Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Trolljegeren

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Trolljegeren »

Reece James er sinnsvak.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Trolljegeren skrev: tir nov 23, 2021 10:15 pm Reece James er sinnsvak.
Hva gir du RLC der da? Dette er for vakkert.

Sier det her også - Jorginho etter min mening banens gigant utpå der. Styrer absolutt alt, og har vel rundt 10 ballvinninger. Virker som at hvert brudd bare sentres fra Juventus til Jorginho.

La Cobham idag med 3 av 3 mål. Og en assist.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

RLC så ut som en mann blant smågutter der. Fy faen så trist det er å tenke på hvor mye skader har ødelagt for ham.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Så ikke bra ut for Chilwell. Alle skadene denne høsten nekter å slippe taket...

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

chelsea8 skrev: tir nov 23, 2021 10:25 pm Så ikke bra ut for Chilwell. Alle skadene denne høsten nekter å slippe taket...
CL er døden. Werner og Lukaku sist, Kante og Chilwell idag.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Håper virkelig ikke det er noe som holder ham ute i lang tid…

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

chelsea8 skrev: tir nov 23, 2021 10:25 pm Så ikke bra ut for Chilwell. Alle skadene denne høsten nekter å slippe taket...
Og fler kamper skal man trøkke inn…

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Elsker å se at vi presser og jager enda flere mål på tross av at vi leder 3-0 og det er det 87. minutt. Vi fremstår som en gruppe som vil vise at det første oppgjøret var et arbeidsuhell.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Er den Chilwell-skaden ACL, så kan det være det som gjør at vi mister flere titler denne sesongen. Mulig jeg overreagerer, men han er så viktig for oss mot solid motstand.

Får håpe det kun er en strekk i et leddbånd og maks 2 mnd ute. Er noe røket så er jo sesongen over.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 10:51 pm Er den Chilwell-skaden ACL, så kan det være det som gjør at vi mister flere titler denne sesongen. Mulig jeg overreagerer, men han er så viktig for oss mot solid motstand.
Helt enig. De to vingbackene er en av de viktigste årsakene til at vi er så gode.

Nesten usaklig at vi legger Kante, Chilwell og Havertz til skadelista før søndag. Det er vel ingen tegn til at Kovacic er tilbake med det første heller?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Orker ikke...

Rory-r

Legg inn av Rory-r »

:shock: Skikkelig skår i gleden på en nydelig Champions League kveld om Chilwell har pådratt seg i alvorlig skade - og Kante blir skadet samme kveld - dager før vi møter Manu. To såpass sentrale spillere kommer til å svekke oss mye, særlig når Kovacic er ute og mange andre sentrale spillere er på vei tilbake fra skade og ennå ikke har kamptrening. Vi hadde et positivt momentum med et meget velfungerende lag og mange gode spillere på vei tilbake. Nå føler jeg vi kommer litt på defensiven plutselig, mot et lag som har alt å vinne. Vi mister hele angrepsflyten vår om Alonso skal inn. Ser ut som Tuchel tenkte tanken at Azpi kunne vikariere i stedet.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Det er håp, jf Tuchel ikveld:

“He was in a lot of pain, now he feels a bit better. We have an examination tomorrow to be a bit more precise and we hope for the best. Hopefully, we get away with fingers crossed, with not too bad news.

Torjus

Legg inn av Torjus »

Første Chelsea-kamp jeg har sett ringside i hele mitt liv. Lo godt på 3-0 når det ble sunget «you’re just Tottenham in disguise».

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Torjus skrev: ons nov 24, 2021 1:04 am Første Chelsea-kamp jeg har sett ringside i hele mitt liv. Lo godt på 3-0 når det ble sunget «you’re just Tottenham in disguise».
Mye herlig banter i engelske supportersanger.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Torjus skrev: ons nov 24, 2021 1:04 am Første Chelsea-kamp jeg har sett ringside i hele mitt liv. Lo godt på 3-0 når det ble sunget «you’re just Tottenham in disguise».
Kul kamp å debutere på Stamford med! Gratulerer. Reiser ned om noen uker for å se Leeds-kampen, gleder meg vilt. Var det grei stemning på Broen igår?

