Florø SK Klubbtråd

Svar
Fritz_

Re: Florø SK Klubbtråd

Legg inn av Fritz_ »

Daltrey skrev: tir aug 03, 2021 8:00 pm Tap hjemme 1-2 mot Vålerenga 2. Dino Omerovic's opprykksspådommer ser ikke ut til å slå til.
Føler med sTIMEN nå. Håper han kommer seg inn på forumet. Så får vi prøve å støtte han litt i den tunge tiden.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Fritz_ skrev: ons aug 04, 2021 11:53 pm
Daltrey skrev: tir aug 03, 2021 8:00 pm Tap hjemme 1-2 mot Vålerenga 2. Dino Omerovic's opprykksspådommer ser ikke ut til å slå til.
Føler med sTIMEN nå. Håper han kommer seg inn på forumet. Så får vi prøve å støtte han litt i den tunge tiden.
Flott å se deg her, Fritz. Og ja, enig. Dette må være et mareritt for ham.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Fritz_ skrev: ons aug 04, 2021 11:53 pm
Føler med sTIMEN nå. Håper han kommer seg inn på forumet. Så får vi prøve å støtte han litt i den tunge tiden.
Kjenner du han og har mulighet til å kontakte han? Skulle absolutt fått han inn ja.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

TrueBlue81 skrev: tor aug 05, 2021 8:27 am
Fritz_ skrev: ons aug 04, 2021 11:53 pm
Føler med sTIMEN nå. Håper han kommer seg inn på forumet. Så får vi prøve å støtte han litt i den tunge tiden.
Kjenner du han og har mulighet til å kontakte han? Skulle absolutt fått han inn ja.
Jeg kjenner han ikke nei. Men jeg vet at flere her på forumet kjenner til hans identitet. Den må selvsagt ikke spres videre. Men de som vet kunne jo sendt han en link til forumet på messenger. Ser ikke noe galt i det.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Nei, å avsløre identiteten hans kan vi jo ikke gjøre, men det sitter litt langt inne å sende ham en melding på messenger også.. for vår egen anonymitets skyld.
Klart at han sliter nå, han skrev jo så sent som den 26. Juni at det var minst 3 dårligere lag i avdelingen og at Florø aldri ville rykke ned i år.
Som du selv skrev, laget har blitt en kasteball i årets PostNord Avd. 1

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Daltrey skrev: tor aug 05, 2021 6:30 pm for vår egen anonymitets skyld.
Jeg kjenner til identiteten hans, men dette er grunnen til at jeg ikke sender han en melding.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

LeSorcier skrev: tor aug 05, 2021 7:45 pm
Daltrey skrev: tor aug 05, 2021 6:30 pm for vår egen anonymitets skyld.
Jeg kjenner til identiteten hans, men dette er grunnen til at jeg ikke sender han en melding.
Nettopp :)

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

LeSorcier skrev: tor aug 05, 2021 7:45 pm
Daltrey skrev: tor aug 05, 2021 6:30 pm for vår egen anonymitets skyld.
Jeg kjenner til identiteten hans, men dette er grunnen til at jeg ikke sender han en melding.
Skjønner deg godt at du ikke ønsker å avsløre deg overfor han ja.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Daltrey skrev: tor aug 05, 2021 9:40 pm
LeSorcier skrev: tor aug 05, 2021 7:45 pm
Daltrey skrev: tor aug 05, 2021 6:30 pm for vår egen anonymitets skyld.
Jeg kjenner til identiteten hans, men dette er grunnen til at jeg ikke sender han en melding.
Nettopp :)
Dersom dere er så livredde for anonymiteten så får dere mekke en fake FB-profil. Det er vel gjort på ca 2 minutt. :)

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Fritz_ skrev: tor aug 05, 2021 11:29 pm

Dersom dere er så livredde for anonymiteten så får dere mekke en fake FB-profil. Det er vel gjort på ca 2 minutt. :)
Hehe, sende ham et brev, kanskje :D

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Daltrey skrev: tor aug 05, 2021 11:38 pm
Fritz_ skrev: tor aug 05, 2021 11:29 pm

Dersom dere er så livredde for anonymiteten så får dere mekke en fake FB-profil. Det er vel gjort på ca 2 minutt. :)
Hehe, sende ham et brev, kanskje :D
Ja, det er et alternativ. :)

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Hetle er tilbake i Sogndal. Stod for Sogndal 2 i helga. Så det har nok ikke funket for han i Florø dessverre.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Bak betalingsmur, men likevel. Troen virker urokkelig på at sesongen kan reddes. Florø kan fortsatt ende på 49 poeng.
https://www.firdaposten.no/kan-sesongen ... -16-525262

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Daltrey skrev: tir aug 10, 2021 4:43 pm Bak betalingsmur, men likevel. Troen virker urokkelig på at sesongen kan reddes. Florø kan fortsatt ende på 49 poeng.
https://www.firdaposten.no/kan-sesongen ... -16-525262
Har han egentlig noe valg?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Korgutt skrev: ons aug 11, 2021 12:09 am
Daltrey skrev: tir aug 10, 2021 4:43 pm Bak betalingsmur, men likevel. Troen virker urokkelig på at sesongen kan reddes. Florø kan fortsatt ende på 49 poeng.
https://www.firdaposten.no/kan-sesongen ... -16-525262
Har han egentlig noe valg?
Ja man kan resignere og bygge for neste år.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Ser Daniel Hamde står oppført som permanent spiller hos Florø nå. Kom opprinnelig på lån før sesongen, men kontrakten med Godset gikk ifølge Transfermarkt ut 31. juli.

