Viking FK

Svar
Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Re: Viking FK

Legg inn av TAdams6 »

HNilsen skrev: tor jun 29, 2023 11:03 am Er det noe trenerne faktisk kan gjøre noe med, så er det forsvaret. Det er grunnleggende å starte der. Ellers er jeg enig ned Ingve Bøe, Viking har antakelig et keeperproblem. Ingen av disse målene skyldes keeperfeil direkte, men en god keeper er matchavgjørende. Det er aldri Vikings keepere. Kjøp keeperen til Raufoss. :)
Defensiv organisering som et lag er forferdelig. Vi har gode enkeltspillere men de blir stilt overfor 1mot1 uten dekning ofte. Det er ofte tellefeil og midtbanen tar ikke de dype løpa til motstander.

Noe av det første trenerne gjorde var å skrote Hove og Vevatne, få inn Brekalo og Stensness. Nydelig oppgradering. Men var dette for at vi skulle drive med like dårlig forsvarsspill og håpe at gode individuelle stoppere skulle demme mer opp enn Hove og Vevatne? For vi klager egentlig om det samme som når Hove og Vevatne var her.

Egentlig er det kun når Joe Bell var foran stopperne våre at ting så bedre ut. Men nok engang en fantastisk god spiller. Det kom pga han, ikke pga taktikken til trenerne.

Dere er kanskje leie av at jeg drar sammenligning med Arsenal. Men de spiller også 4-3-3. jmJa de blir tatt på senga av og til. Men den iherdige jobbingen defensivt ser vi ikke i Viking. Saka og Martinelli er backer med engang motstander angriper. Midtbanen løper alle tilbake på rett side. Viking-spiller løper halvhjertet tilbake men finner ikke sin defensive posisjon. De står heller og observerer istedet for å komme på riktig side og hjelpe forsvaret. Forsvarerne blir overlatt til seg selv i Viking.

Når Brekalo i hver eneste kamp må ut og gjøre gode enkeltmannsprestasjoner defensivt flere ganger pr kamp, da er det noe galt med balansen i laget defensivt.

Det offensive er heller ikke helt der. Men ofte må man ha forsvaret i orden før man kan få angrepet til å sitte.

Har vi ikke løpssterke nok spillere? For liten tvil om at det defensive er nøkkelen for å ta neste steg. Det hjelper å score flere mål og. Men fundamentet må på plass.

Så mangler vi også en keeper som styrer forsvaret og som er matchavgjørende når det trengs

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Vi henger med i toppen - kan ikke klage på det
Vi spiller til tider underholdende - er vel ok sålangt

Men det er også klare tegn på at vi har langt igjen.
Jeg er usikker på trenerne og det taktiske. Synes de roter mye. Er det fordi det er 2 kokker eller fordi de leter etter svar?

Synes tonen har vært mer positiv i det siste. De er mer offensive i det de sier enn tidligere.

De har ennå tid. Men slike blackouter som mot Raufoss kan de ikke ha mange av framover. Slike kamper ødelegger mer enn 10 kamper greier å bygge opp

Nevi

Legg inn av Nevi »

Må og si at jeg bekymrer meg når Brekalo forsvinner. Enormt ofte han må rydde opp på egenhånd pga manglene defensiv organiserig og balanse i laget.

Madlaveien

Legg inn av Madlaveien »

For min del er Jensen problemet, virker som han er voldsomt fokusert på å alltid ha rett. Sjeldent det virker som det er hans feil når taktikken slår feil. Aarsheim er mer ydmyk.

Etter skandale kampen mot Raufoss, synes jeg de slipper for lett unna. Jensen er forbanna ok, men hva er grunnen til at Viking alltid tar ett skritt frem og to tilbake? Hvorfor kan det ikke stabiliseres bak der i forsvar?

Denne forklaringen på de merkelige utspillene fra Gunnarson, der trenerne sier "det er slik de ønsker å starte spillet" altså når det svikter så totalt i hver kamp så er det i mitt hode meget rart å fortsette i samme spor.

Det må da være bedre å få ballen raskt opp i banen? Vi har da kjappe spillere der fremme som kan håndtere ballen. Viking er ikke Man City. Forbauser meg denne staheten på akkurat det punktet. Siste eksempel var jo 0-1 målet mot Brann. Hvorfor spilles ballen til en presset Yanni?

