Kunne ikke det ha vært bra? Eller er det utopisk så lenge de har KG?
Kanskje synes de fleste det er akkurat passe sånn det er i dag?
Hvordan er vektfordelingen mellom kvinner og menn er inne så omtrentlig, hvis noen vet?
Jeg regner med at dette forumet vokser da Vredens Gnag står i knefall, og tenkte det derfor var betimelige spørsmål - men hva vet jeg?
(Og det er ikke mye ifølge mine søsken, så det er sagt)
Flere kvinner til dette forumet?
Har ikke oversikt over damene her egentlig.. men de aktive er vel..
misschance
kibby
GD
Queenie
pfrog
GiDeg
Og en smule av Joplina og enda mindre av Keva.
Vet ikke hvem de andre damene er, de er enten godt skjult i mannlige nick eller leser mer enn de skriver.
Vet dog heller ikke hvilken betydning flere av oss ville vært på forumet.
misschance
kibby
GD
Queenie
pfrog
GiDeg
Og en smule av Joplina og enda mindre av Keva.
Vet ikke hvem de andre damene er, de er enten godt skjult i mannlige nick eller leser mer enn de skriver.
Vet dog heller ikke hvilken betydning flere av oss ville vært på forumet.
LANISTA skrev: ↑søn jun 19, 2022 8:07 pm Kunne ikke det ha vært bra? Eller er det utopisk så lenge de har KG?
Kanskje synes de fleste det er akkurat passe sånn det er i dag?
Hvordan er vektfordelingen mellom kvinner og menn er inne så omtrentlig, hvis noen vet?
Jeg regner med at dette forumet vokser da Vredens Gnag står i knefall, og tenkte det derfor var betimelige spørsmål - men hva vet jeg?
(Og det er ikke mye ifølge mine søsken, så det er sagt)
Det eksisterer noen tråder på Aktuelt som handler om likestilling i en eller annen form. Les noen av disse trådene og du vil skjønne hvorfor.
-
Hiv på en valideringsknapp av noe slag her på forumet så skal man nok se at de viser seg. Slik det står nå så har damene lite insentiv til å bidra da det er lite polulæritet som kan høstes og kvantiseres. Det å mene noe kun for å mene noe er mer en guttegreie.