Casper Ruud

Svar
Brukeravatar
GoingKronos
Kontakt:

Re: Casper Ruud

Legg inn av GoingKronos »

Det blir spennende 2022, og jeg syns det er på sin plass å ha høye forventninger.

Så jeg syns at Casper bør vinne en stor tittel. ATP 1000 Monte Carlo, Roma eller Madrid er tre muligheter på grus. I tillegg så er det på tide å prestere i en eller flere grandslam. Semi i French Open og minst en kvartfinale i en av de andre.

Så er det mye poeng å forsvare i løpet av sommeren, så han må få med seg noen turneringsseiere der. Og målet må selvsagt være å forsvare ATP-finale plassen, det blir ikke lett - og om Nadal er tilbake så blir nåløyet enda mindre.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

GoingKronos skrev: tir nov 23, 2021 1:17 pm Det blir spennende 2022, og jeg syns det er på sin plass å ha høye forventninger.

Så jeg syns at Casper bør vinne en stor tittel. ATP 1000 Monte Carlo, Roma eller Madrid er tre muligheter på grus. I tillegg så er det på tide å prestere i en eller flere grandslam. Semi i French Open og minst en kvartfinale i en av de andre.

Så er det mye poeng å forsvare i løpet av sommeren, så han må få med seg noen turneringsseiere der. Og målet må selvsagt være å forsvare ATP-finale plassen, det blir ikke lett - og om Nadal er tilbake så blir nåløyet enda mindre.
Semi i RG vil allikevel komme an på hvem av topp 4 seedene han havner i seksjonen til. Tror Casper i form kan slå hvem som helst på grus nå egentlig, men litt mye å kreve en semi om han møter Djokovic i kvarten f.eks

Brukeravatar
Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Skraevadottir skrev: fre nov 19, 2021 4:37 pm
Brezjnev skrev: fre nov 19, 2021 2:42 pm Huff, stakkars Casper. Det er virkelig ikke noe gøy å bli såpass rundspilt som han blir her. Han må bare forsøke å bite seg fast og håpe at Rublev senker seg til et nivå hvor unge Ruud kan konkurrere.
Du dummer deg ut gang på gang her, altså.
Utred? Jeg er like glad som alle andre for at det snudde, men da jeg skrev dette ble Casper vitterlig rundspilt.

Brukeravatar
startelver
Sted: Las Vegas, Nevada

Legg inn av startelver »

Derfor er det viktig å se hele kampen ferdig. Dette er tennis.
RIP VG Debatt 2001 - 2021

Zanick

Legg inn av Zanick »

Fin reportasje med Ruud

https://www.tv2.no/sport/14380373/

Casper for øvrig åttende mest prispenger i 2021, med over 20 millioner tjent.

Brukeravatar
startelver
Sted: Las Vegas, Nevada

Legg inn av startelver »

Zanick skrev: ons nov 24, 2021 2:12 pm Fin reportasje med Ruud

Tjener ca 10% av Braut da ;)
RIP VG Debatt 2001 - 2021

Brukeravatar
Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

startelver skrev: ons nov 24, 2021 10:07 pm
Zanick skrev: ons nov 24, 2021 2:12 pm Fin reportasje med Ruud

Tjener ca 10% av Braut da ;)
Det er bare prispengene. Husk at han får en del gjennom sponsorene sine også. De største tennisstjernene tjener mye mer på det enn på prispenger. Ruud ikke helt der ennå, men det er jo lov å håpe. :)

Svar

Gå tilbake til «Tennis»