Så må det være lov å si at Vevatne, Østbø og Sandberg er ferdig. De holder ikke nivået lenger. Da er det bedre å slippe ungdommen til.

La oss håpe på en seier i kveld, da henger vi iallefall med. Brekalo selges snart, vi trenger alle poengene vi kan få.

AllElite

Legg inn av AllElite »

TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 9:44 am Det er rart hvor fort det snur. Hvor fort vi går fra eufori til legg ned klubben. Dette viser bare hvor dårlig byggverk Jensen og Aarsheim har. Tilliten er der ikke fra oss supportere. Vi tør ikke stole på trenerne og mannskapet. Det er lite robust. Sjansen for fiasko er ennå alt for stor.

Hva kan Jensen og Aarsheim gjøre med det? Jobbe langsiktig. Bygge tillit. Være profesjonelle og ikke stille med et lag som mot Raufoss der alle ville hjem fortest mulig uten å anstrenge seg.

Mannskapet og bredden i troppen kan redde trenerne. Men det skal ikke mange slike opptredener til før de får publikum imot seg.

Jensen og Aarsheim ødela alt av goodwill ifjor. Jeg merket selv hvor langt ned jeg falt og hvor lite tillit jeg hadde til trenerne etter Raufoss kampen.

De har en lang vei å gå. Lenger enn jeg trodde
Det er noe med strukturen til Viking. Å tape mot Raufoss er faen ikke greit. Nå synes jeg at det var Vevatne som var en stor årsak til tapet, men samtidig føles det som Vikings organisering er som et korthus. Hvorfor er det så lite til for at det revner??

Lagerleif

Legg inn av Lagerleif »

Personlig er jeg ikke bekymret over tapet mot Raufoss isolert sett. Alle lag går på en cupbombe av og til, og Viking har faktisk prestert bedre enn forventet i cupen de siste årene. Ble vel tap i kvart- og semifinale borte mot Glimt de siste 2 årene, ingen cup året før det og før det igjen ble det vel cupgull (med mindre jeg roter voldsomt her). Mulig jeg har selektiv (i negativ forstand) hukommelse, men mener at vi stort sett alltid røyk i tilsynelatende enkle cuprunder fra 2002 til cupgullet i 2019.

Jeg håper derimot at Østbø og Vevatne ikke er i fremtidsplanene til Viking. Jeg føler meg aldri trygg når Østbø står i mål, og selv om Vevatne er en god duellspiller, får jeg angstanfall hver gang han har ballen i beina eller er i en løpsduell. Godt mulig Sandberg bør være i samme kategori, men jeg syns ikke jeg har sett nok av han til å avskrive han helt ennå, bortsett fra fjoråret, da alle var krisedårlige, har han vel primært fått korte innhopp. Men siden han tydeligvis er så langt unna startplass, imponerer han neppe på trening.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Madlaveien skrev: lør jul 01, 2023 11:47 am

Denne forklaringen på de merkelige utspillene fra Gunnarson, der trenerne sier "det er slik de ønsker å starte spillet" altså når det svikter så totalt i hver kamp så er det i mitt hode meget rart å fortsette i samme spor.

Det må da være bedre å få ballen raskt opp i banen? Vi har da kjappe spillere der fremme som kan håndtere ballen. Viking er ikke Man City. Forbauser meg denne staheten på akkurat det punktet. Siste eksempel var jo 0-1 målet mot Brann. Hvorfor spilles ballen til en presset Yanni?

Til dels enig. I hvert fall hender de at de overdriver.
At Gunnarson holder så lenge på ballen at hjertet hopper over ett slag.
Men når det lykkes skaper Viking ofte veldig gode rom på midtbanen til å kjøre gode overganger.

Heldigvis skjer det ikke så ofte det som skjedde med Yanni sin pasning mot Brann. Skjer mye oftere at de lykkes enn at det fører til baklengs. Men enda oftere skjer nok at den lange kommer til slutt.


RA-skribenten uttalte vel før kampen mot Raufoss at Østbø burde få sjansen i mål. Pga sine ferdigheter med ball. Men lenge siden en keeper i Viking har slått så mye langt. Og dette førte til null og niks.
Sist redigert av Nevi den lør jul 01, 2023 2:29 pm, redigert 1 gang totalt.

