefonen.

Derfor er vel den eneste logiske løsningen å opprette spleis for Pride. 🏆

Brukeravatar
Dapre
Innlegg: 248

Legg inn av Dapre »

kytec skrev: lør jun 24, 2023 10:00 pm Det er meget miljøfientlig. Plutselig blir det fanget en spermhval med 200 brukte donger i munnen.
"I tell you Jerry...at that moment I WAS a marine biologist"
- George Costanza

Fazam

Legg inn av Fazam »

Nedtagget regnbue-fotgjengerfelt på Strømmen med Fuck gay.
Lite sjokkerende. Mer av det samme er nok i vente.

https://www.dagbladet.no/kjendis/sint-o ... g/79661801

SIimWhitman

Legg inn av SIimWhitman »

Fazam skrev: søn jun 25, 2023 11:24 am Nedtagget regnbue-fotgjengerfelt på Strømmen med Fuck gay.
Lite sjokkerende. Mer av det samme er nok i vente.

https://www.dagbladet.no/kjendis/sint-o ... g/79661801
DETTE VISER BARE AT VI TRENGER MER PRIDE!!!11

Fazam

Legg inn av Fazam »

SIimWhitman skrev: søn jun 25, 2023 11:33 am
Fazam skrev: søn jun 25, 2023 11:24 am Nedtagget regnbue-fotgjengerfelt på Strømmen med Fuck gay.
Lite sjokkerende. Mer av det samme er nok i vente.

https://www.dagbladet.no/kjendis/sint-o ... g/79661801
DETTE VISER BARE AT VI TRENGER MER PRIDE!!!
Selvsagt. Vi må jo stå sammen for kjærligheten.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Fazam skrev: søn jun 25, 2023 11:24 am Nedtagget regnbue-fotgjengerfelt på Strømmen med Fuck gay.
Lite sjokkerende. Mer av det samme er nok i vente.

https://www.dagbladet.no/kjendis/sint-o ... g/79661801
Burde fullført teksten sånn at det stod «fuck gay, not straight». Det er jo en hyllest til sex blant samme kjønn.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»