PGA -Tour

Svar
Caputo

Re: PGA -Tour

Legg inn av Caputo »

ElGuaje skrev: ons feb 23, 2022 7:55 pm
Caputo skrev: ons feb 23, 2022 7:49 pm
ElGuaje skrev: ons feb 23, 2022 2:34 pm

Man får alle feeder på Discovery+ nå

Hovedsending/main feed med engelsk kommentering
Marquee Groups med engelsk kommentering
Featured Groups med engelsk kommentering
Featured Holes med engelsk kommentering
Hovedsending med norsk kommentering
Vært inne å kikket litt nå, som alltid lite info om hva du faktisk får på disse strømmetjenestene. Er det pakken til 179 jeg må ha?
Stemmer
Fantastisk at du må betale for eliteserien for å se golf...

Caputo

Legg inn av Caputo »

Blir spennende å se hvordan det slår ut på leaderboarden om gjengen blir gående i pissregn i 14 timer idag.

Will.i.Nickersen

Legg inn av Will.i.Nickersen »

Tarlitt Ventura info her, tror ikke det er kjempeinteresse for en Korn Ferry tråd ;).

Kris Ventura spiller turnering nå, Chitimacha Louisiana Open, ligger T110 etter halvgått dag 2. Må dra -3 siste 9 for å klare cut'en.
Har spilt 5 turneringer iår, 3 missede cut'er og T45/T52 i de andre. Ser dessverre ikke ut til å ha funnet ut av problemene sine enda.
Mye opp og ned runder som ifjor, hadde to doble bogyer igår som ødela dagen. Får håpe det snur for han snart.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Hadde glemt ventura takk for update!

Will.i.Nickersen

Legg inn av Will.i.Nickersen »

Jepp,glemte han bort selv. Tidligere helger jeg har kommet på han har han ikke spilt. Endte dagen på par totalt, cut'en blir antagelig -2 så ryker nok denne helgen og.

Caputo

Legg inn av Caputo »

Ser det er gruppespill frem tom fredag i WGC og 1/8 og kvart lørdag, semi og finale søndag. Blir ekstremt mye golf for de 2 som havner i finalen med 36 hull både lørdag og søndag!

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Caputo skrev: ons mar 23, 2022 11:59 am Ser det er gruppespill frem tom fredag i WGC og 1/8 og kvart lørdag, semi og finale søndag. Blir ekstremt mye golf for de 2 som havner i finalen med 36 hull både lørdag og søndag!
Husk at det ikke er så ofte man spiller 18 hull i match play.

Caputo

Legg inn av Caputo »

Er det Viasat som viser turneringen?

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Ja

Will.i.Nickersen

Legg inn av Will.i.Nickersen »

Liten oppdatering på Ventura, spiller club car championship denne helgen i Korn Ferry, +3 etter dag 1 og t120.
Endte på T55 forrige helg. Varier fortsatt voldsomt i prestasjonene, gikk fra 65 slag lørdag til 74 slag søndag forrige turnering.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Er nok bard å gi opp Ace han har nådd topp

Will.i.Nickersen

Legg inn av Will.i.Nickersen »

Vet ikke hvor det butter for han, om det er mentalt, taktisk eller omgivelser. Har jo byttet caddy noen ganger.
Har jo fremdeles noen strålende runder inne, men klarer ikke å holde en hel helg for tiden.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Han er vel strengt tatt one season wonder

Will.i.Nickersen

Legg inn av Will.i.Nickersen »

Tror egentlig ikke det, var tross alt ekstremt varierende i den gode sesongen sin også, gikk fra seier til å ikke klare cuten. Går liksom fra full birdie/eaglefest til dobbel og trippelbogeyer.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Noen spørsmål til dere som følger golf nøyere enn jeg gjør:
Hvor svekket vil PGA bli nå som vi får en konkurrerende tour som spytter massive penger inn i sin variant? Og hvor mye vil den nye touren ha å si for anseelsen og prestisjen i PGA? Er det noen som tror at dette kan være starten på slutten for PGA, eller kommer de til å klare å svare på utfordringen?

På forhånd takk for svar.

Jeg prøver å følge Hovland så mye som mulig, og jeg har utviklet meg i den grad at golf har blitt en veldig artig sport å se på. Jeg har dog fortsatt ikke prøvd å spille golf selv. Mest fordi jeg frykter at jeg kommer til å elske det, og jeg har rett og slett ikke tid til å bli helt oppslukt av en sport for tiden :)

startelver

Legg inn av startelver »

Det er ingen som vil at LIV skal lykkes, kun avdankede gamle stjerner ser ut til å ta turen over, sammen med noen pengegriske golfere som ikke kjemper helt i toppen.