Ziggi76

Legg inn av Ziggi76 »

TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 9:44 am Det er rart hvor fort det snur. Hvor fort vi går fra eufori til legg ned klubben. Dette viser bare hvor dårlig byggverk Jensen og Aarsheim har. Tilliten er der ikke fra oss supportere. Vi tør ikke stole på trenerne og mannskapet. Det er lite robust. Sjansen for fiasko er ennå alt for stor.

Hva kan Jensen og Aarsheim gjøre med det? Jobbe langsiktig. Bygge tillit. Være profesjonelle og ikke stille med et lag som mot Raufoss der alle ville hjem fortest mulig uten å anstrenge seg.

Mannskapet og bredden i troppen kan redde trenerne. Men det skal ikke mange slike opptredener til før de får publikum imot seg.

Jensen og Aarsheim ødela alt av goodwill ifjor. Jeg merket selv hvor langt ned jeg falt og hvor lite tillit jeg hadde til trenerne etter Raufoss kampen.

De har en lang vei å gå. Lenger enn jeg trodde
Kjenner det litt på samme måte selv, men synes de har gjort mye riktig i år. Fremdeles bytter de kanskje i overkant mye og jeg stusser på at Salvesen og D’Agostino ikke har delt mer broderlig på spilletiden siden sistnevnte ofte har prestert bedre enn førstnevnte. Likevel ser vi utvikling av enkeltspillere i år og vi ser et lag som har et mye bedre grunnspill fordi har vært mer trofaste til sin vante 4-3-3 formasjon. Mot Raufoss var det litt tilbake til gamle synder med mye innbyrdes flytting av spillere og flørting med 3-backssystem i lange perioder.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ziggi76 skrev: lør jul 01, 2023 2:29 pm
TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 9:44 am Det er rart hvor fort det snur. Hvor fort vi går fra eufori til legg ned klubben. Dette viser bare hvor dårlig byggverk Jensen og Aarsheim har. Tilliten er der ikke fra oss supportere. Vi tør ikke stole på trenerne og mannskapet. Det er lite robust. Sjansen for fiasko er ennå alt for stor.

Hva kan Jensen og Aarsheim gjøre med det? Jobbe langsiktig. Bygge tillit. Være profesjonelle og ikke stille med et lag som mot Raufoss der alle ville hjem fortest mulig uten å anstrenge seg.

Mannskapet og bredden i troppen kan redde trenerne. Men det skal ikke mange slike opptredener til før de får publikum imot seg.

Jensen og Aarsheim ødela alt av goodwill ifjor. Jeg merket selv hvor langt ned jeg falt og hvor lite tillit jeg hadde til trenerne etter Raufoss kampen.

De har en lang vei å gå. Lenger enn jeg trodde
Kjenner det litt på samme måte selv, men synes de har gjort mye riktig i år. Fremdeles bytter de kanskje i overkant mye og jeg stusser på at Salvesen og D’Agostino ikke har delt mer broderlig på spilletiden siden sistnevnte ofte har prestert bedre enn førstnevnte. Likevel ser vi utvikling av enkeltspillere i år og vi ser et lag som har et mye bedre grunnspill fordi har vært mer trofaste til sin vante 4-3-3 formasjon. Mot Raufoss var det litt tilbake til gamle synder med mye innbyrdes flytting av spillere og flørting med 3-backssystem i lange perioder.
Absolutt mye positivt i år i forhold til ifjor.
Ennå sitter ikke midtbanen
Ennå sitter ikke det kollektive forsvarsarbeidet
Ennå er vi veldig avhengig av at enkeltspillere gjør noe på egenhånd offensivt
Mye kollektivt som har et stykke fram i alle lagdeler

Men ja, mye mer lovende takter enn ifjor. Men også et stykke fram til et solid fundament som bare maler og maler på

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Sander Svendsen synes jeg er pur klasse. Teknisk slepen. Ofte involvert i store sjanser. Greier å holde på ball i pressede situasjoner

Han er årets overraskelse og kanskje beste spiller sålangt

Tripic har våknet i det siste og viser lederegenskapene

2 viktige spillere. Håper flere tar steg framover.

