Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Lew_Ashby

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Lew_Ashby »

Chelsea-Twitter med skudd avfyrt...:

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lolzalot skrev: tor nov 25, 2021 3:38 pm stiller også spørsmålstegn til Christensen. Var meldt ny kontrakt i sommer som klubben nå visstnok har fått i retur...
Nå har han mistet plassen i laget også, Jeg tror at han signerer en ny kontrakt, men det er vel langt fra sikkert.


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Jeg sitter med en ekkel følelse for kampen søndag. Vi har slitt lenge mot Manu også.
Her starter nok en liten nedtur for oss, er jeg redd.

Alle skadene, Solskjær sparket og laget får ny giv og vil gi alt for sin nye manager, Ronaldo står nå på 799 mål i karrieren.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det blir nok en vanskelig kamp, men laget burde gå inn i oppgjøret med mye selvtillit etter å ha slått Juventus 4-0. Veldig synd med alle skadene på nøkkelspillere.


Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

GatlingGun skrev: tor nov 25, 2021 11:59 pm Jeg sitter med en ekkel følelse for kampen søndag. Vi har slitt lenge mot Manu også.
Her starter nok en liten nedtur for oss, er jeg redd.

Alle skadene, Solskjær sparket og laget får ny giv og vil gi alt for sin nye manager, Ronaldo står nå på 799 mål i karrieren.
Nye manager? Det er jo så og si ingen endringer i strukturen. Det er de samme folka som har fått dem der de er nå.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Trolljegeren skrev: fre nov 26, 2021 8:40 am
GatlingGun skrev: tor nov 25, 2021 11:59 pm Jeg sitter med en ekkel følelse for kampen søndag. Vi har slitt lenge mot Manu også.
Her starter nok en liten nedtur for oss, er jeg redd.

Alle skadene, Solskjær sparket og laget får ny giv og vil gi alt for sin nye manager, Ronaldo står nå på 799 mål i karrieren.
Nye manager? Det er jo så og si ingen endringer i strukturen. Det er de samme folka som har fått dem der de er nå.
Men nå skal spillerne vise hvem av de som bør få starte kamper fremover. Trust me, det blir en vanvittig tøff kamp.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: fre nov 26, 2021 12:34 pm Men nå skal spillerne vise hvem av de som bør få starte kamper fremover. Trust me, det blir en vanvittig tøff kamp.
Ny manager kan jo gi et energiboost, og tror det fort blir en tøff kamp. Men det er mest fordi Kova og Kante sannsynligvis er ute, sammen med Chilwell. En midtbane med James-RLC-Jorg-Alonso er jeg redd for mot et United som jeg tror kan kontre bra på oss på søndag om vi er uforsiktige med ball offensivt.

Selv med alle skadene er vi emm allikevel åpenbare favoritter. Norsk Tipping har 1.60-3-90-5.10, det mener jeg er ganske riktig satt. Kanskje justert litt ned på United-seier og opp på Chelsea-seier. 1.80-4.90

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »



Det her lover jo godt. 1 ned 3 igjen.

Falck

Legg inn av Falck »

Den signeringen var så viktig.
Vi får krysse fingrene for at Rüdiger ikke skal ha halve kongeriket for å undertegne ny kontrakt da.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: fre nov 26, 2021 12:44 pm
GatlingGun skrev: fre nov 26, 2021 12:34 pm Men nå skal spillerne vise hvem av de som bør få starte kamper fremover. Trust me, det blir en vanvittig tøff kamp.
Ny manager kan jo gi et energiboost, og tror det fort blir en tøff kamp. Men det er mest fordi Kova og Kante sannsynligvis er ute, sammen med Chilwell. En midtbane med James-RLC-Jorg-Alonso er jeg redd for mot et United som jeg tror kan kontre bra på oss på søndag om vi er uforsiktige med ball offensivt.

Selv med alle skadene er vi emm allikevel åpenbare favoritter. Norsk Tipping har 1.60-3-90-5.10, det mener jeg er ganske riktig satt. Kanskje justert litt ned på United-seier og opp på Chelsea-seier. 1.80-4.90
Jeg er bare litt redd for at vi spiller med for høy risiko på søndag og får et par mål i fleisen på kontringer. Med spillere som Ronaldo og Bruno, trenger de ikke mange sjansene for å lage mål.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Falck skrev: fre nov 26, 2021 1:19 pm Den signeringen var så viktig.
Vi får krysse fingrene for at Rüdiger ikke skal ha halve kongeriket for å undertegne ny kontrakt da.
Ekstremt viktig. AC har tatt noen voldsomme steg i trebackslinjen under Tuchel, og kan strengt tatt bemanne alle tre posisjonene bakerst selv om venstre stopper vil være en utfordring. Vi har snakket en del om at mye stod på mentalitet og selvtillit for AC, og nå når det er på plass har jeg stor tro på at AC også vil takle en stopperplass når vi er fire mann bak.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lolzalot skrev: fre nov 26, 2021 1:12 pm

Det her lover jo godt. 1 ned 3 igjen.
Glitrende, da må vi få på plass Rudiger før 1 januar. Regner med vi forlenger med Azpi og TSilva

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Porto Uncovered episode 2 er den perfekte inngangen til helgen, gutter. God helg!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Fun fact:

Sist Brann-Molde og Chelsea-Man Utd spilte så og si samtidig på en søndag ble det 4-3 til Brann og 5-0 til Chelsea.

