Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
b0lle

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av b0lle »

Hva er egentlig reglene på dytten mot Havertz? Er det slik at siden begge er i stor fart og han spiller fra seg ballen så er det tillatt med overfall. Lukter jo straffe og kort lang vei i min bok.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

b0lle skrev: lør nov 06, 2021 4:54 pm Hva er egentlig reglene på dytten mot Havertz? Er det slik at siden begge er i stor fart og han spiller fra seg ballen så er det tillatt med overfall. Lukter jo straffe og kort lang vei i min bok.
Reglene pleier å være at Burnley og Dyche alltid slipper unna med kort generelt.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

b0lle skrev: lør nov 06, 2021 4:54 pm Hva er egentlig reglene på dytten mot Havertz? Er det slik at siden begge er i stor fart og han spiller fra seg ballen så er det tillatt med overfall. Lukter jo straffe og kort lang vei i min bok.
Dette er de jo eksperter på. Ben Mee skada Joe Gomez med å sende han ut i reklameskiltene.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Barkley gjør jo ting enklere! Bra.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Gamle CHO er tilbake igjen. Ut og inn med Puli, takk.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Synd headingen til TSilva ikke gikk inn, kan bli jævlige siste 20 her

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Barkley ødelegger hele momentum der med en idiotisk fancy hælpasning.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

16 - 1 i attempts, men fortsatt bare 1-0. Det liker jeg dårlig.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Stor den til Odoi

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Vi må ha 2-0. Hater Dyche og fittetaktikken hans.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Herregyd, Barkley.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

På med Ruben og fysikken hans og kontringsbeina til Pulisic. Ut med Barkley og Odoi

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Herregud, Barkley.... Det er nesten åpent mål.

Her kommer Loftus-Cheek.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Der ja. Selvsagt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Jævla Barkley og CHO.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Måtte komme når vi ikke klarer å drepe kampen. Fyfaen

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lå dessverre i lufta. Slitne bein utpå der nå.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Tenk at lufta gikk ut av oss fordi Barkley gikk av. Merkelig at vi ikke har gjort fler bytter når spillerne begynte å virke slitne for 10 min siden…

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tarkowski. Idiot.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Trolljegeren skrev: lør nov 06, 2021 5:42 pm Tenk at lufta gikk ut av oss fordi Barkley gikk av. Merkelig at vi ikke har gjort fler bytter når spillerne begynte å virke slitne for 10 min siden…
Luften har gradvis gått ut etter alle missene.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Må nesten kunne si at det er Barkley og Hudson-Odoi som koster oss poengene i dag. Enorme målsjanser som de misbruker.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Har sett dette tusen ganger før, og vi har ingen Ronaldo til å score drømmemål på overtid.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Piss, da kaster vi bort 2 totalt unnødvendige poeng i ettermiddag.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Forventer Barkley ut i neste mulige vindu. Det er bare ikke godt nok totalt sett.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

13 poeng på de fem siste kampene, til tross for nøkkelspillere ute med skade. Det får vi leve med.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

GatlingGun skrev: lør nov 06, 2021 5:53 pm Forventer Barkley ut i neste mulige vindu. Det er bare ikke godt nok totalt sett.
Det er ikke akkurat Chelsea-DNA, nei...

Saliph

Legg inn av Saliph »

Var bare et spørsmål om tid før poengtapet kom. Chelsea har fått ekstremt godt betalt denne sesongen poengmessig. Blir neppe noe PL-gull av dette.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Merkelig at uansett hvor mange hundre millioner vi bruker på angrepsspillere, hvilket system vi spiller, om det er Mourinho, Conte, Sarri, Lampard eller Tuchel som er trener, så fortsetter Chelsea FC å ikke evne å drepe kamper der vi dominerer, men kun har uavgjort eller leder med 1 mål. Det er faen meg sjukt.

Barkley og CHO med gode cameos, men det er ikke godt nok når man bommer på store sjanser.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Gallagher med nytt mål idag. Herlig!

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Farke fikk sparken i Norwich. Kanskje det slår positivt ut for Gilmour, eller er han bare ikke god nok?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»