Synes Sandberg har vært frisk i det siste. Mye mer trøkk i spillet.

Yazbek viser glimtvis herlig nivå

Ziggi76

Legg inn av Ziggi76 »

TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 2:46 pm
Ziggi76 skrev: lør jul 01, 2023 2:29 pm
TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 9:44 am Det er rart hvor fort det snur. Hvor fort vi går fra eufori til legg ned klubben. Dette viser bare hvor dårlig byggverk Jensen og Aarsheim har. Tilliten er der ikke fra oss supportere. Vi tør ikke stole på trenerne og mannskapet. Det er lite robust. Sjansen for fiasko er ennå alt for stor.

Hva kan Jensen og Aarsheim gjøre med det? Jobbe langsiktig. Bygge tillit. Være profesjonelle og ikke stille med et lag som mot Raufoss der alle ville hjem fortest mulig uten å anstrenge seg.

Mannskapet og bredden i troppen kan redde trenerne. Men det skal ikke mange slike opptredener til før de får publikum imot seg.

Jensen og Aarsheim ødela alt av goodwill ifjor. Jeg merket selv hvor langt ned jeg falt og hvor lite tillit jeg hadde til trenerne etter Raufoss kampen.

De har en lang vei å gå. Lenger enn jeg trodde
Kjenner det litt på samme måte selv, men synes de har gjort mye riktig i år. Fremdeles bytter de kanskje i overkant mye og jeg stusser på at Salvesen og D’Agostino ikke har delt mer broderlig på spilletiden siden sistnevnte ofte har prestert bedre enn førstnevnte. Likevel ser vi utvikling av enkeltspillere i år og vi ser et lag som har et mye bedre grunnspill fordi har vært mer trofaste til sin vante 4-3-3 formasjon. Mot Raufoss var det litt tilbake til gamle synder med mye innbyrdes flytting av spillere og flørting med 3-backssystem i lange perioder.
Absolutt mye positivt i år i forhold til ifjor.
Ennå sitter ikke midtbanen
Ennå sitter ikke det kollektive forsvarsarbeidet
Ennå er vi veldig avhengig av at enkeltspillere gjør noe på egenhånd offensivt
Mye kollektivt som har et stykke fram i alle lagdeler

Men ja, mye mer lovende takter enn ifjor. Men også et stykke fram til et solid fundament som bare maler og maler på
Enig der, men i år har Tripic fått spille alt selv om han har vært variabel, Solbakken og Nilsen tangen det samme. I de senere kampene så har vi sett at dette betaler seg. Tripic har virkelig begynt å prestere og Nilsen Tangen imponerer like mye som i 21-sesongen.

Soliditeten er også i bedring. Raufoss var et tilbakeslag, men det typiske har vært at viking kommer tilbake og snur de fleste kamper i sin favør.

Som deg så kunne jeg også ha ønsket at vingene var mer disiplinerte i det defensive og at forsvarerne ikke så ofte ble satt i vanskelige situasjoner, men samtidig er jeg glad for at vi har et lag som er skikkelig morsomme å se på og som faktisk prioriterer det offensive høyt og er litt ambisiøse i det oppbyggende spillet.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Hvis Diop er ute håper jeg på dette laget

—Gunnarsson—
Bjørshol-Berg-Brekalo-Pattynama
Yazbek-de Lanlay-HNT
Svendsen-D’Agostino-Tripic

Spissplassen er litt hipp som happ, men føler ennå D’Agostino oftere er involvert i store sjanser. Bytte etter 60 minutter på spissene uansett hvem som starter

Nevi

Legg inn av Nevi »

Diop spiller sammen med Brekalo i midtforsvaret.

Solbakken går inn på laget og skyver HNT ut på benk.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Nevi skrev: lør jul 01, 2023 4:53 pm Diop spiller sammen med Brekalo i midtforsvaret.

Solbakken går inn på laget og skyver HNT ut på benk.
Greie valg det selv om HNT har vært god i det siste. Solbakken jeg er mest skeptisk til.
Noe som gidder å telle støttepasninger og pasninger sidelengs idag?

Nevi

Legg inn av Nevi »

TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 4:54 pm
Nevi skrev: lør jul 01, 2023 4:53 pm Diop spiller sammen med Brekalo i midtforsvaret.

