Strømsgodset

Svar
Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Re: Strømsgodset

Legg inn av seriemester2013 »

Daniel skrev: fre jul 07, 2023 5:53 pm Hva vil du ha gravet? Om det ikke står noe i DT er det som regel mye promp og lite bæsj
In Daniel we trust

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Daniel skrev: fre jul 07, 2023 6:07 pm Definisjonen på boks til boks
Nettopp, ikke størst farten eller på teknikk, men voldsom arbeidskapasitet boks til boks, enkel spiller å bli glad i, synd å skulle se han igjen i feil blå drakt

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

seriemester2013 skrev: fre jul 07, 2023 6:08 pm
Daniel skrev: fre jul 07, 2023 5:53 pm Hva vil du ha gravet? Om det ikke står noe i DT er det som regel mye promp og lite bæsj
In Daniel we trust
Fallhøyden øker!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: fre jul 07, 2023 5:53 pm Hva vil du ha gravet? Om det ikke står noe i DT er det som regel mye promp og lite bæsj
Trodde ironien skulle skinne bedre. Ække lett alltid på forum ;)

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Sorry, evnene vannes ut av aass pils ved drammensfjorden. Litt fri etter Gulliksen-stormen 8-)

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: fre jul 07, 2023 7:11 pm Sorry, evnene vannes ut av aass pils ved drammensfjorden. Litt fri etter Gulliksen-stormen 8-)
@CharterDaniel på SoMe nå som det er ferie? 🏝️

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Sture Bergvall har vel gjort sitt i Drammen, trenger ingen retur. Men en liten fugl har visket meg at det er en annen nordmann i Djurgården vi er interessert i

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: fre jul 07, 2023 8:36 pm Sture Bergvall har vel gjort sitt i Drammen, trenger ingen retur. Men en liten fugl har visket meg at det er en annen nordmann i Djurgården vi er interessert i
Oliver Berg.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Oliver Berg ja. Vi har vist sjekket muligheten. Kanskje ikke hatt den beste sesongen i år, men har levert over tid i Sverige så jeg syntes det er et spennende navn. Ikke lenge siden Djurgården ga 6 mill for han så spørs om det lar seg gjøre?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: fre jul 07, 2023 8:47 pm Oliver Berg ja. Vi har vist sjekket muligheten. Kanskje ikke hatt den beste sesongen i år, men har levert over tid i Sverige så jeg syntes det er et spennende navn. Ikke lenge siden Djurgården ga 6 mill for han så spørs om det lar seg gjøre?
Spilt 92% av minuttene og er fast i XI.
2+3 målpoeng helt ok men ikke mer mtp det han holdt på med i Kalmar, fyller 30 i august så personlig høres det rart ut men hva vet nå jeg hva som rører seg i nøtta på Flo.
Hadde vært mer naturlig å se på muligheten for Wikheim som har hatt mer seig sesongeæ. Vet de hadde et håp om at det skulle bli realitet etter fjorårets sesong men Internt i SIF slo de fra seg tanken/realiteten etter fjorårets sesong Wikheim hadde i Sverige. Har også mindre midler fort investert i han som gjør det lettere å gi slipp?

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Jeg kjøpte ryktet jeg hørte fordi Berg er spiss og wikheim er kant, og det er det både flo og Isnes har sagt i intervjuer at vi ser etter, så det ga mening for meg.

Isnes sa vel at det var bonus om han kunne spille kant også, berg kan vel bekle kanten (og midt forsåvidt) bedre enn wikheim kan bekle spissplass.

Så kan alt bli snudd på hodet om Gulliksen drar som gjør wikheim veldig aktuell. De er jo egentlig samme type spiller!

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

Bruser i blodet bare ved tanken på å se Wikheim i blått igjen. Er vel neppe samme spilleren som da han dro, men likevel.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Halvbrasse. Da bruser det i alt av kroppsdeler da

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Roedgata skrev: fre jul 07, 2023 10:00 pm Bruser i blodet bare ved tanken på å se Wikheim i blått igjen. Er vel neppe samme spilleren som da han dro, men likevel.
Han scorer og assisterer i Allsvenskan og i Conference League så han faller nok ikke igjennom sportslig på å returnere til hjemlandet. Sikkert mistet noe av den ekstreme farten men han virker lettbeint og lettrent av det lille jeg registrerer.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Roedgata skrev: fre jul 07, 2023 10:00 pm Bruser i blodet bare ved tanken på å se Wikheim i blått igjen. Er vel neppe samme spilleren som da han dro, men likevel.
Om det ikke bruser i mitt blod så hadde det vært supert. Jeg håper han, etter mange år utaskjærs, har blitt mer stabil.
For på GG var han fantastisk og rævva mange ganger i (altfor) mange kamper.
Var overrasket over at han ble solgt for en brukbar slump til tross for ustabiliteten.
Men at potensialet var der er det ingen tvil om.

