Formula 1

Svar
fugletitteren

Re: Formula 1

Legg inn av fugletitteren »

Herlig med PP til Hamilton.

Grov feil av Max, mulig første tegn på at han merker presset.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Ante konturene av hva som skjedde siste svingen allerede første svingen, han presset alt for hardt!

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Mad Max fakter av Potetstappen

Ghost

Legg inn av Ghost »

Centrist skrev: lør des 04, 2021 7:05 pm Ante konturene av hva som skjedde siste svingen allerede første svingen, han presset alt for hardt!
Absolutt. Han måtte da, men kunne roet ned i siste sving. Hadde nok å gå på.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Helt sjuk runde av Max der. Gikk så fort og ville så mye. Kanskje litt for mye, og på denne denne banen kan små marginer ødelegge.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Hvis VER slipper å skifte så mye at parc ferme brytes kan det vel allikevel bli en meget spennende start i morgen. Merc slet på medium s i dag. VER har slipstream selv om den fordelen ikke er sååå stor her. Og Bottas sin racecraft på denne banen er jo et eneste stort spmtegn... Mulig han får straff for det med Raikkonen også.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Herlig kvalikk! Flaut av SutreStappen :D

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Herlig engasjement fra Atle her:

Visa

Legg inn av Visa »

Så ut som at det slapp litt på bakenden til Verstappen.. Ufattelig synd. En helt sinnsykt runde.

Gitt at han ikke må bytte girboks så tror jeg det blir veldig spennende i morgen. Lurer også på om Bottas må til stewards for å kjøre inni Kimi.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Ser ikke ut som det blir straff på Bottas. Kimi var ikke på hotlap, så da er vel det vel ok. Har sett onboarden av Verstappen. Noe av de råeste 95 prosentene jeg har sett, men den gassingen i siste sving er utilgivelig. Håper han slipper bytte for mesterskapets del.

Få som snakker om annet enn VER og HAM, men den kvalrunden til BOT er også meget sterk. LEC leverer også meget bra.

Visa

Legg inn av Visa »

RB hadde nok satt alt på pole. Blir nok greit for Max å komme forbi Bottas, men forbi Hamilton er en annen ting. Jeg tror Max greier å ta igjen Hamilton, men tror ikke han greier å komme forbi han på banen (dvs må benytte seg av pits). Vi får se. Jeg mener at VM blir avgjort i morgen.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Visa skrev: søn des 05, 2021 12:46 am RB hadde nok satt alt på pole. Blir nok greit for Max å komme forbi Bottas, men forbi Hamilton er en annen ting. Jeg tror Max greier å ta igjen Hamilton, men tror ikke han greier å komme forbi han på banen (dvs må benytte seg av pits). Vi får se. Jeg mener at VM blir avgjort i morgen.

Åpenbart at de gikk all in i dag ja. Men skulle bare mangle på en bane det ser vanskelig ut å kjøre forbi på. Ikke helt med på at dette er over da. Abu Dhabi bør passe RB bedre og de har hentet ut noe ekstra igjen. P2/P3 og dette lever i beste velgående.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Ingen av F2 løpene har kommet gjennom første runde uten minst SC, sist nå med en stygg smell så får vi håpe det går bra med begge.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

f2 løpet ble stoppet

Ghost

Legg inn av Ghost »

Nattevakt skrev: søn des 05, 2021 5:03 pm f2 løpet ble stoppet
Ble et parodiløp til slutt. Er jo mye mer kaos i F2 med tettere racing og mye stalls, men frykter mye kaos i kveld også.

Meldes for øvrig at bilen til VER ser bra ut og at det blir P3. Så får vi håpe det ikke viser seg noen skader underveis.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Da har jeg skrudd på sendingen
Intromusikken dundrer her, er superladd!!!!!!!!!!

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

DenFelgen skrev: søn des 05, 2021 5:31 pm Da har jeg skrudd på sendingen
Intromusikken dundrer her, er superladd!!!!!!!!!!
Her også, men måtte skru ned lyden da Atle testet elbil. Uff

Visa

Legg inn av Visa »

Skal ha vært 72G i F2 krasjen.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

InternalExile skrev: søn des 05, 2021 5:47 pm
DenFelgen skrev: søn des 05, 2021 5:31 pm Da har jeg skrudd på sendingen
Intromusikken dundrer her, er superladd!!!!!!!!!!
Her også, men måtte skru ned lyden da Atle testet elbil. Uff
Samme her :roll:

Visa

Legg inn av Visa »

DenFelgen skrev: søn des 05, 2021 5:50 pm
InternalExile skrev: søn des 05, 2021 5:47 pm
DenFelgen skrev: søn des 05, 2021 5:31 pm Da har jeg skrudd på sendingen
Intromusikken dundrer her, er superladd!!!!!!!!!!
Her også, men måtte skru ned lyden da Atle testet elbil. Uff
Samme her :roll:
Samme her, ikke fordi jeg er mot elbiler, men fordi det skjærer i ørene med de høyfrekvente lydene.

Visa

Legg inn av Visa »

Uff. Håper ikke Verstappen ødela gulvet sitt over den curben. Forstår heller ikke hvorfor han pusher på vei til startgrid... Så får vi håpe at girkassen klarer seg så mesterskapet kan avgjøres med racing.

Visa

Legg inn av Visa »

Helt ny bane - og det spøker allerede!

R66

Legg inn av R66 »

Første sving vil bli vanskelig, veldig trangt
Ellers blir spennende å se hvem som klarer å følge i svingene og utnytte tre drs zoner

Visa

Legg inn av Visa »

Tror Verstappen greier å komme til P2 etter første sving om Bottas får en svak start. Han må bremse kraftig og tidlig for å greie den svingen

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

To sikre ting i dag: spenning og sikkerhetsbil!

Pckstrm

Legg inn av Pckstrm »

Lets goooo

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Warm up!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Får ikke sett idag dessverre!

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Laffano16 skrev: søn des 05, 2021 6:30 pm Får ikke sett idag dessverre!
Hallo?
Kaos i det meepske hjem?

Visa

Legg inn av Visa »

Krysser tær og fingre

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Motorsport»