Hamas starter ny krig mot Israel
-
Umulius Von Vrang
Iran svarer. Da ser det ut som dette helvete er igang etter 30 år med tjating fra bibi om at Iran er to uker unna å ha et atomvåpen.
- JauKaninen
Iranere håper regimet ryker. Palestina"venner" heier vel på Iran som vanlig her.
https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/ ... 95-2483011
https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/ ... 95-2483011
- JauKaninen
Se for deg en lignende overskrift mot noe annet folk enn jødene. F.eks "Saudi-Arabia skaper hat mot muslimer over hele verden". Hvor absurd ville ikke det vært? Men med jødene så synes venstresiden det er greit.
- JauKaninen
Palestinavenner reiste til Egypt og innså fort at palestina-saken ikke var så populær der som de hadde trodd.
-
Umulius Von Vrang
Du bruker tortur og atomvåpen som argumenter mot Iran. Uansett hva Iran har gjort så blekner det i forhold til hva Israel driver med og har drevet med på daglig basis i tiår. Sniper de også små unger i huet kanskje? Dreper de kanskje også noen journalister eller ambulanseførere? Kanskje de skyter noen gravide kvinner i Iran også? Kanskje de bomber sivile ukritisk også? Kanskje de gjennomfører folkemord via sult og bombing også? Eller driver Iran sin egen konsentrasjonsleir også kanskje?
Man kan lure på hvem som er betalt av hvem med mengden med propaganda du spyr ut. Men i kjent stil så anklager du andre for hva du er skyldig i selv...?
Man kan lure på hvem som er betalt av hvem med mengden med propaganda du spyr ut. Men i kjent stil så anklager du andre for hva du er skyldig i selv...?
- JauKaninen
Du får reise til Egypt og forsøke deg på "fredsmarsj til Gaza" som de idiotene her. De fikk seg i det minste en fin realitycheck.Umulius Von Vrang skrev: lør jun 14, 2025 10:59 am Du bruker tortur og atomvåpen som argumenter mot Iran. Uansett hva Iran har gjort så blekner det i forhold til hva Israel driver med og har drevet med på daglig basis i tiår. Sniper de også små unger i huet kanskje? Dreper de kanskje også noen journalister eller ambulanseførere? Kanskje de skyter noen gravide kvinner i Iran også? Kanskje de bomber sivile ukritisk også? Kanskje de gjennomfører folkemord via sult og bombing også? Eller driver Iran sin egen konsentrasjonsleir også kanskje?
-
Umulius Von Vrang
Du får kanskje slutte å bruke hatet du føler for muslimer til å rettferdiggjøre hva zionist regimet i Israel driver med. Men jeg kommer nok ikke til å holde pusten , du er så "tribal" at det blir nesten litt pinlig på dine vegne. Du poster også en masse snippets av info som for alt jeg vet er AI generert tull fra 8200 gjengen til IDF. Det litt større bilde bare driter du i men du gjør det i det minste konsekvent.
Bibi the clown prøvde i det minste å selge et propaganda punkt på at Iran "snart hadde et atomvåpen" og at de måtte handle nå. De prøver i det minste å drysse noe bullshit over det. Du går rett til regimeskift fordi muslimer er undermennesker og dytter det foran deg som en slags moralsk høygrunn.
Bibi the clown prøvde i det minste å selge et propaganda punkt på at Iran "snart hadde et atomvåpen" og at de måtte handle nå. De prøver i det minste å drysse noe bullshit over det. Du går rett til regimeskift fordi muslimer er undermennesker og dytter det foran deg som en slags moralsk høygrunn.
- JauKaninen
Før du peker på andre sitt angivelige "hat" så bør du jo først være ærlig med tråden på at du omtaler vanlige ukrainere som nazister og at du i Ukraina-tråden heier frem at ukrainske byer med helt uskyldige mennesker jevnes med jorden av russiske raketter.Umulius Von Vrang skrev: lør jun 14, 2025 11:34 am Du får kanskje slutte å bruke hatet du føler for muslimer til å rettferdiggjøre hva zionist regimet i Israel driver med. Men jeg kommer nok ikke til å holde pusten , du er så "tribal" at det blir nesten litt pinlig på dine vegne. Du poster også en masse snippets av info som for alt jeg vet er AI generert tull fra 8200 gjengen til IDF. Det litt større bilde bare driter du i men du gjør det i det minste konsekvent.
