Nissene i bingen

Svar
Jonlei

Nissene i bingen

Legg inn av Jonlei »

Vi nærmer oss jul. 20 år etter "Nissene på låven" og 10 år etter "Nissene over skog og hei" kommer Discovery+ med den nye julekalenderen "Nissene i bingen" 1 desember.
24 single mennesker samles på en nedlagt grisefarm, for å leve parvis som Nissefar og Nissemor i 24 dager. Datingreality der altså.

Jakob Schøyen tar over stafettpinnen etter Kristian Ødegård som programleder. Ellers er det mange kjente med i serien, Torjus Tveiten, Fridtjof Josefsen Stenseth, Caroline Glomnæs, Caroline Johansen, Andrea Berntzen, Hina Zaidi, Natalie Bjerke Roland, Henrik Fladseth og Jon Øigarden.

I tillegg får vi med oss mange kjente karaktere spilt av Atle Antonsen, Trond Fausa Aurvåg, Mariann Saastad Ottesen, Henrik Elvestad, Siw Anita Andersen, Eivind Sander, Line Verndal og Nikis Theophilakis. Selvfølgelig også Espen Eckbo.

Brukeravatar
Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jonlei skrev: tor nov 11, 2021 2:05 pm
Jakob Schøyen tar over stafettpinnen etter Kristian Ødegård som programleder. Ellers er det mange kjente med i serien, Torjus Tveiten, Fridtjof Josefsen Stenseth, Caroline Glomnæs, Caroline Johansen, Andrea Berntzen, Hina Zaidi, Natalie Bjerke Roland, Henrik Fladseth og Jon Øigarden.
Første gang jeg har følt meg som en av disse "hvem er dette egentlig?". Fladseth og Øigarden var de eneste jeg kjente igjen uten å dobbeltsjekke navnene opp mot bilder. Hina Zaidi og Natalie Bjerke Roland må jeg innrømme at jeg fortsatt ikke egentlig ikke hvem er, selv etter ett lynraskt Google-søk.
Aka LaGoeba på VGD

Brukeravatar
lsklars
Sted: Lillebrors/PR-senteret

Legg inn av lsklars »

Dette blir episk.
Dask meg

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Tar det for gitt at Bent Leikvoll drar hjem seieren her.

Brukeravatar
PapaSmurf  

Legg inn av PapaSmurf »

Var mange navn der jeg ikke kjente til. Ikke nøye. Gleder meg. Jeg håper de våger å være litt politisk ukorrekte på tross av den dustegreia i fjor.

Brukeravatar
Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Blir nok bra. Men pk blir det.

Brukeravatar
Ale

Legg inn av Ale »

Spennende.

Brukeravatar
TylerDurdenNorway

Legg inn av TylerDurdenNorway »

Blir sikkert politisk korrekt shit show

Brukeravatar
kibby

Legg inn av kibby »

Jonlei skrev: tor nov 11, 2021 2:05 pm Ellers er det mange kjente med i serien, Torjus Tveiten, Fridtjof Josefsen Stenseth, Caroline Glomnæs, Caroline Johansen, Andrea Berntzen, Hina Zaidi, Natalie Bjerke Roland, Henrik Fladseth og Jon Øigarden.
Hvem er Stenseth, Berntzen, Zaidi og Roland? Caroline x 2 vet jeg hvem er, men såå kjente er de heller ikke.
"Sometimes you poke the bear, and other times the bear pokes you" (Hanna Marin, Pretty Little Liars)

kibby på VGD: 8.november 2001 - 16.juli 2021 (39 040 innlegg)

Brukeravatar
kibby

Legg inn av kibby »

TerryMcDermott skrev: tor nov 11, 2021 2:51 pm --- Tar det for gitt at Bent Leikvoll drar hjem seieren her.
På tide å vinne igjen nå ja. Tenker nok han vil ha revansje siden han ikke vant sist.
"Sometimes you poke the bear, and other times the bear pokes you" (Hanna Marin, Pretty Little Liars)

Oslogg123

Legg inn av Oslogg123 »

Skal det sendes på TV Norge også?

Brukeravatar
Hoppidioten

Synd at ikke Kristian Ødegård er med som programeleder. Blir helt feil å bytte han ut.

Brukeravatar
anbessa

Legg inn av anbessa »

Dette blir årets adventskalender for far i huset. Mange ukjente navn, men noen skal jo ryke de første fjorten dagene og!
Som tidligere grisebondesønn blir dette et hyggelig gjensyn med grisebingen.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Glomnæs er bra/hot. Litt for gammel for konseptet

Brukeravatar
Nightwish

Legg inn av Nightwish »

MatsEn89 skrev: lør nov 13, 2021 12:45 pm Glomnæs er bra/hot. Litt for gammel for konseptet
Fryktelig at en slik olding får være med.

sexxes

Legg inn av sexxes »

MatsEn89 skrev: lør nov 13, 2021 12:45 pm Glomnæs er bra/hot. Litt for gammel for konseptet
Jon Øigarden er jo heller ikke så ung.