Fossum var av et helt annet kaliber på samme tid. Ja takk til begge to.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Håper det ikke surres med en byttegreie med Pellegrin ifbm Gullik saken.
Pellegrino bør ha gått inn i rett garderobe på GG for aller siste gang.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Fitforfight skrev: lør jul 08, 2023 9:28 am Håper det ikke surres med en byttegreie med Pellegrin ifbm Gullik saken.
Pellegrino bør ha gått inn i rett garderobe på GG for aller siste gang.
Det gjør det ikke. Ingen i Glimt som er/bør være aktuelle nå som Nordås ble sendt til Tromsø.
Eller Helstad Amundsen kan gjerne komme men han vil sikkert samtlige klubber prøve seg på.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Nordås er også en særdeles lite god fotballspiller. Så oppskrytt atte hjælp. Eneste jeg ser på som aktuell er typer som Sondre Sørli, som er langt bak i rotasjonen

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Salihovic91 skrev: lør jul 08, 2023 2:07 pm Nordås er også en særdeles lite god fotballspiller. Så oppskrytt atte hjælp. Eneste jeg ser på som aktuell er typer som Sondre Sørli, som er langt bak i rotasjonen
Blir nei fra meg på Sørli. Trur ikke han har tempoet mer etter den korsbånd skaden.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Tenkte på fra B/G standpunkt. Jeg vil faan ikke ha han sjæl yo

thomassim

Legg inn av thomassim »

Hvorfor skal egentlig Viking være aktuelt for Fossum?
Kunne forstått Glimt og Molde mtp spill i Europa og feite lønninger, men han jo like greit la være å kjempe om titler hos oss som i Viking.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

thomassim skrev: lør jul 08, 2023 2:25 pm Hvorfor skal egentlig Viking være aktuelt for Fossum?
Kunne forstått Glimt og Molde mtp spill i Europa og feite lønninger, men han jo like greit la være å kjempe om titler hos oss som i Viking.
Er vel bare trolling. Samme bruker har vært inne i RBK-tråden og skrevet det samme om Selnæs.

Vespa

Legg inn av Vespa »

Jeg digger Fossum, men han er damaged goods med lite videresalgspotensiale. Selv om han er mer enn god nok for ES er jeg ikke sikker på at han vil herje som han gjorde som tenåring i Godset. Det beste hadde vært å komme hjem, men det er nok vanskelig å konkurrere med lønninger i oljebyen.

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Fri Diskusjon nede i flere dager, og Jack ute av norsk fotball. Kan noen sjekke om det går bra med LeSorcier?

MOFFE

Legg inn av MOFFE »

Og det er?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

MOFFE skrev: man jul 17, 2023 6:09 pmOg det er?
Er det lov å skrive eller blir man banned automatisk?

MOFFE

Legg inn av MOFFE »

stc887 skrev: man jul 17, 2023 10:46 pm
MOFFE skrev: man jul 17, 2023 6:09 pmOg det er?
Er det lov å skrive eller blir man banned automatisk?
Vet det.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: man jul 17, 2023 10:46 pm
MOFFE skrev: man jul 17, 2023 6:09 pmOg det er?
Er det lov å skrive eller blir man banned automatisk?
Hørt det er litt som slutten på VGD tiden og linking, vet ikke mer enn disse ryktene

Fallaver

Legg inn av Fallaver »

Har folk gitt opp fridiskusjon Gulliksen solgt og helt stille her.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Fallaver skrev: fre jul 21, 2023 6:21 pm Har folk gitt opp fridiskusjon Gulliksen solgt og helt stille her.
Dessverre ble det sånn, jeg var strålende fornøyd frem til generalen kom hver gang vi var mange som ville poste.
Så ble det mange som klaget, og det likte ikke eier, da ble det oppfordret til å lage eget forum.
Trodde aldri noen ville ta han på ordet, men de var redde for FD eksistens.
Ble invitert over, og plutselig var det stengt her.
Da fikk det nye forumet bein og gå på, og diskusjonen har foregått der siden.
Gulliksen salget er bra for alle parter, penger blir brukt i Norge, han går til en kjent sosial kultur, kan bygge seg opp til et storsalg ute om noe år, ingen utenlandske klubber kan kjøpe på billigsalg når innlands salget var så høyt.
Vinn vinn

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»