- JauKaninen
Dette er hvordan vestlige "march for Gaza" hyklere blir møtt i Egypt, som også har Hamas som nabo. Ser ikke ut som muslimer like Hamas de heller gitt. (Så dermed kan man vel legge vekk ideen om at man må være muslimhater for å være mot Hamas, som enkelte innbiller seg!)
-
Umulius Von Vrang
Dette er unøyaktig og akkurat som forventet fra deg. Du legger ord i munnen på andre skamløst og skaper dine egne stråmenn like skamløst. Hvor har jeg bedt om at uskyldige mennesker skal jevnes med jorda? Du blir nesten nødt til å vise meg hvis du skal veive den ignorante fingern din i trynet på meg på den måten. Jeg har påpekt at det finnes nazister i ukraina som nå er innlemmet i den faktiske maktstrukturen som er skapt av vesten etter å ha gjennomført et skittent jævla kupp i Ukraina i 2014.JauKaninen skrev: lør jun 14, 2025 11:46 amFør du peker på andre sitt angivelige "hat" så bør du jo først være ærlig med tråden på at du omtaler vanlige ukrainere som nazister og at du i Ukraina-tråden heier frem at ukrainske byer med helt uskyldige mennesker jevnes med jorden av russiske raketter.Umulius Von Vrang skrev: lør jun 14, 2025 11:34 am Du får kanskje slutte å bruke hatet du føler for muslimer til å rettferdiggjøre hva zionist regimet i Israel driver med. Men jeg kommer nok ikke til å holde pusten , du er så "tribal" at det blir nesten litt pinlig på dine vegne. Du poster også en masse snippets av info som for alt jeg vet er AI generert tull fra 8200 gjengen til IDF. Det litt større bilde bare driter du i men du gjør det i det minste konsekvent.
Og etter hva du selv har fått deg til å si til andre så hadde jeg holdt kjeften min helt igjen hadde jeg vært deg. Argumenter poenget hvis du har et.
- JauKaninen
Egyptere har ingen intensjon om å behandle palestina-aktivister like godt som Israel gjorde nei. LOL
- JauKaninen
Nå er palestina-gjengen sinte på Egypt. De har plutselig funnet ut at Egypt sin grense til Gaza ikke er åpen for hvem som helst gitt. Ingenting i norske medier selvsagt, fordi ingenting å være sint på Israel for her.
-
Umulius Von Vrang
Detta begynner å ligne på seriøst psykotisk spamming Snurre. Sikker på at du ikke er på lønningslista til IDF?
- JauKaninen
Men norske myndigheter tar skatten av det!
- JauKaninen
"Israel må fjernes" sier tidligere Rødt-politiker som nå er i pro-russiske FOR. I det minste skal FOR ha kudos for at de er ærlige.

- JauKaninen
Når Barth Eide og co omtaler palestinere på Vestbredden som "moderate". Så er det altså han her de sikter til. Video i link under forklarer jo også hvorfor en del russertroll er så opptatt av palestina.
- JauKaninen
Kan også legge til Hizbollah og Hamas. Iran fordømte igår Hizbollah for å gjøre det klart at de ikke vil bidra til å angripe IsraelBig George skrev: søn jun 15, 2025 2:05 am Først Syria
Nå Iran
snart Russland
Diktatorene har dårlige tider.
- JauKaninen
- JauKaninen
I NRK sin generelle nyhetsdekning er det ikke lov å kalle Kina's diktator Xi Ping for diktator. Akkurat slik det heller ikke er lov å kalle Israel for et demokrati.
- JauKaninen
Det er et problem at NRK gang på gang kun presenterer slikt som dette som "Israel har drept 2 barn" uten å nevne nødvendig kontekst. Barna har blitt hjernevasket av jihadister. Det er trist, men det er ikke Israel sin feil.