Solbakken går inn på laget og skyver HNT ut på benk.
Greie valg det selv om HNT har vært god i det siste. Solbakken jeg er mest skeptisk til.
Noe som gidder å telle støttepasninger og pasninger sidelengs idag?
Skulle gjerne hatt samme midtbanen som mot Brann. Selv om det gikk skeis på onsdag. Men har helt sikkert noe med slitasje å gjøre.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Auklend i sentrum for Jerv i dag.

Først selvmål. Så like etter ett mål riktig vei. Så tror jeg jammen det var Auklend som fikset straffe til Jerv like før slutt.

AllElite

Legg inn av AllElite »

TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 3:10 pm Sander Svendsen synes jeg er pur klasse. Teknisk slepen. Ofte involvert i store sjanser. Greier å holde på ball i pressede situasjoner

Han er årets overraskelse og kanskje beste spiller sålangt

Tripic har våknet i det siste og viser lederegenskapene

2 viktige spillere. Håper flere tar steg framover.

Synes Sandberg har vært frisk i det siste. Mye mer trøkk i spillet.

Yazbek viser glimtvis herlig nivå
Var andre ganger hvor jeg synes du ga han alt for mye ufortjent skryt. Men i det siste er jeg enig, han har vært bra.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

AllElite skrev: lør jul 01, 2023 5:15 pm
TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 3:10 pm Sander Svendsen synes jeg er pur klasse. Teknisk slepen. Ofte involvert i store sjanser. Greier å holde på ball i pressede situasjoner

Han er årets overraskelse og kanskje beste spiller sålangt

Tripic har våknet i det siste og viser lederegenskapene

2 viktige spillere. Håper flere tar steg framover.

Synes Sandberg har vært frisk i det siste. Mye mer trøkk i spillet.

Yazbek viser glimtvis herlig nivå
Var andre ganger hvor jeg synes du ga han alt for mye ufortjent skryt. Men i det siste er jeg enig, han har vært bra.
Jeg gir aldri noen ufortjent skryt. Jeg bedømmer utifra hva de presterer.

AllElite

Legg inn av AllElite »

TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 6:53 pm
AllElite skrev: lør jul 01, 2023 5:15 pm
TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 3:10 pm Sander Svendsen synes jeg er pur klasse. Teknisk slepen. Ofte involvert i store sjanser. Greier å holde på ball i pressede situasjoner

Han er årets overraskelse og kanskje beste spiller sålangt

Tripic har våknet i det siste og viser lederegenskapene

2 viktige spillere. Håper flere tar steg framover.

Synes Sandberg har vært frisk i det siste. Mye mer trøkk i spillet.

Yazbek viser glimtvis herlig nivå
Var andre ganger hvor jeg synes du ga han alt for mye ufortjent skryt. Men i det siste er jeg enig, han har vært bra.
Jeg gir aldri noen ufortjent skryt. Jeg bedømmer utifra hva de presterer.
Har ikke sett det før, men har vært tilfeller hvor du har gitt Sander Svendsen skryt selv om han har vært svak. Nå har han derimot begynt å bli stabilt god.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

AllElite skrev: lør jul 01, 2023 8:03 pm
TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 6:53 pm
AllElite skrev: lør jul 01, 2023 5:15 pm

Var andre ganger hvor jeg synes du ga han alt for mye ufortjent skryt. Men i det siste er jeg enig, han har vært bra.
Jeg gir aldri noen ufortjent skryt. Jeg bedømmer utifra hva de presterer.
Har ikke sett det før, men har vært tilfeller hvor du har gitt Sander Svendsen skryt selv om han har vært svak. Nå har han derimot begynt å bli stabilt god.
Det er øyet som ser. Svendsen har vært god hele sesongen. Selv om du er uenig så har jeg ikke feil 😜

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Svak kamp
Baktunge men iherdig jobbing
Vålerenga skaper egentlig lite til å ha så mye ball.