Forresten er det vanskelig å sette opp et lag til helgen med alle skadene. Personlig har jeg veldig lyst til å se CHO på vingbacken framfor Alonso, og det er egentlig ikke pga jeg misliker spanjolen. CHO fortjener å være på banen, og med de offensive spillerne tilbake kan han gjerne få forsøke seg i Chilwell sin rolle. Han er best på venstresiden, og ser endelig ut til å ha tatt kravene om defensivt arbeid seriøst. Sancho har begynt å røre på seg, og jeg har ikke lyst til at Alonso skal bli fraløpt på den venstresiden.

Om Old Man Silva orker en kamp til fra start, og Kova, Chilwell, Havertz og Kante mister kampen, så håper jeg på denne gladgjengen på søndag:

Mendy
Chalo-Silva-Rudi
James-RLC-Jorg-CHO
Mount-Ziyech
Werner

Ziyech kom seg veldig utover i kampen i går, og synes han fortjener en ny sjanse etter gårsdagen og innhoppet mot Leicester. Lukaku er nettopp tilbake og kan emm starte på benken. Da få vi inn 2 av 3 offensivt som jobber sokkene av seg defensivt (Mount og Werner), noe jeg tror er viktig om vi må stille med en Jorg-RLC-sentral. Synes ikke Pulisic viste at han er klar for å starte enda, og tar ham gjerne i en kaosskaper fra benken utover i andreomgang. Han har vist at han er god når han kommer innpå etter at ting har åpnet seg litt opp.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: ons nov 24, 2021 9:52 am Ziyech kom seg veldig utover i kampen i går, og synes han fortjener en ny sjanse etter gårsdagen og innhoppet mot Leicester. Lukaku er nettopp tilbake og kan emm starte på benken. Da få vi inn 2 av 3 offensivt som jobber sokkene av seg defensivt (Mount og Werner), noe jeg tror er viktig om vi må stille med en Jorg-RLC-sentral.
Enig med deg angående Ziyech, synes han jobbet beinhardt for laget i går. Trioen du foreslår vil være smart i et bikkjeslagsmål mot Manure.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Takk for svar mine venner. Blir kanskje via en autorisert forhandler. Betaler litt ekstra, men da kan vi sitte flere sammen ser jeg.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

k9b skrev: ons nov 24, 2021 10:09 am Takk for svar mine venner. Blir kanskje via en autorisert forhandler. Betaler litt ekstra, men da kan vi sitte flere sammen ser jeg.
Beklager for at du må overvære de skitne blå, men håper du allikevel får en fin kveld. Stamford er en kul stadion med mye sjel, det er ikke fordi man ikke har forsøkt å få bygget en topp moderne og sjelløs stadion i likhet med alle andre storklubber i Europa... Man har virkelig, virkelig forsøkt. Kan ofte være litt dødt der dessverre, men på en god dag er det fin kok og bra fotball som blir servert.

Det er også greit for deg å kunne fortelle barnebarna dine at du så verdens beste høyreback live.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Stakkars Roman klarte heldigvis å vinne fram i retten ifm søksmålet mot forlaget som ga ut boken ''Putins People''. Håper han får ro i sjelen og slipper å plages med dette forferdelige levenet rundt egen person. Han får tørke tårene med rublene og trøstespise kaviar.

Ser at retten har kommet til at det totalt er 9 æreskrenkende påstander i boken, får håpe på at en av dem er påstanden om at Putin skulle ha bestilt Romans kjøp av Chelsea for å bedre Russlands innflytelse og image i Vesten. Hadde ikke blitt sjokkert om det faktisk var tilfellet.


Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Lew_Ashby skrev: ons nov 24, 2021 11:54 am
k9b skrev: ons nov 24, 2021 10:09 am Takk for svar mine venner. Blir kanskje via en autorisert forhandler. Betaler litt ekstra, men da kan vi sitte flere sammen ser jeg.
Beklager for at du må overvære de skitne blå, men håper du allikevel får en fin kveld. Stamford er en kul stadion med mye sjel, det er ikke fordi man ikke har forsøkt å få bygget en topp moderne og sjelløs stadion i likhet med alle andre storklubber i Europa... Man har virkelig, virkelig forsøkt. Kan ofte være litt dødt der dessverre, men på en god dag er det fin kok og bra fotball som blir servert.

