Var Brushy Bill Roberts "Billy The Kid"? Eller stemmer det at Pat Garreth drepte denne revolvermannen?
Sikkert er det at begge to ikke kan ha rett.....
Billy The Kid
-
Jeg trodde William H Bonney var Billy the kid..? Han flytta til Argentina etter krigen etter hva jeg har skjønt..Bantor skrev: tor des 21, 2023 5:29 pm Var Brushy Bill Roberts "Billy The Kid"? Eller stemmer det at Pat Garreth drepte denne revolvermannen?
- BlackEagle
- Sted: Vågå
... fordi han hadde hørt om Morgan Kane ...Hattori_Hanzo skrev: tor des 21, 2023 5:52 pmJeg trodde William H Bonney var Billy the kid..? Han flytta til Argentina etter krigen etter hva jeg har skjønt.. ;)Bantor skrev: tor des 21, 2023 5:29 pm Var Brushy Bill Roberts "Billy The Kid"? Eller stemmer det at Pat Garreth drepte denne revolvermannen?
Mvh
BE
som trekker nesten like raskt som Tøffe Tom (fetter'n til Lucky Luke) - dvs. trekker ned på dass etter seg
Har lest en bok eller to om ting som skjedde i det ville vesten. En ting er sikkert, det er en del ljuging og halvsannheter.
En bok jeg leste, opprinnelig utgitt i mellomkrigstiden i USA, hevdet at Wes Hardin var katolikk. Hardin var imidlertid sønn av en Metodistprest tror jeg.
En bok jeg leste, opprinnelig utgitt i mellomkrigstiden i USA, hevdet at Wes Hardin var katolikk. Hardin var imidlertid sønn av en Metodistprest tror jeg.