Brukeravatar
Queenie

Legg inn av Queenie »

Hurra! Kan ikke bli feil dette, håper bare ikke det blir veldig pk sammenlignet med tidligere. Flott at Jakob er valgt som programleder, fin fyr

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Jeg tenkte på min alder folkens og ikke denne Glomnes sin alder🤪

Reality-parodi er litt slitsomt a? For meg ihvertfall

Brukeravatar
kibby

Legg inn av kibby »

Artig at Eckbo sier på Kåss til kvelds at dette blir en Paradise Hotel/Ex on the Beach-kalender :lol:

Brukeravatar
Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kibby skrev: tor nov 11, 2021 8:49 pm
Jonlei skrev: tor nov 11, 2021 2:05 pm Ellers er det mange kjente med i serien, Torjus Tveiten, Fridtjof Josefsen Stenseth, Caroline Glomnæs, Caroline Johansen, Andrea Berntzen, Hina Zaidi, Natalie Bjerke Roland, Henrik Fladseth og Jon Øigarden.
Hvem er Stenseth, Berntzen, Zaidi og Roland?
Disse lurer jeg også på hvem er, utenom Andrea Berntzen (spilte hovedrollen i Utøya 22. juli). Stenseth finner man ingenting om på Google, så dette er en pensjon jeg er sykt nysgjerrig på.

Edit: Navnet til Fridtjof er skrevet i feil rekkefølge, ja. Det er Fridtjof Stensæth Josefsen fra Kollektivet.
Aka LaGoeba på VGD

Brukeravatar
MacanT

Legg inn av MacanT »

TylerDurdenNorway skrev: tor nov 11, 2021 7:36 pm Blir sikkert politisk korrekt shit show
Får nok ikke se noen Blackface for å si det sånn :)

Gleder meg uansett til start og håper det blir bra.

Men det kommer nok ikke opp på samme nivå som Ungkarsnissen, min favoritt kalender så langt :D

Brukeravatar
Queenie

Legg inn av Queenie »

MacanT skrev: man nov 22, 2021 1:49 pm
TylerDurdenNorway skrev: tor nov 11, 2021 7:36 pm Blir sikkert politisk korrekt shit show
Får nok ikke se noen Blackface for å si det sånn :)

Gleder meg uansett til start og håper det blir bra.

Men det kommer nok ikke opp på samme nivå som Ungkarsnissen, min favoritt kalender så langt :D
Eckbo er glimrende, får håpe han ikke lar seg tøyle for mye.

Brukeravatar
lsklars
Sted: Lillebrors/PR-senteret

Legg inn av lsklars »

Trailer nå ute. Ser episk ut. Fetteren til Ernst Øyvind er med.
Dask meg

Brukeravatar
Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Hoppidioten skrev: fre nov 12, 2021 8:59 pm Synd at ikke Kristian Ødegård er med som programeleder. Blir helt feil å bytte han ut.
For dem som savner Ødegård, tun inn på "Gjett hvem" på Discovery/TVNORGE. Steinar Sagen har lagt seg rimelig nærme hans stil som vert i programmet. :)
Gleder meg til denne kalenderen, håper som flere andre at Eckbo ikke har fått for stramme tøyler.

Brukeravatar
Queenie

Legg inn av Queenie »

Jakob er svigermors drøm, det sies at han er en utrolig fin person også. Tror det kan bli mye suppe med Vågenes og de andre gjøkene, håper på mest mulig Eckbo-show.

Brukeravatar
Hoppidioten

lsklars skrev: man nov 22, 2021 2:36 pm Trailer nå ute. Ser episk ut. Fetteren til Ernst Øyvind er med.
Blackface fikk store konsekvenser.

Brukeravatar
kytec

Legg inn av kytec »

PapaSmurf skrev: tor nov 11, 2021 2:55 pm Var mange navn der jeg ikke kjente til. Ikke nøye. Gleder meg. Jeg håper de våger å være litt politisk ukorrekte på tross av den dustegreia i fjor.
Dessverre, de er nok livredde, skremt inn i folden av krenkepatruljen.
Gaffelen glapp og jeg på trynet i suppa.

Brukeravatar
kytec

Legg inn av kytec »

Av disse superkjendisene er det to jeg vet hvem er basert på navnet alene uten om den nye programlederen.

Brukeravatar
pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

I tillegg får vi med oss mange kjente karaktere spilt av Atle Antonsen, Trond Fausa Aurvåg, Mariann Saastad Ottesen, Henrik Elvestad, Siw Anita Andersen, Eivind Sander, Line Verndal og Nikis Theophilakis. Selvfølgelig også Espen Eckbo.
"Mange kjente i serien"? Aldri hørt om noen av dem jeg. Knapt noen av disse skuespillerne :)

Men hvis programmet er bra og noe å se på, så kan man bli kjent med dem :) Altfor mange av de samme fjesene som går igjen på norske kanaler.

