Idrettsgallaen 2021

Svar
Kjetil-e

Idrettsgallaen 2021

Legg inn av Kjetil-e »

Ja da nærmer vi oss årets slutt og man kan jo begynne å tenke hvem som får de forskjellige prisene på idrettsgallaen.

Det er en pris jeg ser som svært sikker og det er årets lag. Den kan umulig gå til noen annen enn Mol/Sørum i sandvolleyball.

Så har vi årets mannlige. I et hvert annet år så ville Casper Ruud vært en soleklar kandidat. Men jeg tror nok at denne stikker Warholm av med. Med en fantastisk verdensrekord og OL gull er det vel helt umulig å komme utenom han. Selv om Jacobs OL gull og var en fantastisk prestasjon tror jeg Warholms verdensrekord kommer til å bikke prisen til han.

Årets kvinnelige tror jeg blir Johaug.

Årets gjennombrudd her tror jeg det kommer til å stå mellom Denis Hauger og Sturla Holm Lægereid. Vannskelig å si hvem av dem. Men vil bli svært overrasket hvis ikke en av de får prisen.

Tror at Eivind Henriksen stikker av med årets forbilde. Birgitt Skarstein blir kvinnelige parautøver. Og han sprinteren blir mannelige parautøver.

Tror at årets trener står mellom Gjert og Leif.

Brukeravatar
Ale

Legg inn av Ale »

Karsten Warholm all the way.

storpeder

Legg inn av storpeder »

Warholm/Alnes tar nok rent bord. Ganske utrolig at det neppe blir pris på Ingebrigtsens i år. Warholm har ingenting mer det er mulig å oppnå/prestere, Jakob måtte nok ha satt v-rek ila. sesongen for å ha hatt en sjanse.

Men veldig artig at man kommet i en situasjon hvor man har et slikt «luksusproblem».

lund  

Legg inn av lund »

Ruud er nok på en sterk fjerdeplass etter Warholm, Ingebrigtsen og Haaland.

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

lund skrev: tor okt 07, 2021 5:35 pm Ruud er nok på en sterk fjerdeplass etter Warholm, Ingebrigtsen og Haaland.
Ruud bør være langt forran Haaland, det eneste han har vunnet er den tyske cupen. Ruud står idag som den mestvinnende på ATP touren i 2021. Og har nå vunnet både på grus og hardcourt. Men ja Warholm og Ingebrigtsen kommer helt klart før han.

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

lund skrev: tor okt 07, 2021 5:35 pm Ruud er nok på en sterk fjerdeplass etter Warholm, Ingebrigtsen og Haaland.
Vel nå nettopp gikk Ruud til semifinalen i ATP Sluttspillet. Skulle han vinne den turneringen vil jeg påstå at han er helt på linje med Karsten og Jacob.

storpeder

Legg inn av storpeder »

Kjetil-e skrev: fre nov 19, 2021 5:10 pm
Vel nå nettopp gikk Ruud til semifinalen i ATP Sluttspillet. Skulle han vinne den turneringen vil jeg påstå at han er helt på linje med Karsten og Jacob.
Det kan du si. Men sannsynligheten for å både vinne en semi og finale er svært liten. En helt annen motstand enn i de to kampene han nå har vunnet. Men uansett temmelig ufattelig med en nordmann i semien i ATP-sluttspillet.

BioDex

Legg inn av BioDex »

Vil nå påstå at han er på en klar 3. plass, med Hovland på 4de. Det er vel liten tvil om at Warholm vinner årets utøver, og jeg venter også i spenning på om han får prisen som verdens beste friidrettsutøver, noe han fortjener og burde få.

Svar

Gå tilbake til «Sport Generelt»