Sportstlig sett blir kvaliteten dårligere, PGA i Canada sist helg var langt mer artig å følge med på enn LIV.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Kofstad -3 etter 6 hull. Fortsetter fra forrige uke og har sett solid ut til nå. Spår topp 20 og en kjempedebut.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Så gøy om han kunne fått til noe

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Litt synd at putteren søvna i uværet, men resten sitter fortsatt.
-7 og 14. nå.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

-16 og T14 og en enorm debut. Går altså de siste 58!! hullene bogey-fri.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Veldig synd scorene ble så høye. Men du verden!

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Var hos en kompis og så golf på TV for første gang i går. Jeg vet ikke hvor god han er, men denne Cameron Smith ble raskt en favoritt. Virker som en herlig type.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Ny kruttsterk turnering av Kofstad. T14 nå, kommer nok til å falle litt men enda enn topp 20 lar seg høre.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

startelver skrev: tor jun 16, 2022 2:41 pm Det er ingen som vil at LIV skal lykkes, kun avdankede gamle stjerner ser ut til å ta turen over, sammen med noen pengegriske golfere som ikke kjemper helt i toppen.
Så er spørsmålet: Hvor langt er man unna den totale katastrofen?

https://www.bbc.com/sport/golf/62201722

Centrist

Legg inn av Centrist »

Talor Gooch, Hudson Swafford og Matt Jones sitt søksmål mot PGA-touren for å få midlertidig tillatelse til å spille FedEx-plsyoff blir ikke akseptert av den lokale domstolen i Sna Juan, California. De tre, sammen med de 11 andre, spiller altså ikke. Deilig!

På den mer sorgfulle siden så benekter ikke Cameron Smith de sterke ryktene som kobler han til LIV. Han kommer til å uttale seg mer tydelig ved sesongslutt.

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Her er deler av teksten i søksmålet mot PGA:
"Etter hvert som tourens monopolmakt har vokst, har den brukt sin dominans til å lage et arsenal av konkurransebegrensninger for å beskytte sitt langvarige monopol. Nå, truet av inntredenen til LIV Golf, Inc. («LIV Golf») … har touren våget å skade karrieren og levebrødet til alle golfspillere, inkludert saksøkerne Phil Mickelson, Talor Gooch, Hudson Swafford, Matt Jones, Bryson DeChambeau, Abraham Ancer, Carlos Ortiz, Ian Poulter, Pat Perez, Jason Kokrak og Peter Uihlein («saksøkere»), som har vært modige nok til å trosse touren og spille turneringer sponset av den nye aktøren. Touren har forsettlig og nådeløst forsøkt å knuse LIV Golf før den truer tourens monopol."

Er ikke dette typisk Trump-argumentasjon? Å anklage andre for sine egne synder? Å beskylde PGA Tour for å "skade karrieren" til de som har gått over til LIV, er jo å snu hele problemstillingen på hodet. De har jo gått til LIV frivillig, og vært fullstendig klar over konsekvensene. Samtidig har de kritisert PGA Tour, og har byttet til LIV fordi "de liker formatet", "slipper å spille så mye" osv osv. Helt uforståelig argumentasjon for meg, ihvertfall.

Like dumt blir det jo å kritisere PGA Tour for å nekte spillere innpass. LIV har jo kun plass til 48 spillere, så er det noen som setter begrensninger så er det jo dem.

Kan ikke forstå at de kan vinne det søksmålet. Heldigvis tapte de første runde :-)

eppaen

Legg inn av eppaen »

De er selvsagt sjanseløse i all den tid de selv visste konsekvensene. Det var ingen hemmelighet eller skjult informasjon. Det er faktisk helt utrolig svak dømmekraft å saksøke noen for egne valg.

startelver

Legg inn av startelver »

Pengegriske idioter hele gjengen.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Men faen da Cameron smith.....

Will.i.Nickersen

Legg inn av Will.i.Nickersen »

Siden det ikke akkurat har vært behov for en Ventura tråd legger jeg til en "nyhet" (for meg ,iallefall). Har ikke fulgt med han på en stund, og så at han ikke hadde spilt korn ferry siden august etter 6 cut'er på rad. Viste seg at han mistet Korn ferry kortet også og bommet på kvalikken der med 1 slag i oktober etter nok en dårlig sisterunde.
https://www.norskgolf.no/nyheter/ventur ... ry-kortet/

Vet ikke hva han nå finner på, er vel ikke kval igjen før neste høst. Europatour?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Golf»