Klagetråden

Svar
Boccherini

Re: Klagetråden

Legg inn av Boccherini »

Lew_Ashby skrev: ons feb 16, 2022 3:40 pm Grufullt OL.

Godt vi får nye sjanser til suksess om i Italia 2026.
Fryktelig. Forlanger norsk gull i kunstløp i Italien, samt storeslem i bob.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

To fjerdeplasser i dag og vi ender med null gull i alpint😭 Enda godt vi vant gull i langrenn og i hvert fall bronse i slalåmen.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

oddvar_kjempebra skrev: ons feb 16, 2022 12:22 pm Jeg vil gjerne klage på den som skrev dette rett før OL:

-Jeg spår fiasko. Kommer til å bli et av våre dårligste vinter-OL noensinne. Jansrud er skadet. Skiskytterne våre er i dårlig form. Vi er ikke så dominerende lenger i langrenn.

-Gratulerer til Sverige med OL-gull i skiskyting for herrer. Den norske fiaskoen fortsetter. Norske skiskyttere blir dårligere for hver dag som går mens svenskene blir bedre. Norge har ikke sjans så dårlig som norske skiskyttere presterer nå. Dette kan ikke ende bra. På herresiden er det nå kun realistisk med medalje i stafett. Minner også om at Jansrud har fått ødelagt sin sesong, inkludert OL. Ser dermed mørkt ut med medaljer også i alpint. Og vi er heller ikke så dominerende lenger i langrenn. Dermed kan vi få ett av våre dårligste OL noensinne. Jeg spår få medaljer i Kina.

Det kan ikke være lov å være så dårlig oppdatert på OL-historie (dårligste OL i 1988 med 0 gull, så sent som i 2006 vant vi bare to gull) og så dårlig til å vurdere norske OL-sjanser.
Du skal ikke se bort i fra at dette er det første OL vedkommende ser på i voksen alder. Men fryktelig historieløs når det gjelder vinter-OL tydeligvis. Og på formen til de norske deltagerne. Litt må man da ha fått med seg tidligere i vinter :)

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Viss eg skal klage på noko, så må det være alle som klager over alle medaljene Norge ikkje vinner. For det er dessverre ein del som er meir opptatt av å trekke opp alt som ikkje går i vår retning, men ikkje fokuserer på alt som går vår veg. Vi har hatt eit fantastisk OL og leder medaljestatistikken. Det er vel berre sist OL som var betre og det var Norges beste OL. I tillegg har vi hatt gull i Skøyter, Langrenn, Hopp, Kombinert, Freestyle og Skiskytting. Medalje i Curling, Snowboard og Alpint. Vi har 28 flotte medaljer og mangler kun 2 gull for å klare 15 gull. Det vil være ny rekord.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jeg er sur for at vi ikke tar gull i kjelke. Da jeg var ung var vi rå på kjelkekjøring, hadde man satt oss i en bob eller noe lignende hadde vi brutt lydmuren. Bare å smøre med stearinlys og noe silikonspray man finner i garasjen til en eller annen bestefar det så er man ustoppelig.

Eventuelt kunne man hatt spark som en egen øvelse i bobbanen. Kun de tøffeste kjørte ned brattbakken på spark.

Fakta

Legg inn av Fakta »

TheBaseline skrev: ons feb 16, 2022 6:56 pm To fjerdeplasser i dag og vi ender med null gull i alpint😭 Enda godt vi vant gull i langrenn og i hvert fall bronse i slalåmen.
Litt tidlig si vi ender med null gull i alpint når lagkonkurransen gjenstår og Norge er regjerende verdensmestere i den øvelsen.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Er det ikke paralellslalom lengre?

des idées fatales

Legg inn av des idées fatales »

Jeg ønsker å klage litt på OL-studioet til TVNorge. Det er så ufattelig dårlig, kjedelig og uekte studio, en eneste stor green screen hvor ser greenscreen siluetten rundt de som er i studio.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Klage ja.
Jeg har hatt en slitsom dag. Tre fly, og totalt har jeg forflyttet meg godt over 200 mil over en periode på ca 11 timer. Selvfølgelig er en god del venting på flyplasser involvert i denne tiden. Nå venter 2 uker med 12-14 timers arbeidsdager, så da blir jeg også veldig lite aktiv her på FD en periode.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Mehell skrev: ons feb 16, 2022 10:02 pm Klage ja.
Jeg har hatt en slitsom dag. Tre fly, og totalt har jeg forflyttet meg godt over 200 mil over en periode på ca 11 timer. Selvfølgelig er en god del venting på flyplasser involvert i denne tiden. Nå venter 2 uker med 12-14 timers arbeidsdager, så da blir jeg også veldig lite aktiv her på FD en periode.
Hva jobber Herren med?