Det er også greit for deg å kunne fortelle barnebarna dine at du så verdens beste høyreback live.
Jo takk, har neppe noen problemer med å nyte det. Har veldig mye glede av å gå på kamper som ikke involverer Liverpool også. Har vært på Stamford Bridge, men ikke på kamp dessverre, veldig fin og intim stadion og jeg er definitivt mer fan av slike stadioner enn de topp moderne fiskebollene som popper opp overalt.

Har naturligvis sett verdens beste høyreback live. Reece er selvfølgelig på topp 5 listen over de beste jeg har sett live når vi kommer til mars. Like bak Glen Johnson, Arbeloa og Steve Finnan ;)

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

chelsea8 skrev: ons nov 24, 2021 4:05 pm
Alt tyder på at det er snakk om en korsbåndsskade som kan konstateres rimelig kjapt og sikker, og at scan nå er kun for å se etter andre skader som feks menisken. Om vi er veldig heldig er det da 2-3 mnd ute av spill (grad 1). I verste fall er det røket (sannsynlig - grad 3) og Chilwell er ute for sesongen. Denne kontoen pleier å treffe bra, hele greien er bare skikkelig trist. Tar gjerne en fullstendig skivebom fra diverse eksperter på twitter og 1-2 uker med en liten vridning.


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Noen som vet om klubben har mulighet til å hente Emerson tilbake over nyttår? Hvis ikke er det jo et åpenbart alternativ. Saul startet flere kamper som venstre vingback for AM i starten av denne sesongen. Maatsen hentes nok ikke tilbake selv etter ny overbevisende MOM-opptreden her om dagen.

Alonso, Azpi (nei), Saul (vært grufull siden han kom, litt bedre siste tiden) og CHO (i kriser) er ikke godt nok for å kjempe om tittel på 4 fronter. Om Chilwell skulle være ute for sesongen må nok noe gjøres. Eller må det? Kan det kanskje gi plass til CHO i enda flere kamper nå når våre offensive er tilbake? Kan han tilpasse seg en mer defensiv rolle på den vingen? Har vært tidvis ok på høyre vingback, og er bedre på motsatt side.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Emerson kan sikkert hentes tilbake i januar, dersom det er ønskelig. Saul, Pulisic eller Hudson-Odoi kan kanskje være gode alternativer til Alonso.

Hva er sjansene for å få en høyrefotspiller som Livramento til å fungere på venstre vingback?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

chelsea8 skrev: ons nov 24, 2021 6:16 pm Emerson kan sikkert hentes tilbake i januar, dersom det er ønskelig. Saul, Pulisic eller Hudson-Odoi kan kanskje være gode alternativer til Alonso.

Hva er sjansene for å få en høyrefotspiller som Livramento til å fungere på venstre vingback?
Kan ikke kjøpe tilbake før om 2 sesonger husker jeg avtalen rett. Han spilte en del venstre vingback for ungdomslagene og løste det med bravur.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: ons nov 24, 2021 6:34 pm Chilwell ihvertfall ute ut året, Chelsea skal ta ny evaluering da om Chilwell kan spille mer denne sesongen. Blir trist, men faktisk bedre enn fryktet. Det isåfall ikke røket korsbånd, da hadde vel automatisk hele sesongen gått i vasken. Nå er det ihvertfall er lite håp om retur ila vinter/vår 2022.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Trist.. 😔

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: ons nov 24, 2021 7:30 pm Trist.. 😔
Ser man mener det må være grade 2 ACL-skade, og dermed et håp om at han kan spille viktige kamper for oss til våren, til og med rekke å spille seg i toppform. Det er altså et håp, det kunne vært langt verre. Problemet er jo at vi fort kan bli akterutseilt i det sinnsvake kampprogrammet til den tid.


KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Faen, det var som fryktet på Chill og han mister hele sesongen, er 100% sikker på at han må inn og ta det korsbåndet. Bånd skader er som oftest bedre å ryke helt enn delvis/halveis. Dette er faktisk krise for oss og vi har 2 spørsmål vi må ta hensyn til i Januar. Hentes det inn ny back? og/evt er Alonso og Saul nok?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»