Nydelig mål sv Salvesen og Sandberg. Unner Sandberg den. Synes han har vært frisk i det siste

Nydelig seier når vi har den dommeren som vi har. Veldig uforutsigbar. Rare avgjørelser. Noen spillere får gjøre som de vil, ref Hedenstad mens andre får gult for å se feil på dommeren. Ekstremt svak dommer, men vi vinner

Seire på denne måten og på dårlige dager er det vinnerlag drar fram. Ekstremt stolt over at de aldri gir opp og greier å dra seieren i land til tross for dommeren som gjorde det han kunne for å gi seieren til Vålerenga

tokk

Legg inn av tokk »

TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 8:34 pm Svak kamp
Baktunge men iherdig jobbing
Vålerenga skaper egentlig lite til å ha så mye ball.

Nydelig mål sv Salvesen og Sandberg. Unner Sandberg den. Synes han har vært frisk i det siste

Nydelig seier når vi har den dommeren som vi har. Veldig uforutsigbar. Rare avgjørelser. Noen spillere får gjøre som de vil, ref Hedenstad mens andre får gult for å se feil på dommeren. Ekstremt svak dommer, men vi vinner

Seire på denne måten og på dårlige dager er det vinnerlag drar fram. Ekstremt stolt over at de aldri gir opp og greier å dra seieren i land til tross for dommeren som gjorde det han kunne for å gi seieren til Vålerenga
Ikke vår beste kamp, men var egentlig aldri redd for tap, uten om siste minuttene etter straffen.

Og som du sier å vinne på disse dagene er sterkt.

Madlaveien

Legg inn av Madlaveien »

Vi har flaks, men det driter jeg i.
Dommeren orker jeg ikke skrive om.

Kjekt for Strandberg at han får en opptur, meget deilig seier.

AllElite

Legg inn av AllElite »

TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 8:29 pm
AllElite skrev: lør jul 01, 2023 8:03 pm
TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 6:53 pm

Jeg gir aldri noen ufortjent skryt. Jeg bedømmer utifra hva de presterer.
Har ikke sett det før, men har vært tilfeller hvor du har gitt Sander Svendsen skryt selv om han har vært svak. Nå har han derimot begynt å bli stabilt god.
Det er øyet som ser. Svendsen har vært god hele sesongen. Selv om du er uenig så har jeg ikke feil 😜
Kun det ene isåfall. Han startet ikke sesongen veldig bra. Har vært kamper han har vært middels, men likevel så har du ment han var veldig god. Det viktigste er at han ikke leverer mål og assist, men er mer involvert. Det synes jeg han ikke var i starten av sesongen, langt mer selvtillit nå.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Viking fikk altså 4 gule kort og straffe imot på samme dommertabbe. Sterk jobb dommer

Nevi

Legg inn av Nevi »

Var vel Gunnarson som var våken og spilte ballen i bakrom til Sandberg? Var i hvert fall rett fra fem-meteren den muligheten kom fra.

Enorm digg seier, i en kamp med lite sprut i bena til spillerne.
Trenger de sju dagene inn mot neste kamp. Ikke minst Brekalo trenger den. Håper han er ok etter ett par dager med hvil.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Nevi skrev: lør jul 01, 2023 8:58 pm Var vel Gunnarson som var våken og spilte ballen i bakrom til Sandberg? Var i hvert fall rett fra fem-meteren den muligheten kom fra.

Enorm digg seier, i en kamp med lite sprut i bena til spillerne.
Trenger de sju dagene inn mot neste kamp. Ikke minst Brekalo trenger den. Håper han er ok etter ett par dager med hvil.
Det var også deilig og viktig å reise seg etter tapet mot Raufoss. At det skjer på denne måten smaker bare enda bedre og gjør at det er lettere å glemme cuptapet.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Løkberg så forresten ikke mye skadet ut når seiersmålet kom 😀
Usikker on gan var tilgjengelig for å spille, eller om han bare var med på benken for å bidra der.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Sander Svendsen blir tatt skikkelig strupetak på. Ingenting sier dommer. En liten holding i noe som ikke er en situasjon. Straffe og gult kort.
Forstå det den som kan. Er lenge siden jeg har sett en så dårlig dommerprestasjon.

Nevi

Legg inn av Nevi »

"Plutselig sto jeg helt alene der. Alle andre løp for å feire", gliser Batty om frisparkmålet til Sandberg.
Ikke mindre kjekt med seiersmålet, med ekstasen på både banen og tribunen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»