Voldsomme arbeidstider!

Mehell

Legg inn av Mehell »

MadBum skrev: ons feb 16, 2022 10:03 pm
Mehell skrev: ons feb 16, 2022 10:02 pm Klage ja.
Jeg har hatt en slitsom dag. Tre fly, og totalt har jeg forflyttet meg godt over 200 mil over en periode på ca 11 timer. Selvfølgelig er en god del venting på flyplasser involvert i denne tiden. Nå venter 2 uker med 12-14 timers arbeidsdager, så da blir jeg også veldig lite aktiv her på FD en periode.
Hva jobber Herren med?

Voldsomme arbeidstider!
Jobber rotasjon i industrien. 2 uker på, 3 uker av. Helt grei lønn, og helt greit med friperiodene. Så skal ikke klage. Og de ukene vi jobber så er det jo gratis mat og slike ting.
edit: Selvfølgelig skal jeg klage. Dette er jo klagetråden.
Stressende reiser til og fra jobb er slitsomt. Bruker jo en hel dag hver vei, så reellt sett er jo dette to mer eller mindre ulønnede arbeidsdager.

startelver

Legg inn av startelver »

Hvor ble det av trollet fra Porsgrunn? Ble stille i hula di nå.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

pfrog567 skrev: ons feb 16, 2022 7:30 pm
oddvar_kjempebra skrev: ons feb 16, 2022 12:22 pm Jeg vil gjerne klage på den som skrev dette rett før OL:

-Jeg spår fiasko. Kommer til å bli et av våre dårligste vinter-OL noensinne. Jansrud er skadet. Skiskytterne våre er i dårlig form. Vi er ikke så dominerende lenger i langrenn.

-Gratulerer til Sverige med OL-gull i skiskyting for herrer. Den norske fiaskoen fortsetter. Norske skiskyttere blir dårligere for hver dag som går mens svenskene blir bedre. Norge har ikke sjans så dårlig som norske skiskyttere presterer nå. Dette kan ikke ende bra. På herresiden er det nå kun realistisk med medalje i stafett. Minner også om at Jansrud har fått ødelagt sin sesong, inkludert OL. Ser dermed mørkt ut med medaljer også i alpint. Og vi er heller ikke så dominerende lenger i langrenn. Dermed kan vi få ett av våre dårligste OL noensinne. Jeg spår få medaljer i Kina.

Det kan ikke være lov å være så dårlig oppdatert på OL-historie (dårligste OL i 1988 med 0 gull, så sent som i 2006 vant vi bare to gull) og så dårlig til å vurdere norske OL-sjanser.
Du skal ikke se bort i fra at dette er det første OL vedkommende ser på i voksen alder. Men fryktelig historieløs når det gjelder vinter-OL tydeligvis. Og på formen til de norske deltagerne. Litt må man da ha fått med seg tidligere i vinter :)
Vedkommende så på sommer-OL også, hvor hun to dager før slutt mente at dette OL kun var marginalt bedre enn Rio-OL. På det tidspunktet hadde vi allerede 2-2-1 og sandvolleygutta i finale, håndballjentene i bronsefinale og Jakob Ingebrigtsen i finale på 1500 som en av to store favoritter.

I Rio ble det altså 0-0-4. Til slutt i Tokyo ble det 4-2-2 og et av våre beste sommer-OL noensinne.

Så her pratet vi ikke bare om en som er latterlig negativ men også helt historieløs. Og som ser ut til å få black-outs når Norge vinner noe.

Så kan det jo hende at vedkommende bare er et troll. Men da er hun et mislykket sådan.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

oddvar_kjempebra skrev: tor feb 17, 2022 8:34 am
Vedkommende så på sommer-OL også, hvor hun to dager før slutt mente at dette OL kun var marginalt bedre enn Rio-OL. På det tidspunktet hadde vi allerede 2-2-1 og sandvolleygutta i finale, håndballjentene i bronsefinale og Jakob Ingebrigtsen i finale på 1500 som en av to store favoritter.

I Rio ble det altså 0-0-4. Til slutt i Tokyo ble det 4-2-2 og et av våre beste sommer-OL noensinne.

Så her pratet vi ikke bare om en som er latterlig negativ men også helt historieløs. Og som ser ut til å få black-outs når Norge vinner noe.

Så kan det jo hende at vedkommende bare er et troll. Men da er hun et mislykket sådan.
Huff a meg, der nytter det ikke med "god bedring" heller :)
Får håpe hun ikke befinner seg sammen med norske supportere der Norge deltar, uansett hvilken sport der er.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

startelver skrev: ons feb 16, 2022 11:25 pm Hvor ble det av trollet fra Porsgrunn? Ble stille i hula di nå.
Trollet har gjemt seg i Hedalsskogen :lol:

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»