Den var overraskende.... Watkins ikke lenger så fristende.
Dette gir vel også muligheten for at Obafemi til 4.5 får spille mer.
Det er nå tor sep 24, 2026 1:35 am
Legg inn av guru »
Den var overraskende.... Watkins ikke lenger så fristende.
Legg inn av MadsFantasy »
For et hodebry, trodde jeg endelig hadde landet laget
Legg inn av HeskeyTime »
Ser for meg en variasjon av 4-4-2 og 3-5-2 nå, med DCL og Antonio bankers. Er egentlig ikke så mange spisser som frister enda, til tross for gode priser. Bamford blokkes av Raphinha, Wood og Richarlison har spilt OL, Wilson er fraud i FPL-sammenheng, Toney er uskreven i PL, Watkins med uviss rolle (kant eller spiss i 442?) og Ings ventes med da Aston Villa sikkert bruker tid på å samspille nytt angrep (beholder Buendia).MadsFantasy skrev: tor aug 05, 2021 9:28 amFor et hodebry, trodde jeg endelig hadde landet laget
Legg inn av Lew_Ashby »
Nacho benket to siste(?) treningskampene når Rodgers har kjørt kun en spiss. Kommer nok til å spille en del, men tror ikke han er spikret på noen måte. Se om han starter og leverer bra mot City i helgenk9b skrev: tor aug 05, 2021 9:59 am Da tror jeg Watkins går ut, i alle fall fram til vi har en ide om hvordan Aston Villa spiller.
Buendia er mer aktuell, men det er trangere om plassene på midtbanen. Lurer litt på om ikke det er tid for Nacho på topp.
Legg inn av HeskeyTime »
Kanskje utover i sesongen hvis resten av alternativene i prisklassen rundt svikter. Frem til da er det for shady kampprogram, og venter på at Spurs får satt seg et lag som klarer å prestere. Alltid verdi i en shadow striker til 6,5 hvis han kommer i rette posisjoner, foretrekker Alli som dette fremfor at han skal være en playmaker.guru skrev: tor aug 05, 2021 10:53 am Noen som vurderer Dele? Har vært strålende i sesongoppkjøringen, og ser ut til å bli satset på at Nuno. Han vil kunne ha en voldsom verdi til 6.5M om han våkner til liv og finner tilbake til sitt gamle jeg. Kostet vel opp mot 9M da han var på sitt beste.
Hmmm.. Ville trood han var rimelig bankers mtp hvor bra han leverte i slutten av forrige sesong. Blir det Maupay likevel da?Lew_Ashby skrev: tor aug 05, 2021 10:17 amNacho benket to siste(?) treningskampene når Rodgers har kjørt kun en spiss. Kommer nok til å spille en del, men tror ikke han er spikret på noen måte. Se om han starter og leverer bra mot City i helgenk9b skrev: tor aug 05, 2021 9:59 am Da tror jeg Watkins går ut, i alle fall fram til vi har en ide om hvordan Aston Villa spiller.
Buendia er mer aktuell, men det er trangere om plassene på midtbanen. Lurer litt på om ikke det er tid for Nacho på topp.
Legg inn av MadsFantasy »
Enig i mye av det du skriver, blir 3-5-2 på meg. Har planer om å gjøre Watkins til Obafemi og Buendia til en Mahrez/Jota/GreenwoodHeskeyTime skrev: tor aug 05, 2021 9:49 amSer for meg en variasjon av 4-4-2 og 3-5-2 nå, med DCL og Antonio bankers. Er egentlig ikke så mange spisser som frister enda, til tross for gode priser. Bamford blokkes av Raphinha, Wood og Richarlison har spilt OL, Wilson er fraud i FPL-sammenheng, Toney er uskreven i PL, Watkins med uviss rolle (kant eller spiss i 442?) og Ings ventes med da Aston Villa sikkert bruker tid på å samspille nytt angrep (beholder Buendia).
Legg inn av Barks »
Vært innom tanken, men har brent meg nok på Alli de siste sesongene til at jeg venter og ser.guru skrev: tor aug 05, 2021 10:53 am Noen som vurderer Dele? Har vært strålende i sesongoppkjøringen, og ser ut til å bli satset på at Nuno. Han vil kunne ha en voldsom verdi til 6.5M om han våkner til liv og finner tilbake til sitt gamle jeg. Kostet vel opp mot 9M da han var på sitt beste.
Legg inn av HeskeyTime »
Greenwood ser veldig spennende ut i starten av sesongen, men er dessverre 0,5m unna å kunne få tak i han. Ulempa med dette er at jeg da kun vil ha en spillende på benk (såfremt ingen 4,0 eller Obafemi får spilletid), og corona som må vurderes risiko på. Er ikke så begeistret for Buendia selv om jeg har han, tar nok litt tid å sette angrepet uten Grealish, og er ikke spesielt målfarlig. Tror også han blir å hjelpe mer til med å flytte ballen frem i banen, mens Watkins/Ings/Bailey kommer til avslutningssituasjonene. Blir å vurdere dette fortløpende frem til seriestart, fortsatt par treningskamper som skal spilles.MadsFantasy skrev: tor aug 05, 2021 9:28 am
Enig i mye av det du skriver, blir 3-5-2 på meg. Har planer om å gjøre Watkins til Obafemi og Buendia til en Mahrez/Jota/Greenwood
Legg inn av guru »
Om begge overgangene går igjennom, så blir det fort 4-4-2/3-5-2 med Kane og Lukaku på topp + 4.5. Tør man stå uten?
Legg inn av Lezah »
Der er i beste fall risky. Som du sier gjør det jo FPL mer spennende, for færre kan ha Bruno OG Salah + de to spissene. Sikkert teoretisk mulig å ha alle fire men da tror jeg det er slappe greier totalt sett!guru skrev: tor aug 05, 2021 2:17 pmOm begge overgangene går igjennom, så blir det fort 4-4-2/3-5-2 med Kane og Lukaku på topp + 4.5. Tør man stå uten?
Det er i allefall morsomt for spillet, som vil tvinge folk til å stille med mer forskjellige lag. Lukaku kommer inn på 11-12 mill.
Legg inn av Yesil »
Det blir på grensen mye dritt på laget med bare 3 av disse også.Lezah skrev: tor aug 05, 2021 2:43 pmDer er i beste fall risky. Som du sier gjør det jo FPL mer spennende, for færre kan ha Bruno OG Salah + de to spissene. Sikkert teoretisk mulig å ha alle fire men da tror jeg det er slappe greier totalt sett!guru skrev: tor aug 05, 2021 2:17 pmOm begge overgangene går igjennom, så blir det fort 4-4-2/3-5-2 med Kane og Lukaku på topp + 4.5. Tør man stå uten?
Det er i allefall morsomt for spillet, som vil tvinge folk til å stille med mer forskjellige lag. Lukaku kommer inn på 11-12 mill.
Hmmm scratching it all over....Dejan_Stankovic89 skrev: tor aug 05, 2021 2:58 pm
Jeg ville tatt en ny titt på det laget der. Hva skal du med Andre Gomes? Ingen Salah heller. Firmino og Rodrigo på topp blir med all respekt ikke veldig bra.
You need to be a member in order to post a reply
Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute
Gå tilbake til «Fotball - Spill»