Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?
Re: Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?
Ikke noe spill på oddsen for meg i dag. Ble heller automatene
RBK @ 2.05 hjemme mot Sarp er grei odds. Vanlig med en positiv relasjon etter trenersparking. Svein Maalen er den nye Eggen.
Spiller dette i kombo med Glimt@1.44. Får da 2.98. Ta los, heng på!.
Spiller dette i kombo med Glimt@1.44. Får da 2.98. Ta los, heng på!.
Får maks 9 rette på kupongen. Vinner aldri så jeg lurer på om jeg kun skal satse på oddsen og slutte med kupongen. Gidder ikke å spille for mer enn tre halvgarderinger ala åtte kr. Og de gangene det ikke er noe fristende på oddsen så blir det en tier på en spilleautomat
Letet meg fram til irsk fotball. Dundalk-Saint Patrick's Athlete FC, btts til 1.60 i odds. Bortelaget ligger noen plasser ovenfor på tabellen, men begge scorer og slipper inn mål
Rødt kort spilt mellom El Salvador og Martinique. Kall det en feeling. Da blir man sittende oppe og se på kampen. 4,5 i odds.
Ding DingTheRealArt_Verified skrev: ↑man jun 26, 2023 11:14 pm Rødt kort spilt mellom El Salvador og Martinique. Kall det en feeling. Da blir man sittende oppe og se på kampen. 4,5 i odds.
Jamaica-Trinidad og Tobago btts Nei til 1.58 I odds. Concacaf cup faktisk og den spilles i ett-tiden i natt
LSK kvinner-Vålerenga kvinner, btts til 1.62 i odds. Appen fungerer ikke så måtte logge inn på nettsiden
Har blitt noen tap i det siste. Viking-Vålerenga Btts til 1.43 i odds. Viking mangler spillere bakover og i kamper mellom de to blir det ofte målrikt
Prøver overspill over 2.5 i noen kamper i Eliteserien og OBOS. Noen dobler og tripler.
Jeg har tippet slik på Oddsen denne uken. Alle kampene er fra USA MLS (Major League Soccer). Jeg satser totalt kr. 1289.00:
På fredag skal jeg fortelle dere hvordan det gikk.
Hjemme | Borte | Tippetegn | Odds | Innsats |
---|---|---|---|---|
New York | Orlando | B | 3.40 | 215.00 |
New York Red Bulls | Austin | B | 3.55 | 57.00 |
DC United | Atlanta United | H | 2.05 | 24.00 |
Inter Miami | SC Toronto | U | 4.50 | 38.00 |
Charlotte | Philadelphia | B | 2.50 | 73.00 |
Columbus Crew | Chicago Fire | H | 1.50 | 212.00 |
Saint Louis | Los Angeles FC | H | 2.35 | 365.00 |
Houston Dynamo | Vancouver | H | 1.67 | 110.00 |
Colorado Rapids | Seattle Sounders | U | 3.45 | 61.00 |
Real Salt Lake | Dallas | B | 3.55 | 100.00 |
Los Angeles Galaxy | Minnesota | B | 3.05 | 34.00 |
På fredag skal jeg fortelle dere hvordan det gikk.
Sist redigert av BigMike den tir sep 19, 2023 11:23 pm, redigert 1 gang totalt.