Brukeravatar
kytec

Legg inn av kytec »

Født i 1987 og er for gammel?

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Som jeg skrev litt senere. Jeg er for gammel for programmet (Rhino er fortsatt morsom)

Glommis skulle fått den

Brukeravatar
kytec

Legg inn av kytec »

MatsEn89 skrev: man nov 22, 2021 7:45 pm Som jeg skrev litt senere. Jeg er for gammel for programmet (Rhino er fortsatt morsom)

Glommis skulle fått den
Det kan jeg godt tenke meg du mener, hun hadde sikkert satt pris på den også.

Brukeravatar
PapaSmurf  

Legg inn av PapaSmurf »

Dessverre ser jeg at jeg kommer til å få en veldig amputert opplevelse. Jeg har jo ikke sett Ex on the beach eller Paradise hotell. Faktisk aldri sett en episode av disse. Men regner med at det blir gøy selv om det sannsynligvis er 1000 referanser der som fyker langt over hodet på meg.

Jeg ser jo promoene for Nissene i bingen som går nå og der er det en glætt type med dialekt fra mine hjemtrakter som jeg i dag fant ut skal parodiere en som heter Even Kvam. Kjapt Google-søk forteller meg at denne Kvam er trønder, så der har de tatt seg friheter med dialekten. Og så er det en som skal parodiere Adrian Sellevoll, og han kjenner jeg kun fra 71° Nord.

Brukeravatar
Queenie

Legg inn av Queenie »

PapaSmurf skrev: tor nov 25, 2021 9:26 am Dessverre ser jeg at jeg kommer til å få en veldig amputert opplevelse. Jeg har jo ikke sett Ex on the beach eller Paradise hotell. Faktisk aldri sett en episode av disse. Men regner med at det blir gøy selv om det sannsynligvis er 1000 referanser der som fyker langt over hodet på meg.

Jeg ser jo promoene for Nissene i bingen som går nå og der er det en glætt type med dialekt fra mine hjemtrakter som jeg i dag fant ut skal parodiere en som heter Even Kvam. Kjapt Google-søk forteller meg at denne Kvam er trønder, så der har de tatt seg friheter med dialekten. Og så er det en som skal parodiere Adrian Sellevoll, og han kjenner jeg kun fra 71° Nord.
Det har ikke jeg heller, men jeg tipper/håper det blir gjort narr av dagens kultur mtp nettdating, ekstreme oppmerksomhetsbehov og det overfladiske samfunnet, persongalleriet du finner som brukere/figurer i slike fora representerer jo nettopp alt dette. Så lenge Eckbo er i form trenger jeg ikke vite hvem han parodierer 😂

sexxes

Legg inn av sexxes »

Har heller ikke sett mye av disse seriene. Paradise ble jeg bare tittende på om programlederen var i bildet når jeg bladde forbi. Har jo dog sett reklame for programmene. Om humoren dog kun ligger i å parodiere personer kan jeg jo slite litt.

Brukeravatar
Lumanza

Legg inn av Lumanza »

Even Kvam parodi blir episk. For oss paradise seere blir dette episk selvom jeg har hoppet av det toget nå.

Tv Norge er flinke, var ikke lenge siden det kom noe nytt som den med alle de arvingene på det huset oppi fjellet med Vågenes blant annet. Husker ikke hva serien het?

Håper bare ikke det blir for sex fokusert slik at Eckbo mister den eldre målgruppe

TWU

Legg inn av TWU »

Heia Bent Leikvoll! En såpass sjarmerende kar må ha gode muligheter i et slikt konsept. Undres hvordan Rhino forholder seg til det motsatte kjønn, og alt håret de har på hodet?
Legacy

Brukeravatar
kibby

Legg inn av kibby »

Lumanza skrev: man nov 29, 2021 7:34 am Tv Norge er flinke, var ikke lenge siden det kom noe nytt som den med alle de arvingene på det huset oppi fjellet med Vågenes blant annet. Husker ikke hva serien het?
Jul i Blodfjell.

Brukeravatar
Nattevakt

Legg inn av Nattevakt »

kibby skrev: man nov 29, 2021 1:35 pm
Lumanza skrev: man nov 29, 2021 7:34 am Tv Norge er flinke, var ikke lenge siden det kom noe nytt som den med alle de arvingene på det huset oppi fjellet med Vågenes blant annet. Husker ikke hva serien het?
Jul i Blodfjell.
Fet serie, Trond Fausa aurvåg var fin i den rollen
جوجل المترجم

Brukeravatar
kibby

Legg inn av kibby »

Nattevakt skrev: man nov 29, 2021 3:43 pm
kibby skrev: man nov 29, 2021 1:35 pm
Jul i Blodfjell.
Fet serie, Trond Fausa aurvåg var fin i den rollen
Ja, den var bra. Likte begge sesongene. Eneste serien jeg også har likt Ine Jansen.

Svar

Gå tilbake til «TV-program»