Chris Sutton og Jody Morris blant målscorerne. For Brann husker jeg ikke hvem som satte målene..

Molde-Brann 3-4
(Per Ove selvsagt)

Chelsea-Man Utd 5-0
https://www.premierleague.com/video/single/1849129

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Etter Tuchel-intervjuet er jeg mer håpefull til Chilwell-retur denne sesongen. Frykter fortsatt at det blir operasjon, men nå har vi ihvertfall et genuint håp. Dr Raj forklarer fint:

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Broja overrasker meg veldig med ferdighetene han viser denne sesongen. Han gjør ting jeg må innrømme at jeg ikke trodde han kunne levere. Helt konge!

....så misser han nettopp alle sjansers mor DØNN alene mot Alisson.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


KingsRoad

Legg inn av KingsRoad »

Lew_Ashby skrev: lør nov 27, 2021 9:48 am Etter Tuchel-intervjuet er jeg mer håpefull til Chilwell-retur denne sesongen. Frykter fortsatt at det blir operasjon, men nå har vi ihvertfall et genuint håp. Dr Raj forklarer fint:
Understreker langt på vei at grad 2 er å foretrekke fremfor grad 3, generelt, siden dette flagges som positive nyheter. Så får vi bare håpe at det gror tilstrekkelig. Gyllen mulighet til å bygge støttemuskulatur og generell muskulatur. Beef Chilwell tilbake tidlig neste år.

Virker som om klubben er villig til å gi dette tid, ha langsiktig fokus, og la Chilwells karriere og helse være fokus. Nok av skrekkelige eksempler på det motsatte. I mellomtiden har vi en av verdens ypperste venstre vingbacker som vikar. Luksus.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Gilmour med back to back MOTM for Norwich etter han kom inn i laget under Dean Smith. Hva Farke drev på med skjønner jeg ikke helt.

Ser at Norwich-supporterne er veldig uenig. Jeg så kun deler av andre omgang, da synes jeg Billy G var bra.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Når var sist Azpi gikk fem ligakamper på rad uten å starte?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Uavhengig av resultat i kveld. Enorm kvalitetsforskjell på lagene.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Det her er så typisk Jorginho. Hjelper ikke hvor mye han hylles og hvor flink han er i 99% av kampen. Han har en egen evne til å være nonsjalant og drite seg ut når vi som minst trenger det. Hva faen tenker han på der?! Klin ballen langt til helvete av banen for faen.

Rory-r

Legg inn av Rory-r »

Ja, det er enorm kvalitetsforskjell på lagene, men har hatt en veldig dårlig følelse for denne kampen hele uka etter skadene i Champions League. Vi gikk fra stor selvtillit i laget til en defensiv tilnærming med en gang vi fikk to så sentrale skader i laget. Når erstatterne er RLC (som sliter veldig mot etablert forsvar) og Alonso (som kveler angrepene våre venstresiden i stedet for å forsløse de) så blir det dobbel negativ virkning for oss. I tillegg blir det frie vingback-spillet til James skadelidende da Manu kan legge flere mann på han, nå som Chilwell er ute.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Alonso klarer jo ikke å holde bredde. Han bare løper inn til kanten av 16-meteren og står der. Faen ikke rart at Tuchel benka ham så fort Chilwell var klar.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Werner er en lost case.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

GatlingGun skrev: søn nov 28, 2021 6:44 pm Werner er en lost case.
Kast ham på dør og hent Lautaro, så kanskje Lukaku begynner skåre igjen.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

For ikke å snakke om Ziyech.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Trodde Ziyech hadde noe på gang etter de to siste kampene hans. Faen for en skuffelse han har vært i Chelsea.

Vi har jo egentlig ikke noen annen plan offensivt enn dødballer og å la vingbackene våre ha frie tøyler. Når det ikke fungerer, ja da har vi faktisk ikke noe offensivt spill.

Rory-r

Legg inn av Rory-r »

Trolljegeren skrev: søn nov 28, 2021 6:48 pm Trodde Ziyech hadde noe på gang etter de to siste kampene hans. Faen for en skuffelse han har vært i Chelsea.

Vi har jo egentlig ikke noen annen plan offensivt enn dødballer og å la vingbackene våre ha frie tøyler. Når det ikke fungerer, ja da har vi faktisk ikke noe offensivt spill.
Er helt hinsides å klage på Ziyech på grunnlag av denne kampen. Arbeidsforholdene er elendige gitt hjelpen de tre foran får fra midtbanen - som er ikke-eksisterende. RLC har vært elendig og det samme har Werner vært. Nå blir det straffe så dette kan forandre seg fort, men synes det er sprøtt å skylde på Ziyech her.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Det handler ikke om denne kampen her. Ziyech skulle komme inn som en etablert veteran, en spiller som kan ta ansvar når det trengs. Det har han virkelig ikke vært for oss.

Over til noe annet, så forstår jeg ikke hvorfor Lukaku ikke er i oppvarming!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»