Noen som vet noe om dette? Stemmer det?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

mogandisu skrev: ons aug 11, 2021 9:05 am Ser Daniel Hamde står oppført som permanent spiller hos Florø nå. Kom opprinnelig på lån før sesongen, men kontrakten med Godset gikk ifølge Transfermarkt ut 31. juli.

Noen som vet noe om dette? Stemmer det?
Ser Daniel Kubrom Hamde var spilleklar for Florø 01. August. Dvs han har meldt permanent overgang ja.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Hvor ser dere det? Ingen overgang meldt på nff, kan så klart være en forsinkelse i systemet der. Usikker hvor lang kontrakt han hadde med godset, men lånekontrakten var «i første omgang til sommeren» i følge godset.no. Står fortsatt som godset spiller i systemet hos NFF

Var på g17 landslaget så sent som i fjor så trodde de hadde trua på han i SIF

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Dette er det jeg ser på NFF sin overgangsoversikt:
Screenshot 2021-08-11 100638.png
Og dette er det som står på Transfermarkt:
Screenshot 2021-08-11 100700.png
Ser også at han er fjernet fra G19 sidene på hjemmesiden godset.no

Men ingen av klubbene har annonsert noe, så det er derfor jeg lurer.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Nff har ført det fra Florø til Florø ja, derfor han ikke dukket opp i mitt søk på godset overganger. Inne på spillerens profil stod han også oppført med tilhørighet til godset. Men det stemmer sikkert at han har signert permanent. Godset er ikke alltid like flinke til å si ifra når unge spillere drar.

TWU

Legg inn av TWU »

Bortekamp mot Senja i dag. Tap og de er 8 poeng bak trygg plass, som er 800 % av nåværende poengfangst.

Kan man si vinn eller forsvinn før sesongen er halvspilt?

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

TWU skrev: søn aug 15, 2021 1:20 pm Bortekamp mot Senja i dag. Tap og de er 8 poeng bak trygg plass, som er 800 % av nåværende poengfangst.

Kan man si vinn eller forsvinn før sesongen er halvspilt?
Jeg skulle til å si ja, men... dette handler om Florø, og da er spådommer en dødssynd. Det ble vel skrevet på det gamle forumet, at vi under gitte forutsetninger kunne danne oss et bilde etter 10 kamper, men det spørs om ikke denne muligheten er spolert nå som laget ligger nederst på tabellen med ett poeng og 21 minusmål.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Florø tok ledelsen i det 8. spilleminutt, og det står fortsatt 0-1 etter 25 minutter.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Der satt den for Florø gitt. 3 poeng borte mot Senja. Er det håp likevel?

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Fritz_ skrev: søn aug 15, 2021 4:24 pm Der satt den for Florø gitt. 3 poeng borte mot Senja. Er det håp likevel?
Helt rått dette, og mot en rival som det er realistisk å passere på tabellen.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Daltrey skrev: søn aug 15, 2021 4:38 pm
Fritz_ skrev: søn aug 15, 2021 4:24 pm Der satt den for Florø gitt. 3 poeng borte mot Senja. Er det håp likevel?
Helt rått dette, og mot en rival som det er realistisk å passere på tabellen.
Blir det jobbet med å få sTIMEN over på dette forumet? Mistenker at han ikke kjenner adressen.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Fritz_ skrev: søn aug 15, 2021 4:40 pm
Blir det jobbet med å få sTIMEN over på dette forumet? Mistenker at han ikke kjenner adressen.
Jeg har ikke foretatt meg noe enda, men finner vel adressen hans på gule sider.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Ja dem andre laga i bunnen er ikke allverden, så dette var viktig siger. Absolutt håp nå, men da bør det helst komme en rask siger til.

TWU

Legg inn av TWU »

TrueBlue81 skrev: tir aug 17, 2021 8:59 am Ja dem andre laga i bunnen er ikke allverden, så dette var viktig siger. Absolutt håp nå, men da bør det helst komme en rask siger til.
Ny mulighet hjemme mot Bærum i dag. De har dårlig form, men møtt stort sett topplag i det siste..

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

TWU skrev: ons aug 18, 2021 1:52 pm
TrueBlue81 skrev: tir aug 17, 2021 8:59 am Ja dem andre laga i bunnen er ikke allverden, så dette var viktig siger. Absolutt håp nå, men da bør det helst komme en rask siger til.
Ny mulighet hjemme mot Bærum i dag. De har dårlig form, men møtt stort sett topplag i det siste..
Det endte med poengdeling og 1-1, etter en sen utligning fra hjemmelaget. Virker som flere spillere er på vei tilbake fra skade.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»